בעיה דחופה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה דחופה!!
    חסוי
    18/12/2010

    שלום יש לי בעיה ואני לא יודע איך להתמודד איתה????????

    ההורים שלי מזלזלים בי ועושים לי בושות

    הסיפור התחיל לפני שבוע וחצי!!
    פרסמתי למכירה את"הדבר הגלגלי"
    רציתי להחליף את "הדבר הגלגלי" ואבא שלי אמר שהוא לא מחליף
    (איזה קונה ראה אותו פעם ואבא שלי התקשר אליו לבוא לקחת בלי שאני ידע)
    ואני לקחתי את המפתחות והרישיון והחבאתי אותו בבוקר שאני נוסע על ההסעה לבית ספר
    הוא מאיים אליי שאם אני לא יגיד לו איפה הרישיון והמפתחות הוא מזמין משטרה!!!
    אבא שלי מכר לי "דבר גלגלי" שאני שילמתי את כל הכסף והוא עשה העברת בעלות עליו
    והוא מכר אותו ולקח את הכסף לעצמו

    והוא מספר שאני רציתי למכור אותו!!!
    (אין שום בעיה כספית )

    יש לאבא שלי חנות ואני עובד מדי פעם על דלק ועוזר לו!!

    אבל אין הערכה

    יש לי אחים גדולים והם לא גרים בבית כבר "גדולים"
    ואני עוד מעט ב18 ואני בבית עם ההורים
    אני דתי !!!(
    אחרי שהוא מכר לי אני הולך מדי פעם לבית ספר!!!

    (אני מפחד לצאת החוצה כי עם מביאים שכנים ועושים לי בושות !!

    מה אני צריך לעשות !!!

    אני לא יודע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה דחופה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה דחופה!! - תגובה

    ליאת שורץ
    19/12/2010

    שלום,
    אני אוכל להתיחס לקושי שהעלת אם תסביר את כוונתך יותר, כולל הביטוי "הדבר הגלגלי"
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו