אבא מכה, תעזרו לי בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבא מכה, תעזרו לי בבקשה
    אנונימית
    23/12/2010

    שלום , אני בת 14 ומאז שהייתי קטנה אבא שלי היה מכה אותי בלי סוף..
    השנה זה התחיל להיות הרבה יותר מפעם הוא מקלל מעליב וגם מכה ... אני לא מסוגלת יותר עם העלבות האלו שלו והמכות האלו.. הוא בא הביתה מאוחר מהעבודה ואיך שהוא חוזר הוא מחפש עם מי לריב.. ותמיד הוא מוצא את הריבים האלו אצלי.. תמיד הוא מעליב ופוגע ועם אני עונה לו הוא מתעצבן ומכה אותי..
    אני ילדה מאוד רגישה ופגיעה ובגללו יש לי חוסר ביטחון עצמי גדול ..
    אני הולכת לדיאטנית ולפסיכולוגית בגלל שאני אנורקסית ואני צריכה לאכול וגם שאני מנסה הוא תמיד נותן לי את ההרגשה הזאת שאני סתומה ושאני מפגרת שאני לא מבינה כלום מהחיים שלי אפילו הוא איים להתאבד בגללי והוא אמר לאמא שלי "זה או אני או היא" הרגשתי כל כך רע לשמוע את אבא שלי אומר שהוא שונא אותי כל כך מכל הלב !! ושרק בגללי הוא יחטוף התקף לב.. ולפעמים מרוב כעס אני אפילו מאחלת לו שיקבל כבר את ההתקף לב ושיעזוב אותי בשקט..
    ולפעמים פשוט באלי לא לאכול ולהחמיר את המצב שלי כי גם ככה אני במצב של או לאכול או ללכת לבית החולים ואפילו חשבתי שעם אני ילך לבית החולים יותר יאהבו אותי ... גם האחים שלי מקללים אותי ותמיד אומרים לי שאני מפגרת וסתומה ומלא קללות ..
    נמאס לי מהחיים האלה .. ואפילו חשבתי על להתאבד כמה פעמים..
    אין לי למי לספר את זה אני לא רוצה לספר ליועצת בבית ספר ולא לחברות כי אני מפחדת מאיך שהן יגיבו.. ואף אחד לא יודע מה עובר עלי..
    קשה לי עם החיים האלה... אני עכשיו רושמת את זה כשאני בוכה כי ממש לפני שנייה "אבא" שלי זרק עלי נעל וקילל אותי ואמר שאני מפגרת ואפילו איים עלי..
    אמא שלי שומעת את הכל ולא אומרת לו כלום חוץ מ"תרגע" ומפסיקה ולא מתערבת..
    נמאס לי שאחים שלי מקבלים יחס ושהם מלאכים ושאני לא מקבלת שום יחס ומתייחסים אלי כאל שטן ..
    קשה לי עם זה... קשה לי עם החיים האלה.. בבקשה תעזרו לי :'(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבא מכה, תעזרו לי בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבא מכה, תעזרו לי בבקשה - תגובה

    ליאת שורץ
    27/12/2010

    את מתארת מצב קשה מנשוא. להרגיש כמי שסופגת את כל הכעס בתוך הבית זה קשה ביותר. את מרגישה שגם אין מי שיצא להגנתך. בתוך פורום כזה יש קושי להבין את כל הפרטים אבל ברור מתוך דברייך שגם אבא זקוק לעזרה, מי שמאיים להתאבד בגללך ושופך את כעסו עלייך בעוצמה ובדרך שלא קשורה למעשים שלך יש לו כנראה גם קשיים משלו.
    אבל בכל מקרה את נערה צעירה שלא צריכה להתמודד עם המצב לבד. התאבדות היא לא פתרון, וקיימים פתרונות אחרים. את עסוקה באיך יגיבו באם תספרי ונראה לי ברור מאליו כי בוודאי תקבלי הבנה מכל מי שתשתפי אותו וכן תוכלי להעזר.
    את נמצאת בטיפול בעקבות הפרעת האכילה, חשוב ביותר לשתף את הפסיכולוגית שפוגשת אותך במה שעובר עליך וניתן יהיה לחשוב יחד איתה מה אפשר לעשות.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי חוסר ביטחון עצמי בנוסף

    אנונימית
    02/01/2011

    אני לא כזה מסוגלת לדבר על זה עם אחרים... כי קשה לי להיפתח ...
    יש לי חוסר ביטחון עצמי עצוםםםםם !!
    אני ילדה מאוד ביישנית וזאת הבעיה אצלי :'(
    ואני גם מאוד מפחדת לשתף אחרים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי חוסר ביטחון עצמי בנוסף - תגובה

    ליאת שורץ
    04/01/2011

    הקושי לדבר על נושא כל כך אינטימי עם אחרים הוא מובן, המצב בו את נמצאת בהחלט השפיע על היכולת שלך לבנות בטחון עצמי, החוויה בה את נמצאת מעוררת פחד ותחושה שהעולם הוא לא צפוי ומי שאמור לתמוך בך ולעזור לך להאמין בעצמך הוא דמות פוגעת ושלא ניתן להשען עליה.
    מכיוון שאני מאמינה שאת יכולה מאד להעזר אני ממליצה לך על אף הקושי והחשש לשתף דמות מבוגרת שאת בכל זאת את יכולה למולה להתגבר על החשש, זו יכולה להיות מחנכת, או יועצת.
    או לפנות למשל לפסיכולוגית בית הספר או לאחות, אולי דווקא יקל עלייך מכיוון שהן כלל לא מכירות אותך.
    בהצלחה ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו