צריכה עזרה בדחיפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה בדחיפות
    מישהי
    22/03/2011

    אני בת 14 בכתה ט'
    יש לי חתולה שהיא איתי מאז שהייתי בגן טרום חובה בערך..
    אני במצב קשה, אני לא יודעת למה, אני מתעללת בה.
    אני מרביצה לה, מטלטלת אותה בחוזקה וממש מתעללת בה. זה קורה בחדר שלי כשאני לבד. בכל פעם זה רק נעשה חמור יותר. אני רוצה להפסיק אבל לא מצליחה.
    אני שונאת את עצמי ולא יודעת לשלוט בעצמי. אני יודעת שאני לא אישאר איתה לבד יותר בגלל שאני מפחדת שזה יקרה שוב. זו חתולה שאני מאוד אוהבת ולא רוצה להכאיב לה. היא מיילת ואני פשוט שונאת את עצמי על זה שאני מתעללת בה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה בדחיפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה בדחיפות - תגובה

    שי ציון
    22/03/2011

    ברור כי את זקוקה לסיוע נפשי ועל כן מוטב תפני ליועצת בית הספר או דמות טיפולית אחרת. כמובן, שאם הקשר עם הורייך מאפשר לשוחח אתם אז מוטב שתעשי כן. לא סיפרת מדוע מצבך קשה ומה הגורם לכך, אך מתיאורך את הכאב של החתולה אפשר להבין את הכאב שאת עוברת. נדמה כי עוצמת הסבל שלך כל כך גדולה שאינך יכולה לשלוט בעצמך והמוצא היחיד הוא להכאיב לחתולה.
    את יכולה להגיב לתגובה זו ולספר על המצב בו את מצויה ואולי הדבר יעזור לך לפרוק מעט ולהקל.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו