מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אנמיה וספורטנינה06/10/2015
רציתי לשאול האם אני יכולה להתחיל לעשות הליכות של 40 דקות בערך ,אני אחרי 6 טיפולים של ברזל דרך הוריד ונופר . עקב המוגלובין של 6.5. בשבוע הבא אני צריכה לעשות ספירת דם לראות מה מצב הברזל .יש לציין שאני מרגישה הרבה יותר טוב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנמיה וספורט - תגובה
ד''ר פרדי אביב07/10/2015מומלץ לבצע פעילות ספורטיבית כשה המוגלויבין מעל 10 !
למרות שאת מרגישה טוב הייתי מבדה שגם המוגלובין כבר עלה מעל 10 ואז הייתי מתחיל בזהירות רבה לבצע פעילות ספורטיבית .בהדרגה תוך כדי הרגשה טובה כללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מאנמיה 7.1 כולי חולשות הרופאבהריון חודש 801/10/2015
הרופא נתו לי פרוגרד פוליק *3. ביום
רציתי לשאול -- האם יהיו לי תופעות לוואי כגון שלשולים ? כאבי רגליים ?
משו נוסף שאעבור כי קשה לי גם ככה
פליז תגובה אני מםחדת על התינוק ועלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה
בהריון חודש801/10/2015אז לא לקחת במקביל סריקות לטוסיק של b12
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד``ר אורי רוביו01/10/2015לא ציינת מדדי האנמיה מעבר להמוגלובין, איני יודע מה ערכי ןיטמין B-12 שלך והאם הומלץ לך על זריקות אלו
במידה ואכן יש מרכיב של חוסר עמוק של ויטמן נ-12 בהחלט יש מקום לטיפול בזריקות בתוכנית ברורה כולל מתן תוספי אשלגן- תתיעצי בבקשה עם הרופא המטפל לגבי טיפול זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עזרת לי מאוד ת
בהריון חודש801/10/2015ודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת ברזל נמוכה מאודאלונה27/09/2015
שלום, בדיקת גם אחרונה רמת הברזל 28 רופא המשפחה אומר שזה תקין ואין צורך בטיפול. אני סובלת ! דימום מועט במחזור, חיוורון חולשה
רוצה לגשת לרופא פרטי, איזה התמחות עליי לחפש??
אני גרה באסור המאכז, מאוד דחוף לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רמת ברזל נמוכה מאוד - תגובה
ד''ר פרדי אביב29/09/2015את צריכה המטולוג /פנימאי לתלונות שלך .
במידה וברזל נמוך צריך לבצע גם בירור וגם טיפול על ידי מתן ברזל .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער, כאבי ראש וברזל נמוךחנה26/09/2015
ד"ר שלום, אני בחורה בת 35 (לפני לידות). בחודשיים האחרונים אני חשה נשירת שיעא מטורפתתת ערימות של שיער נושר, כאבי ראש חזקים במיוחד ובתדירות כמעט יומיומית.
עשיתי אתמול בדיקות דם, רמת הברזל 31 וההמוגלובין 12, בבדיקת דם קודמת בחודש דצמבר 2014 רמת הברזל הייתה 87 וההמוגלובין כמעט 14!!
לא רואה שבבדיקות יש מחסני ברזל. עדיין לא דיברתי עם רופא המשפחה, האם רמה זו של ברזל מצידקה את התופעות שכתבתי?
האם עליי ליטול כדורי ברזל? באיזה
רמה מקבלים עירוי?
כאבי הראש מנטרלים אותי ממש מתפקוד יומי יומי - האם יש קשר?
ושאלה אחרונה.. האם כאשר רמת הברזל תהיה תקינה שערי ישוב להיות כשהיה? השיער שנשר יצמח בחזרה? אני מיואשת !!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב רמת ה B12 הינה 201
חנה26/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נשירת שיער, כאבי ראש וברזל נמוך - תגובה
ד''ר פרדי אביב26/09/2015יש 2 דברים :
1- חסר ברזל וויטמין בי 12 מצד אחד
2תלונות שלך.
האם זה קשור ?זאת שאלה.
בשלב זה אני ממליץ לפנות לרופא משפחה לצורך בירור של חסרים ובמקביל טיפול בחסרים .
במקביל הייתי ממליץ לך להיבדק על ידי רופא עור בקשר לשיער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה- שאלה נוספת
חנה26/09/2015האם ברור עושים כבר עכשיו? או שמחכים לבדוק האם הברזל עולה כאשר נוטלים תוסף ובהתאם מחליטים על המשך ברור.
האם יש סוג מסוים של תוסף שהוא מומלץ? גם של ברזל ושם של B12
אחרי כמה זמן כבר אומרים לראות שיפור בבדיקות הדם?
ובאילו מקרים/ רמות של חוסר ברזל ממליצים על זריקות ברזל?
תודההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור קשה בגלל ברזלנינה20/09/2015
אני לאחר 5 טיפולים של ברזל דרך הוריד , נשארו לי עוד 2 טיפולים אך כעת שמת לב שהמחזור שלי נעשה יותר חזק בגלל הברזל שאני מקבלת האם זה בסדר ? שאלה נוספת מה יכולה להיות הסיבה לחוסר הברזל שלי יש לי 6.5 המוגלובין ופריטין נמוך מאוד .רופא נשים בדק אותי והכול בסדר מה הלאה איזה בדיקה אני צריכה לעשות יציאות תקינות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנמיה חריפה - תגובה
ד''ר פרדי אביב24/09/2015במידה ומדובר באנמיה של חסר ברזל אצל אישה - ישנן 2 סיבות אפשריות בדרך כלל:
מחזור
או/ו
דימום במערכת האיכול .
מבחינת בירור צריך לבצע :
בדיקה גניקולוגית ובדיקה גסטרואנטרולוגית
מבחינת טיפול מתן ברזל (צורת מתן אינדיבידואלית תלוייה במצב של החולה ורמת המוגלובין.
מתן ברזל לא משפיעה על עוצמת המחזור!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לפריטין ותוסף ברזלעדית05/09/2015
שלום רב לד"ר,
פניתי בפורום זה לפני מספר ימים וקיבלתי את עצתו המלומדת של הד"ר לנסות ולהתחיל לצרוך ברזל.
תזכורת כללית: צמחונית מספר שנים, רמת הברזל בדמי 19, פריטין 7.8 המוגלובין 12.
מזה כחודשיים מרגישה חולשה, חיוורון, בחילות, אי יציבות, תחושת טרום עילפון הפרעות בראיה וחוסר תפקוד בעיקר בתקופת המחזור החודשי. בדיקות דם תקינות (למעט הערכים הנ"ל) כמו גם נירולוגיה, סיטי ראש, ראיה.
השבוע התחלתי ליטול באופן ימיומי תוסף ברזל של סולגאר 25 מ"ג.
שאלתי: בתוך כמה זמן, בהשערה גסה כמובן, עולה ערך הפריטין מרמה של 7.8 ל 10 למשל? בהנחה שהספיגה טובה. אני מבינה שמדובר בנתון סוביקטיבי אבל מאוד אודה להערכה כללית. לצערי אני לא מצליחה לעמוד על הרגליים ולאחר כל הבדיקות שערכתי זהו הכיוון היחידי שיש לי כעת,
אודה מאוד להכוונה/השערה מלומדת
רב תודות!
עדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה בקשר לפריטין ותוסף ברזל - תגובה
ד''ר פרדי אביב05/09/2015אני ממליץ לקחת ברזל במשך 3 חודשים ואז לבצע בדיקות גם ביקורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה בבקשה
עדית05/09/2015קודם כל תודה רבה על התשובה המהירה.
אני רוצה בבקשה להבין:
שלושה חודשים הם הערכתך בנוגע להעלאת הפריטין מ 7.8 ל 10?
או שמדובר בהערכה עד לערכים תקינים/מאוזנים?
הסיבה שאני שואלת היא מכיוון שכאשר הערכים שלי היו פריטין 10 וברזל 30 עוד יכולתי לצאת לעבודה ולתפקד (הוראות הרופא היה לאכול יותר ברזל) וכרגע אני בקושי יכולה לקום מהמיטה, על כן אשמח לקבל השערה לגבי זמן ממוצע לשיפור כלשהו בהרגשה בשימוש יומיומי בתוסף ברזל.
שוב המון תודה על הסבלנות וההבנה
עדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר דםשירי03/09/2015
האם חוסר דם זה אנמיה? ומה גורם לגוף לאבד דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חוסר דם - תגובה
ד''ר פרדי אביב03/09/2015אנמיה - חסר דם מסיבות שונות,ורק אחת מהם זה איבוד דם .
בדרך כלל מאבדים גם בדימום (כגון מחזור).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה וחוסר בברזלעדית01/09/2015
שלום רב,
בת 33, צמחונית 7 שנים ללא תוספי תזונה/ויטמינים כלשהם
בחודשיים האחרונים: תשישות, חולשה, חיוורון, דופק מהיר גם במנוחה, לעתים תחושת טרום עילפון .במיוחד בעמידה או במאמץ), טשטוש ראיה אי יציבות, בחילות לפעמים,קשיי ריכוז (כל הנתונים הללו מתחזקים בתקופת המחזור החודשי מאוד)
בדיקת ראיה+נירולוגיה תקינה, סיטי מוח תקין, רופא המשפחה לא יודע למה לשייך את התחושות הללו.
בדיקות דם תקינות למעט הממצאים הבאים:
ברזל- 19
פיריטין- 7.8
המוגלובין- 12
MCV-78
MCH-25
RDW-CV- 15.4
בי12- 370
שאלותי: האם התחושות שתיארתי להלן יכולות להיות קשורות איכשהו למחסור בברזל למרות שההמוגלובין לכאורה תקין?
במידה ולא- אילו בדיקות עליי לעשות להערכתך על מנת לברר את מצבי?
אודה לכל הכוונה מלומדת
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה וחוסר בברזל - תגובה
ד``ר אורי רוביו01/09/2015עדית שלום רב
ואמנם ההמוגלובין שלך 12 לכאורה תקין אך מבחינת ברזל הערכים בהחלט מעידים על חוסר ברזל עמוק מצב המצב המכונה iron depletion
בהחלט חוסר הברזל עלול לגרום לתחושות מחולשה דרך טשטוש ותופעות נוירולוגיות
בהנחה שגם נשללה בעיה בבלוטת התריס
בהחלט הייתי מנסה נסיון טיפולי בברזל פומי ואפילו בוריד וזה על מנת למלא מחסני הברזל כפי שמתבטא ע״י פריטין
ואז לראות מה קורה עם ההמוגלובין וכן מה תחושותיך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מקרב לב
עדית01/09/2015על התשובה המהירה!
איזו הקלה- לקבל אחרי חודשיים איזושהי הכוונה משכילה
שוב, המון תודה
תבורך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל נמוך אנמיה?אבי27/08/2015
בן 53. סוכרתי. מטופל בגלוקומין ואופרדקס פעמיים ביום.
בבדיקות דם:
פרטין-47
טרנספרין-300
IRON- 44
הומוגלובין- 13.2
המוטוקריט- 39.8
transferin satoration- 11%
LDH- 315
B12-235
TSH - 1.31
חומצה פולית -7.2
MCH-28.3
דם סמוי - שלילי
האם נקרא אנמיה? האם צריך תוספי ברזל? האם צריך בירור קולונסקופיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל נמוך אנמיה? - תגובה
ד``ר אורי רוביו30/08/2015יש לך אנמיה קלה לפי ערך המוגלובין נמוך מ14
ללא חוסר ברזל
קרוב לודאי מרכיב של אנמיה של מחלה כרונית והכוונה לסכרת
הייתי רק עוקב עוד 4 חודשים
אם המוגלובין יציב אין מה לדאוג אם יורד
רצוי ברור
קולונוסקופיה לךא קשר מומלצת כסקר מעל גיל 50* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל לורידאלינור26/08/2015
שלום,
אני אמורה לקבל ברזל לוריד רציתי לדעת תוך כמה זמן יש שיפור בהרגשה הכללית של הגוף, מכיון שכרגע עם פריטין 9 אני מרגישה עייפה, חלשה, יש לי כאבי רגליים .....
ולמשך כמה זמן הברזל שנכנס לגוף נשאר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ברזל לוריד - תגובה
ד''ר פרדי אביב27/08/2015אם תלונות שלך בסף היום קשורות לחסר ברזל אז שיפור מתחיל 24 שעות אחרי קבלת מנה הראשונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה ואנמיהנינה20/08/2015
המשך לשאלה הקודמת יש לי נשירה ,בדיקת בלוטת התירס יצאה תקינה. מתי לדעתך הנשירה תשתפר. ושאלה נוספת מתי לעשות ספירת דם נוספת לאחר כמה טיפולים. התחלתי לאכול מצורים עשירים בברזל .והאם אני יכולה לעשות הליכות .איזה בדיקה אני צריכה על מנת לברר את החוסר הזה היציאות שלי תקינות מחזורים היו קשים כעת רגילים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה ואנמיה - תגובה
ד``ר אורי רוביו23/08/2015הנשירה ודאי קשורה בחוסר ברזל ואני מניח שכאשר תמלאי מחסני הברזל עם טיפול בברזל תוך מספר חודשים ישתפר
רצוי לעשות ספירת דם לאחר מתן 5 עירויי ברזל שבועיים ובסיום הטיפול ואז מעקב שלושה חודשים לודא שרמת המוגלובין תקינה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה חריפהנינה18/08/2015
שלום רב בת 41 אנמית מספר שנים .המוגלובין 6.5 פריטין 0.6 במיון קיבלתי ברזל דרך הוריד .כעת הולכת לקבל ברזל דרך הוריד בקופה ,שאלתי :האם אתה ממליץ לקבל פעם בשבוע או פעמים בשבוע .סובלת מנשירת שער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה חריפה - תגובה
ד``ר אורי רוביו20/08/2015את סובלת מאנמיה רשה של חוסר ברזל שחייבה מתן ברזל לוריד
בד״כ ניצן הטיפול אחת לשבוע בלבד
אם זה וונופר ניתן במינון 200מ״ג פעם בשבוע למשך 10 שבועות
לא מומלץ לקבל פעמיים בשבוע אין יתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות?יהודית16/08/2015
לום רב שמי יהודית בת 26 בבדיקות דם שלי קיבלתי את התוצאות הבאות
ferritin-11
tsh-5.97
vitamin D-53.2
RBC-4.24
hb-12.4
יש לי נשירה חזקה ביותר של שיער ואני לא יודעת מה לעשות יש אולי איזה תוסף שיכול לעזור לי מה הייתם ממליצים לי לעשות מה כדאי לקחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מה לעשות? - תגובה
ד''ר פרדי אביב16/08/2015נשירה תהליך מורכב .
הסיבה בדרך כלל - בעיה בקרקפת או מצב של עצבים!
הרבה פחות סיבה לנשירה - חסרים של משהוא.
במיקרה שלך - הברזל שלך בגבול תחתון של הנורמה כך שאני ממליץ כן לקבל ברזל פומי - אך לא חושב שזאת הסיבה לנשירה.
בכל מיקרה הכתובת לנשירה זה רק ואך רופא עור !
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבדקי גם את בלוטת התריס
דנה17/08/2015ה tsh שלך לא בטווח התקין. אומנם חריגה קטנה אבל אצלי הטיפול בה חולל מהפך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיהמון10/08/2015
שלום...
אני בת 42 יש לי אנמיה שנים כל 6 חודשים עושים לי טיפול של זריקות וינופר
יש לי מחזור מאוד חזק בימים הראשונים .
אני שואלת אם יש טיפול אחר חוץ מהזריקות ואם המחזור זה אחד הסיבות של האנמיה ?
כרגע אני לאחר טיפול של הזריקות המוגלובין כרגע 13.5 .
הרופא שלחה אותי להתייעץ עם רופא הנשים בקשר למחזור .
לטיפולכם תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנמיה - תגובה
ד''ר פרדי אביב10/08/2015הכל נכון.
צריך לטפל בחסר ברזל מצד אחד - כדורים או זריקות זאת בכירה של חולה ורופא מטפל ביחד.
מצד שני צריך לנסות לטפל בבעיה שגורמת לזה - במיקרה שלך זה מחזור .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לאנמיה?דלית06/08/2015
שלום רב!
בבדיקה שגרתית יצאה תוצאה של rdw-17.7.
ההמוגלובין 11.9...
בעבר גם היה המוגלובין 11...הנני בגיל המעבר ..
האם יש חשד לאנמיה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לאנמיה? - תגובה
ד``ר אורי רוביו06/08/2015לפי הגדרות פשוטות HB מתחת 12 לאישה נחשב אנמיה\RDW מדבר על השונות בגדול הכדורית האדומה
חסר לי MCV על מנת לכוון למקור האנמיה
בגיל המעבר תתכן בשל דימום ווסתי לא סדיר, שרירני רחם וכו' אנמיה שמקורה בחוסר ברזל. מצד שני הפסקות הדימום הווסתי בהמשך מקטינה איבוד ברזל ואז לעיתים נעלמת הבעיה של אנמיה של חוסר ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשד לאנמיה?
דלית06/08/2015mcv-84.9.
האם לפי תשובה זו תוכל לאמר את מקור האנמיה...?!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשד לאנמיה? - תגובה
ד``ר אורי רוביו07/08/2015MCV 84 תקין לכוון המיקרוציטוזיס כלומר תאי דם אדומים קטנים
מרמז אולי על חוסר ברזל קל
יש למיין כי 11.9 המוגלובין זו רמה כמעט תקינה (הגבול כזכור 12)
בכל מקרה ניתן לברר רמות ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

