מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות חברתיותאני29/04/2011
מאז ומתמיד לא הרגשתי אהודה ,
נוטים לומר עליי שאני מאוד חברותית אבל תמיד מרגישה בצד...
מבחנתי יש לי 2 חברים באמת טובים,שאחת מהם בחו"ל עכשיו
וחבר שהוא חבר אמיתי,אבל יש לו חברה והוא עסוק בעניניו...
בשנתיים האחרונות הייתה לי אהבה גדולה, אבל היא גם באה ממקום של
להרגיש ביחד,מהחוסר ביטחון הזה,אז הציק לי שהוא לא איתי כמו שהייתי רוצה
מבחינת זמן ,ובכל מיני אירועים שנהנתי שיש לי אותו כשותף לעשות אותם...
אני בחורה די עצמאית, אני לומדת,עובדת ,עוסקת הרבה בספורט,שומרת על קשרים משפחתיים ,קוראת הרבה ,ולפעמים אפילו אין זמן לפתח תחביבים אחרים...
אבל מאוד מציק ומפריע לי הנושא החברתי..
כעת כשחברתי הטובה בחו"ל והחבר הטוב עסוק
כן יש 2-5 חברות וידידים אחרים, אבל חלקם לא באותו הראש שלי
מבחינת מה לעשות ביחד, חלקם לא יוזמים איתי או שכשאני יוזמת נראה
שהם מעדיפים או עסוקים בדברים עם אנשים אחריפ ואין אפשרות להצתרף אליהם
וחלקם הקשר רופף למדי ובעיקר התבסס על הדברים שניתן לעשות יחדיו אבל מבחינה אישית הם אכזבו אותי אז מוותרת על הקשרים
כן הכרתי חברה טובה חדשה מהלימודים אבל גם לה יש את ענייניה ...
אני לא יודעת איכן להכיר חברים חדשים ,וכן ניסיתי ויזמתי דברים שאני אוהבת עם חבריי ,אבל זה לא תמיד הולך... מרגישה לבד
ולא "מחוזרת" מצד חבריי ,שלא אכפת להם אם הם איתי או לא ...
ומציק לי מאוד יום העצמאות שאני מאוד רוצה לצאת ולהיות בעיר וכו'
וההרגשה המעיקה שאין עם מי ....
וגם בחיי היום-יום יש את המועקה הזו בעיקר ערבי שישי,אבל יוםהעצמאות עוד יותר שם על זה דגש, כמו אנשים בלי משפחה בפסח מרגיש לי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות חברתיות - תגובה
שי ציון02/05/2011היי, לא ציינת את גילך, אך מהתיאור אני משער שאת בגילאי העשרים (אם לאו אודה לך אם תגיבי ותתקני אותי). אתחיל מהסוף, נשמע כי את מכירה את המצב הנפשי בו את נתונה מזה שנים ואולי התסכול נובע מכך שעל אף הזמן שחלף, תחושת הבדידות והרצון שלך לחוות קשרים בהם מידת הקירבה היא כפי שאת מעוניינת, אינה משתנה. על כן, אני מאמין שעל מנת ליצור שינוי משמעותי עלייך לפנות לטיפול, שבו תבררי כיצד החוויה הנפשית המתמשכת היא של חוסר קירבה וחשש מפני אובדן האחר. תחושת הבטן שלי היא שעצה זו אינה זרה לך ואולי אף התנסת בה. יחד עם זאת, אני מרגיש שכל הסבר שאנסה לתת לא יגע ביסודות העמוקים של חווית הלבד אותה את מתארת, ומאידך לא יחולל שינוי משמעותי. את מוזמנת להמשיך ולהגיב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אני02/05/2011תודה על התגובה,
כן כנראה שזו בעיה נפשית של בדידות,אך יש פעמים שיותר מפריע
לי העניין הקונקרטי של לבד חברתי, שאין עם מי להתראות ולבלות
וכמו שציינתי כן הכרתי חברה בלימודים ועוד 2 ידידות טובות שאולי ניתן
לפתח איתן קשרים ,מבחינה נפשית שתיהן מאוד אוהבות ותומכות בי ,(על-אף הקושי שלי
לנצל זאת, אני עוברת משברים והן אומרות תתקשרי תמיד כשאת רוצה וצריכה,אני אומרת להן שיש לי בעיה עם הנושא של באמת כשאני מרגישה רע להרים את הטלםון...)
והן גם יזמו איתי ודיברנו על להפגש ...
אבל עדין מעגל המכרים שלי מאוד מצומצם ,איך מרחיבים אותו
אני כן מנסה להעמיק אותו בפגישות תכופות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

