אין לי חברים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי חברים
    אור..
    23/12/2010

    היי
    אני בן 17.5 ואני נשארתי בלי חברים..
    אני לומד במקום שהוא שונה מבית ספר רגיל שעברתי אליו אחרי החטיבה והגעתי לבית ספר הזה לבד בלי אף אחד..
    כל החברים שלי בחטיבה התקדמו והכל והקשר ביננו התנתק לגמרי כמעט
    ניסיתי לחדש את הקשר איתם בזמן האחרון דרך האינטרנט אבל עושה רושם שהם לא מעוניינים..(הם לא אמרו את זה אבל זאת ההרגשה)

    ניסיתי ללכת לכל מיני חוגים וכאלה אבל לא התחברתי עם אותם הילדים
    אני כבר לא יודע מה לעשות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי חברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי חברים - תגובה

    ליאת שורץ
    27/12/2010

    אור שלום,
    המשאלה שלך לקשר מאד מובנת. והנסיונות האקטיביים שלך ליצור קשרים נראים מאד לעניין. קשר זה תהליך ולוקח זמן עד שהוא נוצר. כן צריך לקחת בחשבון הדרגתיות ביצירת קשרים, בתחילה לנסות וליצור קשר עם חבר אחד שיש איתו כימיה ולאט לנסות להרחיב מעבר לזה.
    בוודאי אם עברת לבית ספר אחר לבד זה קשה יותר. האם אתה יכול להיות מעורב חברתית דרך תפקידים בכיתה ובבית ספר, כמו במועצת תלמידים למשל? גם דרך המחשב בתחומי עניין שונים ניתן ליצור קשר.
    האם אתה מבין היכן אתה מתקשה ואולי ניתן לסייע לך דרך קשר עם יועצת בית הספר למשל או דמות טיפולית אחרת שיכולה לעזור לך להבין את מהות הקושי וליצור שינוי.
    בהצלחה ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו