חברה במצוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה במצוקה
    ש
    13/12/2010

    שלום, יש לי חברה,בת 23, שהשתחררה כבר מהצבא, יש לה קשיי למידה, היא מתקשה לשמור על עבודה אחת לאורך זמן,אין לה חבר, היא כל הזמן רבה עם אמא שלה ובאופן כללי נמאס לה מהחיים, והיא מתחילה להדאיג אותי כי היא מדברת לפעמים על זה שהיא רוצה לסיים את כל זה,ונמאס לה מהחיים,נמאס לה לעבוד, נמאס לה לא לקבל דברים שהיא רוצה, נמאס לה לדאוג לגבי כסף כל הזמן,ומסתכל אותה שהיא לא יכולה לנסוע לאנשהו או ללמוד משהו שהיא רוצה. האם יש מישהו שהיא יכולה לפנות אליו? או משהו שאני יכולה לעשות?
    תודה מראש,ש'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה במצוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה במצוקה - תגובה

    ליאת שורץ
    15/12/2010

    ש' שלום,
    נראה כי את מזהה נכון ואכן מתוך התיאור חברתך במצוקה וזקוקה לסיוע. התחושה כי אין בחירה וכי בכל מישור בחיים יש קושי יכולה לתסכל ולייאש. היסטוריה של קשיי למידה לעיתים יוצרת חשש מההתמודדות עם תחומים אקדמיים ומורידה את האימון בעצמך כי אתה מסוגל. אולם כיום בתחום האקדמי האפשרויות הן רבות וניתן להגיע ללימוד מקצוע כזה או אחר בדרכים רבות.
    נראה כי חברתך יכולה להעזר דרך טיפול פסיכולוגי, כן אפשרי לפנות להכוון מקצועי שניתן באוניברסיטאות השונות ויש מדורים כאלה גם בלשכות התעסוקה. בנוסף אם הדבר לא נעשה קודם יתכן והיא זקוקה לאבחון של קשיי הלמידה שלה כדי שתוכל להבין היכן מתקשה והיכן תחומי החוזק שלה.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו