פעם כתבתי פה יחסית די הרבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעם כתבתי פה יחסית די הרבה
    חסוייה
    26/04/2011

    היי אני יודעת שלא כתבתי פה הרבה זמן. פשוט לא יכלתי עוד לסחוב. הייתי צריכה זמן כדי לנסות להרים את עצמי למרות שזה לא הצליח ורק נפל והמקום היווה לי טריגר ענקי. אני מצטערת שאני נופלת עליכן עכשיו אבל אני יודעת שזה המקום שיבין אותי וייתן לי את האוזן קשבת שאני צריכה.
    ניסיתי להתחבר לחברות שלי בחזרה ולא הצלחתי וחברה שלי מהכיתה הבינה שיש מישהו שדלוק עליי והיא סידרה ביננו וכאב לי הלב על אותו ילד אני לא מסוגלת להיפרד ממנו בגלל שלפני שנתיים הוא איבד את סבא רבא שלו וחודשיים אחרי זה את אבא שלו ואז אחיו נכנס לכלא ואז סבתו נפטרה ואחותו נסעה לאיזשהו חור בברזיל מסוממת ועכשיו לפני שבוע הוא איבד עוד סבא אני מרגישה כ'כ רע איתו, כל נשיקה איתו כל מגע שלו כל רגע שהוא שלנו ושהוא בקירבתי עושה בי גועל ורע על הנשמה. אני לא מסוגלת להיפרד ממנו, אני ככ מרחמת עליו שאני לא מסוגלת, הוא כל הזמן אומר שהוא אוהב אותי שהוא לא יכול בלעדיי. אני בכלל לא מבינה הוא הצליח למצוא משהו בי אני כ'כ מגעילה את עצמי ולא מצליחה למצוא שלווה נפשית אני לא יכולה שלא להיות רחמנית כלפיו כי אני מקווה שגם זה יכפר על מה שעשיתי למרות שאני יודעת שההרגשה של הרוצחת לא תיעלם אף פעם.
    אני יודעת שפה תיהיה לי אוזן קשבת ושפה תיהיה לי קצת תמיכה.
    תודה על המקום וסליחה על החפירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעם כתבתי פה יחסית די הרבה - תגובה

    קרן בן הגיא
    26/04/2011

    שלום חסויה,
    ממה שכתבת ניתן לראות שאת מוצפת בהרבה רגשות והתלבטויות ולכן טוב שאת מוצאת בפורום מקום שבו ניתן לשתף ודרך כך לחוש הקלה. אך יחד עם זאת חסרים לי מעט פרטים (שאולי הנחת שאדע אותם) על מנת להתייחס באופן רציני ומעמיק לדברייך: מהו גילך? "רוצחת"?- למה התכוונת?, על מה את רוצה לכפר?
    מתוך מה שכתבת אני למדה כי יש בך רגישות ויכולת אמפטיה לזולת וגם יכולת להעניק תמיכה במצבים קשים כמו שחברך נקלע אליהם. וכנראה בין היתר אלו הדברים שהוא "מוצא בך" ונאחז בהם. אני נוטה להעריך כי גם את נאחזת בו ולא רק כיון שאת מרחמת עליו, אלא אולי גם כמו שכתבת את מצפה כי דרך היחסים איתו יעשה לך תיקון פנימי למשהו (עליו לא פירטת) ותוכלי להיפטר מתחושותייך הקשות. אך למיטב הבנתי המקצועית, כדי להגיע לשלווה ושקט פנימיים יש צורך בדיאלוג פנימי, רצוי בליווי איש מקצוע, על מנת לברר את הקולות בתוכך שמושכים אותך לשנאה וגועל לעצמך. אני ממליצה לך על מפגשים עם איש מקצוע על מנת להקל על תחושתך. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאוד מבולבלת

    חסוייה
    26/04/2011

    קשה לי מאוד להודות בזה אבל אחרי התקיפה נכנסתי להיריון ועשיתי הפלה.
    אני יודעת שזה היה הדבר הכי נכון לעשות ועדיין יש לי תחושה שאני רוצחת, ההרגשה הזאת לא תעבור ותא תעזוב אף פעם ואולי החבר שלי הוא דרך לכפר.
    אני בת 14 בסהכ וקשה לי מאוד, אני לבד בלי תמיכה ובלי עזרה מאף אחד.
    אני מגעילה את עצמי ואני מבולבלת מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאוד מבולבלת - תגובה

    קרן בן הגיא
    27/04/2011

    שלום חסויה,
    עברת תקיפה ואונס, נכנסת להריון והחלטת על הפלה - אלו חוויות קשות מאוד וטעונות לכל אישה ובמיוחד בגילך הצעיר כל כך. מתוך דברייך אני למדה שדרך החבר שלך את מוצאת סוג של נחמה וחיבור אישי עם מישהו שמעריך אותך ורואה בך משהו שאולי אפילו את לא מצליחה לראות עדיין.
    אך יחד עם זאת, אני חושבת שאם תרצי בעתיד לקיים מערכות יחסים בוגרות, עם אפשרות לקשר של אמון, בטחון וגם יכולת להנות מקירבה פיסית, אני חושבת שחשוב שיהיה לך מרחב לעבד את הטראומות שעברת, להסתכל עליהן מזוויות נוספות ולנסות לסלוח לעצמך מבפנים - אני רוצה להציע לך לפנות לאיש מקצוע (עו"ס בקהילה, יועצת בית הספר, או פסיכותרפיסט פרטי) כדי שיעזור לך במלאכה הקשה הזו, אך האפשרית!
    חזקי ואימצי. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה קצת לפרוק

    חסוייה
    27/04/2011

    אני במצב מאוד קשה, נפשית, אני לא מסוגלת להיות איתו אבל אני לא רוצה להכאיבס לו ןלפגוע בו אני לא מבינה בכלל מה הוא אוהב אותי, אני מפחדת מהמגע שלו כי אני פוחדת שהוא יעשה לי את זה ויהיה כמוהו, קשה לי להיות במצב איתו לבד ואני יודעת שזה ימשיך להיות גם בעתיד אני לא מסוגלת לסחוב את זה יותר
    אני מרגישה כמו פרוצה, זונה שכולם רוצים לעשות את זה איתה, הגעתי לתת משקל ואמא שלי אפילו לא שמה לב
    אני במצב נפשי קשה מאוד ואין לי אפ אחד שמבין אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה קצת לפרוק - תגובה

    קרן בן הגיא
    28/04/2011

    חסויה יקרה,
    אני שומעת את מצוקתך ובדידותך, ואני חושבת שזה חשוב שאת מוצאת בפורום מפלט מכך. אך יחד עם זאת, אני לא חושבת שזה יכול להחליף פנייה לקבלת עזרה רציפה, קרובה ונוכחת יותר בחייך. בתגובותיי הקודמות ציינתי בפנייך אפשרויות טובות לקבלת עזרה ואני ממליצה לך שוב לפנות.
    שיהיה בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו