מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חייבת עזרה דחוף...!!ירדן22/06/2011
שלום.. אני ממש רוצה שתעזרו לי בבקשה
אני מרגישה כבר תקופה ארוכה- מאוד רע!! לא מוצאת את עצמי\חוסר ביטחון\בודדה\אבודה
ההורים שלי גרושים כתוצאה מבגידה..
וכשזה נודע לאבא שלי על הבגידה, הוא ישר סיפר לנו(לי ולאחים) ולא הסתיר ממנו כלום!!
הראה לנו, ושיתף אותנו באלף ואחד סיפורים נוראיים שקרו, וזה מלווה אותי עד היום)
וכשכל הסיפור האכזרי הזה נודע אני בסך הכל הייתי בת 15. אני הייתי בשוק.
ומאותו זמן.. לא ראיתי את אמא שלי, כבר 3 שנים. ויש געגועים רבים, אבל גם כעסים רבים!!
וזה קשה לי שלא התראינו כל כך הרבה זמן, הייתי קשורה מאוד לאמא שלי לפני שכל זה קרה.
ופתאום כשהבגידה התגלתה, ועוד הרבה הרבה דברים נוראיים שהמשפחה שלה עשתה > אז נהיה הניתוק.
ומכיוון שאני לא בוטחת בה ולא מאמינה לה. ופגועה ממנה כל כך! אז אני לא יוצרת איתה קשר, וגם כי היא לא ניסתה להילחם על הילדים שלה. היא המשיכה ופנתה לדרך חדשה בחיים. בלעדינו.
זה גם גורם לי עוד יותר הרגשה של אכזבה וכאב.
ואני מרגישה חרא עם עצמי. זה מוריד לי את הביטחון. מרגישה לבד.
אז >>> מצד שני כועסת, מצד שני געוגעים להיותה של אמא. שזה דבר כל כך חשוב.
וגם הייתה לי מערכת יחסים, ארוכה יחסית, ובה חוויתי בגידה. וכל כך ניפגעתי!
וכתוצאה מכל הדברים האלו הביטחון שלי יורד ויורד כל הזמן..!!!!שזה מפריע לי!
ויש לי עליות ומורדות במצב הרוח.. יום אני שמחה, יום אני עצובה. המצב שלי משתנה.
חשוב לי החום שאני מקבלת מאנשים. כי רק זה עושה אותי מאושרת. ולא תמיד אני מרגישה את זה.
חשוב לי לציין שאני ממש חברותית.
אבל כתוצאה ממה שקרה לי אני ניפגעתי.לא סומכת על כל אחד. וזה טיבעי אני יודעת..אבל זה קשה לי שאני כזאת! אין לי כבר כל כך שמחת חיים!
ועל החברה
לפני 3 שנים הייתי מאושרת. היה לי מלא חברות שהיה לי כיף איתם,והייתי יוצאת ונהנית.
והיום, אין לי שום חברה אמיתית. אין לי חברה שאני יכולה להגיד שאני נהנית איתה כמו שהייתי רוצה להנות. ואני כבר לא צוחקת כמו פעם.
ואני לא בן אדם רציני. אני לא צוחקת כל כך--בגלל שאין לי את החברה המתאימה בשבילי, כמו שפעם היה.
אני מרגישה שהחברות שלי היום, הם לא החברות בשבילי.. אני לא רוצה את המושלם. כי אין דבר כזה! אבל את הדומה. את המשלים.
החברות האלה הם ללא ספק מדהימות!!, אבל כבילוי לא כיף לי איתם כל כך, אנחנו עולמות אחרות!
המצב הזה היום כל כךךך קשהההה לי..אני לבדדדדד וזקוקה לעזרה
מרגישה אבודה מהכל..
אני רוצה עזרה, איך להיות יותר מאושרת?
איך להרגיש תחושת ביטחון גם אחרי כל מה שעברתי??? (כי נהייתי חסרת ביטחון)
*למרות כל מה שרשמתי, אני כן שמחה ממה שיש לי, ומסתפקת!!אבל פשוט המצב הזה כיום לא זוהר, לא מאושרת
אני אשמח לשמוע עצות מכם
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה
ירדן22/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת עזרה דחוף...!! - תגובה
שי ציון25/06/2011הי, אחד הדברים הקשים בתהליך גירושין בו עולות האשמות קשות בין שני ההורים הוא שכמו שהעולם מסביב מתערער כל גם העולם הפנימי מתערער ועולות תחושות קשות של כעס, עצב וכאב. במקרה שלך את מספרת על תחושה שאמך בגדה בך ממש כפי שבגדה באביך ודברים שהיית בטוחה לגביהם כמו אהבת אם והקשר איתה קיבלו מכה אנושה. באם אנסה לתאר את ההרגשה כשקראתי את דברייך כאילו נשמטה הקרקע מתחתייך. התהליך שעלייך לעבור הוא מורכב ועדיף שיעשה עם ליווי מקצועי. אני מאמין שהרגשות של אמך כלפייך בעבר היו אמיתיים וכפי הנראה המציאות כפי שהיא מורכבת מזו שמתוארת על ידי אביך. יכולות להיות סיבות רבות לניתוק קשר של אם: מצב נפשי, בושה, אשמה. אך אין בהם לומר שאינך חשובה לאמך.אני מניח ומקווה שככל שיתאפשר לך לחוות כי דברים ברורים שהרגשת והאמנת בהם בעבר קיים בהם יסוד יציב שלא התערער כך לאט לאט יתאפשר לך לחוש שגם אם המציאות כיום אינה מושלמת את עדיין אדם אהוב על שני הורייך, ושהסכסוך בינהם והגירושין אינם מבטאים נטישה שלך. שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשי...
ירדן27/06/2011שי תודה לך... כולם אומרים לי שזה בכל זאת אמא שלי
אבל אמא לא צריכה להתנהג ככה לילדים שלה
ואני בחיים לא יסלח לה...היא הרסה לי את התקופה שבאמת הייתי צריכה לפרוח ולגבש את האופי שלי ,
היא שברה אותי וגרמה לי להבין שיש הרבה רע בעולם, מאשר טוב.
אבל לא נורא כבר.
רציתי רק לשאול אותך אם אתה מכיר איזשהו פסיכולוג\ית שלא עולה הרבה כסף, או אפילו בחינם???
כי אין אצלי כרגע כל כך כסף בבית, ואני לא יכולה להרשות לעצמי דבר כזה
ואני מרגישה שאני כן צריכה פסיכולוג
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשי... - תגובה
שי ציון27/06/2011אני מציע שתצרי איתי קשר לסלולר או במייל [email protected] ואנסה לעזור.שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

