דיכאון מתמשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה

    חיים
    05/02/2011

    תודה רבה על התשובה.שבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון מתמשך
    חיים
    31/01/2011

    אני בן 19 אמא שלי נפטרה לפני כעשר שנים ואבא שלי מאובחן כיום כחולה נפש לאחר שנות התעללות ארוכות באימי ובנו הילדים,כיום אין לנו כלל קשר עם האבא,אני בדיכאון מטורף מהמצב הזה מרגיש בודד בלי שום בסיס ומקום להניח בו את הרגל,בית חם ואוהב כמו כל החברים לידי,תמיד נשען על טובות מאחרים,בקיצור קשה קשה גם בלימודים לא ממש הולך לי והצוות החינוכי לא מבין אותי (ישיבת הסדר,עוד לא שירות צבאי‏‏,אין לי בכלל חשק לשרת)‏בודד בעולם בלי מישהו קרוב שיוכל לחבק אותי בית טבעי שאוכל לשהות שם כמובן מאיליו כסף ליום יום,ובכלל כל הטראומה הזאת משנים ארוכות של התעללות פיזית ונפשית חמורה מאוד,הפסקתי לנהל סדר יום כי אני לא מסוגל להתחייב למשהו אפילו לא לשעת קימה ובעצם כי גם אין לי למה לקום כל היום או יושן או משוטט באינטרנט או קורא קצת עיתונים,מדוכא לדמעות מהמצב,כולה בן 19 ומסתובב כמו פרח תלוש נבול בלי שום מקום ומקור תמיכה וכמו שאמרתי אפילו להפך חוסר הבנה והתחשבות במקביל לטראומות שנותרו בי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון מתמשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון מתמשך - תגובה

    ליאת שורץ
    02/02/2011

    חיים שלום,
    אתה מתאר סבל נפשי מתמשך לאורך שנות ילדותך והתבגרותך ללא מקורות תמיכה משמעותיים.כדי שיהיו לך משאבים להשקיע בלימודיך ובהמשך בשירות הצבאי אתה באמת זקוק לעוגן בתוכך, ל"בית פנימי" שממנו תשאב כוחות. לא ברור מדבריך האם הייתה מסגרת שהיוותה משענת לאחר מות אימך.
    נראה שאתה זקוק למקום טיפולי בו תוכל לקבל תמיכה, תוכל להבין את המשבר הנוכחי וכן לשאול שאלות לגבי עתידך. בטיפול תוכל מחדש להתחבר לרצונות שלך וכן להבין באופן ברור יותר מה אתה מסוגל כרגע ומה לא.
    אני מניחה כי בישיבת הסדר יש גורם טיפולי, והיה ולא אתה צריך לפנות לתחנה לבריאות הנפש של משרד הבריאות הקרובה ביותר למקום מגוריך. אתה יכול להעזר ברופא המשפחה לצורך הפנייה.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתגובה

    חיים
    02/02/2011

    מה זה אומר‏?‏

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיים
    02/02/2011

    לא ראיתי מקודם את התשובה רק את השם שלך,תודה על התשובה.אין פיתרון חוץ מלפנות לטיפול,סוג של פיתרון מחשבתי‏?‏ לא הבנתי איך זה עונה על הבדידות‏?‏

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    ליאת שורץ
    05/02/2011

    חיים שלום
    בוודאי חשיבה חיובית מסייעת במצבים של דיכאון, אני מעריכה שבתקופות בהם הרגשת טוב יותר ועם יותר כוחות התמודדות עשית שימוש בכך אפילו שלא ממש היית מודע לכך.
    בהתחשב בקשיים אותם חווית במהלך חייך כנראה שיש בך כוחות התמודדות עם זאת נראה שגם בחשיבה חיובית יש מקום ללמוד איך לעשות בכך שימוש.
    אני מבינה את השאלה על הבדידות, טיפול הוא לא פתרון לבדידות אבל הוא כן מאפשר לחשוב על פתרונות בתוך המציאות לבדידות שאתה חש עם עוד אדם שיש לו היכרות עמוקה איתך ועם צרכיך וכן מסייע בהבנה של סיפור חייך ובמציאת הכוחות הפנימיים שיאפשרו התמודדות טובה יותר עם הבדידות.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו