בעיה עם חברה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם חברה
    rui
    12/06/2011

    שלום, קוראים לי טל ואני בת 13.
    בכיתה יש לי כמה חברות טובות, נקרא לאחת מהן שולמית.
    שולמית היא אחת החברות הכי טובות שלי. היא נורא נחמדה ובן אדם ממש מתוק.
    הבעיה היחידה היא עם ההורים שלה: שכולנו יוצאים, בעיקר למקומות מחוץ לעיר ובערב, ההורים שלה אף פעם לא מרשים לה, וגם למסיבות פיג'מות ועוד.
    אנחנו לא חושבות שההורים שלה בכיוון של להכות אותה ודברים כאלה, אבל שניהם תוקפניים ומאוד קפדניים.
    היא מודעת לבעיה ומנסה לדבר עם הוריה, אך התגובות של הוריה קשות.
    בבקשה תנסו לעזור לנו ולא להגיד לנו לפנות ליועצת או לדבר עם הוריה, כי זה לא מה שיעזור. איך נוכל לעזור לה?

    תודה מראש,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם חברה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם חברה - תגובה

    קרן בן הגיא
    14/06/2011

    הי טל,

    אני שמחה על דאגתך לחברתך
    קשה להעריך מתוך דברייך משהו מהותי על הקשר של שולמית עם הוריה ועל הסיבות בגללן הם לא מאפשרים לה לצאת עם החבר'ה. אני רוצה להציע לך להזמין את חברתך לכתוב קצת על עצמה ועל הקשר עם הוריה בפורום, וכך אולי נוכל לעזור לה יותר..

    בהצלחה
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו