מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח זרועותיהודית15/09/2012
אני לאחר ניתוח שרוול לפני שנה עם ירידה של 40 ק"ג.
יש לי הרבה עור "תלוי" בעיקר בזרועות ובבטן, בזרעות יש לי שפשופים רבים ופצעיות בגלל הגודל של עודפי עור, הניתוח נכלל בסל הבריאות כשזה ניתוח רפואי ולא סטטי,השאלה שלי:יש ועדה או מי מחליט שזה ניתוח רפואי ולא סטטי, הבית חולם או רופא מנתח.
אשמח לתשובה הכי מלאה שאפשר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילוגגגגגג
יהודית19/09/2012אפשר גם לענות לי בבקשה???? למה דילגו על השאלה שלי???????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח זרועות - תגובה
ד``ר בני מייליק22/09/2012שלום יהודית
כל הכבוד על ירידת המשקל.
את צריכה לפנות לרופא המשפחה שלך ולהציג בפניו הבעייה.
לכל קופת חולים יש מנגנון שבוחן את המצב ומחליט האם לאשר לך ניתוח מסיבה רפואית. (בקופ"ח מכבי למשל יש ועדה יעודית לניתוחים להסרת עודפי עור לאחר ירידת משקל).
הרופא שלך יידע כיצד להפנות אותך לבדיקת זכאותך לניתוח ואם הקופה מאשרת לך ניתוח, את פונה למנתח פלסטי שמומחיותו עיצוב הגוף לאחר ירידת משקל בכדי לתכנן את הניתוח שמתאים למצבך האישי.
בהצלחה
ד"ר מייליק.
מנהל השרות לעיצוב הגוף בירידת משקל
המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי ת"א- איכילוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת ברשותכםשני06/09/2012
היי,זו סופי מההודעה הקודמת,רציתי להגיד שבימים האחרונים הנפיחות ירדה באופן ניכר ומתחילים לראות תוצאות. אך יש לי שאלה, היו לי בגב(מתחת לקו החזייה) שני שיפולים די גדולים והמנתח אמר שבדרך כלל אין תוצאות מוצלחות באזור הזה מאחר ולפעמים מדובר בעור ולא רק בשומן. העניין הוא שכרגע הגב חלק לגמרי,זה נראה שאין כלל שומן באזור הזה. האם יכול להיות מצב כזה שאחרי שכל הנפיחות תרד העור יתגלה והתוצאה לא תהיה משביעת רצון? או שאם עכשיו זה נראה בסדר אז זה רק יילך ויישתפר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת ברשותכם - תגובה
ד``ר בני מייליק06/09/2012לא ניתן לדעת דבר בוודאות כעת.
המתיני בסבלנות מספר חודשים ותוכלי להעריך את התוצאה הסופית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבועיים לאחר שאיבת שומןשני02/09/2012
שלום,
עברתי לפני שבועיים שאיבת שומן מהבטן ומהזרועות. אני בת 25 גובהי 1.63 ומשקלי 63. (לפני השאיבה).
שמתי לב שהבטן נשארה בדיוק אותו דבר כמו שהיתה לפני השאיבה וכשאני יושבת יש לי שני שיפולים גדולים כאילו לא שאבו כמעט כלום. אני יודעת שזה עוד ממש מוקדם אבל עברתי כבר שאיבה מאזור המותניים וזכור לי שהיה הבדל מהרגע הראשון וכאן אין שום שינוי. פשוט קשה לי להאמין שבתוך חודש הנפיחות תופחת באופן כזה שזה ישנה משהו,אולי יהיה שינוי אבל מינורי..
רציתי לדעת אם אכן זה הגיוני שאחרי שבועיים זה ייראה אותו דבר ואם מדובר בנפיחות גדולה - האם באמת יכול להיות שהיא תופחת עד כדי כך שיהיה שינוי דרסטי? יכול להיות שהשומן בבטן עיקש יותר ממקומות אחרים והתוצאות יותר מאכזבות?בבקשה חייבת תשובות. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבועיים לאחר שאיבת שומן - תגובה
ד``ר בני מייליק03/09/2012שלום
שבועיים לאחר הניתוח את אמורה להיות נפוחה ובצקתית באזורי שאיבת השומן כתגובה לניתוח.
אנא פני לבדיקה ולהדרכה אצל הרופא המנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלוליטDAVID18/08/2012
שלום רב
ותןדה על האפשרות שניתנת לי לשאול ..
בת 39 163 ס"מ 61 קג שמנתי מאוד לאחרונה
שקלתי 57 קג
החלטתי לרדת למשלי הקודם
עושה ריצות של 15 דקות( 3 סטים של 5 דקות ריצה) 4 פעם בשבוע
אוכלת 1200 קלוריות ליום שאלותי ברשותך:
2. הנני בעלת צלוליטס רב באיזורי השוקיים והברכיים, איזה תרגילים אם בכלל יכולים לטשטש את הצלוליטיס, והאם הרזיה בעקבות ריצה אמורות להוריד הצלוליט.?
3.הנני סקפטית למכוני קוסמטיקה שטוענים שיכולים להמיס צלוליט האם יש מכשיר רפואי או אמצעי ברפואה הפלסטית שמוריד או מפחית צלוליט.
תודה רבה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלוליט - תגובה
ד``ר בני מייליק30/08/2012שלום
עליית משקל מ-57 ק"ג ל-61 ק"ג בגובה 1.63 לא מהווה השמנת יתר משמעותית.
פעילות גופנית הנעשית בצורה מבוקרת ושפוייה היא תמיד מבורכת. כך גם דיאטה מגוונת, מאוזנת ורצוי בהדרכת דיאטנים מוסמכים.
אני מסכים עם הסקפטיות שלך לגבי ההבטחות שמפזרים גורמים שונים המשווקים שיטות ואביזרים לטיפול בצלוליט. לצערנו, אין שיטה טובה ומוכחת מדעית ורפואית לטיפול בצלוליט לאורך זמן.
בהצלחה
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן מותנייםשני07/08/2012
האם כדאי לשאוב שומן מהמותניים כשאני בת 29 ועדיין רווקה ולפני לידות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן מותניים - תגובה
ד''ר יצחק מאייר22/08/2012במידה וישנם ריכוזי שומן שמפריעים לקווי המתאר,התשובה היא-כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני ניתוחרונן31/07/2012
האם לפני שאיבת שומן עושים הדמיה במחשב לראות כיצב תראה התוצאה כפי שעושים בניתוחי חזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני ניתוח - תגובה
ד''ר יצחק מאייר01/08/2012בכל נתוח אין אפשרות לקבל את התמונה המדויקת שתתקבל לאחר הנתוח,ע"י בצוע הדמיה.אף מחשב לא יוכל לתת תשובה במידה ולא יוזנו נתונים.
במקרה שלך,איכויות השומן ,כמות הרקמה החיהורית בין תאי השומן,כושר ההתכווצות של העור,רמת ההצטלקות באיזור שנשאב וכ.
המנתח יכול להסביר את הבעיה שקיימת אצלך בקווי המתאר,הדרך שיבחר לבצע את פעולת התקון,והצפיה לתוצאה המקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן מהיריכייםאליסה21/07/2012
שלום רב!
לפני כשבוע עברתי ניתוח שאיבת שומן מהיריכיים. אחרי הניתוח יצאתי עם המחטב שאיתו אני אמורה להישאר שישה שבועות. 4 ימים אחרי הניתוח הורדתי את המחטב לראשונה וראיתי שהצורה של היריכיים (מן אוזניים כאלה בצדדים) לא השתנתה כלל. האם זה נורמלי? או שהשומן לא נשאב כמו שצריך?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן מהיריכיים - תגובה
ד``ר בני מייליק22/07/2012בניתוחי שאיבת שומן נוצרת לאחר הניתוח נפיחות ובצקת שיכולה להיות מאוד משמעותית.
רק כעבור מספר שבועות, כאשר הבצקת פוחתת ניתן להתרשם מתוצאות הניתוח.
אנא פני למנתח שלך לקבלת הסבר על מצבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבה והזרקת שומן לפניםשירה11/07/2012
שלום. רציתי לשאול האם שאיבת שומן שנעשית לצורך הזרקת שומן לפנים (עיצוב עצמות לחיים באמצעות שומן עצמי) זהה לניתוח שאיבה רגיל? האם הטרואמה וזמן ההחלמה זהים? מה כמות השומן שצריך לשאוב לשם כך? ומה דעתך על הליך זה בכללי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבה והזרקת שומן לפנים - תגובה
ד``ר בני מייליק15/07/2012שלום
הזרקת שומן עצמי היא אחת הדרכים הטובות לעיצוב הפנים מכיוון שמדובר בחומר מילוי טבעי שיכול, בנוסף ליכולת המילוי ושיפור קמטי הבעה עמוקים, גם לשפר באופן כללי את איכות העור בפנים.
החיסרון בשיטה זו הוא שקרוב לודאי שלא כל השומן שמוזרק לפנים ייקלט. אחוז מסויים ממנו (איננו יודעים לחזות כמה, בין 30 ועד 80 %) ייספג ויעלם בחודשים הראשונים שלאחר הטיפול, כך שלעיתים יש לחזור על הפעולה עד לקבלת האפקט המלא והרצוי.
העברת השומן לפנים נעשית בשיטה שונה לחלוטין משאיבת שומן רגילה. מדובר ב"קצירה" של כמ עשרות סמ"ק רקמת שומן מאזור הבטן למשל, הכשרת הרקמה בתהליך קצר בחדר הניתוח והזרקתה בטכניקה עדינה לעיצוב ו"פיסול" הפנים.
ההחלמה מניתוח כזה קצרה הרבה יותר מניתוח שאיבת שומן רגילה.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המסה ושאיבת שומן באמצעות גלי רדיומאיה03/07/2012
שלום רב,
אודה לעזרתכם - עברתי לפני שלושה שבועות ניתוח המסת שומן באמצעות גלי רדיו.
בדף ההנחיות שקיבלתי צויין כי עליי ללכת עם החגורה במשך שבוע כל שעות היממה למעט במקלחת ומהיום ה8 כל יום להעלות בחצי שעה את שהותי ללא החגורה וכך עשיתי.
היום כשהגעתי לביקורת (שלושה שבועות מהניתוח) המנתחת התפלאה שאני ללא החגורה.
מסתבר שבדף השחרור מהניתוח צויין שעליי להיות עם החגורה כל שעות היממה עד ליום הביקורת אצל הרופאה.
לצערי הרב, דווקא את המשפט הזה לא ראיתי והסתמכתי על דף ההנחיות שקיבלתי מהיועצת לפני הניתוח שבו הנחיות שונות מהנחיות הרופאה בדף השחרור. וזאת בדיעבד.
לאחר ההלם וההבנה שכנראה נגרם או יגרם נזק שאלתי את הרופאה האם ללכת בימים הקרובים עם החגורה למשך כל שעות היום ?
והיא ענתה שאין כל משמעות ללבישת החגורה עכשיו שכן הייתי אמורה להיות עם החגורה כל שעות היממה במשך שלושה שבועות. ושאת התוצאות הסופיות ניתן יהיה לראות עוד חמישה חודשים.
ושאלותיי הן : האם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות כדי למזער את הנזקים בעקבות אי מילוי אחר ההוראות ? לעשות יותר ספורט ? ללכת בכל זאת עם החגורה למשך תק' מסויימת?
אודה לדעתכם המלומדת
בשורות טובות,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המסה ושאיבת שומן באמצעות גלי רדיו - תגובה
ד``ר בני מייליק24/07/2012שלום מאיה
את ההנחיות לתקופת ההחלמה את צריכה לקבל מהמנתח/ת שלך, רצוי באופן ברור ומילולי.
הוא/היא יודעים בדיוק את טיבה של הפרוצדורה הניתוחית שעברת ומה המשמעות של התנהגות כזו או אחרת בתקופת ההחלמה.
החלמה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שאיבת שומןמיכל28/06/2012
שלום, אני מעוניינת לבצע ניתוח שאיבת שומן ויחד עם זאת לעשות דיאטה כדי לרדת במשקל ולא לעלות אותו חזרה אחרי הניתוח. האם אני יכולה להתחיל בדיאטה לפני הניתוח או להמתין לאחריו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על שאיבת שומן - תגובה
ד``ר בני מייליק01/07/2012שלום
עדיף לעשות דיאטה (ולשלב גם ספורט) לפני הניתוח ולהגיע לניתוח במשקל גוף יציב ככל האפשר.
כך הניתוח שתקבלי יהיה משמעותי יותר ותוכלי להנות מתוצאותיו שנים רבות.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן בבטןעמית19/06/2012
שלום
איך אפשר להבדיל בין שומן בבטן שניתן להסיר בשאיבת שומן וכזה שאי אפשר להסיר כי הוא מתחת לשרירים ובין האברים הפנימיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדוה
אדוה20/06/2012הובלות
השכרת ציוד לאירועים
אופניים
בריכות שחיה ביתיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבחנה11/06/2012
שאלתי אולי קצת מוזרה
אני לא בחורה שמנה אפילו לא מלאה
אבל באצבעות כף הרגל שלי יש לי מין כריות כאלה ובגללן האצבעות נראות שמנות. האם ניתן לשאוב משם שומן? למה מצטבר שם שומן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד``ר בני מייליק12/06/2012שלום
אנא פני לרופא המשפחה שלך לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן מהירכייםרחל28/05/2012
איפה נשארת הצלקת של שאיבת שומן מהירכיים, מהפנים או מבחוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן מהירכיים - תגובה
ד``ר בני מייליק28/05/2012נותרות מספר נקודות קטנטנות של צלקת באורך 2-3 מ"מ מסביב לאזור בו מבצעים את השאיבה.
הצלקות האלה כמעט נעלמות בד"כ די מהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומןדיאנה12/05/2012
עברתי שאיבת שומן מאיזור הבטן לפני כשלושה חודשים. לטעמי היא אינה מוצלחת מאחר וגם המנתח לא הסיר לי שומן מצידי הגוף, אינני שמנה אך הייתי עם בטן שלא נעלמה גם בספורט.
העור באיזור הבטן שם בוצעה השאיבה מקומט מאוד כמו של אישה מאוד מבוגרת.או כמו אדם ששהה הרבה זמן במים...בשום מקום אחר בגוף אין לי עור שכזה...ויש לי גם "גלים במקומות אחרים בבטן" בחלק התחתון של הגוף (היכן שעצם הערווה) העור נפל לחלוטין ואני מרגישה כאילו התרכז שם שומן כאילו נוזלי כזה...למרות ששם לא היה לי כלל שומן מיותר ולא הייתי אמורה לבצע שאיבה מה אני יכולה לעשות כדי להחזיר לעור קצת גמישות ולהפחית את כל הקימטוטים הנוראים הללו? ואיך אני נפטרת מהשומן הנוזלי שהתרכז לי באיזור הערווה?
מודה לך על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן - תגובה
ד``ר בני מייליק12/05/2012שלום דיאנה
ראשית, כדאי לחכות עוד כחודשיים שלושה. התוצאות של ניתוחי שאיבת שומן סופיות רק כעבור כחצי שנה מהניתוח.
אינני יודע את גילך, מצבך הגופני והרפואי ואת איכות העור והרקמה באיזורי הגוף שבהם בוצעה אצלך שאיבת השומן. גורמים אלו ורבים אחרים אחראיים על תוצאות ניתוח שאיבת השומן וייתכן שהניתוח שאת צריכה לקבל הוא מתיחת בטן ולא שאיבת שומן.
אנא פני לכירורג פלסטי המתמחה בניתוחי עיצוב הגוף בכדי לקבל ייעוץ בנוגע למצבך.
החלמה מהירה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל מינימליאלה06/05/2012
מאיזה גיל אפשר לעשות שאיבת שומן? אם אני בת 18, זה אפשרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל מינימלי - תגובה
ד``ר בני מייליק07/05/2012גיל 18 הוא גיל מעט בעייתי מכיוון שגופך עדיין גדל מעט ועובר שינויים טבעיים.
עלייך לפנות לבדיקת כירורג פלסטי המתמחה בתחום זה שיעזור לך להחליט האם מצבך מצדיק ניתוח שאיבת שומן והאם זהו הזמן הנכון לעשות זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




