שערות לבנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שערות לבנות
    שיר
    21/01/2011

    שלום, אני בת 15 וחצי
    לפני כמה חודשים גיליתי שערה לבנה ותלשתי אותה.
    היום גיליתי שלוש שערות לבנות ותלשתי אותן.
    אני יודעת שלא מומלץ לתלוש, אבל השיער שלי מאוד כהה ורואים עליו את השערה הלבנה ממש ברור...זה מאוד מדכא אותי ובכיתי לא מעט, אני לא יודעת מה לעשות, בבקשה...אני בדיכאון...מה לעשות..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שערות לבנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שערות לבנות - תגובה

    ליאת שורץ
    21/01/2011

    נעה שלום
    זה קורה לא מעט שיש מספר שערות לבנות בודדות כבר בגיל שלך ועוד קודם לכן. את אומרת כי שערך כהה ולכן הדבר כל כך בולט. עם זאת נראה כי התחושה שלך שהשער הלבן הוא הייצוג של כל המראה שלך. כשקראתי את דברייך שאלתי את עצמי מדוע את מגיבה לכך בעוצמה כל כך גבוהה, ממה את מודאגת?
    האם התחושה היא כי אם היתה אחת ואחר כך שלוש אולי תאבדי שליטה על כך והן יתרבו מאד?
    ואולי נדמה לך כי האחרים רואים כל שערה באותו אופן שאת רואה זאת?
    נראה כי כדאי שתשתפי חברה טובה או הורים או מבוגר אחר שאת סומכת עליו בתחושות הקשות שלך, גם כדי לקבל פרופורציה וכן כדי להתמך ולהעזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו