פורום הורים לתינוקות, הורים לפעוטות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקלחת
    כרמית
    12/04/2011

    הבת שלי בת שנה +10
    השאלה שלי היא בנוגע למקלחות
    היא מתקלחת מידי ערב יחד עם אבא שלה, הם נהנים, שרים וזה נוח לכולם
    באיזה גיל זה כבר לא מתאים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקלחת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקלחת - תגובה

    טובי פלד
    18/04/2011

    שלום כרמית
    ילדים בגיל הזה לא מתייחסים לאברי מין בצורה שונה מאברים אחרים,אין להם תשוקות מיניות ולא יצרים מיניים. לילדה שלך לא יגרם שום נזק אם תתקלח עם אביה עוד כמה שנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה דחופה. תודה
    אמא
    11/04/2011

    שלום רב, (מתנצלת מראש על האריכות)
    בני בן 3.8. ילד נעים בד"כ, ביישן, מופנם, קטן מימדים, חלוש מבחינה פיזית ורגיש מאוד. לאחרונה החל מחג פורים השתנה מאוד - הוא מציק ללא הרף לילדים בכיתתו בגן. הגננת והסייעות טוענות שהוא כל הזמן מרביץ, מציק. גם בבית אני רואה את אותה ההתנהגות מול אחותו הקטנה - הוא יכול לעבור לידה, ולתת לה מכה בראש סתם בלי סיבה, לחטוף צעצוע, לפרק לה משהו. היום הזמנתי חבר הביתה והחבר התלונן כל הזמן שבני מציק לו ובאמת כך היה - הצקות ללא כל סיבה. אני מניחה שאין בעיה בוויסות החושי וגם שקצת חקרתי את הגננת היא אמרה שזה לא נובע מתשכול אלא משובבות. זה כאילו שפתאום הוא במצב רוח קרבי של הצקות, כאילו שיש לו יצר רע, מעין סוג של רובוט ששולח אותו להציק והוא בכלל לא שולט בזה. לא יודעת אם קשור אבל לאחרונה הוא בעניין של מלחמות נגד הרעים, להציל את הטובים, להרוג את המכשפות והמפלצות וכו'...
    כמובן שילדי הגן מחזירים לו, וכשהם מחזירים לו בחזרה בגלל המבנה הפיזי שלו, הוא עף אחורה. השבוע הוא דחף ילד והילד דחף אותו בחזרה, הבן שלי עף על שולחן ונחבל בשיניו. אז לא מדובר רק בהתנהגות חברתית בעייתית אלא בסכנה ממשית לעצמו.
    אני כבר מתחילה לדאוג ואמרתי לו שיותר אני לא מזמינה חברים אלינו וגם אם הוא מציק לא יהיו לו חברים. מה עוד אפשר לעשות ואיך יוצאים מזה?

    תודה רבה
    אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה דחופה. תודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה דחופה. תודה - תגובה

    טובי פלד
    12/04/2011

    שלום אמא
    נסי את השיטה של מניעת חברים ותראי אם זה עוזר . אם לא תפני שנית.
    אבל אל תפחדי לא יגרם לו נזק רציני,יש לו פעילות יתר שהוא ילמד לחיות את ובסופו של דבר יסתגל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה
    אמא
    11/04/2011

    יש לנו ילד מדהים חיכן מתוק אמיתי בן שנה ו7 ,לאחר התיעצות כאן בפורום זה לגבי השכבה בלילה היה לנו בעיה עם הילד שהינו יוצאים מהחדר הוא היה צורח, והציעו לנו בפורום זה שנצא לאט לאט בהדרגה וכך עשינו אבל בעקבות הבכי בלילה שלא הינו בחדר בזמן ההשכבה אלה רק נכנסנו הרגענו ויצאנו השפיעה אליו מאד הוא במשך יומיים לא הפסיק לבכות בגן ורצה רק שירימו אותו על הידיים ממש הסטרי בעקבות מקרה זה לקחתי חופש מהעבודה של 5 ימים וממש הייתי איתו (התפתח מחלה במקביל ) כדי להרגיע אותו שאני כאן לצידו , אבל ממש מאירוע הזה הילד לא עוזב אותי בבית בא אחרי לכל מקום רוצה שאני ישב לידו שמשחק , רואה טלוויזה , כל דבר ורוצה רק אותי, ושאביו רוצה לקלח אותו או להלביש אותו בוכה ורוצה אותי

    מה עלי לעשות כדי להתמודד עם מצב זה ?..

    חשוב לציין שלמרות שבוכה שאביו רוצה לקלח אותו או להלביש אותו אנחנו לא מוותרים ובסוף אביו מקלח אותו ומלביש אותו ...

    אשמח לתשובה מהירה אני ממש מיואשת מהמצב הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה - תגובה

    רבקה צדיק
    11/04/2011

    שלום לך , במצב כה קיצוני אני מציעה להתייעץ עם איש מקצוע מומחה , רצוי פסיכולוג התפתחותי . זה מצב שדורש ליוי קבוע ומדורג עם הנחייה בשלבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושב לציין

    אמא
    11/04/2011

    ראשית חשוב לציין שנמצב בגן התאזן הוא בסדר עכשיו בגן משחק רגיל ,
    רק הבעיה בבית שנדבק אלי ..
    האם עדין זאת סיבה לפנות לאיש מקצוע ?
    ואם כן מה זה יכול להיות רק להריג אותי קצת ?..
    ואני אשמח אם את יכולה להפנות אותי אם את מכירה אני מאיזור המרכז

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושב לציין - תגובה

    רבקה צדיק
    11/04/2011

    תכנסי לאתר "טיפולנט" יש שם הרבה כתובות של פסיכולוגים התפתחותיים
    אני נמנעת מלהמליץ על אדם ספציפי
    אני כן חושבת שאת צריכה הדרכה, שווה להשקיע
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעוררויות רבות בלילה
    לילי
    08/04/2011

    שלום רב,

    בני התינוק בן 9 חודשים.
    תינוק מאוד ערני, מאוד פעיל ומאוד מפותח לגילו.
    לא מרבה בשינה במהלך היום, ולכן לא מחזיק מעמד ואנו משכיבים אותו ב- 7:00 בערב הוא קם ב- 6, עם יקיצה אחת משתנה בלילה לאכול.
    לפני שבועיים חל שינוי מהותי. הוא החל לקום כל חצי שעה בבכי, לפעמים חצי ישן עם עיניים סגורות, לפעמים מתיישב , לפעמים נעמד במיטה ובוכה.
    אנחנו מיד ניגשים, לא מדברים איתו, משכיבים אותו חזרה , מלטפים ומחכים שיירדם.
    לפני שבוע זה החריף, הוא לא נרגע עד שמרימים אותו ואז הוא שם את הראש ונרדם ואנחנו מחזירים אותו למיטה שלו אחרי דקה.
    העניין, שהיקיצות הולכות ומתגברות ועד שהוא לא אוכל בסביבות 1:00 הוא ממשיך לקום.
    אחרי שהוא אוכל הוא ישן עד הבוקר.
    עוד אציין , כי לפני שבועייםבערך החלפנו לו תמ"ל. היה אוכל אינפמיל סבל מרפלוקס) ועכשיו אוכל מטרנה.
    בגן מדווחים כי הוא מקבל את התמ"ל החדש מאוד יפה ואני תוהה אולי ייתכן כי התמ"ל הוא הגורם להתעוררויות הרבות או שינויים אחרים?
    איך אפשר להפסיק את זה? אני בטוחה שגם זה לא עושה לו טוב
    כיצד אפשר לעזור לו?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעוררויות רבות בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעוררויות רבות בלילה - תגובה

    טובי פלד
    08/04/2011


    לילי שלום
    נושא זה דורש התייעצות עם רופא או אחות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוכה מכל שטות
    נטע
    08/04/2011

    שלום, ביתי בת שנה וחצי, בזמן האחרון היא בוכה מכל דבר,אם משהו לא בדרך שלה היא בוכה, אם לא מרשים לה, אם לוקחים לה.... אני מבינה שהיא בודקת גבולות, רציתי לשאול איך להתייחס לזה, ברור שאם אמרתי לא אז אני משתדלת לא לחזור בי ושאסור אז אסור, האם להגיד לה להספיק לבכות? אני מנסה להסביר לה למה אסור לה אבל היא בתוך הבכי ולא שומעת כלום, וזה פשוט גורם לי להיות עצבנית ובסופו של דבר גם לכעוס, כיצד להתייחס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוכה מכל שטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוכה מכל שטות - תגובה

    טובי פלד
    08/04/2011

    שלום נועה
    הבת שלך לא בודקת גבולות .לא כך בודקים גבולות . גבולות בודקים על ידי שעושים ולא על ידי בכי.
    אני מציע לך לא להגיד כלום רק להגיב עניינית . לא להגיד אל תבכי ולא לכעוס בכלל.
    כך היא תלמד שהבכי לא יעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית מעבר למוצקים
    זהבית
    07/04/2011

    שלום רב
    הבן שלי בן כמעט 7 חודשים וכבר מגיל ארבעה וחצי חודשים לפי הוראות טיפת חלב התחלתי לנסות לתת לו טעימות של אוכל מוצק כמובן מרוסק למחית
    הוא מסרב בתוקף לטעום כל סוג של אוכל - פשוט סוגר את הפה נעול (אפילו לא צוחק כדי שלא יכניסו לו לפה)
    אני מנסה לתחמן אותו ואיכשהו מצליחה להשחיל נגיעה קלה רק כדי שיטעם ואולי יהיה לו טעים וירצה ובשום אופן הוא לא מוכן ומה שקורה זה שהוא מנסה לבלוע את הטיפונת שהצלחתי להכניס לו ואז עושה כאילו שהוא רוצה להקיא וב 80% מהמקרים גם מקיא ואז הוא מקיא גם את כל הסימילאק שאכל בארוחה הקודמת
    ניסיתי הכל מרק ירקות טעים כמו שלנו, פירות, גרבר אפילו מעדנים למרות האיסור רק שיטעם, שייק פירות שאני הכנתי עם מעט חלב, הביסקווטים של התינוקות הוא מוצץ טיפה ולרוב שוב מתחיל להחנק ו/או זורק את הביסקויט כאילו שממש לא מעניין אותו
    יש לי עוד 2 בנות גדולות יותר כך שזה לא הילד הראשון ובדבר כזה לא נתקלתי ואני לא יודעת מה לעשות עם זה וכיצד לשנות את זה וכיצד להתייחס לזה
    בטיפת חלב בפעם האחרונה לא ציינתי את הבעיה אך במשקל היא אמרה שהוא ירד בעקומה ושנעקוב
    אשמח מאוד לשמוע מה ניתן לעשות ומה יכולה להיות הבעיה
    האם עלי לקחת אותו לרופא ? כי אני לא רוצה שיתחיל לעבור בדיקות רבות לשווא
    אשמח לייעוץ וסליחה על אורך הפנייה
    שבת שלום
    זהבית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית מעבר למוצקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית מעבר למוצקים - תגובה

    טובי פלד
    08/04/2011

    שלוום זהבית .
    אוכל לא מכריחים ואוכל לא לוחצים.
    תני לו שיאכל בקצב שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות תינוקת בת שנה למטפלת - כיצד
    עדי
    06/04/2011

    שלום,
    לאחר פסח כשתהיה בתי בת שנה, אני חוזרת לדוקטורט ובתי אמורה להיכנס למטפלת (עם עוד ילד) עד לסוף השנה. עד עכשיו היא הייתה איתי בביית וניהלנו שגרה כיפית הכוללת הרבה תכנים (סיפורים, ספרים). הלכתי איתה למטפלת כמה פעמים שתכיר אותה ואתמול השארתי אותה לחצי שעה לבד והלכתי. המטפלת סיפרה לי שהיא לא בכתה אבל וכשבאתי היא ממש שמחה לראות אותי ורצתה על הידיים.
    לאחר ההשכבה לישון היא התעוררה כל רבע שעה ורצתה לישון על הידיים (נדיר שהיא מבקשת את זה, היא נרדמת לבד בדר"כ) והרגשתי שאולי זה נובע מהעובדה שהייתי חסרה לה. בקיצור, איך אני יכולה לדעת מה עובר עליה? איך אני יכולה להקל את ההסתגלות?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות תינוקת בת שנה למטפלת - כיצד - תגובה

    טובי פלד
    06/04/2011

    שלום עדי
    סביר להניח שלילדה שלך יש חרדות עזיבה וזו תוצאה טבעיתשל כך שעזבת אותה עם מישהי זרה. לא יגרם לה נזק היא תתגבר . ככל שתראי פחות חרדות ופחות אמפטיה .יהיה לה יותר קל.
    יש יתרונות להכירולהתרגל גם לאשה אחרת וזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה וסדר יום
    טלי
    06/04/2011

    שלום

    ביתנו המקסימה בת החודשיים ישנה טוב בלילה (4-5 שעות בממוצע), וגם בשעות הבוקר בדרך כלל, הצרות מתחילות כבר בצהריים ומתגברות לקראת אחר הצהריים והערב- היא מסרבת לישון (כל דרך שניסינו להרדים לא הצליחה), וגם סדרי האכילה משתבשים לחלוטין-היא רוצה לאכול כל שעה, שעה וחצי ומסרבת להתנתק מהשד, תוך כדי היא בוכה עד השמיים..נכון שלפעמים יש לה גזים, אבל לעיתים נדמה שהתינוקת פשוט לא רגועה, וכך זה נמשך עד חצות ויותר. אני מרגישה מותשת וחסרת אונים.
    אודה לכל הצעה,והארה

    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה וסדר יום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה וסדר יום - תגובה

    טובי פלד
    07/04/2011

    שלום טלי
    אולי תנסולו להרדים אותה בצהריים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבה בצד הרך
    מנאל
    06/04/2011

    שלום רב
    באזיה גיל מעביר את התינוק לישון על הצד הרך של המזרון??

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שכיבה בצד הרך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכיבה בצד הרך - תגובה

    רבקה צדיק
    11/04/2011

    אחרי גיל שנה בערך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן שלי יש עצירות,מה עושים?
    מתמiדדת
    05/04/2011

    בן כמעט חודש (עוד 3 ימים), מגיל בערך שבועיים התחלתי לתת לו תמ"ל כמעט כל היום ומאז בעצם יש לו עצירות..
    הוא מצליח לעשות רק כשאני מורידה לו את הטיטול ומרימה לו את הרגליים למעלה,כשאני רואה שהוא נהיה אדום ומתאמץ אני עושה את זה. ויוצא לו לא נוזלי אלא כמו משחה כזה זה בסדר?
    השאלה אם איו משהו שיכול לעזור לו? כואב לי הלב עליו לראות אותו כל הזמן מתאמץ ולא מצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן שלי יש עצירות,מה עושים? - תגובה

    רבקה צדיק
    11/04/2011

    בגיל הזה מומלץ להתיעץ עם אחות טיפת חלב יש להן הרבה נסיון וידע בתחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שמרביצה לעצמה
    לאה ג.
    05/04/2011

    שלום רב!
    הננו הורים לפעוטה בת 1.4 שנה. לפני כ4 חודשים ברוך השם הצטרפה למשפחתינו תינוקת מתוקה נוספת. הבת הבכורה הולכת למשפחתון. בתקופה האחרונה שמנו לב אצלה למס' תופעות שמטרידות אותנו: כשאנו אומרים לה "לא" או שהיא מבינה מאיתנו שהדבר אסור או שאנו לא מרשים זאת או שאנו לא מרוצים מהתנהגותה היא מכה קלות על ראשה, לעיתים היא מתחילה אחרי זה לבכות... בימים האחרונים שמנו לב ג"כ לתופעה נוספת: היא מושכת לעצמה בחוזקה באוזן+ אינה אוהבת כשאני מחליפה לה חיתול (בוכה ומסרבת לתת לי להחליף לה). בנוסף, היא בדר"כ מתעוררת בכל לילה פעם- פעמיים ונרדמת לאחר שהיא סיימה לשתות מהבקבוק שהכנתי לה. יש לציין שהיא כרגע בתקופת צמיחת השיניים ושהתופעות הנ"ל, במיוחד המכות, התחילו לפני הלידה ולאחר שהיא התחילה ללכת למשפחתון... כשהיא עושה זאת אנו מלטפים ומרגיעים אותה ואומרים שהיא ילדה טובה ושאנו לא מרשים להרביץ...
    1. על מה התופעות הנ"ל מעידות?
    2. כיצד יש לטפל בהן, אם בכלל? (והאם אנו פועלים נכון)
    3. האם זוהי דרכה לשדר לנו שמשהו לא תקין? האם היא רואה זאת בגן? או חס ושלום זו אלימות שהגננת מפעילה כלפיה, והיא מחקה אותה?
    יש לציין שבתינו ילדה חכמה ונבונה עם שמחת חיים ורגישות לסובביה (כשאחותה בוכה, לדוגמא, היא מוציאה את המוצץ שלה ומביאה אותו לה) ושמתפתחת ב"ה בצורה תקינה.
    נשמח לתשובה בהקדם...
    בברכה,
    הורים מודאגים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת שמרביצה לעצמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שמרביצה לעצמה - תגובה

    רבקה צדיק
    06/04/2011

    אתם נשמעים מאוד מוטרדים, ממליצה לפנות להדרכה לפסיכולוג התפתחותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אח חדש
    אני
    04/04/2011

    בוקר טוב,
    אני בחודש תשיעי להריוני ומאוד אשמח לתשובה ועזרה.
    בקרוב מאוד אני אמורה ללדת אח לביתי בת השנה.
    לפני מחספר ימים הגיע אליי חברה עם בנה בן החודש כאשר הוא בכה ביתי התעוררה משנת הלילה אומנם לאחר מספר דקות החזרתי אותה לישון.
    כיוון שמדובר בבן של חברה לא בטוח כאשר יגיע האח הקטן אוכל בשניות להגיע לביתי בת השנה ולהרגיע אותה.
    אציין כי בנוסף בזמן שביתי ישנה את שנת צהריים ובזמן שנת הלילה השמעתי בבית בכי של תינוק (דרך המחשב הנייד) והיא שוב התעוררה.
    כמובן שבטוח שניות הגעתי להרגיע אותה וגם לאור סקרנות הראתי לה כי אין תינוק בבית.

    שאלתי היא האם יש משהו לעשות כדי להכין את "השטח " לאח החדש?

    בתודה מראש אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אח חדש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אח חדש - תגובה

    רבקה צדיק
    04/04/2011

    שלום רב
    בתך הקטנה תתקרגל למצב החדש ,ביום היא עדיין זקוקה לשינת צהריים , קחי בחשבון שבכי התינוק יסב את תשומתליבה
    לאחר תקופת הסתגלות היא תתרגל ותישן היטב למרות ההתעוררות של התינוק
    מאחלת לך לידה קלה ובמזל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מביך לשאול
    אמא לשני בנים
    03/04/2011

    יש לי 2 בנים. אחד בן 3 ואחד בן שנה וחודשיים. אצל הבן הגדול הייתי רואה את הבולבול עומד מינקות. אצל הקטן - עד היום לא ראיתי את המראה. האם יש לי סיבה לדאגה? העניין מציק לי כבר חודשים. בעלי טוען שאין מה לדאוג, אבל אני עוד לא שוכנעתי. האם תוכלו לתת לי קצת מידע בעניין? תודה
    אמא צעירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מביך לשאול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מביך לשאול - תגובה

    טובי פלד
    04/04/2011

    שלום אמא לשני בנים
    רק רופא יכול לענות לך על שאלה זו ויתכן תיצטרך בדיקת דם או שתן.
    לדעתי זו יכולה להיות בעיה הרמת הטסטוסטרון שהו אההורמון הגברי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה להרטיב
    לילך
    03/04/2011

    שלום ביתי בת שנתיים וארבעה חודשים, היא נגמלה מחיתולים בגיל שנתיים - היה ביוזמתה פשוט הורידה את החיתול ועשתה בסיר, כמה ימים לאחר מכן לא הסכימה לשים חיתול בלילה וישנה לילה שלם ללא חיתול וללא בריחות - עד כאן הכל "מושלם"

    לפני שבוע בערך התחיל לברוח לה פיפי מתוך שינה בגן בשנת הצהריים, זה קצת מפתיע מיכוון שבדקנו שמקפידים על עשיית פיפי לפני השינה ואם יש בעיה והכל נראה תקין, גם מפתיעה העובדה שלילה שלם היא מצליחה ובגן שזה מקסימום שעתיים אינה מצליחה.
    בבית עדיין לא היה בורח לה לא בלילה וגם לא בשנת הצהריים של שישי ושבת.

    בימים האחרונים היא מתעוררת באמצע הלילה בבכי הבנתי שזה בגלל שהיא מרגישה שיש לה פיפי אני מושיבה אותה על הסיר היא עושה וחוזרת לישון והכל בסדר, אבל היום בערך שבוע מאז ברח לה פיפי בזמן השינה.

    אני קצת לא יודעת מה לעשות, היא נמצאת בגן טוב עם גננות טובות נראית מאושרת להיות שם חוזרת הבייתה עם מצב רוח טוב בדרך כלל

    מה הסיבות שיכולות להיות לחזרת הפיפי וחוסר השליטה

    תודה מראש לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה להרטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה להרטיב - תגובה

    טובי פלד
    04/04/2011

    שלום לילך
    יכול להיות שיש לה קצת חרדות חברתיות בגן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר דירה
    טלי
    03/04/2011

    שלום,
    בני בן שנתיים וחודשיים.
    בספטמבר הקרוב אנחנו עוברים דירה ולכן מעבירים את בננו גן.
    שאלתי, האם רצוי לעבור דירה ורק לאחר תקופה לבצע שינוי מעבר גן?או ההפיך?(לעבור גן לאחר תקופה של שבועיים לעבור דירה).
    האם רצוי להעביר אותו למיטת ילדים (כרגע נמצא במיטת מעבר והיא מתחילה להיות קטנה עבורו.
    חשוב לי לציין שהוא ילד רגיש מאוד.

    אודה להתיחסוך ועזרתך בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר דירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר דירה - תגובה

    רבקה צדיק
    03/04/2011

    שלום לך
    מעבר דירה הוא שינוי גדול
    מומלץ לעשות שינוי בדירוג וזה בהתאם לאפשרויות שלכם,
    את המעבר מהדירה תעשו עם טכס פרידה תכינו את הילד למעבר ותצפו להסתגלות איטית כי הוא ילד רגיש ו, אין תשובה אחת זה תלוי בנסיבות , חשוב לשמור על הדירוג ולא הכל בבת אחת. תחליטו בהתאם לאפשרויות שלכם
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום