מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- להיכנס להריון בזמן עישון חשישמיכל12/09/2010
כבר שנה אני ובעלי מעשנים סיגריה של חשיש כמעט בכל יום
האם יש לזה השפעה שאני נכנסת להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בשוק שאת בכלל שואלת שאלה כזאת !
יסמין12/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת להבין מאיזה חלק בשאלה את בשוק
חגה13/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיזה חלק ????
יסמין13/09/2010מהחלק של החוסר אחריות להכנס להיריון ולעשן באותו זמן ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשיש.
ד``ר איילון לחמן14/09/2010שלום.
ממליץשתתיעצי עם היחידה למניעת מומים במשרד הבריאות.טל:02-6243669.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה בשבוע 9-10 האם אפשר? לאילת?יעל12/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
כן, אפשר
שילו13/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה טבעית - מה הסימנים?גלית12/09/2010
בשבוע 9 הריון לא תקין - ממתינה להפלה טבעית - אני אמורה לצפות לדמם או כאבי בטן?
האם יתכן שהפלתי מבלי שום סימנים? האם הדמם מגיע בשלב מאוחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום כמו מחזור
byh12/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה - האם ציטוטק? ואם כן דרך הפה?גלית12/09/2010
באיזה מינון?
ותוך כמה זמן זה אמור להשפיע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאד לא ממליצה
אילנה12/09/2010אני לקחתי ציטוטק, זו היתה חוויה נוראית וטראומטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ממליצה.
נטלי..13/09/2010מניסיון רע.. עדיף לעבור גרידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקויות בצוואר הרחם ודימום בהריוןחזרתי12/09/2010
שלום רב,
שבוע 8+1 , לפני שבוע החלו הפרשות חומות שהפכו לאט לאט לדימום (דם טרי). שמתי לב שהדימום התחזק כל פעם לאחר בדיקה וגינלית ( עברתי 2 בדיקת US השבוע) . בבדיקות הUS הכל נראה תקין. כעת אני 7 ימים לאחר הבדיקה הואגינלית האחרונה והדימום פחת, אומנם לא נעלם לגמרי. נתמכת כבר 7 ימים ע"י אנדומטרין פעמיים ביום, אך כרגע הלכתי לשירותים ובניגוב יצא לי קריש דם די גדול (באורך של כ-2 ס"מ ורוחב 3/4 ס"מ ), אין לי כאבים מיוחדים.
לפני 5 חודשים עברתי הפרדת הדבקויות קלות ברחם (הדבקות אחת) ובצוואר הרחם (שתי הדבקויות) שנוצרו עקב גרידה שבוצעה בהפסקת הריון יזומה , ואשר כתוצאה מההדבקויות לא היה כלל מחזור לאחר ההפלה. מאז המחזור שלי כבר לא היה כפי שבעבר ( בעבר היה דימום חזק של 5 ימים ולאחר ההפלה הצטמצם ליומיים וללא דימומים כבדים).
השאלה שלי היא :
1) האם ישנה אפשרות שכל הדימומים הללו מקורם בצוואר הרחם בגלל הפרדת ההדבקויות? (בבדיקה US אחרונה לפני 7 ימים הכל נראה תקין ).
אודה למענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
חזרתי13/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה שוב, בבקשה תענו ...מודאגת
חזרתי13/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
ד``ר איילון לחמן14/09/2010שלום
בהחלט יתכן שהדימום נובע מאיזור ההדבקויות שהופרד.אבל כמובן יש סיבות רבות נוספות.ממליץ לכן לגשת ליעוץ עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזה שבוע אני ?יסמין12/09/2010
שלום רב .
ביום רביעי גיליתי לשמחתי שאני בהיריון ,
הבטא היתה 409 ... ובדיקת בית יצאה חיובית גם כן .
רציתי לדעת באיזה שבוע אני נמצאת , יש לי תור לרופא שלי רק ביום רביעי ....
המחזור האחרון שלי היה ב 1/8/10 ...
אשמח לקבל תשובה ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה הודעה , לא ענו לי
יסמין13/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאמי קודם כול בשעה טובה ומוצלחת
לורן13/09/2010את מאמי בשבוע 6 +1 לפי הווסת שלך מאמי ותאריך המשוער שלך ללידה הוא יום ראשון ה8 במאי 2011 בעזרת השם אמן שהיה לך הריון קל וכייפי מאמי
בהצלחה
ותעדכני אהה מכחה לךפה תמיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מאמי
יסמין13/09/2010איזה מקסימה את , תודה .. אמן
מזה אומר 6 + 1 ????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמה לפי הווסת שלך
לורן13/09/2010מאמי שבוע 6 מאמי יום אחד מאמי לפי הווסת שלך מאמי זה יוצא חישוב כזה
אהה הכוונה איזה חודש את רוצה לדעת מאמי אני יגיד לך מאמי את נכנסת מאמי לחודש שני בעזרת השם מאמי בשורות טובתו מאמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל
ד``ר איילון לחמן14/09/2010שלום.
ע"פ מחזור האחרון את בשבוע 6+ להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריוןמור12/09/2010
שלום, אני בת 17 ורציתי לשאול שאלה בנוגע לכניסה להריון.
אני וחבר שלי מקיימים יחסי מין מוגנים לגמרי, בעזרת קונדום בלבד.
לפני שבוע בערך הוא "נכנס" אליי פעם אחת בלי קונדום, אבל לא המשכנו ביחסים,
אלא הוא רק פעם אחת נכנס והוציא את איבר מינו ממני.
רציתי לדעת אם אפשר להיכנס להריון ממצב כזה?
או שאפשר להיכנס להריון רק כאשר הגבר גומר בתוך גופה של האישה?
מהם המצבים בהם האישה יכולה להיכנס להריון?
נ.ב: אני אמורה לקבל מחזור בעוד שבוע, הוא בינתיים לא מאחר אבל אני בכל זאת רוצה לדעת את התשובה לשאלה שלי.
זה דחוף מאוד אני מאוד חוששת, בבקשה החזירו תשובה בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור
שירי12/09/2010עד כמה שאני יודעת, אפשר בהחלט להיכנס להריון מחדירה לא מוגנת, היות ובמקרים מסוימים בחומר הסיכה של הגבר (הנוזל השקוף שמופרש מהפין) ישנם תאי זרע. בכל מקרה לא הייתי לוקחת את הסיכון ומקיימת רק יחסים מוגנים מהיום והלאה. במקרה כזה, אפשר לקחת פוסטינור עם לא עברו 48 שעות מקיום היחסים (אצלך כבר לא רלוונטי). אבל תזכרי שפוסטינור זה רק למקרי חירום ואסור להשתמש בו יותר מדי. עדיף להיזהר מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות האם לבצע מי שפיר-דחוף שבועחגית11/09/2010
אני בת 34 שבוע 19+3ימים.
ביצעתי סקירת מערכות בשבוע 15+2 ויצא שיש בצקת עורפית בעובי 5 מ"מ.
ביצעתי את התבחין המשולש עם הערכים:
PAPPA-1.52
AFP-1.22
HCG-0.67
UE3-1.80
INHIBIN-A213
NT1.6 לדאון על פי תבחין המשולש יצא 1/20000
את השקיפות עורפית ביצעתי בשבוע 11+4. יצא 1.6 מ"מ .
סקירת מערכות בשבוע 15+2
(העובר גדול ב5 ימים באופן קבוע על פי הממצאים).
האם יש מקום לבידקת מי שפיר,ואיך עליי להתייחס לבצקת העורפית ואיך עליי להתייחס
לנממצא הסטטיסטי שקיבלתי?.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מי שפיר-דחוף
חגית12/09/2010בסקירת מערכות בשבוע 15+1 נמצאה בצקת עורפית בעובי 5 מ"מ
לפי תבחין משולש יצא שהסיכוי לתסמונת דאון הוא 1ל-200000
מה עליי לעשות? האם בכל זאת לבצע מי שפיר? אני בשבוע 20 כעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידי קומפתמי11/09/2010
שלום רב
אני מעוניינת להפסיק לקחת גלולות ואני רוצה דרך טבעית יותר למניעת הריון. שמעתי על מכשיר לידי קומפ ורציתי לדעת אם מישהי ניסתה או שמעה, ואולי מישהו יודע משהו על המכשיר, עד כמה הוא אמין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמצעי מניעה
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010פרט לגלולות והתקן תוך רחמי כל שאר אמצעי המניעה הן ביעילות פחותה בהרבה .
כך שאת לוקחת סיכון לכניסה להריון ובנוסף לא בטוח אם זה כל כך נוח להסתובב כל החודש ולחפש ימים בטוחים ליחסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליידי קומפ
אלמונית19/09/2010הי תמי
אני חקרתי הרבה אודות המכשיר הזה.
קניתי אותו לפני כחודש אז אני די חדשה בעניין. לוקח לו זמן ללמוד את עליות חום הגוף. (ביינתיים הוא עוד לא נתן לי אורות ירוקים) בעקרון המכשיר עובד על בסיס שיטת חום השחר, אני בטעמים בריאותיים משתמשת בה. על השיטה את יכולה למצוא מידע רב ברשת. מבחינת השיטה ברגע שמזהים את יום הביוץ הרי אין חשש לגבי כניסה להריון לאחר מועד זה. הבעיה היא מה עושים לפני הביוץ. בשל כך קניתי את המכשיר. בכל אופן את יכולה להכנס לפורומים באנגלית ושם יש המון מידע על הליידי קומפ מנשים שמשתמשות בזה כבר הרבה שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים-אמצע הדרךא.11/09/2010
אני בשבוע 22 של הריון תאומים, מתחילת ההריון עד לשבוע ה 20 היה לי גודש משמעותי בשדיים
המלווה ברגישות. כבר כשבועיים שהגודש נעלם כמעט לחלוטין . העוברים בסדר,יש תנועות וכל
הסקירות היו טובות. האם יש מקום לדאגה וצריך לחפש משהו כמו ירידה ברמת ההורמונים אשר
גורמת לשינוי בשדיים או שמשלב הזה גודש ורגישות לא מצריכים התייחסות ויש להתמקד בדברים
אובייקטיביים אחרים הקשורים לעוברים עצמם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מקום לדאגה
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010וכל עוד את במעקב רצוף והכל תקין טין צורך לחפש דברים נוספים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת המעי הרגיז והריון מוקדםC11/09/2010
שלום
האם תסמונת המעי הרגיז יכולה לגרום להפלה בשבוע 5? למרות שילשולים חריפים אני מקפידה לאכול ולשתות ומתאמול גם לוקחת colpermin* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת המעי הרגיז
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010אינה מעלה סיכון להפלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת בנוגע לבדיקת מי שפירמיכל11/09/2010
שלום,
אני יודעת שהדעות חלוקות בעניין הזה ובכל זאת אשמח לשמוע את תגובת הרופאים בעניין
אני בשבוע 18 להריון, בת 28.5
הריון ראשון מהזרעה ראשונה
עשינו בדיקות גנטיות שיצאו תקינות, שקיפות עורפית תקינה, סקירה ראשונה תקינה - ללא כל ממצא חריג, אני מחכה לתוצאות של סקר השליש השני והשלישי ובגלל שהזמן מתקצר אני מתחילה לחשוב אם כדאי לי לעשות את בדיקת מי השפיר.
אני חוששת מהבדיקה מאד, ראשית, בגלל הסיכון להפלה - חיכיתי להריון הזה הרבה ואיני רוצה לסכנו כלל!!!
שנית,בגלל הבדיקה הפולשנית והפחד שלי ממחטים...
מה דעתכם?
האם מומלץ לי לעשות את הבדיקה בכל זאת בשביל השקט הנפשי? ברור לי שזה מאד אינדוודואלי ובכל זאת.....מה אתם אומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן החלטה קשה
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010לפי התיאור שלך עד כה אז אין סיבה רפואית לביצוע הבדיקה. כך שאם לא תבצעי אותה אינך צריכה להיות מוטרדת.
מאידך אם את מוטרדת והנושא לא עוזב אותך אז הדרך היחידה לדעת בוודאות שאין הפרעה בכרומוסומים זה ניקור מי שפיר. הסיכון בבדיקה נמוך אך קיים.
לסיכום כך או כך את לוקחת סיכון קטן מאד וצריכה לבחור בין השניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דוידסון היקר, בהמשך לתשובתך...
מיכל12/09/2010קיבלתי היום את בדיקות סקר השליש הראשון והשני (חלבון עוברי)
התוצאות מראות כי לפי הגיל ושש הבדיקות הסיכון לדאון הינו 1/450
לפי הגיל בלבד הסיכון הינו 1/1100
אין לי שום אינדיקציה בכדי לגבש החלטה סופית
כמובן שאתיעץ גם עם הרופא המטפל ובכל זאת אשמח לשמוע את דעתך בעניין
האם תוצאות כאלו, על אף שהן תקינות לכאורה, מצדיקות בדיקת מי שפיר להערכתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מי שפירמיכל11/09/2010
שלום רב,
אני בשבוע 16 שקיפות עורפית יצא תקין נמדד עובי נוזל 0.9 סיכון לפי גיל [אני בת 3 3 ו- 3 חודשים] 1-506 , סיכון לפי בדיקה 1- 3376 כמובן שביצעתי גם את בדיקות הדם ואשלב זאת בבדיקת סקר עם סקירת מערכות וחלבון עוברי. ההריון שלי הוא הריון IVF שיטת ההפריה ICSI ושאלתי היא במקרה והכל תקין האם אצטרך לבצע מי שפיר בכל מקרה בגלל שיטת ההפריה? מאחר וההריון כ"כ יקר אני מאוד חוששת מהבדיקה. אודה לדעתך המלומדת.
בברכה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפי הנתונים
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010אינך צריכה/חייבת לבצע ניקור מי שפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובי עורףעדי11/09/2010
שלום רב,
אני בת 27 הריון ראשון בשבוע 13 בצעתי בדיקה משולשת נמדד
עובי צואר NT =2
HCG= 138.100 IU/I
בסקירה המוקדמת הכול נמצא תקין.
בסקירה מורחבת (שבוע 19 +2 ) נמדד
NUCHAL FLOD THICKNESS= 6.7
הרופא טוען שהעליה בעובי הנוזל גבוהה מאוד
והמליץ לבצע בדיקת מי שפיר .
לאור הנתונים אודה מאוד להמלצתך
שנה טובה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן יש עיבוי עורף
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010את המשמעות המדוייקת והצורך במי שפיר יכול לחשב רק יועץ גנטי לאחר שיקח בחשבון את כל הנתונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת ומאוכזבתחן11/09/2010
שלום
אני היום באיחור של 5 ימים עשיתי 4 בדיקות שתן ביתיותלגילוי הריון התוצאה היתה חיובית.
בגלל הריון מחוץ לרחם לפני 7 חודשים הלכתי לבית חולים ועשו לי בדיקת דם שייצא בטא 79
ואולטראסאונד שלילי ז"א שלא ראו כלום .
הרופא אמר שכנראה הפלה טבעית של הגוף אבל אין לי שום דימום נורא מוזר
השאלה שלי אם כל זה הגיוני והאם הבטא יכולה לעלות ולהעיד בסופו של דבר על הריון או שאין סיכוי
תודה רבה תשובה מהירה תתקבל בברכה
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל פתוח
ד''ר עדי דוידסון11/09/2010בשלב זה כל האפשרויות פתוחות: הריון תקין/חוץ רחמי/ הפלה ועוד..
בגלל אירועי העבר מיהרת להיבדק אך לא היה בכך תועלת כי לא ניתן להגיע לניבוי לפני הזמן והממצאים רק מבלבלים במקרה הטוב...
אז כמו שכתבתי כאן רבות: המכשיר הרפואי הטוב ביותר הוא ה "זמן" וימים יגידו..
אז כמה ימים לחכות בין בדיקה לבדיקה זה כבר תלוי ברופא שלך והעיקר לא למהר לפעול מוקדם מידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חן12/09/2010עזרת לי מאוד והלוואי וימים יגידו וזה יהיה חיובי
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תוצאות
חן13/09/2010היי ד"ר עדי
היום אחרי 3 ימים עשיתי שוב בדיקת דם ויצא בטא 350.0 מה זה אומר
בבקשה תעזור לי אני ממש מבולבלת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רופאה
שילו14/09/2010אבל נראה שזה בסדר, זה אמור להכפיל את עצמו כל יומיים..
בהצלחה! תעדכני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
