היי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי
    שירה(שם בדוי)
    06/02/2011

    היי אוף אני לא יודעת איך להתחיל בלי שם אז אני אמציא אחד
    היי אני שירה
    אני לא יודעת מה לעשות...יש לי הפרעת אכילה לא מאובחנת
    אני לא אנורקסית גופנית אבל נפשית אני כן
    אני לא יכולה להפסיק לחושב על אוכל
    לחשוב שאכלתי יותר מ100-500 קלוריות ביום הורג אותי
    בא לי לחתוך את עצמי כל פעם שאני אוכלת יותר ממאה
    באלי למות כל פעם שאני אוכלת בכלל
    הורים שלי רוצים שאני אלך לטיפול אבל אני לא רוצה!
    אני לא רוצה להשמין!
    אני כבר שמנה!!!ירדתי 20 קילו ואני לא שוקלת הרבה אבל יש לי בטן ואני נראת כמו פרה ונמאס לי!!!!
    אני קרוצה להיות אנורקסית!!!
    אני לא יודת מה עובר עליי בזמן האחרון
    אני בוכה כל הזמן ואני מובסת
    יש לי חלומות ענקיים והייתי כל כך בטוחה שאני אצליח בהם אבל פתאום אני לא בטוחה יותר
    עישנתי לפניי חצי שנה והפסקתי והיום עישנתי רבע סיגריה ובא לי למות
    לא רציתי אותה!!!
    לא רציתי לעשן!!!
    אני לא יכולה יותר
    חשבתי רציני על התאבדות בחודש האחרון אבל אני מפחדת שיכאב לי!
    אני לא רוצה למות!
    אבל לא בא לי לחיות
    לא רוצה ללכת לבצפר
    אני מרגישה לבד למרות שיש לי הרבסה חברות וידידים
    אני כבר לא אוהבת את מי שאהבתי
    אני מאבדת את מי שאני
    אין לי כוח לכלום
    כולם כועסים עלי שאני לא יוצאת מהפרעת אכילה שלי
    כולם חושבים שזאת אשמתי
    ונמאס לי שתמיד אומרים לי שאני אמשה
    אני יודעת שאני אשמה
    אני כל כך מיואשת מעצמי...
    אני כמעט לא ישנה...
    ואין לי כוח לכלום
    תעזרו לי!בבקשה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי - תגובה

    ליאת שורץ
    09/02/2011

    הי שירה
    אני חושבת שאת מאבחנת נכון את קשייך, אנורקסיה לא רק מוגדרת במספר הקילוגרמים ואכן ממה שאת מתארת את סובלת מהפרעת אכילה.
    את רוצה למות ולחיות בו זמנית, נשמע ששאיפותיך גבוהות ואת מאוכזבת כשהן לא מתגשמות באופן שבו קיווית, כך גם לגבי קשר בינאישי. נשמע שאת טוטלית בסטנדרטים שלך, בעוצמות בהן את חווה את עצמך, ברגע שהפסקת לעשן ואחר כך עישנת רבע סיגריה את מענה את עצמך עד כדי רצון למות.
    נראה כי הביקורת העצמית שלך גבוהה ביותר ויש לך מעט מאד סלחנות לאופן שבו את פועלת בעולם.
    בוודאי שמאד קשה לך כל התמודדות כי הרף הוא גבוה וכי אין לך כל קרדיט לדברים בהם הצלחת אלא יש עיסוק במה שלא.
    שירה נשמע שאת זקוקה לעזרה, ניתן לגשת לכך או דרך נושא האכילה ואז לפנות למסגרת שעוסקת בכך, בדרך כלל יש מרפאות בבתי החולים שעוסקות בהפרעות אכילה.
    או וזה בכל מקרה חשוב ביותר שתעשי עבורך, כדי שתוכלי לחלום ולהגשים ולרצות לחיות, זה לפנות לטיפול פסיכולוגי שיתמקד במחיר שאת משלמת מתוך הפרפקציוניזם, ויעזור לך להבין ולהשלים עם המקומות הפחות "אלגנטיים" שלך אבל להיות יכולה להנות מהכוחות והיכולות שלך.
    בהצלחה ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו