פורום אורולוגיה, ניתוחים אורולוגים, מחלות הערמונית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבדיקת U.S נמצאה ערמונית מוגדלת בנפח 90 סמ"ק.
    יצחק
    13/05/2016

    בבדיקת U.S נמצאה ערמונית מוגדלת בנפח 90 סמ"ק.
    אשך שמאל וריקולציה עד 3.5 מ"מ.
    ההפניה לבדיקה עקב כאבים לעיתים באשכים ובבטן תחתונה.
    מה אומרות התוצאות ומה הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבדיקת U.S נמצאה ערמונית מוגדלת בנפח 90 סמ"ק. - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    15/05/2016

    שלום יצחק
    הגדלה של הערמונית הינו ממצא שעלול להופיע אצל גברים. תלוי מאד מידת התסמינים שבהטלת השתן ובהתאם למידת התסמינים ניתן יחד עם אורולוג בקהילה לשקול טיפול תרופתי. לגבי המיחושים באשך- אינם בהכרח קשורים לוריקוצלה שהינו הרחבת ורידי האשך שהינה תופעה נפוצה וגם כאן לרוב ובאם בבדיקה גופנית אין ממצאים חריגים, ניתן לעקוב אצל האורולוג. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון - איפוספדיאס אצל מבוגרים.
    חנן
    10/05/2016

    האם ישנה אפשרות לתקן איפוספדיאס אצל מבוגרים ?
    מעל גיל 30 ?
    לאחר כמה ניתוחים שבוצעו בגיל צעיר ?

    האם תיקון של עקמת הפין האם הקשר הוא ישר לאיפוספדיאס?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון - איפוספדיאס אצל מבוגרים. - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    10/05/2016

    שלום חנן,
    ניתוחי היפוספדיאס אצל מבוגרים נשקלים באם קיימת הפרעה תפקודית קשה בהשתנה או בשפיכה. כל ניתוח חוזר הינו מורכב יותר מאחר והרקמות בהם משתמשים אינן תקינות ולכן סיכוני הישנות והופעת פיסטולות (פתחים באיזור הניתוח) גבוה מאד. העקמת יכולה להיות קשורה לבעיה הראשונית ולתיקוניה. כדאי לגשת לאורולוג שעוסק בתיקוני שופכה על מנת לברר ספציפית למקרה את הגישה הטיפולית. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    חנן
    10/05/2016

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באשך הימני עם תשובות של צילום
    עידן
    02/05/2016

    אהלן שלום
    עקב כאבים באשך הימני פניתי לרופאה משפחה
    היא הפנתה אותי לצילום אשכים מפשעות ואז לאורולוג
    היום עשיתי צילום וזה מה שיצא
    סונר מפשעות:
    Us מפשעה ימין
    רקמות רכות שמורות
    אין עדות לבקע מפשעתי כולל בזמן valsalva
    אין עדות לגושים או בלוטות מוגדלות

    Us מפשעה שמאל
    רקמות רכות שמורות
    אין עדות לבקע משפעתי כולל בזמן valsalva
    בלוטת לימפה בודדת 1.7*0.4

    סונר אשכיים ודופלר
    אשך ימין 4.2*2.8*3.8 ס"מ,גודל רגיל מרקם אחיד,ווסקולריזציה רגילה.
    הודגמה זרימה עורקית וורידית.
    בראש האפידידימוס ציסטות בודדות זעירות עד 0.4 ס"מ
    אין עדות להידרוצלה אין וריקוצלה.
    אשך שמאלי בגודל רגיל 4.8*2.9*3.8 ס"מ ,מרקם אחיד ווסקולריזציה רגילה.
    הודגמה זרימה עורקית וורידית.
    אפידידימוס תקין.
    הידרוצלה קל,אין וריקוצלה.

    מה הבעיה פה ומה עושים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באשך הימני עם תשובות של צילום - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    04/05/2016

    שלום עידן
    בתשובת הסונר אין ממצאים חריגים גסים אך בהחלט יש צורך בבדיקה גופנית של אורולוג להתרשמות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טפילים במעיים פרזיטים מציק מאד
    אלי קמיר
    30/04/2016

    שלום רב
    האם אנטיביוטיקה רוליד יעילה לנל..
    או משהו אחר תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טפילים במעיים פרזיטים מציק מאד - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    01/05/2016

    שלום אלי
    נראה כי השאלה מתאימה לפורום גסטרואנטרולוגי או מערכת העיכול או מחלות זיהומיות.
    המשך שבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • duodart מהן תופעות הלוואי בתיפקוד המיני
    משה
    26/04/2016

    אני סובל מערמונית מוגדלת האורולוג נתן לי מרשם לדואודארט
    אני בן 69 וספורטאי פעיל מאד ,עקב כך לחץ הדם שלי בצד הנמוך 130/60 והדופק במנוחה 52
    האם התרופה הזאת לא תפיל לי עוד יותר את לחץ הדם
    כמו כן מה הן תופעות הלוואי בתיפקוד המיני????
    תודה מראש על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • duodart מהן תופעות הלוואי בתיפקוד המיני - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    27/04/2016

    שלום רב
    הדואודרט מכיל שתי תרופות:
    הראשונה היא תרופת האומניק(טמזולוזין) שיכולה להפחית לחץ דם אך לרוב האנשים שלא בצורה משמעותית - היא גורמת לשפיכה אחורית כך שבאורגזמה חלק מהזרע חוזר לכיס השתן ובפועל יש נפח שפיכה קטן יותר
    השניה היא אבודרט שעלולה בחצי השנה הראשונה לגרום להפחת בליבידו (תשוקה מינית) אך גם זה חולף בהמשך
    לאנשים שלא סובלים מהפרעה בתפקוד המיני כלל - ההשפעות הינן מינוריות אך לאלה שיש הפרעה - השינויים עלולים להיות משמעותיים יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערמונית מוגדלת וחוסר חשק מיני ..מה עושיםםםםםםםםם
    אורית
    25/04/2016

    הי
    לגבר בן 60 יש מזה שנים ערמונית מוגדלת..עבר בדיקות תקינות והוא במעקב
    שאלתי למה לאחרונה אין לו חשק מיני .האם בגלל גידול הערמונית ? הוא לוקח תרופות ללחץ דם שנים למה בחודשים אחרונים הבעיה החריפה..
    יש לו זיקפה בבוקר
    האם יש לזה פתרון? והאם בגילו זה טבעי שפעם אחת בשבוע בבוקר בא לו לקיים יחסים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערמונית מוגדלת וחוסר חשק מיני ..מה עושיםםםםםםםםם - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    27/04/2016

    שלום אורית
    עם הגיל הערמונית אצל גברים עלולה לגדול והתפקוד המיני פוחת. הקשר אינו מובהק אך חלק מהטיפול התרופתי כולל ללחץ דם עלול לבדוק על איכות הזקפה. ירידה בחשק עלול להיגרם ממגוון סיבות כולל לחץ נפשי ומומלץ לפנות לאורולוג כי יש מה לעשות ולשפר בעניין זה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת שתן שבועיים לאחר ניתוח TURBT .
    פ.
    21/04/2016

    שלום,

    אני אחרי שבועיים לאחר ניתוח TURBET .
    עשיתי בדיקת שתן כללית ועדיין נמצאים כדוריות דם אדומות ולבנות סביב ה 300.
    יש לציין, שאני מרגיש מצויין ללא חום וכאבים. והדימום פסק לחלוטין מאחרי הניתוח רק לפני יומיים.
    מה דעתך ? זה נורמלי וצפוי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת שתן שבועיים לאחר ניתוח TURBT . - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    24/04/2016

    שלום רב
    הממצאים הללו צפויים תקופה כה קצרה לאחר הניתוח שעברת.
    החשיבות היא בתשובת הביופסיה מהניתוחו הממצאים הללו צפויים לחלוף עם הזמן.
    חג שמח
    בוריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור זה שוב אני בחור בן עשרים ....בקשר לגודל
    ללא שם
    18/04/2016

    היי דוקטור הוספתי תמונה של אשך שמאל להתרשמות הגודל עם
    נראה לך תקין
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד תמונה במצב עמידה אחרי מים חמים

    ללא שם
    18/04/2016

    שהשק היה רפוי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד תמונה במצב עמידה אחרי מים חמים - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    20/04/2016

    שלום רב
    על פניו נראה תקין, אך תמונות לא תמיד מספקות ומישוש הוא חיוני מאד.
    לא כל דבר ניתן לפתור במחשב או בפורומים.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדוקטור בוריס פרידמן שלום רב אשמח שתענה לי אני חייב יעוץ
    ללא שם
    18/04/2016

    שלום דוקטור
    ההיתי אצל אורולוג ב11/4 בקשר לייעוץ על קיבוע אשכים
    ההיתי מסופק מהתשובות ואני מועמד לניתוח ב19/5
    עוד דבר היה לי הרגשה שהאשכים שלי שינו את גודלם כלומר הם יותר
    גדולות ממה שהיו תמיד בייחוד צד שמאל הרופא בדק אותי בשכיבה
    מישש ואמר שהכל ניראה תקין והוא לא רואה גודל לא רגיל אמרתי לו ה לא גדול מהרגיל ואמר לי לא הכל היה נראה לו תקין
    לא ההיתי רגוע וביום חמישי ה14/4
    ההיתי במיון בבית חולים קפלן רחובות
    רופא בדק אותי ומישש גם בשכיבה ואמר שהכל נראה רגיל התעקשתי על אולטרסאונד והתכנאית של האולטרסאונד גם מדדה את הגודל ואמרה שהכל נראה רגיל אז למה רק אני בטוח שיש שינוי בגודל האשכים שלי!
    אני מפחד שיש משהו והרופאים לא עולים על זה בחיים הגודל של האשכים שלי לא היה כמו עכשו נפח גדול יותר "שמנים יותר" אני בן 20 שחכתי לציין
    לא מדובר חלילה באיזה מחלה ?! ואם היה עולים על זה באולטרסאונד ובבדיקת
    מישוש
    והכי מוזר זה שאחרי שאני גומר האשכים כאילו גדלים אחרי הפליטה כיאלו הם מתנפחים יותר מה קורה פה ?? אם כולם אומרים לי שהכל בסדר מה ההאפשרות שהאשכים שלי נראים לי גדולים יש מצב לגדילה התפתחותית ? בגיל 20
    עשיתי הכל כדי לוודא שאני בריא שני אורולוגים אולטרסאונד והיה כתוב אשכים בגודל ומירקם תקין לגיל יש מצב שהם טועים ?
    אשמח לתשובה תודה
    והכי מוזר אחרי שאני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדוקטור בוריס פרידמן שלום רב אשמח שתענה לי אני חייב יעוץ - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    18/04/2016

    שלום רב
    הסונר (אולטרסאונד) הינה בדיקה אמינה מאד ובאם היו ממצאים באשכיים בהחלט ניתן לראותם בבדיקה זו.
    לכן ממליץ לך להסיר דאגה מליבך. חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר פרידמן - רוב תודות לתשובתך
    יעל
    17/04/2016

    לד"ר פרידמן
    הרבה תודה על תשובתך.

    חג שמח וכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר פרידמן - רוב תודות לתשובתך - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    18/04/2016

    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פ.ס.ה-בדיקת דם כאב בצד בגב תחתון
    גרשון
    14/04/2016

    אני בן65 .בגלל כאב בצד ימין בגב תחתון,למעלה מ8 שבועות,נשלחתי לצילום רנטגן.נמצא שבר צלע התחתונה.הכאב בינתיים נחלש.נשלחתי לבדיקות דם(לא זכורה טראומה שגרמה שבר)כל הבדיקות-נורמליות.פ.ס.ה נמצא נוטה לגבוה -4.8 לעומת 2.5 במרץ 2015.לדעת הרופאה לא צריך להבהל ובעוד כמה חודשים שןב לבדוק.מה דעתך? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פ.ס.ה-בדיקת דם כאב בצד בגב תחתון - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    17/04/2016

    שלום גרשון
    PSA עלול לעלות גם במצבים דלקתיים ולא רק עקב גידולים.
    חזרה על הבדיקה הינה אפשרות סבירה ויש להימנע ממאמצים כולל יחסי מין ושפיכה 5 ימים טרם הבדיקה החוזרת, העלולים גם הם להעלות PSA. כמו-כן יש לשקול גם בדיקה ייחודית של PSA חופשי בנוסף, שהינה פרקציה שיכולה לכוון אותנו לגבי חשד לממאירות. בברכת חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שלפוחית השתן - תוצאות ציסטוסקופיה
    יעל
    10/04/2016

    שלום רב,
    בת 62. בדוח נתוח מה-1.9 נמצא:שופכה תקינה, רירית טרבקולרית, לטרלית לפיה הימנית גידול פפילרי 1*1.5 שיטחי וכן גידול שיטחי בדופן אחורי מימין. פיות זוהו תקינות. תשובת הביופסיה:התקבלה צנצנת ובה מספר פרורי רקמה בנפח 0.1 סמ"ק:
    bladder, transurethral resection:
    -papillary urothelial carcinoma, low-grade
    -no evidence of invasion
    -muscularis propria not present

    קיבלתי BCG פעם ראשונה 6 סדרות, ופעם שניה 3 סדרות וכך אני אמורה להמשיך. בציסטוסקופיה לאחר הסידרה השניה נכתב: רירית מעט טרבוקלרית והיפרמית ללא גידול, פיות זוהו תקינות. מה פירוש רירית היפרמית. האם נובע מהשטיפות, האם זה מעיד על תהליך גידולי, האם יכול להיעלם .
    אני מאד מודאגת.
    בתודה מראש על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שלפוחית השתן - תוצאות ציסטוסקופיה - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    17/04/2016

    שלום יעל
    הסירי דאגה מליבך - רירית היפרמית הינה רירית עשירה בכלי דם שהיא תופעה שפירה נפוצה לאחר הכנסת קטטר ושטיפות מקומיות ודועכת עצמונית בהמשך.
    בברכת חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך- ציסטוסקופיה
    אבי 31
    04/04/2016

    אכן צמיחות מוכחות של אי קולי וקלבסיאלה פניאומוניה כמעט אחת לחודש.
    ברקע מחלת כליות כרונית כך שאני מפחדת יותר מדלקות. אכן מטופלת מניעתית כבר למעלה משנה. ניסיתי מס' פעמים להפסיק טיפול מונע ומיד הדלקות חזרו.
    בעבר אמרו לי שהציסטוגרפיה מלאה קרינה לא כך? אם כך אולי באמת כדאי לחזור על הבדיקה הזו ולא על הציסטוסקופיה או שאולי לבצע את שתיהן? (למרות שממש לא תענוג ההחדרת קטטר...)
    אשמח להמשך תשובותיך ותודה רבה על ההרגעה. מקווה שיעבור בשלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך- ציסטוסקופיה - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    04/04/2016

    ממליץ לך לקבוע פגישה עם אורולוג להסבר מכוון ומעמיק. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה שלי על ציסטוסקופיה ובהמשך לתשובתך
    אבי 31
    04/04/2016

    בהמשך לתשובתך כתבת לי "הבדיקה קצרה יותר מציסטוסקופיה ואורכת פחות מ- 5 דקות". האם התכוונת לכך שהציסטוסקופיה קצרה יותר מהציסטוגרפיה?
    עוד רשמת שכדאי להתרחק כמה שניתן מהדלקת אבל כמעט אין חודש שאין לי דלקת למרות טיפול מונע בצפורל.
    לגביי מה שכתבת לי שהיה רפלוקס וכדאי לחזור על ציסטוגרפיה:
    1. האם החשיפה לקרינה לא מסוכנת?
    2. האם ייתכן שאכן נצפה רפלוקס כיוון שהייתי צמודה לדלקת ואולי כעת לא קיים?
    3. האם ציסטוסקופיה יכולה להצביע על בעיה שגורמת לי לדלקות החוזרות?
    4. האם ניתן לבצע בדיקות פחות פולשניות?
    ביום חמישי הקרוב יש לי את הבדיקה. בגלל שאני קבוע על אנטיביוטיקה מניעתית התבקשתי לפני הציסטוגרפיה לקחת 3 ימים אנטיביוטיקה במינון מלא. כעת לא נאמר לי כלום ורופאת המשפחה המליצה לי על דעת עצמה שאטול שוב 3 ימים מינון מלא.
    האם כדאי?
    5. האם הבדיקה נעשית שוב עם קטטר כמו בציסטוגרפיה או שרק עם הציסטוסקופ?
    6. אני ממש לחוצה מהבדיקה. אשמח לסוג מסויים של הרגעה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה שלי על ציסטוסקופיה ובהמשך לתשובתך - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    04/04/2016

    שלום אבי
    1. אורך בדיקת הציסטוסקופיה הינו פחות מ- 5 דקות
    2. כמות הקרינה בציסטוגרפיה יחסית אינה מרובה - אפשר לשקול עם הרופא המטפל את הצורך וחיוניות של בדיקה חוזרת מאחר והמצאות הרפלוקס ודרגת חומרתו יכולים להשתנות
    3. באם קיימות צמיחות מוכחות חוזרות ונשנות בתרבית שתן, יש צורך בכיסוי אנטיביוטי מניעתי ארוך-טווח כולל בזמן ביצוע הציסטוסקופיה.
    4. בדיקות ההדמיה אינן תחליף לביצוע ציסטוסקופיה.
    5. הציסטוסקופיה הינה בהחלט נסבלת ולכן הסירי דאגה מליבך.
    6. תוכלי לבקש מהרופא שמבצע את הבדיקה שיסביר לך בפרוטרוט על הבדיקה והשלכותיה - מה שיכול להפחית לך את החרדה
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילוג של יום על לקיחת תרופת דואודרט לערמונית מוגדלת
    יעקב
    31/03/2016

    אני לוקח דואודרט וכנראה שמלווה בירידת לחץ דם. האם זה מסוכן לקחת את התרופה רק 5 ימים ולדלג פעמיים (לא רצופות) ולקחת רק אבודרט ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילוג של יום על לקיחת תרופת דואודרט לערמונית מוגדלת - תגובה

    ד``ר בוריס פרידמן
    03/04/2016

    שלום יעקב
    מאחר וירידת לחץ דם עלולה להיות תופעת לוואי של החלק של האומניק שבתרופת הדואודרט, ניתן ליטול רק את המרכיב השני - האבודרט - בצורה יומית רציפה על-מנת לשמר יעילות אופטימלית בהקטנת הערמונית. אנא התייעץ רק עם הרופא שרשם לך את התרופה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום