היי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי
    מישהי
    31/01/2011

    אני בת 14.5 . עד גיל 8 בערך הייתי ילדה ממש חברותית וחיובית. הדבר שהכי הפחיד אותי היה שאני יום אחד יהיה לבד ואף אחד לא יצטרך אותי יותר. הייתי תמיד ביחד וחברה של כולם. בכיתה ג' עברנו דירה ועברתי לבצפר של ערסים. כולם שנאו אותי שם ותמיד פגעו בי. הם גרמו לי לחשוב שאני לא שווה כלום, שאני מכוערת ואסור לי לצאת מהבית, שאני מפגרת אז אסור לי לדבר ושאני לא נורמלית ביחס לכולם. היה לי ממש רע שם אבל זה לא הפריע לאף אחד. עברתי מאז לחטיבה ונסתי לשנות דברים. היום יש לי חברות ויותר בטחון עצמי אבל אני עדיין לא מצליחה להיפתח או לדבר עם אנשים, אני מרגישה משעממת וחסרת אופי. כל פעם שאני ביחד אין לי מה להגיד ואני פוחדת שלא ירצו להיות איתי ואני לא מצליחה לשמור על קשרים. אף אחד לא מבין אותי ואיך זה מרגיש להיות לבד כל הזמן. לפני חודש ממש רציתי להתאבד וההורים שלי אמרו לי שאחותי לא יכולה לישון בגללי ושאני יפסיק להיות פתטית בשביל תשומת לב. אני לא מצליחה לתת מקום לעצמי.
    מה אני יכולה לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי - תגובה

    ליאת שורץ
    04/02/2011

    שלום
    את מתארת עצמך כמי שמתמיד חששת שלא תהיי רצויה ואף אחד לא יזדקק לך והמעבר לבית ספר אחר אילץ אותך להתמודד עם התחושותדומות, קשות, של לא להיות שווה, מוערכת ולא להיות כמו כולם.
    את לא מתפנקת והתחושה הזו קשה ביחוד כשמדובר בגיל שלך בו הזהות מתעצבת ולחברה יש משקל רציני מאד בתוך החיים.
    נראה כי עם כל הקושי בבסיס את מסוגלת לשינוי ואת גם יודעת בתוכך שאת שווה יותר ואכן סיפרת על תהליך שינוי שאת עוברת. עם זאת הדברים שהטרידו בעבר מטרידים גם היום.
    תבדקי עם עצמך מה עזר לך לעשות שינוי, תנסי "להתאמן" בלהגיב באופן יותר טבעי עם מי שאת בכל זאת מרגישה יותר נוח. תחזקי עצמך במקומות שבכל זאת הצלחת להתבטא.
    נשמע שאת עוברת תהליך אך אם תמשיכי להרגיש כי המחיר כבד מדי עבורך ניתן להעזר ביעוץ ונראה כי את יכולה להרוויח מכך.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו