שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    אנונימית
    16/06/2011

    שלום...אפילו שלום אין לי כוח לכתוב...אני בת 17 וחצי...אני מיואשת...הופעתי מבצפר לפניי 3 שנים...ועכשיו אני בבצפר שאני לא מתחברת אליו...אני לבד...היו לי שניי חברות טובות שפשוט נטשו אותי...אחת הייתה ממש קרובה אליי ופשוט התחילה להתרחק...והשניה פשוט אמרה לי את עצובה מידי בשבילי...יש לי הפרעת אכילה רק המשקל שלי מציל אותי מאנורקסיה...אמא שלי נפטרה כשהייתי בת 12 מסרטן ממתמשך...הוטרדתי מינית מידיד קרוב...והועפתי מבצפר...אחרי שהבצפר נלחם איתי כל לא הסכמתי לעזוב!(חוקית בלי בצפר עד כיתה י' הם לא יכולים להעיף אותי...אבל הם עשו את זה בכל זאת...שנתיים אחרי שאמא שלי נפטרה...ובכך גרמו לזה שישבתי בבית שנה שלמה)אני כל כך לבד...אין לי אף אחד...המשקל שלי מטריד אותי כל היום...יש לי חברה אחת שאני באמת מדברת איתה...אבל אני לא מדברת איתה על הצרות שלי כי היא לא אוהבת לשמוע...יש לי חברה שכולם חושבות שהיא חברה טובה שלי...אבל בתכל'ס אני יודעת שאי לא כל כך סובלת אותי....החברה שניתקה איתי קשר אמרה שאני מנתחת מידי מלאא פעמים...השניה שניתקה איתי קשר הייתה כמו אחותי...אני יודעת שהחבריות שלי יותר דומות לזוגות מאשר לחברות...אבל עדיין למרות שזה נשמע מוזר....הן שברו אותי...אני כל כך לבד ואני שמנה...ואני לא יודעת עד כמה אני יוכל לסבול את זה עוד...אני חושבת על להתאבד הרבה...אבל מה שמציל אותי זה החלומות שלי...שהם גדולים מאוד ואני לא מוכנה לא להגשים אותם...אבל לפעמים זה כל כך קורץ לי...אני מפחדת שאף אחד לא יבכה עליי...שגם במוות אני יהיה לבד...אין לי אף אחד...אני לא יודעת מה לעשות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    שי ציון
    21/06/2011

    הי, צר לי שלאורך תקופה ארוכה עברת אירועים קשים מהם שהובילו למצב הנפשי אותו את מתארת באומץ. עברת אובדנים כואבים: אם, בית ספר, חברות וייתכן גם של חלקים בעצמך שהכרת בעבר והיום הם פחות נוכחים. ובתוך כך, התווספה הטרדה מינית מאדם קרוב. עצתי הראשונה היא לשוחח עם דמות בוגרת שאת בוטחת בה (יועצת, מורה או קרובת משפחה) שתסייע לך לפרוק ולהתחיל תהליך טיפולי. אודה לך, אם תוכלי לפרט מעט על התא המשפחתי שלך לאחר מות האם (אב, אחים) ובתוך כל הכאב תספרי מעט על הדברים שנותנים לך כוח להמשיך ולהילחם על עתיד טוב והגשמת החלומות. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התא משפחתי

    אנונימית
    22/06/2011

    נשארנו אני אחי שקטן ממני בשנתיים ואבא שלי..אנחנו סבבה אבל זה לא קשר קרוב קרוב....אין לי עם מי לדבר אז אני מדברת עם אבא שלי...למרות שלא נוח לי עם זה...מה שעוזר לי להתמודד...זה בעיקר החלומות שליץ...השאיפות שלי בחיים...אני רוצה לטוס לארץ אחרת בעוד שנה...ואני כל הזמן אומרת לעצמי...תסבלי את זה עוד שנה...רק עוד שנה...אבל לפעמים אני לא בטחה שאני יכולה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התא משפחתי - תגובה

    שי ציון
    27/06/2011

    לעיתים כשמתרחשים אסונות בתוך משפחה כל אחד מסתגר בעולמו וגם הקשרים בין בני המשפחה מתערערים. בכך ההתמודדות עם האסון והכאב שבעקבותיו הופכים קשים יותר אולי כפי שמתרחש במשפחתך. טוב לשמוע שיש לך שאיפות המחזיקות אותך ונותנות כוח להמשיך ונשמע שבתוך השאיפות הללו גם מתקיים הקשר עם אביך שאומנם אינו יכול להוות תחליף לאובדנים שחווית אך נדמה כי אביך מודע לצורך שלך בו ומנסה להיענות לו כמיטב יכולתו. את תמיד מוזמנת להיעזר בפורום. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו