יום השואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יום השואה
    חסוי
    02/05/2011

    היום הזה גרם לי להיות בדיכאון.
    כואב לי בעיקר על הילדים שנרצחו באכזריות ונקרעו ממשפחותיהם, ועל אותם ילדים קטנים ששרדו את המלחמה ונשארו בלי אף אחד בעולם ועם טראומות קשות לכל חייהם.
    רע לי! אני רוצה לבכות.....
    למה אלוהים המציא את הרוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יום השואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום השואה - תגובה

    קרן בן הגיא
    05/05/2011

    שלום חסוי,

    הרבה יוכלו להזדהות עם התחושות הכל כך קשות שמעלה יום הזכרון לשואה. סיפורי הזוועות על ילדים קטנים שנרצחו והופרדו מהוריהם מעוררים הרבה כאב, הזדהות ואיתו מחשבה "מה היה קורה אילו אני הייתי שם..?".
    אני חושבת שלפגוש את הניצולים ששרדו ובכל זאת הצליחו, לפחות רובם, להמשיך את חייהם, להקים משפחות, לחיות, לשמוח - מלמדת אותנו על הכוחות הטמונים באדם, המאפשרים לו להתאושש מטראומות ככ חריפות.
    אני רוצה להוסיף כי השואה היא אכן תופעה היסטורית קיצונית וייחודית של התפרצות שגעון ורוע. אך בחיי היום-יום שלנו, אנו נתקלים בסיטואציות רבות של גזענות, שנאה, ורוע בין בני אדם - למשל אל מול העלייה האתיופית או העלייה מחבר העמים, או מול כל מי שאנו רואים כשונה מאיתנו..
    הניצולים משאירים ביידנו את המצווה להמשיך ולספר את סיפורם כדי שאירועים שכאלה לא יקרו שוב.
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו