מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איקו לבמיטל16/09/2010
שלום אני בשבוע 29 ויומים רציתי שבצעתי סקירת מערכות מורכבת אמרו לנו שהכל תקין אבל ביקשו ממני לעשות איקו לב ורציתילשאול לאח שלי הגדול שהיה קטן היה לו חור בלב שבמשך הזמן נסגר האם אני צריכה לעשות איקו לב לעובר שלי בגלל זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטל
ד''ר גדעון נגר18/09/2010רצוי מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת העמסת סוכרמעין15/09/2010
שלום רב,
אני בשבוע 26 ועשיתי בדיקת העמסת סוכר של 50 גר'
התוצאה שיצאה לי היא 136.5
רציתי לדעת האם זה בסדר ואולי שמא אני צריכה לעשות את הבדיקה הכפולה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למעין
ד''ר גדעון נגר18/09/2010הבדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV IGM POSITIVEנירית15/09/2010
CMV IgM(Add.-VIDAS) = CMV IgM Bord
CMV IgG = Positive>2.5 IU/ml
CMV IgM = positive
CMV AVIDITY = 0.83 high avidi Index
אשמח אם רופא יוכל להסביר לי את תוצאות הבדיקה.
זהו הריון ראשון לאחר גרידה עקב עובר שהפסיק להתפתח+מולה לפני כשנה וחצי. גם ככה כל ההריון מלווה הלחץ היסטרי, האם יש סכנה לעובר?
מבדיקות ישנות ניתן לראות שהייתה הדבקה שלי כבר בסוף 2009.
אודה לתשובה מהירה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנירית
ד''ר גדעון נגר18/09/2010אין סיבה לדאגה
ההדבקה התרחשה לפני ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהבת-שבע15/09/2010
שלום
אני בהריון שבוע 25, קיבלתי אנטיביוטיקה "צפורל" בשל ליקוציטים בשתן.
המינון שניתן לי הוא 4 כדורים ביום למשך 7 ימים.
האם 4 כדורים זה לא יותר מדי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת שבע
ד''ר גדעון נגר18/09/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הורמונליותאחת15/09/2010
הי,
אני בת 37, נישאתי לפני חצי שנה ואני מנסה להרות בפעם הראשונה, בינתיים לא הצלחה.
עברתי בדיקות הורמונים שנערכו ביום ה-19 למחזור שעבר, וזאת לאחר שבבדיקת US ראשונה אצל רופאת נשים לא נמצא ביוץ.
האם התשובות תקינות:
DHEA SULPHATE 4.2 umol/l
ANDROSTENEDIONE 9.4 nmol/L
TSH 4.57 mU/L
PROLACTIN 414.4 mU/L
לגבי הבדיקות הבאות לא הופיע גרף:
PROGESTERONE 17.7 nmol/L
LH 5.7 IU/L
FSH 5.4 IU/L
ESTRADIOL (E-2) 782.0 pmol/L
TESTOSTERONE- TOTAL 2.3 nmol/L
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחת
ד''ר גדעון נגר18/09/2010הבדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולן צריכה המלצהל15/09/2010
היי, גילינו שאנחנו בהריון ואני לא יודעת לאיזה רופא נשים להצטרף.
ההריון הקודם היה רב עוברים והיחס שקיבלנו לא היה מסביר פנים.
האם יש למשהי המלצה של רופא, עדיף רופאה עדינה ומקצועית?
אנחנו גרים בנתניה ושייכים לכללית
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
ל16/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים לעתים בלתי נסבליםמודאגת15/09/2010
אני בשבוע ה-12 להריון ראשון. אתמול בשעות הערב החלו כאבים עזים בבטן
תחתונה. הרופא שביצע אתמול בדיקת US אמר שההריון תקין-צוואר הרחם לא התקצר, דופק העובר תקין וכנראה שהכאב נובע ממיקום הרחם-רחם אחורי. מאז אני במצב שכיבה הכאב לא מרפה במיוחד אם אני קמה מהמיטה, בלילה היה סיוט. כיצד אוכל לדעת שזה נורמלי ולאחר כמה זמן עליי לנקוט באיזושהי פעולה-ללכת שוב לבדיקה או כל דבר אחר. חשוב לי לציין שאני בדרך כלל סף הכאב שלי מאוד גבוהואני לא מתלוננת אך זהו כאב חד מאוד וקצת מלחיץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למודאגת
ד''ר גדעון נגר18/09/2010במידה ואכן הכאבים עזים יש להמשיך בברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- gbsstf15/09/2010
שלום רב,
קיבלתי לעשות בדיקת GBS. בערכה ישנו רק מקלון אחד- הוא אמור לשמש גם לנרתיק וגם לפי הטבעת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפי מה שאני יודעת
Lיצן קטן אחד15/09/2010אכן צריך להיות רק מקלון אחד.
את צריכה להוציא/להוריד את המכסה הכחול (אם אני לא טועה זה היה כחול...) ולהכניס לאזור הנרתיק. לאחר שאת מסיימת צריך לקחת את אותו מקל ולהעביר מסביב לפי הטבעת (לא בפנים!), ולאחר מכן צריך להוציא מהחלק השני בערכה-זה עם המכסה הלבן-שקוף-את המכסה,ובקומו להכניס את מקלון הדגימה.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
stf15/09/2010גמר חתימה טובה!
שנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילותנטלי14/09/2010
מה מומלץ לשתות שיש בחילות ? לימון ? קולה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההמלצות השכיחות
דפנה15/09/2010מי קרח, לימון, ג'ינג'ר, שקדים טבעיים
לשתות כוס מים על הבוקר עוד לפני שקמים מהמיטה
הדבר היחיד שעזר לי היו שקדים טבעיים - 2 כל שעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ חזק בבטן התחתונהמירית14/09/2010
שלום רב
אני בשבוע 34 ובימים האחרונים אני מרגישה לחץ חזק מאודדדדדדד בבטן התחתונה ניסיתי לשכב ולנוח אבל גם בשכיבה אני מרגישה את הלחץ החזק הזה
מבחינת רקע אז זה הריון שני בהריון הראשון היה לי צוואר רחם מקוצר החל משבוע 27 בהריון הזה לא בדקנו את העניין עדיין כי הרגשתי בסדר עד עכשיו
ההריון הקודם הסתיים בניתוח קייסרי
האם אלו כאבי טבעיים של סוף הריון שאולי לא חוויתי בקודם האם יש טעם ללכת להבדק אצל הרופא (התור הבא שלי הוא רק בעוד שבוע וחצי) מה אני יכולה לעשות כדי להקל על הכאבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי לבדוק ולא לקחת סיכון
דפנה14/09/2010אני לא רופאה אבל זה לא תופעה ששמעתי עליה
ואם כואב לך אז עדיף לבדוק ולהרגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומרי ניקוי בהריון - אולי טיפשידפנה14/09/2010
האם חומרי ניקוי יכולים להזיק להריון
הכוונה לאקונומיקה ווחומרי ניקוי לבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצוי לא לשאוף חומרים אלו
שילו15/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריוןרונית14/09/2010
שלום רב,
ביום שישי ה- 3/9 הייתי אצל הרופאת נשים שאמרה שנראה בעוד יומיים שלושה יתרחש הביוץ ,כלומר יום ראשון שני או שלישי .
היום עשיתי בדיקת דם בבוקר והתוצאה היתה שלילית . פשוט לא יכולתי להתאפק יותר .
האם יש עוד סיכוי שבוע לאחר הביוץ שההריון לא נצפה בבדיקת הדם ?ה
מודה לכם מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך לחכות עשרה ימים לפחות...
אורית14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון
רונית14/09/2010מה אם עשיתי את הבדיקה אחרי שמונה ימים יכול להיות שזה היה מוקדם מידי ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, זה מוקדם מידי
שילו15/09/2010הורמון הHCG עולה רק לאחר כ-10 עשרה ימים מיום ההשרשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון
רונית15/09/2010אבל יש מקומות שרשמו שאחרי שמונה ימים אפשר לראות כבר . .
מה אם אתמול זה הראה שלישי פתאום עוד יומיים זה יכול להראות בטא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תשובה מיקצועית מרופא
רונית19/09/2010מתי הכי מוקדם אפשר לראות בטא של הריון בבדיקת דם ?
אחרי כמה זמן מהביוץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI והריון שבוע 15נופר14/09/2010
אני בשבוע 15 סובלת כשבועיים מכאבי ראש חזקים, הייתי במיון וכלום לא עזר.
הומלץ לעשות MRI - קיבלתי אישור לבצע זאת.
האם לא מסוכן לבצע MRI בשבוע כזה? האם יכול להיות סיכון כלשהו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRI מנסיון
בתיה14/09/2010אני עברתי MRI בשבוע 10 להריון ללא הזרקת חומר ניגודי באישור מנהל מח' הריון בסיכון גבוה. בהצלחה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מציעה להפגין נגד הפורום השקט והממשמייקי14/09/2010
לא עוזר.
לא יתכן שיזמו פורום לנשים בהריון ובאופן עיקבי לא עונים כאן לשאלות.
זה כבר מתחת לכל ביקורת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לגמרי איתך - מתחת לכל ביקורת
קרן14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפגנות
ד``ר איילון לחמן14/09/2010שלום.
מאחר ולא קיבלת תמורה להשקעתך,אשמח להיצטרף להפגנתך.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכ"כ רדוד.. קדימה לעבודה.
מייקי14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שאתן מגזימות
מירית15/09/2010זהו פורום שהרופאים עונים בהתנדבות
הם לא חייבים לענות וזה לא שאתן משלמות כסף על הפורום ואני בטוחה שהם עסוקים בעוד דברים כמו לידות והריונות של מטופלות
ואני חושבת שההתנגות הזאת ילדותית ולא הולמת
אני שאלתי לא מעט שאלות בפורום ונכון לא כולן נענו אבל רובן כן אבל אני מבינה שאף אחד לא חייב לי כלום ואני מודה על השאלות שכן קיבלתי תשובה עליהן
המשך הריון קל ותקין לכן ולידה קלה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיה14/09/2010וכאשר עונים אז התשובות יוצאות מן הכלל "תתיעצי עם רופא המטפל"
כמובן שניגש לרופא אבל למה לענות כך, למה בעצם הפורום הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו באמת, זה פורום בהתנדבות!
מורן14/09/2010אנחנו צריכות להגיד תודה על המענה שהם נותנים לנו על חשבון זמנם הפרטי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנהלים פה נהדרים לדעתי
רמי14/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופאים ולגולשות בפורום,
אחת16/09/2010לבנות -
הרופאים כאן עושים עבודת קודש, בואו נגיד להם תודה
לרופאים-
אז נכון שלא תמיד יש לכם זמן פנוי... אולי כדאי לתגבר את הפורום בעמיתיכם למקצוע כדי שהוא לא יהיה ריק תוכן.
תודה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף הודעה בפעם השנייה ואין מענהחגית14/09/2010
אני בת 34 שבוע 19+5ימים.
ביצעתי סקירת מערכות בשבוע 15+2 ויצא שיש בצקת עורפית בעובי 5 מ"מ.
ביצעתי את התבחין המשולש עם הערכים:
PAPPA-1.52
AFP-1.22
HCG-0.67
UE3-1.80
INHIBIN-A213
NT1.6 לדאון על פי תבחין המשולש יצא 1/20000
את השקיפות עורפית ביצעתי בשבוע 11+4. יצא 1.6 מ"מ .
סקירת מערכות בשבוע 15+2
(העובר גדול ב5 ימים באופן קבוע על פי הממצאים).
האם יש מקום לבידקת מי שפיר,ואיך עליי להתייחס לבצקת העורפית ואיך עליי להתייחס
לנממצא הסטטיסטי שקיבלתי?.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף.
ד``ר איילון לחמן14/09/2010שלום.
אכן תוצאה חריגה.התיעצי עם היועץ הגנטי שאולי ימליץ על בדיקת מ השפיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
