מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר נגר-קיסרי לימורלימור10/09/2010
בהמשך לתשובתך ד"ר האם הרופאה יכולה לתת לי הפניה ובכול זאת בקיסרי שני לא אצטרך לשלם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין תגובה זה די דחוף לי
לימור11/09/2010האם ניתן לבצע ניתוח קיסרי פעם שניה ללא תשלום באופן פרטי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת...zivush10/09/2010
השבוע היה לי אולטראסאונד והיא אמרה לי שאני בשבוע 6+1. אבל בעצם לפי החישוב באינטרנט רק היום התחלתי את השבוע ה6. איזה שבוע אני..? האם שבוע שישי אומר שאני כבר נכנסתי לשבוע שביעי? והאם שבוע שביעי זה תחילת חודש שני..? תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע ההריון
ד''ר גדעון נגר10/09/2010את השבועות סופרים מהווסת האחרונה
את נמצאת בחודש השני להריונך
את סיימנת 6 שבועות מלאים ונכנסת לשבוע השביעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות בחודש 7ענת10/09/2010
האם הגיוני שבחילות הריון יופיעו שוב בחודש שביעי??
נכנסתי לפני שבוע לחודש שביעי, ויש לי בחילה כבר יומיים שמזכירה את הבחילה בתחילת ההריון.
למה זה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
ד''ר גדעון נגר10/09/2010סביר להניח שהבחילות על רקע אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחילות
ענת11/09/2010יכול להיות שכדורי הברזל עושים בחילות??
התחלתי לקחת 2 כדורים ביום בגלל המוגלובין נמוך 10.3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקל שבוע 33+3 ימיםלימור09/09/2010
אולטראסאונד מיילדותי-טרמסטר שני שלישי:
שק הריון 1
מס' עוברים:1
מצג:ראש
מיקום שליה :אחורית פונדלית
מי שפיר:תקין
דופק הודגם
תנועות:נצפו
טונוס:תקין
ת,נשימה:ניצפו
פרופיל ביופסי:8/8
מדידות:
BPD - 86 מ"מ מתאים לשבוע 34.6
Head -312 מ"מ מתאים לשבוע 35
ab.cir -310 מ"מ מתאים לשבוע 35
הערה:אחוזון:91
יחס HC/AC -1
femur length - 66 מ"מ מתאים לשבוע 34
גיל ההריוןus -34.4
הערכת משקל -2499 גר'
אחוזון82
השאלה שלי איך הבדיקות+מה הצפי למשקל בלידה בהתייחס לעובדה
שאני כמובן רוצה להזמין קיסרי.
בשבוע 38* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר10/09/2010הצפי בין 3.5קגל4קג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרילימור09/09/2010
שלום רב ד"ר,
רציתי לקבל בבקשה יעוץ לגבי ניתוח קיסרי והזמנתו.
זהו הריון 2 שלי אני בשבוע 33+5 בצעתי את כול הבדקות האפשריות
את ביתי ילדתי בניתוח קיסרי בגלל מצוקת עובר וחבל טבור שנכרך סביב הצוואר של העובר
בהתחלה הלכתי ללידה רגילהמה שזכור לי כתראומה נוראית כאבי תופת ,צורך בהנשמה 48 שעות בחדר לידה פיטוצין שלא עזר ,דיפים בלגאן שלם ואז זה הסתבך והכניסו אותי לחדר ניתוח בדחיפות
עכשיו את האמת אני בהריון הזה סבולת גם מכאבים חוזרים והולכים אבל ממש לא יכולה לעבור לידה רגילה אני לא בנויה לזה מה אוכל לעשות על מנת לקבל הפניה לניתוח קיסרי ועלמנת שלא אצטרך לשלם על זה באופן פרטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר10/09/2010לפנות לרופא הנשים שלך שיפנה אותך למרפאת נשים הרות על מנת לקבוע תור לנתוח קסרי אם זה רצונך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת מועד תחילת הריוןקתי09/09/2010
קבלתי מחזור אחרון ב 14 באוגוסט ועברתי הזרעה ב 23 באוגוסט (הביוץ הוקדם לאחר נטילת גונל F ואובידרל). המחזור שלי בן 26 ימים.
תודה לאל אני בהריון אך מאחר והפער בין המחזור האחרון לבין הביוץ אינו טבעי, איני יודעת לקבוע את מועד תחילת ההריון.
תודה,
קתרין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקתי
ד''ר גדעון נגר10/09/2010הוסת האחרונה כביכול תחושב לפי ה9 לאוגוסט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ותרופותסיון09/09/2010
שלום,
אני בשבוע הרביעי להריוני (וסת אחרונה 10 אוגוסט), סובלת ממיגרנות ומטופלת בRELERT 80mg בעת התקף
בשבוע הקודם לגילוי ההריון סבלתי ממיגרנות קשות יומיומיות ולקחתי 3 ימים ברציפות relert להפגת הכאב
, רק שבוע לאחר מכן גיליתי שאני בהריון
זהו הריון שני , בהריון הראשון לא סבלתי ממיגרנות לאורך כל ההריון ולכן בכלל לא חשבתי שאני בהריון
האם יש סיכון לעובר ?
אשמח לתגובה
תודה
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיון
ד''ר גדעון נגר10/09/2010אין סכון כל עוד לקחת את התרופה לפני הופעת האחור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוהנועה09/09/2010
שלום רב,
אני בשבוע 27. לפני ההריון מידי חצי שנה הייתי מבצעת בדיקות דם והכול יצא תקין. לאחרונה ביצעתי בדיקות דם לבדוק האם הכל תקין ויצא שיש לי ברזל וB12 נמוכים וכן כולסטרול גבוה של 243.
רופא הנשים "צעק" עליי שלא הייתי צריכה לבצע בדיקה זו ואמר לי שזה תקין. אולם כעת אני חוששת מאוד לאכול דברים עם כולסטרול וחושבת לעשות דיאטה. אודה לעצתכם האם זה אכן תקין כולסטרול כזה???ומה עליי לעשות כדי להוריד אותו. אציין שאיני מפריזה במאכלים עתירי כולסטרול, אמנם יש לי חולשה מסויימת למטוגנים ודברים לא בריאים אבל לא בצורה היסטרית אשר מצדיקה את העלייה החדה הזו של הכולסטרול בגופי. אני מודאגת מכך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
ד''ר גדעון נגר10/09/2010מה יותר פשוט להמנע ממאכלים עתירי שומן.
רמת שומנים אינה נבדקת בהריון היות וההריון גורם לשנויים
אין כל סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף מי שפיר או שתן?!!!!s.09/09/2010
שבוע 36+5 להריון בדיקת US אחרונה יום 3.9 הראתה שהכל תקין ןכמות מי שפיר תקינה
יש לי בעיה אני משתינה הרבה פעמים ביום ובלילה ותמיד מרגישה לחץ על שלפוחית השתן אני יודעת שזה טבעי בשבועות האלו אך אני תמיד מפחדת מירידת מים ואני לא יכולה להבחין בין דליפת שתן לבין ירידת מי שפיר . למשל היום (זה קצת מביך להגיד את זה) שהוצאתי גזים הרגשתי טיפת מים שיצאה (למרות שהשתנתי לפני דקות מהמקרה הזה ולפני שזה קרה הרגשתי שאני צריכה להשתין עוד פעם)
אז מה זה ? בריחת שתן או דליפת מים? זה קורה לי הרבה אך אין לי חום וזה קרה פעם לפני הUS האחרון והכל היה תקין בבדיקה מה עלי לעשות אני מאוד מבולבלת?!! האם יש דרכים לדעת או סימנים מסוימים?איך אני יכולה לדעת בלי לגשת למיון כי נמאס לי כבר מהמיון מרוב הביקורים שלי לשם בגלל סיבות דומות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לS
ד''ר גדעון נגר10/09/2010סביר להניח שאת סובלת מבריחת שתן
במידה ואכן קימת ירידת מים יתפתחו צירים ואת תלדי בשעה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעונים בהריוןנטוש09/09/2010
שלום,
אני בשבוע 14+4. וכבר דיי מתחילת ההריון אני סובלת מפצעונים(חצ'ונים) באיזור הפנים. לאחרונה זה אפילו התגבר...זה ממש נראה כמו פצעי בגרות.
ראוי לציין כי לפני ההריון נטלתי גלולות מעל שנה ולכן לא סבלתי מתופעה זאת....
שאלתיי הן: האם זה בהכרח קשור להריון?
האם זה נפוץ בהריון?( כי אני לא מוצאת הרבה מידע על כך-גם לא בכתבות על "תופעות לוואי בהריון:")
והאם יש פתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטוש
ד''ר גדעון נגר10/09/2010אכן בהריון ישנה החמרה של הפצעונים
לאחר הלידה תחול הטבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקל עוברים תאומיםשרית09/09/2010
לילה טוב ושנה טובה,
אני בשבוע 29 +3 הריון תאומים (בנות)
אני נמצאת במעקב הריון במח' הריון בסיכון גבוה בבית חולים באסף הרופא..
לפני יומיים הייתי בבדיקה מקיפה , ביצעו לי אולטרסאונד + הערכת משקל,
הטכנאית אמרה שאחת מהעובריות יותר קטנה מהשנייה והרופאה לאחר מכן אמרה שלא..
עובר 1-משקל 1300 עובר 2-משקל 1100
ברצוני להתייעץ ולשמוע דעה נוספת האם זה תקין לגיל ההריון והאם זה בסדר מבחינת ההשוואה בין העובריות..
תודה רבה ושוב,שנה טובה ומתוקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרית
ד''ר גדעון נגר10/09/2010יתכנו הבדלי משקל בתאומים אך יש לבצע מעקב גדילה אחת למספר שבועות לוודא שהפער לא גדל משמעותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרידהרות08/09/2010
עברתי גרידה בתאריך 16/8 (אני אחרי גירדה 3 שבועות + יומיים )היום הופיעו לי הפרשות חומות ודימום קל האם יתכן שזה תחילת מחזור
הבנתי שמחזור צריך להגיע בין 4 ל-6 שבועות האם זה יכול להגיע קצת לפני?....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרות
ד''ר גדעון נגר10/09/2010סביר להניח שאת עומדת לקבל מחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי דיקור מי שפירלימור08/09/2010
ד"ר שלום אני בשבוע 18 ביצעתי דיקור מי שפיר ולאחר מכן הלכתי לנוח אצל בת דודתי ששם מסתבר בעלה כבר שלושה שבועות מאוד חלש ירד הרבה במשקל חוסר תיאבון עצבני.... הייתי שם יום וחצי וזה הכניס אותי ללחץ כי אני לא מחוסנת ל CMV .
נתנו לו מלא בדיקות דם ובדיקה אצל גסטרולוג ובדיקות הדם כרגע מראות על דלקת בגוף אך עדין לא ברור מה בגללי הוא ביקש בדיקה למחלת הנשיקה אך הרופא אמר שזה לא הסימפטומים.
ממה עלי לחשוש? או לעשות איזושהי בדיקה על הצד הבטוח...
האם יש לי ממה לדאוג???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר גדעון נגר10/09/2010אין כל סיבה לחשש אכן התופעות שציינת אינם מעידים על CMV.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף-אנטיב 16אימא מירי08/09/2010
שלום, יש לי כאבים עזים באזור החניכיים של שיני הבינה. היום בביקור דחוף אצל רופא שיניים קיבלתי אנטיביוטיקה מוקסיפן, 500 מ״ג, שלוש פעמים ביום, חמישה ימים בגלל דלקת באזור החניכיים. אני חוששת ליטול אותה בגלל הפחד מפגיעה בעובר חס וחלילה. מה לעשות? האם אי-נטילת אנטיביוטיקה יכולה לגרום נזק? האם נטילת אנטיביוטיקה יכולה לגרום נזק? אודה לתשובתכם הדחופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכותרת היא אנטיביוטיקה בשבוע 16
אימא מירי08/09/2010אודה לתשובה דחופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה דחופה
.08/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדואגת
ד''ר גדעון נגר10/09/2010מוקסיפן אינו מזיק להריון
ואם אכן את סובל מדלקת עליך לקחת את האנטיביוטיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצויות בבטןענת07/09/2010
אני בשבוע 28. בשבועות האחרונים התחילו לי התכווצויות בבטן, הבטן לפתע מתקשה מאוד. זה מתחיל מקדימה למטה ועולה עד הפופיק, נמשך כמה שניות ואז מרפה.
שמתי לב שבימים שאני יותר מסתובבת יש יותר התכווצויות.
לפני כמה ימים הסתובבתי הרבה בקניות לחג וממש כל חצי שעה הייתה התכווצות, דיי נבהלתי ומאז אני משתדלת לא להסתובב יותר מדי.
האם זה נורמלי? האם צריך להבדק? והאם נכון שעדיף לא להסתובב כדי למנוע את ההתכווצויות או שאין קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים
ד''ר עדי דוידסון07/09/2010ההתכווצויות שאת מרגישה הן למעשה צירים קלים.
מומלץ להיבדק ובעיקר לבדוק את צוואר הרחם שאין פתיחה או התקצרות.
בנתיים מומלץ שתייה ומנוחה מרובה. במידה והצירים יהיו כואבים או תכופים יותר אז מומלץ לפנות אפילו למיון יולדות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)