מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח בדיקת אולטראסאונד שאלה לרופאליר01/09/2010
היי,
הריון לאחר טיפול הזרעה, וסת אחרונה 15/7/10.
לפני שבוע בוצע אולטראסאונד ראשון שבו לא הודגם הד עוברי.
היום שבוע ימים ממועד הבדיקה הקודמת בצעתי בדיקה חוזרת .
הודגם הד עוברי,+דופק גודל העובר הוא מ"מcrl 3.32 המתאים לשבוע 6
ע"פ החישוב אני בשבוע 6+6
האם יש סיבה לדאגה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליר
ד''ר גדעון נגר02/09/2010לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תענו לי בדחיפות !יעל01/09/2010
אני בהריון בשבוע 34 ועשיתי בדיקות דם אבל חלק מהם יצאו לי מהגרף ואני די דואגת .. אשמח אם תוכלו לעזור לי ..
WBC-15
RBC-4.13
HB.-11.5
HCT-36.3
MCHC-31.8
NEUT.abs-10.4
MPV-13.5
האם זה בסדר ?
ושאלה נוספת .. איך יודעים אם יש קרישת דם ? עושים לכולם את הבדיקה בתחילת ההריון או שצריך לבקש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
ד''ר גדעון נגר02/09/2010הבדיקות תקינות
לא מבצעים בדיקה לקרישתיות כשאין סיבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןמיכאלה01/09/2010
האם בהריון עם תאומים זהים MONOZYGOTIC TWINS יהיה אחד מהדברים הנל?
תנועות עובר תורגשנה במועד מוקדם יותר מהריון רגיל?
תתכן נוכחות שיליה אחת או שתיים?
שני עוברים יהיו ממין זהה?
יתכן פער משמעותי בגדלים של עובר?
חשוב לי שתציינו מה לא נכון ולמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכאלה
ד''ר גדעון נגר02/09/2010לגבי תנועות בתאומים .התנועות תורגשנה כמו הריון יחיד
יתכן שליה אחת או שתים
העוברים ממין זהה
פער משמעותי מצביע על אי תקינות ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר - לשלוח לחו"לירין01/09/2010
אני בשבוע 15 , בת 29 ,הריון ראשון , שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת תקינות ,מכיוון שבמשפחה של בעלי , אח של אמו ואחות של סבתו עם פיגור שכלי(אך לא אוכל להשיג אבחנה גנטית ), ובנוסף, במשפחתי אחותי עם x שביר גבולי (שלי תקין) , ובן דודי חולה cf (לא יהיה לי את המוטציה שנשא אביו- שהוא דוד שלי ) ,אני מעוניינת לעשות מי שפיר , אך נאמר לי שבמי שפיר יבדקו רק תסמונת דאון , מכיוון שאין לי מידע לגבי נשאות גנטית במשפחה ולכן לא ניתן לבדוק(אם הייתי יודעת איזה פיגור קיים ,ניתן היה לבדוק במי שפיר) ,נאמר לי שבחו"ל בודקים ההרבה יותר כרומוזומים , אך זה עולה כ -1500 דולר,
האם לדעתך כדאי לי לשלוח את מי השפיר לבדיקה בחו"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לירין
ד''ר גדעון נגר02/09/2010מיותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקהמיכאלה01/09/2010
אישה לאחר לידה שעדיין לא הניקה את תינוקה מעוניינת לעשות הפסקת הנקה כיצד יש לעשות זאת?
1- להימנע מגירוי פטמות?
או 2- לקחת פרילק
אם את שניהם אז מה קודם למה ומתי מתחילים בנטילת התרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכאלה
ד''ר גדעון נגר02/09/2010שניהם
כמה שיותר מהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקלעופרית01/09/2010
שלום רב, אני בשבוע 30+4, אתמול ביצעתי הערכת משקל לעוברית, שיצאה 1717 גר', הבנתי שזה משקל די גבוה לשבוע זה, בנוסף בהעמסת סוכר של ה- 50 גר' יצאה התוצאה 132, הרופאה שלי לא התרגשה במיוחד ובגלל שאין הסטוריה משפחתית היא חושבת שאין טעם לבצע העמסה של 100 גר'. אני עדיין מעט מודאגת ותוהה האם משקלה של העוברית גבוה בעקבות הסוכר.
אשמח להמלצתכם...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
ד''ר גדעון נגר02/09/2010לחזור על הערכת המשקל מספר שבועות מאוחר יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת משקל כבד וכאבי בטן בהריוןחזרתי01/09/2010
שלום רב,
אני בהריון שני בשבוע 6+5 , אני מרימה הרבה את בתי שמשקלה הוא תודה לאל מעל ל- 11 ק"ג. בכל פעם שאני מחזיקה אותה הרבה זמן על הידיים או שמרימה ומורידה אותה כמה פעמים ביום, אני מרגישה כאבי בטן חדים בבטן תחתונה, כל פעם בצד אחר, הכאבים לעיתים לא עוזבים גם אחרי שכבר הורדתי אותה מהידיים, אלא רק לאחר זמן מה של מנוחה.
שאלותי:
1) האם הרמת משקל כזה יכולה להוות סיכון להריון?
2) האם כדאי לי להיזהר , ולהרימה פחות על הידיים?
אודה מאוד לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
חזרתי02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתענו לי בבקשה
חזרתי02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 27ענת01/09/2010
שלום
התחלתי היום את שבוע 27 (וחודש 7 - איזה כייף)
התחלתי להרגיש את העובר כבר בשלב מוקדם יחסית - שבוע 16
בשבוע 20 כבר היו בעיטות מספיק חזקות שגם בעלי ירגיש
ובשבוע 22 כבר ראו את הבטן קופצת בכל בעיטה
מה שמפריע לי הוא שכבר שבוע וחצי אני מרגישה הרבה פחות בעיטות, באופן ניכר!!
אם אני מרגישה אותו זה יותר תזוזה שלו מצד לצד או גלישה של איבר ממקום למקום אבל לא מרגישה בעיטות רגילות.
האם זה נורמלי??
דבר שני יש לי התכווצויות של הבטן התחתונה, כמה פעמים ביום, כבר שבועיים, הבטן מתקשה מתקשה למשך חצי דקה ואז חוזרת להיות רפויה, האם זה מצריך בדיקה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
ד''ר גדעון נגר02/09/2010התופעות נורמליות להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוף לא ברור בשק הריון בנוסף לעוברמרב01/09/2010
שלום,
אני בהריון בשבוע 8.5 ולפני מספר ימים רופא הנשים שלי בדק אותי באולטרהסאונד.
בבדיקה נצפה עובר שנראה תקין עם דופק באורך של כ 19 מ"מ ואיתו באותו שק הריון גוף נוסף לא מזוהה בגודל של 15מ"מ.
אני מצרפת תמונה.
אשמח לשמוע כל חוות דעת מלומדת.
תודה רבה,
מרב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?
מרב02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה, הרופא אמר שזה גוף זר?
ורד02/09/2010אם לא, למה את חושבת שזה גוף זר?
הוא לא אמר מה זה? לא שאלת אותו?
תשאלי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא אמר שהוא לא יודע מה זה
מרב02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתדרשי לדעת... זו זכותך-
ורד02/09/2010אולי זה כלום, אבל את צריכה לדעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש בפורום רופא שיכול לחוות דעה?
מרב02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרותם01/09/2010
שלום,
מנסים להרות. וסת אחרונה 5/8 , בדיקת ביוץ בתית החלה להיות חיובית בתאריך 16/8 למשך כשבוע (יכול להיות שיותר אך הפסקתי לבדוק מאחר ונגמרה לי החפיסה), כמובן שקיימנו יחסים למשך כל אותו שבוע. מאתמול הפרשה חומה (ככה בד"כ מתחיל המחזור). האם יש לי עוד סיבה להשאר אופטימית, או שזה פשוט המחזור שמתקרב?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נראה לי שזה מאוד אינדוודואלי
לי01/09/2010פשוט צריך סבלנות ולחכות.
זה יכול לבשר על הריון וגם על וסת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום והריון חוץ רחמישירי01/09/2010
שלום רב!
אני זקוקה בדחיפות לייעוץ מכם.
המחזור האחרון שלי היה ב- 30/7/10. הייתי אמורה לקבל מחזור החודש לכל המאוחר ב- 28/8/10, היות והמחזור שלי סדיר מאוד. במהלך החודש חשתי שינוי בחוש הריח שלי, בחילות וגודש בשדיים. בדיוק התופעות שהיו לי בהריון הראשון. הייתי בטוחה שאני בהריון והמתנתי לאיחור בשביל לעשות בדיקה, עשיתי אותה ב- 29/8 אך הבדיקה יצאה שלילית. עם זאת התופעות המשיכו. אתמול החל אצלי דימום חזק מאוד ומלווה בכאבים חזקים ולא אופייניים לי אפילו בימים הראשונים של המחזור. שמעתי פעם, שכאשר יש הריון חוץ רחמי, הבדיקה הביתית לא מגלה הריון ולעיתים יש גם דימום דמוי מחזור. האם זה נכון וייתכן? האם ייתכן שהיתה לי הפלה טבעית? רופא הנשים שלי יכול לקבל אותי רק אחרי החג ואני מאוד מודאגת. האם המצב הזה מצריך פנייה למיון?
אנה ענו לי בהקדם!
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיון מר
שרון01/09/2010אצלי את ההריון החוץ רחמי זיהתה הבדיקה הביתית. ואישרה גם בטא גבוהה אבל היו כאבים פשוט בלתי נסבלים ללא דימום (אבל יכול להיות אצל אחרות).
אם את לא בטוחה פשוט תעשי בדיקת דם......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינה
ד''ר גדעון נגר02/09/2010יש לבצע בדיקת דם להריון
כל רופא יכול להפנותךלבדיקה.
בהתאם לתוצאת הבדיקה ניתן לקבל ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביוץ הריון והפלה.....אורית31/08/2010
אני בת 23 אחרי הפלה בהריון ראשון בשבוע 8.6 עם עובר שלא התפתח בלי דופק בציטקוק..
הפלה התבצע בתאריך 06.07.10
מחזור ראשון לאחר ההפלה 12.08.10 - האם זה תקין?
מיום ה14 למחזור ביום הטבילה במקווה התחלתי לעשות בדיקת ביוץ ביתית.. והיום ה30.08 התחילה להראות תשובה חיובית על ביוץ... במקביל קצת כאבי גב ואש והפרשות.. אכן מעיד על בואו של הביוץ..
מתי הכי טוב לקיים יחסים כדי לתפוס את הביוץ? ומתי בעצם מתרחש הביוץ כשיש את כל התופעות האלו?
במהלך ההריון היו לי תופעות לוואי ממש קשות - זה הריון ראשון כך שלא יכולתי להשוות אבל אפשר להגיד שבקושי יכולתי לאכול ולשתות בחילות והקאות בכל שעות היום.. הבנתי מהרופאה שיש אזשהו קשר לבלוטות התריס. ובהריון הבא בעז"ה יש בדיקה שעושים... אפשר קצת מידע?
האם לקיחת פרמין נגד בחילות יכולה להזיק להתפתחות הריון תקין?
תודה על תשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצהההההה
אורית02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תענו לי זה ממש חשוב ליסיון31/08/2010
אני בשבוע 4+ וכל הזמן אי מרגישה כאבי מחזור חזקים שבאים והולכים ואי נוחות בבטן
ובנוסף יש לי הפרשות בצבע חום (כתמים בתחתונים)
האם זה אמור להיות כך?
בבקשה תענו לי אני ממש מודאגתתת
האם אני יכולה לעבוד כרגיל או לנוח בבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון
לי31/08/2010את בתחילת הריון, כאבים כאלו זה משהו רגיל, גם הפרשות זה בסדר. אבל כדאי להיבדק, גם לדעת שהכל בסדר ההריון תקין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה שאחד המומחים יענה לי
סיון01/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים פה???????
סיון01/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
אורית01/09/2010מנסיון בתחילת ההריון התופעות לוואי ממש דומות למחזור... כאבים בבטן התחתונה... וזה תקין לחלוטין
וגם הפרשות זה תקין בשלב הזה
אבל תמיד בשביל השקט הנפשי עדיף בדיקה של רופא... אם תרגישי שזה ממש מוגזם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירף
ד''ר גדעון נגר02/09/2010לעיתים בהריון יתכנו כתמים וכאבי בטן
יש לבצע USבעוד מספר ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך
סיון02/09/2010היי תודה על תשובתך
האם לבצע בעוד מס ימים את האולטרהסאונד? כי הרופא נשים אמר לי לבוע רק בעוד שבועיים
שאהיה בשבוע 7
האם יש לגשת אליו בעוד מס ימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני31/08/2010
התחלתי שבוע 38.
האם יש צורך בבדיקה וגינלית בשלב זה?
אני זוכרת מהריונות קודמים שנעשתה בדיקה, אך הפעם רופאת הנשים הסתפקה באולטרסאונד דרך הבטן בלבד לאורך כל המעקב (היתי אצלה לפני כשבועיים), ואמרה לי שהכל תקין ולחזור (ישירות למיון) רק אם עברתי את התאריך המשוער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיוני
לי31/08/2010עושים בדיקה וגינלית כדי לראות אם יש פתיחה ואם הראש נמוך.
כשתגיעי למיון יבדקו זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- GBS החיידק שלא מוותרמיטל31/08/2010
בהריון - שבוע 10. נמצא החיידק בשתן בשתי בדיקות עוקבות. רופא ליווי הריון המליץ לא לקחת אנטי' כעת אלא רק בלידה.
בעצת הפורום ביקשתי לטפל, וניתן לי מוקסיפן (3 טבליות ליום משך שבוע).
כשבוע מתום הטיפול ביצעתי תרבית נוספת והחיידק עדיין חי ובועט.
יצוין כי אין סימפטומים (ולא היו) למעט השתנה תכופה שנראה לי שקשורה בהריון ולא בחיידק.
האם אתם ממליצים לקחת שוב אנטיבי'? האם שוב מוקסיפן באותו מינון? המעבדה לא ביצעה בדיקת רגישות לחיידק..
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מיטל31/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריונית
שירלי01/09/2010גם לי יש את החיידק ואני יודעת בוודאות שבלידה מקבלים עירוי של אנטיביוטיקה בכל מקרה , ולכן אין טעם שתקחי שוב אנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל
ד''ר גדעון נגר02/09/2010לטפל לפני הלידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
