מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מקלחתכרמית12/04/2011
הבת שלי בת שנה +10
השאלה שלי היא בנוגע למקלחות
היא מתקלחת מידי ערב יחד עם אבא שלה, הם נהנים, שרים וזה נוח לכולם
באיזה גיל זה כבר לא מתאים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקלחת - תגובה
טובי פלד18/04/2011שלום כרמית
ילדים בגיל הזה לא מתייחסים לאברי מין בצורה שונה מאברים אחרים,אין להם תשוקות מיניות ולא יצרים מיניים. לילדה שלך לא יגרם שום נזק אם תתקלח עם אביה עוד כמה שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחופה. תודהאמא11/04/2011
שלום רב, (מתנצלת מראש על האריכות)
בני בן 3.8. ילד נעים בד"כ, ביישן, מופנם, קטן מימדים, חלוש מבחינה פיזית ורגיש מאוד. לאחרונה החל מחג פורים השתנה מאוד - הוא מציק ללא הרף לילדים בכיתתו בגן. הגננת והסייעות טוענות שהוא כל הזמן מרביץ, מציק. גם בבית אני רואה את אותה ההתנהגות מול אחותו הקטנה - הוא יכול לעבור לידה, ולתת לה מכה בראש סתם בלי סיבה, לחטוף צעצוע, לפרק לה משהו. היום הזמנתי חבר הביתה והחבר התלונן כל הזמן שבני מציק לו ובאמת כך היה - הצקות ללא כל סיבה. אני מניחה שאין בעיה בוויסות החושי וגם שקצת חקרתי את הגננת היא אמרה שזה לא נובע מתשכול אלא משובבות. זה כאילו שפתאום הוא במצב רוח קרבי של הצקות, כאילו שיש לו יצר רע, מעין סוג של רובוט ששולח אותו להציק והוא בכלל לא שולט בזה. לא יודעת אם קשור אבל לאחרונה הוא בעניין של מלחמות נגד הרעים, להציל את הטובים, להרוג את המכשפות והמפלצות וכו'...
כמובן שילדי הגן מחזירים לו, וכשהם מחזירים לו בחזרה בגלל המבנה הפיזי שלו, הוא עף אחורה. השבוע הוא דחף ילד והילד דחף אותו בחזרה, הבן שלי עף על שולחן ונחבל בשיניו. אז לא מדובר רק בהתנהגות חברתית בעייתית אלא בסכנה ממשית לעצמו.
אני כבר מתחילה לדאוג ואמרתי לו שיותר אני לא מזמינה חברים אלינו וגם אם הוא מציק לא יהיו לו חברים. מה עוד אפשר לעשות ואיך יוצאים מזה?
תודה רבה
אמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה דחופה. תודה - תגובה
טובי פלד12/04/2011שלום אמא
נסי את השיטה של מניעת חברים ותראי אם זה עוזר . אם לא תפני שנית.
אבל אל תפחדי לא יגרם לו נזק רציני,יש לו פעילות יתר שהוא ילמד לחיות את ובסופו של דבר יסתגל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהאמא11/04/2011
יש לנו ילד מדהים חיכן מתוק אמיתי בן שנה ו7 ,לאחר התיעצות כאן בפורום זה לגבי השכבה בלילה היה לנו בעיה עם הילד שהינו יוצאים מהחדר הוא היה צורח, והציעו לנו בפורום זה שנצא לאט לאט בהדרגה וכך עשינו אבל בעקבות הבכי בלילה שלא הינו בחדר בזמן ההשכבה אלה רק נכנסנו הרגענו ויצאנו השפיעה אליו מאד הוא במשך יומיים לא הפסיק לבכות בגן ורצה רק שירימו אותו על הידיים ממש הסטרי בעקבות מקרה זה לקחתי חופש מהעבודה של 5 ימים וממש הייתי איתו (התפתח מחלה במקביל ) כדי להרגיע אותו שאני כאן לצידו , אבל ממש מאירוע הזה הילד לא עוזב אותי בבית בא אחרי לכל מקום רוצה שאני ישב לידו שמשחק , רואה טלוויזה , כל דבר ורוצה רק אותי, ושאביו רוצה לקלח אותו או להלביש אותו בוכה ורוצה אותי
מה עלי לעשות כדי להתמודד עם מצב זה ?..
חשוב לציין שלמרות שבוכה שאביו רוצה לקלח אותו או להלביש אותו אנחנו לא מוותרים ובסוף אביו מקלח אותו ומלביש אותו ...
אשמח לתשובה מהירה אני ממש מיואשת מהמצב הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
רבקה צדיק11/04/2011שלום לך , במצב כה קיצוני אני מציעה להתייעץ עם איש מקצוע מומחה , רצוי פסיכולוג התפתחותי . זה מצב שדורש ליוי קבוע ומדורג עם הנחייה בשלבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחושב לציין
אמא11/04/2011ראשית חשוב לציין שנמצב בגן התאזן הוא בסדר עכשיו בגן משחק רגיל ,
רק הבעיה בבית שנדבק אלי ..
האם עדין זאת סיבה לפנות לאיש מקצוע ?
ואם כן מה זה יכול להיות רק להריג אותי קצת ?..
ואני אשמח אם את יכולה להפנות אותי אם את מכירה אני מאיזור המרכז
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחושב לציין - תגובה
רבקה צדיק11/04/2011תכנסי לאתר "טיפולנט" יש שם הרבה כתובות של פסיכולוגים התפתחותיים
אני נמנעת מלהמליץ על אדם ספציפי
אני כן חושבת שאת צריכה הדרכה, שווה להשקיע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעוררויות רבות בלילהלילי08/04/2011
שלום רב,
בני התינוק בן 9 חודשים.
תינוק מאוד ערני, מאוד פעיל ומאוד מפותח לגילו.
לא מרבה בשינה במהלך היום, ולכן לא מחזיק מעמד ואנו משכיבים אותו ב- 7:00 בערב הוא קם ב- 6, עם יקיצה אחת משתנה בלילה לאכול.
לפני שבועיים חל שינוי מהותי. הוא החל לקום כל חצי שעה בבכי, לפעמים חצי ישן עם עיניים סגורות, לפעמים מתיישב , לפעמים נעמד במיטה ובוכה.
אנחנו מיד ניגשים, לא מדברים איתו, משכיבים אותו חזרה , מלטפים ומחכים שיירדם.
לפני שבוע זה החריף, הוא לא נרגע עד שמרימים אותו ואז הוא שם את הראש ונרדם ואנחנו מחזירים אותו למיטה שלו אחרי דקה.
העניין, שהיקיצות הולכות ומתגברות ועד שהוא לא אוכל בסביבות 1:00 הוא ממשיך לקום.
אחרי שהוא אוכל הוא ישן עד הבוקר.
עוד אציין , כי לפני שבועייםבערך החלפנו לו תמ"ל. היה אוכל אינפמיל סבל מרפלוקס) ועכשיו אוכל מטרנה.
בגן מדווחים כי הוא מקבל את התמ"ל החדש מאוד יפה ואני תוהה אולי ייתכן כי התמ"ל הוא הגורם להתעוררויות הרבות או שינויים אחרים?
איך אפשר להפסיק את זה? אני בטוחה שגם זה לא עושה לו טוב
כיצד אפשר לעזור לו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעוררויות רבות בלילה - תגובה
טובי פלד08/04/2011
לילי שלום
נושא זה דורש התייעצות עם רופא או אחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוכה מכל שטותנטע08/04/2011
שלום, ביתי בת שנה וחצי, בזמן האחרון היא בוכה מכל דבר,אם משהו לא בדרך שלה היא בוכה, אם לא מרשים לה, אם לוקחים לה.... אני מבינה שהיא בודקת גבולות, רציתי לשאול איך להתייחס לזה, ברור שאם אמרתי לא אז אני משתדלת לא לחזור בי ושאסור אז אסור, האם להגיד לה להספיק לבכות? אני מנסה להסביר לה למה אסור לה אבל היא בתוך הבכי ולא שומעת כלום, וזה פשוט גורם לי להיות עצבנית ובסופו של דבר גם לכעוס, כיצד להתייחס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוכה מכל שטות - תגובה
טובי פלד08/04/2011שלום נועה
הבת שלך לא בודקת גבולות .לא כך בודקים גבולות . גבולות בודקים על ידי שעושים ולא על ידי בכי.
אני מציע לך לא להגיד כלום רק להגיב עניינית . לא להגיד אל תבכי ולא לכעוס בכלל.
כך היא תלמד שהבכי לא יעיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית מעבר למוצקיםזהבית07/04/2011
שלום רב
הבן שלי בן כמעט 7 חודשים וכבר מגיל ארבעה וחצי חודשים לפי הוראות טיפת חלב התחלתי לנסות לתת לו טעימות של אוכל מוצק כמובן מרוסק למחית
הוא מסרב בתוקף לטעום כל סוג של אוכל - פשוט סוגר את הפה נעול (אפילו לא צוחק כדי שלא יכניסו לו לפה)
אני מנסה לתחמן אותו ואיכשהו מצליחה להשחיל נגיעה קלה רק כדי שיטעם ואולי יהיה לו טעים וירצה ובשום אופן הוא לא מוכן ומה שקורה זה שהוא מנסה לבלוע את הטיפונת שהצלחתי להכניס לו ואז עושה כאילו שהוא רוצה להקיא וב 80% מהמקרים גם מקיא ואז הוא מקיא גם את כל הסימילאק שאכל בארוחה הקודמת
ניסיתי הכל מרק ירקות טעים כמו שלנו, פירות, גרבר אפילו מעדנים למרות האיסור רק שיטעם, שייק פירות שאני הכנתי עם מעט חלב, הביסקווטים של התינוקות הוא מוצץ טיפה ולרוב שוב מתחיל להחנק ו/או זורק את הביסקויט כאילו שממש לא מעניין אותו
יש לי עוד 2 בנות גדולות יותר כך שזה לא הילד הראשון ובדבר כזה לא נתקלתי ואני לא יודעת מה לעשות עם זה וכיצד לשנות את זה וכיצד להתייחס לזה
בטיפת חלב בפעם האחרונה לא ציינתי את הבעיה אך במשקל היא אמרה שהוא ירד בעקומה ושנעקוב
אשמח מאוד לשמוע מה ניתן לעשות ומה יכולה להיות הבעיה
האם עלי לקחת אותו לרופא ? כי אני לא רוצה שיתחיל לעבור בדיקות רבות לשווא
אשמח לייעוץ וסליחה על אורך הפנייה
שבת שלום
זהבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית מעבר למוצקים - תגובה
טובי פלד08/04/2011שלוום זהבית .
אוכל לא מכריחים ואוכל לא לוחצים.
תני לו שיאכל בקצב שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסתגלות תינוקת בת שנה למטפלת - כיצדעדי06/04/2011
שלום,
לאחר פסח כשתהיה בתי בת שנה, אני חוזרת לדוקטורט ובתי אמורה להיכנס למטפלת (עם עוד ילד) עד לסוף השנה. עד עכשיו היא הייתה איתי בביית וניהלנו שגרה כיפית הכוללת הרבה תכנים (סיפורים, ספרים). הלכתי איתה למטפלת כמה פעמים שתכיר אותה ואתמול השארתי אותה לחצי שעה לבד והלכתי. המטפלת סיפרה לי שהיא לא בכתה אבל וכשבאתי היא ממש שמחה לראות אותי ורצתה על הידיים.
לאחר ההשכבה לישון היא התעוררה כל רבע שעה ורצתה לישון על הידיים (נדיר שהיא מבקשת את זה, היא נרדמת לבד בדר"כ) והרגשתי שאולי זה נובע מהעובדה שהייתי חסרה לה. בקיצור, איך אני יכולה לדעת מה עובר עליה? איך אני יכולה להקל את ההסתגלות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתגלות תינוקת בת שנה למטפלת - כיצד - תגובה
טובי פלד06/04/2011שלום עדי
סביר להניח שלילדה שלך יש חרדות עזיבה וזו תוצאה טבעיתשל כך שעזבת אותה עם מישהי זרה. לא יגרם לה נזק היא תתגבר . ככל שתראי פחות חרדות ופחות אמפטיה .יהיה לה יותר קל.
יש יתרונות להכירולהתרגל גם לאשה אחרת וזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה וסדר יוםטלי06/04/2011
שלום
ביתנו המקסימה בת החודשיים ישנה טוב בלילה (4-5 שעות בממוצע), וגם בשעות הבוקר בדרך כלל, הצרות מתחילות כבר בצהריים ומתגברות לקראת אחר הצהריים והערב- היא מסרבת לישון (כל דרך שניסינו להרדים לא הצליחה), וגם סדרי האכילה משתבשים לחלוטין-היא רוצה לאכול כל שעה, שעה וחצי ומסרבת להתנתק מהשד, תוך כדי היא בוכה עד השמיים..נכון שלפעמים יש לה גזים, אבל לעיתים נדמה שהתינוקת פשוט לא רגועה, וכך זה נמשך עד חצות ויותר. אני מרגישה מותשת וחסרת אונים.
אודה לכל הצעה,והארה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה וסדר יום - תגובה
טובי פלד07/04/2011שלום טלי
אולי תנסולו להרדים אותה בצהריים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיבה בצד הרךמנאל06/04/2011
שלום רב
באזיה גיל מעביר את התינוק לישון על הצד הרך של המזרון??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכיבה בצד הרך - תגובה
רבקה צדיק11/04/2011אחרי גיל שנה בערך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבן שלי יש עצירות,מה עושים?מתמiדדת05/04/2011
בן כמעט חודש (עוד 3 ימים), מגיל בערך שבועיים התחלתי לתת לו תמ"ל כמעט כל היום ומאז בעצם יש לו עצירות..
הוא מצליח לעשות רק כשאני מורידה לו את הטיטול ומרימה לו את הרגליים למעלה,כשאני רואה שהוא נהיה אדום ומתאמץ אני עושה את זה. ויוצא לו לא נוזלי אלא כמו משחה כזה זה בסדר?
השאלה אם איו משהו שיכול לעזור לו? כואב לי הלב עליו לראות אותו כל הזמן מתאמץ ולא מצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבן שלי יש עצירות,מה עושים? - תגובה
רבקה צדיק11/04/2011בגיל הזה מומלץ להתיעץ עם אחות טיפת חלב יש להן הרבה נסיון וידע בתחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת שמרביצה לעצמהלאה ג.05/04/2011
שלום רב!
הננו הורים לפעוטה בת 1.4 שנה. לפני כ4 חודשים ברוך השם הצטרפה למשפחתינו תינוקת מתוקה נוספת. הבת הבכורה הולכת למשפחתון. בתקופה האחרונה שמנו לב אצלה למס' תופעות שמטרידות אותנו: כשאנו אומרים לה "לא" או שהיא מבינה מאיתנו שהדבר אסור או שאנו לא מרשים זאת או שאנו לא מרוצים מהתנהגותה היא מכה קלות על ראשה, לעיתים היא מתחילה אחרי זה לבכות... בימים האחרונים שמנו לב ג"כ לתופעה נוספת: היא מושכת לעצמה בחוזקה באוזן+ אינה אוהבת כשאני מחליפה לה חיתול (בוכה ומסרבת לתת לי להחליף לה). בנוסף, היא בדר"כ מתעוררת בכל לילה פעם- פעמיים ונרדמת לאחר שהיא סיימה לשתות מהבקבוק שהכנתי לה. יש לציין שהיא כרגע בתקופת צמיחת השיניים ושהתופעות הנ"ל, במיוחד המכות, התחילו לפני הלידה ולאחר שהיא התחילה ללכת למשפחתון... כשהיא עושה זאת אנו מלטפים ומרגיעים אותה ואומרים שהיא ילדה טובה ושאנו לא מרשים להרביץ...
1. על מה התופעות הנ"ל מעידות?
2. כיצד יש לטפל בהן, אם בכלל? (והאם אנו פועלים נכון)
3. האם זוהי דרכה לשדר לנו שמשהו לא תקין? האם היא רואה זאת בגן? או חס ושלום זו אלימות שהגננת מפעילה כלפיה, והיא מחקה אותה?
יש לציין שבתינו ילדה חכמה ונבונה עם שמחת חיים ורגישות לסובביה (כשאחותה בוכה, לדוגמא, היא מוציאה את המוצץ שלה ומביאה אותו לה) ושמתפתחת ב"ה בצורה תקינה.
נשמח לתשובה בהקדם...
בברכה,
הורים מודאגים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת שמרביצה לעצמה - תגובה
רבקה צדיק06/04/2011אתם נשמעים מאוד מוטרדים, ממליצה לפנות להדרכה לפסיכולוג התפתחותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אח חדשאני04/04/2011
בוקר טוב,
אני בחודש תשיעי להריוני ומאוד אשמח לתשובה ועזרה.
בקרוב מאוד אני אמורה ללדת אח לביתי בת השנה.
לפני מחספר ימים הגיע אליי חברה עם בנה בן החודש כאשר הוא בכה ביתי התעוררה משנת הלילה אומנם לאחר מספר דקות החזרתי אותה לישון.
כיוון שמדובר בבן של חברה לא בטוח כאשר יגיע האח הקטן אוכל בשניות להגיע לביתי בת השנה ולהרגיע אותה.
אציין כי בנוסף בזמן שביתי ישנה את שנת צהריים ובזמן שנת הלילה השמעתי בבית בכי של תינוק (דרך המחשב הנייד) והיא שוב התעוררה.
כמובן שבטוח שניות הגעתי להרגיע אותה וגם לאור סקרנות הראתי לה כי אין תינוק בבית.
שאלתי היא האם יש משהו לעשות כדי להכין את "השטח " לאח החדש?
בתודה מראש אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אח חדש - תגובה
רבקה צדיק04/04/2011שלום רב
בתך הקטנה תתקרגל למצב החדש ,ביום היא עדיין זקוקה לשינת צהריים , קחי בחשבון שבכי התינוק יסב את תשומתליבה
לאחר תקופת הסתגלות היא תתרגל ותישן היטב למרות ההתעוררות של התינוק
מאחלת לך לידה קלה ובמזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מביך לשאולאמא לשני בנים03/04/2011
יש לי 2 בנים. אחד בן 3 ואחד בן שנה וחודשיים. אצל הבן הגדול הייתי רואה את הבולבול עומד מינקות. אצל הקטן - עד היום לא ראיתי את המראה. האם יש לי סיבה לדאגה? העניין מציק לי כבר חודשים. בעלי טוען שאין מה לדאוג, אבל אני עוד לא שוכנעתי. האם תוכלו לתת לי קצת מידע בעניין? תודה
אמא צעירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מביך לשאול - תגובה
טובי פלד04/04/2011שלום אמא לשני בנים
רק רופא יכול לענות לך על שאלה זו ויתכן תיצטרך בדיקת דם או שתן.
לדעתי זו יכולה להיות בעיה הרמת הטסטוסטרון שהו אההורמון הגברי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה להרטיבלילך03/04/2011
שלום ביתי בת שנתיים וארבעה חודשים, היא נגמלה מחיתולים בגיל שנתיים - היה ביוזמתה פשוט הורידה את החיתול ועשתה בסיר, כמה ימים לאחר מכן לא הסכימה לשים חיתול בלילה וישנה לילה שלם ללא חיתול וללא בריחות - עד כאן הכל "מושלם"
לפני שבוע בערך התחיל לברוח לה פיפי מתוך שינה בגן בשנת הצהריים, זה קצת מפתיע מיכוון שבדקנו שמקפידים על עשיית פיפי לפני השינה ואם יש בעיה והכל נראה תקין, גם מפתיעה העובדה שלילה שלם היא מצליחה ובגן שזה מקסימום שעתיים אינה מצליחה.
בבית עדיין לא היה בורח לה לא בלילה וגם לא בשנת הצהריים של שישי ושבת.
בימים האחרונים היא מתעוררת באמצע הלילה בבכי הבנתי שזה בגלל שהיא מרגישה שיש לה פיפי אני מושיבה אותה על הסיר היא עושה וחוזרת לישון והכל בסדר, אבל היום בערך שבוע מאז ברח לה פיפי בזמן השינה.
אני קצת לא יודעת מה לעשות, היא נמצאת בגן טוב עם גננות טובות נראית מאושרת להיות שם חוזרת הבייתה עם מצב רוח טוב בדרך כלל
מה הסיבות שיכולות להיות לחזרת הפיפי וחוסר השליטה
תודה מראש לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה להרטיב - תגובה
טובי פלד04/04/2011שלום לילך
יכול להיות שיש לה קצת חרדות חברתיות בגן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר דירהטלי03/04/2011
שלום,
בני בן שנתיים וחודשיים.
בספטמבר הקרוב אנחנו עוברים דירה ולכן מעבירים את בננו גן.
שאלתי, האם רצוי לעבור דירה ורק לאחר תקופה לבצע שינוי מעבר גן?או ההפיך?(לעבור גן לאחר תקופה של שבועיים לעבור דירה).
האם רצוי להעביר אותו למיטת ילדים (כרגע נמצא במיטת מעבר והיא מתחילה להיות קטנה עבורו.
חשוב לי לציין שהוא ילד רגיש מאוד.
אודה להתיחסוך ועזרתך בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר דירה - תגובה
רבקה צדיק03/04/2011שלום לך
מעבר דירה הוא שינוי גדול
מומלץ לעשות שינוי בדירוג וזה בהתאם לאפשרויות שלכם,
את המעבר מהדירה תעשו עם טכס פרידה תכינו את הילד למעבר ותצפו להסתגלות איטית כי הוא ילד רגיש ו, אין תשובה אחת זה תלוי בנסיבות , חשוב לשמור על הדירוג ולא הכל בבת אחת. תחליטו בהתאם לאפשרויות שלכם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
