מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוראופלסמהאלי22/04/2013
שלום רב,
האם ניתן להידבק ureoplasma ure באמצעות נשיקה או מין אוראלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוראופלסמה - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין07/05/2013בד"כ לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקרוהמטוריה בבדיקת שתן כלליתדקל21/04/2013
שלום
בן 36 לפני שנה נותחתי בשלפוחית השתן turbt
ממצא שפיר .פפילומה.
עקב תחושת צריבה במתן שתן ננשלחתי השבוע לעשות בדיקת תרבית שתן ושתן כללי
שתי הבדיקות תקינות מלבד תוצאה של 33 כדוריות אדומות בשתן
המשכתי לבירור אולטראסאונד כליות ושלפוחית -תוצאה תקינה .
בדיקת ציסטוסקופיה (ביצעתי לפני 3 חודשים כבדיקה שנה מתום ניתוח), גם תקינה
מה עוד צריך לבדוק על מנת לברר הסיבה לכדוריות דם אדומות בשתן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקרוהמטוריה בבדיקת שתן כללית - תגובה
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום02/05/2013ממליץ לבצע CT כולל הזרקת חומר ניגוד ושחזור מערכות מאספות כמו גם בדיקת שתן לציטולוגיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול גת-גורן בוריקוצלה עקב כאביםדן20/04/2013
שלום רב
אני בן 22 וסובל מכאבים בינוניים עד עזים, אובחנתי כבעל וריקוצלה בשני האשכים ובשניהם יש לי כאבים.
לא נמצא אצלי בקע.
האם צנתור גת-גורן (כוונתי לטיפול הישראלי החדש) יכול להועיל לכאבים הנובעים מוריקוצלה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
דן20/04/2013האם לשפיכת זרע בתדירות יום יומית או לחלופין בתדירות נמוכה מאד, יש השפעה על מידת הכאב ומידת החמרה/שיפור של הוריקוצלה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול גת-גורן בוריקוצלה עקב כאבים - תגובה
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום02/05/2013שלום דן,
כל טיפול בואריקוצל אינו יכול להבטיח בוודאות כי הכאבים יחלפו.
אין קשר בין תדירות פליטת הזרע לחומרת הואריקוצל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri כליותיעל18/04/2013
שלום,
אימי עברה לפני 3 חודשים כריתת כליה בעקבות גידול שהתגלה בקוטב העליון של הכליה השמאלית. לפני הניתוח בוצעה בדיקת אורתוסקופיה ולא הצליחו להוציא הגידול.
קצת אחרי הבדיקה התחילו לה כאבים באזור הכליה השניה, לקראת הניתוח בוצע סיטי של שתי הכליות ,לפי הבדיקה הכליה הימנית (התקינה) בסדר חוץ מרפלוקס אולי בשופכן, הרופא טען שהכל בסדר והיא נותחה. היום עדיין יש כאבים והומלץ שוב לעשות אורתוסקופיה לכליה שנותרה, אימי מאוד חוששת מכיוון שזו כליתה היחידה ובדיקה זו חודרנית ולא נעימה. שאלתי היא האם יש בדיקה אחרת כמו mri כליות שאפשרי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri כליות - תגובה
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום02/05/2013שלום יעל,
קשה מאוד לענות על השאלה כיוון שלא ברור לי מה החשד של הרופא המטפל.
ככלל, בדיקת ה - MRI אינה מהווה תחליף לבדיקת האורטרוסקופיה וככלל הן משלימות זו את זו.
לגופו של עניין יש לפנות בשאלה לרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ואפרט קצת
יעל02/05/2013בבדיקה שאימי ביצעה כמעקב לאחר הניתוח נעשתה בדיקת ציסטוקופיה ונראה כי, אני מצטטת "בצילום רטרוגרדי נצפו שופכן וכליה ימין תקינים למעט קפל באזור שופכן עליון" , הרופא טען שזה בסדר וכנראה אנטומי והכאבים שיש לה הם ממשהו אחר ובהמשך לאחר שאימי לחצה לבירור נוסף אמר לה הרופא שיבצעו שוב אורתוסקופיה לכליה שנותרה לבדוק שלא מסתתר משהו מאחורי הקיפול אך היא חוששת מבדיקה זו לכן רצינו לדעת אם צילום mri יכול להחליף בדיקה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ואפרט קצת - תגובה
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום19/05/2013שלום יעל,
כפי שציין ד"ר גולדין הבדיקות משלימות זו את זו.
כדי לקבל תשובה מדוייקת לגבי מהות הממצא בשופכן רצוי לבצע אורטרוסקופיה כפי שהמליץ האורולוג המטפל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כליית פרסה - אבנים ואגן חוץ כלייתימיכלי17/04/2013
לרופאים שלום רב,
אני בת 63 , בעלת כליית פרסה עם היסטוריה של אבנים בכליות. נותחתי בעבר להוצאתן עם נפרוסטום. בבדיקה מהיום בכליה השמאלית מספר אבנים בגודל של 0.6 ס"מ. ואגן חוץ כלייתי מורחב עד 2.5 ס"מ.
מה משמעות של האגן החוץ הכלייתי המורחב? וכיצד מטפלים בזה. מה ניתן לעשות כדי שאפסיק לייצר אבנים? והאם יש צורך בריסוק או בניתוח נוסף להוצאתן?
בתודה ובברכה, מיכלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליית פרסה - אבנים ואגן חוץ כלייתי - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין17/04/2013אם הבנתי נכון הנתונים על שמח בדיקת סונר ולא CT. ממליץ לבצע CT ולהבין יותר טוב מה הבעיה - האם מדובר רק באבני כליה או גם ישנה אבן חוסמת בשופכן שגורמת להתרחבות של האגן. בהתאם לתוצאה ניתן לשקול או ריסוק חוץ גופי או פעולה אנדוסקופית- אורטרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכליית פרסה - תודה על תשובתך
מיכלי18/04/2013ד"ר גולדין שלום,
תודה על תשובתך. אכן בצעתי רק US ומקווה שהאורולוג אליו אפנה ישלח אותי גם לCT.
בתודה ובברכה, מיכלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוקטורניה לאחר TURPצבי15/04/2013
שלום רב,
עברתי ניתוח TURP לפני כחמשה וחצי חדשים. ההחלמה היתה תקינה ללא סיבוכים ב"ה. עדיין אני סובל מנוקטורניה של ארבע פעמים ללילה. לפני שבועיים נבדקתי באולטראסאונד ולא היתה שארית שתן.
מה ההסבר לתופעה? האם עלי להתעלם ממנה?
תודה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוקטורניה לאחר TURP - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין16/04/2013נוקטוריה ברוב המקרים לא קשורה להגדלת הערמונית כי התופעה נפוצה גם בקרב נשים מבוגרות. מדובר במנגנון מורכב שקשור לשינוי בתפקוד לבבי וכליתי משני לגיל וגם להפרשה פחותה של אחת מהורמונים - ADH שמופרש ע"י היפופיזה - בלוטת יותרת המוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחאלה13/04/2013
בס"ד
לאמי שתהיה בריאה התגלה בשלפוחית השתן תהליך פפילרי קטן. הרופא המליץ לה לעבור כריתת הממצא ואכן היא עשתה זאת ואלו התוצאות
ממצא בזמן הניתוח - בכיס השתן נמצא תהליך פפילארי בקוטר 2 ס"מ פרוקסימלית לפית השופכן השמאלי .
פרטי מהלך הניתוח - ניקוי הגנטילה בתמיסת סביעור.הרחבת השופכה במרחיבי מתכת עד FR30
עי רזקטוסקופ FR26 מבצים כריתה של רקמת הגידול מכיס השתן בשלמות לעומק .בסיום-ניתן להבחין בפית השופכן השמאלי מפרישה שתן צלול . קטטר 3 דרכים FR20 .בדיקה בינמואלית תקינה .
אמא שוחררה יש לה קצת כאבים בצד שמאל אבל ביראותה תקינה . מה אומרים ממצאי הניתוח ? האם יש חשש לסכנה כל שהיא או התפחות המחלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין16/04/2013יש להמתין לתוצאת הפיופסיה ולפי התוצאה תוכלי לדון עם המנתח על המשך מעקב או טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- psa לאחר טיפול ברכתרפיהחני13/04/2013
בעלי עבר טיפול ברכתרפיה לפני כשנה.
מצבו לפני הטיפול - PSA 10.5 גליסון 6 (3+3)
בדיקות PSA לאחר הטיפול ירדו ל- 2.24 , 1.2 לפני 3 חודשים והבדיקה האחרונה עכשיו מראה על עליה ל-1.86.
האם יש חשד לגרורות.
מה הטיפול המומלץ
תודה
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר psa לאחר טיפול ברכתרפיה - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין16/04/2013סבירות נמוכה מאד כי נתונים התחלתיים היו די אופטימיים. אם משהו קורה אז זה לא התפתחןת גרורות אלא הישנות מקומית באזור הערמונית. בשלב זה מומלץ להמשיך לעקוב אחרי PSA כל 3 ח' אם ימשיך לעלות לשקול תוספת של קרינה חיצונית על האזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPSA לאחר ברכתרפיה
חני16/04/2013לד"ר דימטרי גולדין שלום
מודה לך מאוד על תשובתך. עזרת להוריד את רמת הלחץ. מקוה שההמשך יהיה טוב בלי התפעות.
תודה
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאפרת09/04/2013
לפני שנתיים גילו לי אבנים בכליה השמאלית והם הוסרו. ולפני שבוע החלו לי כאבים במותן ימין וכאבים עזים במפשעה וכאבים ברגלים . עשו לי בדיקת שתן ואמרו לי שיש לי כמות די מיזערית של דם בשתן ולכן זה אומר שאין אבנים בכליות. שאלתי היא האם בדיקת שתן מספיקה כדי לשלול קיומם של אבנים בכליות? והאם זה למרות שיש כמות מועטה של דם בשתן יכול להיות בכל זאת אבנים בכליות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין13/04/2013בדיקת שתן אפילו תקינה לחלוטין לא שוללת אבן כליתית. למרות שתמונה שהצגת לא ממש מתאימה לעוית כליתית אלא יותר לבעית גב אך לאור עברך ממליץ על ביצוע בדיקת סונר כליות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיבוי דופן ימנית ואחורית של שלפוחיתדבי08/04/2013
שלום !! אמי בת 71 מכיוון שבזמן אחרון התלוננה על כאבים באיזור השחלות התחלנו בירור כדי לדעת מה הסיבה , היא טוענת שלפעמים זה נרגע קצת הכאב לאחר מתן שתן , שגם מאד קשה לה להתאפק , בדיקת שתן תקינה ,בביקת US יצא שהיא לא מרוקנת את השלפוחית עד הסוף , שארית 125 ובCT אגן ללא חומר ניגוד יצא "שלפוחית בגודל תקינה,מודגם עיבוי דופן ימנית ואחורית עם דיברטיקולים בודדים קטנים , לשקול בירור ע"י אורולוג, כמובן קבעתי תור חוזר לאורולוג של קופת חולים בינתיים זה יהיה רק בסוף החודש אבל בינתיים רציתי לדעת בבקשה מה זה יכול להיות , קראתי הרבה דברים כאן אבל לרוב מתייחסים לקשר עם הערמונית בעיה של גברים , מה יכול להיות העיבוי הזה אצל נשים ? הבדיקות אחרות של גינקולוגיה יצאו תקינות רק חסר לנו גסטרו אבל בינתיים האם יש מקום לדאגה על התשובה שבCT .? מה יכול לגרום לעיבוי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיבוי דופן ימנית ואחורית של שלפוחית - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין13/04/2013בד"כ כשעושים בדיקת CT לא מבקשים להיות עם שלפוחית מלאה ולכן לא ניתן להתיחס לעובי הדופן כי הוא תלוי עד כמה השלפוחית מלאה. ככל הנראה היא תצטרך בדיקת ציסטוסקופיה להשלמת הבירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
דבי13/04/2013תודה רבה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בערמונית?עידן03/04/2013
שלום,
מזה כשבועיים אני סובל מכאבים- הרגשת אי נוחות באזור הערמונית ובפין לאחר שאני משתין ולאחר אורגזמה. מאתמול שמתי לב שישנה גם הפרשה מהפין. בביקור אצל רופא כללי הוא ביצע בדיקת שתן עם נייר לקמוס וקבע שמדובר בדלקת בערמונית ורשם לי ציפרודקס ל 10 ימים.
האם הבדיקה מספיק מקיפה כדי לשלול מחלות אחרות והאם היא מספיקה על מנת לקבוע שמדובר בדלקת בערמונית?
האם הדלקת יכולה להיות מדבקת באיזשהו אופן? (שימוש באותם שירותים, קיום יחסי מין-עם קונדום כמובן, קיום מין אוראלי).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בערמונית? - תגובה
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום08/04/2013שלום עידן,
יש אפשרות לבצע תרבית שתן יותר ממוקדת - STDPCR וכן יש לשקול מתן אנטיביוטיקה לזמן ממושך יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת שריפה בעת מתן השתןשולי02/04/2013
שלום
הנני בן 62, מזה חודש אני מתקשה במתן השתן, בנוסף לאחרונה יש תחושה של שריפה בעת מתן השתן (עד במחליט לצאת), נוסף על זה אני מרגיש גם את תחושת השריפה בכפות הרגליים
עשיתי בדיקות דם + שתן : והנ"ל לא הראה דבר
יש לי סכרת "קטנה" (חד פעמי הגיע ל-130) שעשיו גילו - אך לפי הרופאים- רמת סוכר לא מצדיקה כזאת תחושה.
כול רופא אומר משהו אחר- ואף אחד לא מצליח להגיע לפיתרון הבעיה
1. אמר- אולי סכרת
2. אמר אולי בעיות בגב ?
אני אובד עצות, נא עזרתכם !! אני סובל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשת שריפה בעת מתן השתן - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין03/04/2013המקרה לדיון בפורום אלא לבדיקה מעמיקה במרפאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימת קטטר קבוערוני01/04/2013
יש לי קטטר קבוע (Indwelling Catheters) מזה 20 חודשים. בשנה וחצי הראשונים לא היתה לי אף פעם בעיה של סתימת הקטטר (פעם אחת, בטיפשותי השארתי את אותו הקטטר במשך 6 חודשים, זה גרם לזיהום חריף שהצריך אשפוז, אך הקטטר לא נסתם). במהלך החודשיים האחרונים, נאלצתי להתפנות לחדר מיון כבר 4 פעמים בגלל שהקטטר נסתם (קטטרים מסיליקון נסתמו אחרי כחודש וקטטרים שאינם מסיליקון נסתמו אחרי שבוע). בכל פעם שהקטטר נסתם, היה בו משקע בוצי בצבע בהיר.
במשך כל השנה וחצי שבהם הקטטרים לא נסתמו, התגוררתי ביפו. הסתימה הראשונה התרחשה 6 ימים לאחר שעברתי לזכרון יעקב. שתיתי בכל התקופות הנ"ל כמעט אך ורק מי ברז. אני מקפיד לשתות לפחות 3 ליטרים מים בכל יום.
שאלותיי הן:
1. האם יכול להיות שהקטטרים נסתמים בשל כך שהמים בזכרון יעקב יותר קשים מהמים ביפו?
2. אם התשובה לשאלה הנ"ל היא חיובית, מה עדיף לשתות:
א. מים מינרלים מבקבוק.
ב. מים שטופלו במתקן לריכוך מים.
3. אם התשובה לשאלה הראשונה היא שלילית, האם יש הסבר אחר לכך שעכשיו, להבדיל מבעבר, הקטטרים נסתמים?
בתודה מראש על עזרתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימת קטטר קבוע - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין03/04/2013קטטר קבוע גורם לדלקת כרונית של שלפוחית השתן ונוצר פיברין חומר שמופרש ע"י רירית השלפוחית כתגובה לדלקת. פיברין הוא הסיבה העיקרית לסתימת קטטר . מומלץ או להחליף קטטר לעיתים יותר קרובות או לשטוף אותו עם מיים סטריליים כפעם בשבוע למניעת סתימות.
אין קשר בין מי שתיה לסתימת קטטר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- US דרכי שתן בגלל נקטוריה???חיים מרצקי30/03/2013
בן 68 עברתי בדיקה US של דרכי השתן והכליות בגלל השתנה בלילה בין 3 ל4 פעמים רץ להשתין
גודל הערמונית 4 .2.9 3.8 שארית שתן 37 סמק
רצתי לדעת עם הבדיקה לגודל הערמונית תקינה ? וגם השארית של 37 סמק. יש לי זרם חלש ולפיים זרם חזק
ביום אני גם משתין כול שעה שעתיים ביום
זה סיפור של 35 שנים!!!
בלילה זה בשנה האחרונה..
השמח לקבל הסבר תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר US דרכי שתן בגלל נקטוריה??? - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין03/04/2013הערמונית מוגדלת קלות ושארית שתן קטנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יום טוב
חיים מרצקי03/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערמונית מוגדלת ובקע דו צדדי בניתוחחיים מרצקי30/03/2013
יש לי ערמונית מוגדלת שצריכה ניתוח
וכן יש לי בקע במפשעה דו צדדי
יש אפשרות לניתוח אחד להכול???
או צריך בנפרד
השמח לקבל הסבר מה לנתח קודם
את הערמונית או את הבקע
תודה
נ.ב סליחה על שגיעות הכתיב עולה חדש בן 65* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערמונית מוגדלת ובקע דו צדדי בניתוח - תגובה
ד''ר דמיטרי גולדין03/04/2013טכנית כן אפשי לבצע את כל הניתוחים בפעולה אחת אך לא כל כך מומולץ כי זה יכול להכביד על תהליך החלמה משמעותית. לכן ממליץ קודם לנתח את הערמונית ואח"כ שני שני בקעים ביחד. סדר הפוך יכול לגרום לאצירת שתן לאחר ניתוח בקע וצורך לחיות עם קטטר שתן עד ניתוח ערמונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ויום טוב
חיים מרצקי03/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

