קשה לי ובא לי למות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשה לי ובא לי למות
    רותם
    17/04/2011

    אני נערה בת 19 משרתת בצבא , יש לי אחות אוטיסטית שהיא במשפחה אומנת מאז שהיא בת שנתיים, היא קטנה ממני בשנה. אני לא סובלת אותה , אני מתנתקת מכל המשפחה שלי המורחבת בגללה, אני בחרתי מלפני שנה "להעלים" אותה מהחיים שלי , אך כל הזמן היא חוזרת לחיים שלי בלי רצוני, המשפחה שונאת אותי כי אני לא אוהבת אותה ואני לא רוצה אותה כחלק ממני. קשה לי איתה אני לא רוצה לקבל אותה אני לא רוצה אותה בחיים שלי אני מתביישת ממנ ילכל החברות אני אומרת שאני בת יחידה וכך אני מגדירה את עצמי, ההורים שלי מאהבה אלי החליטו לתמוך בהחלטה שלי והם לא מדברים איתי עליה בכלל, אבל כשיש חגים הדודים מזמינים אותנו אליהם וכועסים שאחנו לא באים(בגלל שאני לא רוצה לראות אותה)וממש שונאים אותי.
    חוץ מזה חרא לי בצבא התפקיד שלי ממש מגעיל המפקדים שונאים אותי ואני לא מוצאת שם חברות טובות.
    מה גם שהבחור שיצאתי איתו זרק אותי לטובת מישהי אחרת.
    עליתי 20 קילו במשקל.
    אני כל היום בוכה ואני ממש בדיכאון כל הזמן בא לי למותתתת
    אני כב רלא יודעת מה לעשות
    אני לא רוצה שאנשים ידעו(רק ההורים שלי יודעים) ניסיתי טפוללים למיניהים אבל אני לא דוגלת בזה
    אני חייבתתתתת עצה
    אני לאיכולה יותר להתמודד
    נמאס לי כבררררררררררר!!!!!!!!!!!
    רותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה לי ובא לי למות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה לי ובא לי למות - תגובה

    שי ציון
    20/04/2011

    רותם הי,
    צר לי על הסבל שאת חווה בניסיון להתמודד עם מציאות מכאיבה שאף לא אחד מבני משפחתך ייחל לה. לעיתים כל אחד מאיתנו היה רוצה להתנתק מדברים שמפריעים לו, בוודאי ובוודאי נכות או אירוע מצער מהעבר. אך המצב אותו את מתארת ממחיש את המחיר הכרוך בניסיון לנתק חלק משמעותי ממך - אחות - ועד כמה ניסיון זה אינו אפשרי באמת. אני רק יכול לשער כמה כאב חווית לאורך השנים בשל ההתמודדות עם הידיעה שאחותך אוטיסטית וההשפעה של עובדה זו על משפחתך. הניסיון שאת עושה להתנתק מאחותך כמוהו כלנתק איבר חיוני מגופך ולכך יש מחיר כואב אותו את משלמת. עצתי לך, היא לפנות לאיש מקצוע בתחום בריאות הנפש (ייתכן שקב"ן היחידה בה את משרתת יכול לסייע לך בכך) ולהתחיל תהליך שונה מזה שעשית עד כה, שבו במקום להתנתק, יתאפשר לך להתחבר לרגשות המורכבים שקיימים בך ביחס לאחותך. אני מאמין שכעבור זמן, באמצעות הטיפול, יתאפשר לך להרגיש טוב יותר ביחס לאחותך ולעצמך. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקראי בבקשה

    להלה
    07/06/2011

    היי ,אני חייבת להודות שאני מבינה את הכאב שלך,אך עם זאת...
    אני מכירה ילדים אוטיסטים,אני למדתי איתם ביסודי,אחת החברות הטובות שלי הייתה בעלת אספרגר שזה אוטיזם בתפקוד גבוה (ז"א שהיא במצב טוב יחסית) וגם יש לי בת דודה עם PDD שזה גם כן,אוטיזם בתפקוד גבוה,אני מאוד קשורה לבת דודה שלי ונפגעתי בשם אחותך,תארי לך שהיו מתביישים בך... אוטיסטים הם לא מפגרים,הם מרגישים ויודעים,את לא היית נפגעת אם היו מכחישים את קיומך??
    זאת א ח ו ת ך!!!! אחת שגדלת איתה ,יש לכן אותם הורים!
    אני לא מבינה אותך,ברצינות,היה לך כל כך הרבה יותר קל עם היית מקבלת את עצמך כאחותה,תאמיני לי שהסביבה הייתה מבינה,ואם לא? הסביבה מטומטמת! ואז זה כבר משהו אחר.
    מצטערת חמודה,אבל את צריכה להתבייש בעצמך,יותר מאשר שאת מתביישת באחותך.
    כי היא משפחה,ואין מה לעשות עם זה ,חוץ מלהשלים עם זה.



    בהצלחה בכל שאר הדברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו