מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלייה אחורית נמוכהקרן05/09/2010
שלום רב
אני נמצאת בשבוע 24 ובסקירה המורחבת שביצעתי אתמול נאמר לי שהשלייה היא
שלייה אחורית והיא נמצאת כ 18 מ"מ מפתח צוואר הרחם
רציתי לדעת מה ההשלכות לכך ואיך זה אמור להשפיע על התפתחות המשך ההריון שלי
תודה קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה נמוכה
ד''ר עדי דוידסון06/09/2010מ 20 ממ' ומעלה זו שליה תקינה. כיוון שהשליה עולה מעט כל הזמו אז לבטח בקרוב היא תהייה יותר מ 20 ממ'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב חודש תשיעיs.05/09/2010
שלום
אני בשבוע 36+1 לפני יומיים הייתי באולטראסאנד אצל הרופא שלי ברוך השם הכל בסדר והעובר שוקל כמעט 3 ק"ג . שאלתי היא : הרופא אמר לי שאין צורך לעוד בדיקת אולטראסאונד עד לסוף החודש התשיעי אך אני תמיד קוראת שדווקא בחודש תשיעי רופאים מבקשים לראות האישה יותר "כל שבועיים" אז מה נכון? האם אכן אין צורך לעוד אולטראסאנד בעוד שבועיים ואני אחכה למוניטור בסוף התשיעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב בחודש תשיעי
ד''ר עדי דוידסון06/09/2010הוא מעקב אחות. אכן צריך מעקב אחות כל שבוע שבועיים אך US אין צורך יותר.
מעקב מוניטור מתחילים במועד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת מאוד...תופעה מוזרהDVASH05/09/2010
שלום רב
אני בשבוע 21+1. בבדיקה אחרונה נאמר לי שיש לי שיליית פתח . אני נמנעת מיחסי מין וגם מאורגזמות מרוב חשש. היום גיליתי משהו מוזר ע"י מישוש ואז גם ראיתי במראה. מתוך הנרתיק יוצאת מעין "חתיכת בשר" ובולטת החוצה. אני בחרדה שהשיליה מתחילה לשלוח זרועות כלפי מטה... מה זה יכול ליהיות. בדר"כ אין לי שום דבר כזה. קבעתי לרופא אבל רק עוד שבוע וחצי פנוי.
האם תופעה מוכרת או מסוכנת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה- תודה על התשובה שתבוא
DVASH07/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל דאגה וזו לא תופעה מוזרה
ד''ר עדי דוידסון07/09/2010מה שאת מרגישה זה קרוב לוודאי צניחה של דופן הנרתיק. זוהי תופעה נפוצה ומו חמרת בהריון
אין בה כל סיכון. במידה שהתופעה ממשיכה להציק גם לאחר הלידה אז ניתן לעשות ניתוח קוסמטי שמותח את דפנות הנרתיק אך כדאי לעשות זאת רק בסיום כל ההריונות וכמובן רק אם זה מפריע
השלייה אינה יכולה לצאת אל הנרתיק ולא ניתן למשש אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד וגינלי, זיהוי תאומיםזהר04/09/2010
שלום, בשבוע 8 יש לי אולטרסואונד וגינלי ורציתי לדעת האם ניתן להבחין אם יש לי תאומים.
אני תאומה ויש לי במשפחה הרבה זוגות תאומים (טבעי), בנוסף, בבדיקה בשבוע 5 של הורמון
Beta-hCG יצאה לי תוצאה של 19,000 (המעידה על שבוע 7-8 או על סיכוי לתאומים)
תודה מראש
זהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן, אפשר
אילנה04/09/2010היי
אצלי ראו שני שקים של תאומים באולטרסאונד וגינלי בשבוע 6 ו 4 ימים
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש הדבקה ב- CMVהבר02/09/2010
שלום,
אין לי נוגדנים ל- CMV.
אני בשבוע 11+0.
לאחרונה אני חשה חולשה רבה, יותר מהרגיל, תחושות כאילו יש לי "וירוס " וקשה לי לקום מהמיטה, קושי להירדם, הזעה לאחר שינה. שלשום רופא משפחה אמר שיש לי שקדים מוגדלים ואודם בגרון אם כי אני לא חשה את זה. היום הופיעה לי פריחה על הפנים.
מה הסיכוי שמדובר בהדבקה נוכחית שלי ב- CMV ? אני חוששת. כמו כן - תוך כמה זמן מתחושות אלה יש לערוך בדיקה על מנת לבדוק האם היתה הדבקה נוכחית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
ד``ר איילון לחמן04/09/2010שלום.
הבדיקה תעשה חיובית לאחר מספר שבועות מההדבקה.אבל למה לחשוב דוקא על CMV?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפיר - צריכה עצה רפואיתדלית02/09/2010
אני בת 32 בהריון בשבוע ה 18 הריון תקין לחלוטין.
את בדיקת השקיפות העורפית פספסתי.
בבבדיקות הדם שעשיתי הכל היה תקין (כולל בדיקת טריפל, קוודרה ,פנטה (מחומש) שעושים בארה"ב).
הרופאה שלי ממליצה לי לוותר על בדיקת מי שפיר אך מאחר שפספסתי את השקיפות העורפית אני מתלבטת.
אשמח לעצה רפואית בעניין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד``ר איילון לחמן04/09/2010לדלית שלום.
הבעיה עם בדיקת מי השפיר ,היא הסיכון להפלה ברמות של 1:200 ל-1:300.הצד החיובי שהוא נותן תמונה חד משמעית לגבי השלמות הגנטית של העובר.נכון שתסמונת דאון,היא המום הגטי השכיח ביותר ולשם כך מיועדת בדיקת השקיפות העורפית ובדיקות הדם שבצעת,אך קימים עוד למעלה מ-300 מומים אחרים ,כאמור נדירים הרבה יותר,שניתנים לגילוי בבדיקת מי השפיר.לסיכום ההחלטה שלך.אשמח לעזור אם תחליטי חיובית על ביצוע הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש בדיקת אבהות לעובר?חגית02/09/2010
אם כן באיזה שבוע הכי מוקדם ניתן לבצע בדיקה זו ומה היא הבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבהות
ד``ר איילון לחמן04/09/2010שלום.
ניתן לבצע בדיקה גנטית לעובר ולבדוק ההתאמה לגנים של האב.מבוצע בשלבים יותר מאוחרים ובאישור מיוחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה אישור מיוחד?
חגית04/09/2010האם זה מצריך אישור של בן זוגי?? והאם זו פרוצדורה מסובכת להשיג אישור זה?
בנוסף באיזה שבוע הכי מוקדם ניתן לדעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון - בבעיהחגית02/09/2010
שלום
וסת אחרונה ב22/7
גיליתי שאני בהריון לפני 9 ימים בטא 3900
עשיתי US לפני שבוע שהראה קוטב 1.8ס"מ ואי סדירות של השק - האם זה יכול להתאים לכך שהיתה לי וסת ב22/7??? או שכנראה זה לא היה וסת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר איילון לחמן04/09/2010שלום.
כאשר יופיע וימדד גודל העובר,נדע יותר את גיל ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור בווסת-בדיקת הריון שלילתא.ס.02/09/2010
שלום רב
יש לי שאלה: ווסת אחרון היה בת': 24/7 והיום(2/9) ביצעתי בדיקת הריון ביתית- התוצאה הייתה שלילית. האם אני בכל זאת בהריון? והאם ייתכן איחור כה רב בווסת (42 יום מווסת אחרון- שב"ד מגיע כל 26-28 יום)
נא תשובתכם בהקדם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד``ר איילון לחמן04/09/2010שלום.
כדי לדעת במאה אחוז ואם טרם הופיע המחזור,כדאי לבצע בדיקת הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת חלבון שלייתיציפי02/09/2010
שלום.
אני בת 38. זהו הריון שלישי. עברתי 2 הריונות ולידות תקינים וטבעיים ללא שום בעיות. האם מומלץ לי לעשות בדיקת חלבון שלייתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון שיליתי.
ד``ר איילון לחמן04/09/2010שלום.
מאחר ומדובר בבדיקת דם ללא סיכון,מדוע לא לבצע ולקבל עוד מידע על שלמות ההריון?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום בדרכי השתן - תשובה בהולהאיילת02/09/2010
שלום רב,
אני בהריון בשבוע ה-19 ולפני כשבועיים התחלתי לסבול מכאבים בבטן התחתונה ובמותן שמאל.
בבדיקה במיון התגלה חשד לזיהום בדרכי השתן וקיבלתי טיפול בציפורל - ללא שנערכה בדיקת דם או שתן.
אחרי יומיים ועקב התחזקות הכאבים שבתי למיון שם נערכו בדיקות דם ושתן (לא תרבית) ואובחן מס' ליקוציטים גבוה 16,600 ועל כן אושפזתי למשך יומיים וקיבלתי אנטיביוטיקה מסוג זינצף והמשך טיפול בבית של זינט. אולטרה סאונד ריאות ודרכי שתן הראה כי הכל תקין.
יומיים מאוחר יותר עקב הישנות הכאבים שבתי למיון ובבדיקות דם, ניתן היה לראות כי מס' הלויקוציטים (כדוריות דם לבנות) עלה שוב ל -18,000 ועל כן אושפזתי בשנית וקיבלתי טיפול של זינצף וכן נלקחה תרבית שתן.
לאחר 4 ימים, בדיקות הדם הראו שמס' הלוייקציטים ירד ל-12,800, אך תרבית השתן הראתה כי גדל חיידק אי קולי בעל עמידות למרבית האנטיביוטיקות, למעט מקרודנטין ורספארין.
התחלתי טיפול של מקרודנטין 4 פעמים ביום וביום השני ניתן היה לראות כי בדיקת שתן (סטיק) שנלקחה יצאה תקינה ולכן שוחררתי מבית החולים עם הוראות לנטול את האנטיביוטיקה 4 פעמים ביום במשך 5 ימים. למחרת השחרור הכאבים שבו לתקוף אותי ואני עדיין סובלת מהם.
יש לי מס' שאלות
1. האם טבעי כי הכאבים ימשיכו כל עוד לא סיימתי את הטיפול.
2. האם כל עוד אני מטופלת באנטיביוטיקה, לא יכול להיות מצב של פגיעה בעובר או צירים מוקדמים.
3. האם עצם העובדה שלרוב אני מקיאה כשעה וחצי עד שעתיים לאחר לקיחת המקרודנטין (היות והיא גורמת לי לבחילות) מורידה מיעילותה.
4. האם בהעדר חום אני צריכה לפנות שוב לבית החולים.
אני מודאגת מאוד וזקוקה לעזרה נואשת
בברכה
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים זה דחוף איילת
איילת05/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמקרה שלך מורכב
ד''ר עדי דוידסון06/09/2010ולא מתאים לייעוץ דרך הפןרןם. אכן את זקוקה למעקב רפואי צמוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל היריוןחנאן02/09/2010
לפני שלושה ימים עשיתי בדיקת אולטרסאונד הרופא לא ראה שק היריון בתוך הרחם אחוז הביטא היה 118 היום עשיתי בדיקה של ההורמון יצא 351 האם צריך לראות שק היריון באחוז כזה באיזה אחוז רואים שיש שק והאם ניתן לדעת מה גיל ההיריון לפי האחוז שיצא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה בבקשה!!!
חנאן02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשק הריון
ד``ר איילון לחמן04/09/2010לחנאן שלום.
שק ההריון נצפה באולטרה סאונד כאשר רמת ההורמון הינה מעל 1000.סבלנות והצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירים תפוסיםמיכל02/09/2010
שלום,
אני בשבוע 17, איני פעילה מבחינה ספורטיבית כלל - למעשה - אני כמעט כל היום יושבת (במשרד) או שוכבת (בבית)....וחוץ מללכת לעבודה ולחזור הביתה אני לא עושה הרבה :-)
לאחרונה התחלתי להתעורר באמצע הלילה כששריר התאומים שלי תפוס - התופעה לא נעימה וכואבת עד מאד!
עשיתי בדיקת דם של מגנזיום ונמצא שהערכים תקינים.
מדוע זה קורה? האם יש קשר להריון?
זה קרה רק בשבוע האחרון - מידי לילה, ואני לא מצליחה למצוא הסבר לבעיה
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פה רופא שיכול לענות בבקשה???
מיכל02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרם נעניתי!!!
מעין04/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה דחוף!!נועה02/09/2010
אני בהריון שבוע 9+ אתמול היה לי קצת דימום הלכתי לרופא נשים שלי שאמר לי שזה כנראה בגלל קיום יחסי מין ב 24 שעות האחרונות עשה לי אולטרא סאונד ברוך השם ראה דופק ואמר שהכל בסדר.
בלילה התחיל לי דימומים יותר חזקים עם הפרשות חומות כהות הרופא שלי לא מקלהיום יש טעם ללכת למוקד?????? צריכה תשובה דחופה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיון אישי
מיכל02/09/2010היי נועה
בוקר טוב
איני רופאה אבל אני יכולה לספר לך מהניסיון שלי, שגם לי היו דימומים והפרשות חומות שהחלו בשבוע 9 ופסקו בשבוע 12 לערך. בכל פעם שזה קרה רצתי לרופא (אני מטופלת בפרטי) כדי שיבדוק שהכל תקין ושיש דופק
הרופא הסביר לי שאין סיבה מוסברת לדימומים הללו, לעיתים הם אכן נובעים מצוואר הרחם ואינם קשורים להריון - כי כל העניין שם נהייה רגיש יותר, כך גם בקיום יחסים וכך לעיתים גם בבדיקה וגינאלית של צוואר הרחם.
בזמנו הרופא שלי המליץ לי לנוח, לשתות המון מיים ולנסות להרגע כי אין כל כך מה לעשות במצב הזה...
הרופא שלי היה זמין עבורי 24 שע', וכמו שכבר אמרתי לך - אני הלכתי אליו שוב ושוב רק בשביל השקט הנפשי....
אם את לא שקטה את יכולה ללכת להבדק - אחרי הכל זה בטח לא יזיק, ואולי ירגיע מעט את הדאגות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעיין המון תודה על תשובתך!!
נועה02/09/2010שיהייה לך יום טוב!! ושוב תודה אני אגש למוקד נשים מקווה לטוב בעזרת השם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחה שעזרתי...
מיכל02/09/2010אני בטוחה שימצאו שהכל תקין
מחזיקה לך אצבעות
את מוזמנת לעדכן..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשורות טובות תודה לאל
נועה02/09/2010חזרתי מאולטרא סאונד ראו שהכל תקין מתאים לשבוע 10 +4 ימים מקווה שיפסיק הדימום לגמרי בעזרת השם!! עזרת לי מאוד תודה שיהייה הריון קל ועובר בריא לכולנו :)))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה יופי!!!!
מיכל02/09/2010מהפה שלך לאלוהים
רק בשורות טובות
העיקר שהכל נמצא תקין
ובינתיים אני ממליצה לך להמנע כמה ימים מכל פעילות מיותרת, כולל סקס, תנוחי הרבה ותשתי - זה חשוב מאד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטוקוקוס בי בתרבית שתןהילה01/09/2010
שלום, אני בסוף שבוע 10 והתגלה לי סטרפטוקוקוס בי בתרבית שתן.
הרופאה נתנה לי מרשם לאריטרומיצין (כי אני אלרגית לפניצילין). קראתי שמטפלים בחדייק רק לפני הלידה, אז למה נתנו לי מרשם עכשיו?
האם האנטיביוטיקה לא יכולה להזיק בהריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה
ד''ר גדעון נגר02/09/2010בהמצאות חיידק בשתן יש לתת אנטיביוטיקה.
לגבי שאלה שניה התשובה לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



