מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים אחרי קיסרי בעקבות הרמת ילדהק29/04/2010
בוקר טוב!
לפני שבועיים וחצי עברתי קיסרי והכל היה בסדר וכבר לא כאב לי, היום נאלצתי בלית ברירה להרים את הבת שלי( בת השנתיים) לכמה רגעים.
אני חייבת לציין, שעשיתי את זה בעבר( לפעמים אין ברירה וצריך להרחיק את ילדה ממקומות מסויימים) ולא קרה כלום, אבל הפעם משהו בבטן התחיל לכאוב לי מאד וכואב לי כבר הרבה זמן( כמה שעות- איזור מסויים מעל הצלקת הניתוחית).
לא יודעת מה לעשות- אין דימום, אבל אני חוששת שקרעתי משהו.
יש סיכוי? יש סיכוי שנפתח לי הרחם? או משהו כזה? אני ממש פוחדת כי זה כואב, והכאבים כבר עברו לי מזמן.
מתי אוכל להרים אותה בבטחה? קצת קשה להיות עם תינוק וילדה בת שנתיים לבד בבית...ולא תמיד יש עזרה.
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קרעת דבר
ד''ר יואב פלד29/04/2010אבל הרימי בזהירות עד שהצלקת בבצן תתחזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שומני בהריון? נפוץ?tamarella29/04/2010
היי,
אני בשבוע 24 ותמיד היה לי שיער נורא יפה , חלק ומבריק ופתאום בקודקוד הראש נהיה לי פשוט איזור שומני מזעזע !!!
(התחיל בערך לפני שבועיים)
זה מוכר למישהי??
מישהו יכול להמליץ מה עושים עם זה?
תודה רבה, תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי
אפרת18/01/2011גם לי זה קורה יש היה לי שיער חלק גולש ובריא ופתאום לפני כשלושה שבועות כול הקרקפת שלי שומנית בצורה מחרידה כאילו שמתי כמויות של חומר בשיער, והעניין הוא שאף פעם לא השתמשתי בחומרים.
מה עושים? ולמה זה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות רכות בזמן הריוןאני29/04/2010
שלום,
אני בשבוע 17+5 כבר 4 ימים יש לי כל בוקר יציאות רכות זה דמי שלשול (סליחה על התיאור) ללא כאבים וזה רק מופיע בבוקר , אחרי היציאות אני מרגישה עייפה ובלי כוח, זה מאוד מדאיג אותי
האם זה טבעי בתקופת ההריון וזה לא משפיע על העובר? (אני שומעת שיש עצירות ולא זה)
(שניתי את סוג הברזל שאני לוקחת לפני שבוע בערך האם יש קשר למה שקןרה)
שאלתי השנייה: יש לי הפרשות מרובות ולרוב מרגישה כמו רטוב לי מלמטה זה גם מלחיץ אותי האם זה יכול להיות מההפרשות ומהזיעה (אני מרגישה שהתחלתי להזיע יותא ממה שהייתי קודם)
מקווה לקבל תשובה על שתי השאלות ותודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלגתם על שאלתי
אני29/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות.
ד``ר איילון לחמן02/05/2010שלום.
יתכן והשינוי בצורת היציאה קשור לכדורים שהחלפת. בכל מקרה אמליץ שתגשי להיבדק בעיקר עקב ההפרשה המוגברת.לא לחכות להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה דם לגילוי הריוןלי28/04/2010
שלום
האם בדיקת דם לגילוי הריון - שבודקת ערכי בטא צריכה להראות תוצאה חיובית כ4 ימים לפני מועד המחזור ( בין 9 - 10 ימים ממועד הביוץ ) ?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממגורפיה ואוגמנטין בהריון- דחוף!
מיכל29/04/2010לאחר איחור של שבוע במחזור גיליתי בבדיקה ביתי שאני בהריון. מכיוון שזה לא היה בתכנון, עשיתי בחודש האחרון אולטראסאונד וממוגרפיה, ובנוסף- לקחתי אוגמנטין. אני יודעת ששלושת הנ"ל אסורים בהריון. האם עלי לבצע הפלה? האם יש עדיין דרך בייתית לכך (שבוע איחור)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל הזמן בפחד תמידיmimi128/04/2010
לפני שנה עברתי הפלה טבעית נעצר דופק שבוע 8 היום אני בהריון ווסת אחרונה ב 23/3 עם איקקלומין ללא מעקב וללא זריקה אתמול בטא ראשונה 533 האם זה ערך תקין יש לי תור לפרופסור ענבתי כשאהיה בשבוע 9 אני כל הזמן משווה את ההריון להריון הקודם והפחד מהפלה מלווה אותי כל הזמן .האם אפשר לקבל תמיכה של נרות על מנת למנוע מצב כמו שכבר עברתי אני בנוסף בעלת סוג דם 0 מינוס ולאחר ההפלה קיבלתי זריקת אנטי די סליחה על אורך הפניה ותודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
שיר29/04/2010מותק אין לך מה לדאוג. לי הייתה הפלה לפני שנה וחצי כי לא היה דופק בשבוע 9. נכנסתי שוב להריון אחרי 8 חודשים ולא הפסיקו החששות לאורך כל ההריון ובעיקר בתחילתו.. ולפני חודש נולדה לי תינוקת מדהימה.
בגלל ההפלה שעברת את דואגת אבל זה נדיר שיקרה שוב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרנטל לאחר לידהשיר28/04/2010
שלום,
אני 6 שבועות אחרי לידה (רגילה).
הייתי השבוע אצל רופא נשים שנתן לי מרשם לגלולות בהנקה ולא בדק אותי (אמר שבפעם הבאה אם אני מרגישה טוב...).
מלבד זאת שכחתי לשאול אותו אם יש צורך להמשיך את הפרנטל שלקחתי בזמן ההריון. האם יש צורך להמשיך אם אני מניקה באופן חלקי?
תודה מראש,
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שיר29/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרנטל.
ד``ר איילון לחמן02/05/2010לשיר שלום.
כן ,להערכתי שוה להמשיך עם תרכיז הויטמינים הזה עד סוף ההנקה. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סכרת 100אסנת28/04/2010
GLUCOSE 73.00 MG/DL ( 65.00- 100.00) (.*.......)
GLUCOSE 60' 167.00 MG/DL
GLUCOSE 120' 145.00 MG/DL
GLUCOSE 180' 119.00 MG/DL
שלום , אודה לברור התוצאות , האם תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקין להפליא
ד''ר דורון רוזן03/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דםשני28/04/2010
בבדיקת דם שערכתי נמצא כי Beta Subunit,12739.9
לפי חישוביי (עדיין לא ביקרתי אצל הרופאה)אני בשבוע חמישי האם זהו ערך תקין???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לבצע סונאר על מנת לדעת אם ההריון
ד''ר יואב פלד28/04/2010תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון?!סמדר28/04/2010
הי קרוב לשבע חודשיים אני ובעלי בנסיון להיכנס להריון.... כל חודש אני מקווה שאולי הפעם זה כן קורא.. כרגע אני יומיים לפני מחזור.. ואני חווה מדי יום בחילות עייפות מוזרה סחרחורת לפעמים יש לי נורא תאבון ולפעמים בכלל לא לפני כמה ימים היו לי כאבים בבטן התחתונה כמעט כמו כאבי מחזור אחרי זה בצד השמאלי והיום בבטן התחתונה זה עדיין כאב נסבל אבל בהחלט כאבים שונים... שאני יושבת על משהו נמוך וקמה או שיש לי לחץ של פיפי או יציאה. יש לציין שחודש שעבר היו לי כאבים עזים בכל הבטן וגיניקולוג הבחין שיש לי ציסטה בשחלה השמאלית אחרי המחזור עשיתי שום בדיקה והיא לא היתה שם.. אבל בהחלט שהכאבים בצד שמאל היו דומים לחודש שעבר. החזה שלי מאוד נפוח וקצת כואב הבעיה היא שאני ממש מרגישה שהתסמינים שלי זהים למחזור..... יש לי הפרשות צהובות מוזרות שלא היה לי אף פעם לפני מחזור.. אני מפחדת לעשות בדיקה ולהתאכזב אני גם לא רוצה לאשלות את עצמי האם יתכן שאלו באמת מעידים על הריון? או שעדיין אלה סתם כאבי מחזור.. אשמח אם תתנו לי תשובות.... תודה ויום טוב!=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק בדיקה תיתן תשובה אמינה
ד''ר יואב פלד28/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרתכם בבקשהמאיה28/04/2010
שלום לכן,
ביצעתי ב 11/4 שאיבה וב 13/4 החזרה
12 יום אחרי החזרה בדיקת דם 65
14 יום אחרי 110
מה דעתכן האם תקין?באיזה שבוע אני?.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את בהריון צעיר
ד''ר יואב פלד28/04/2010יש להמשיך לעקוב אחר הבטה רמות פרוגסטרון ולתת תמיכה כמו שצריך להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מוזרהשלומית28/04/2010
שלום,
אני בשבוע 28+2 וקמתי בבוקר עם ברגשה שעצרתי את הנשימה לכמה שניות קשה לי להבין אם אכן עשיתי את זה או חלמתי אך אם עשיתי זאת האם חס וחלילה יכול להגרם נזק לעוברית שלי? כמו כן אני לא יודעת להגיד לכמה זמן עצרתי אבל בטח לא מדובר בדקות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קרה דבר הרגעי
ד''ר יואב פלד28/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Dהדס28/04/2010
האם מותר לקחת בהריון ויטמין D?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני חושבת שכן
me28/04/2010יש וימין D בפרנטל שממליצים לקחת... כנראה שתלוי במינון.
אם את לוקחת לפי הקצובה היומית המומלצת לנשים בהריון - כנראה שזה בסדר. יש טבלאות כאלו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בהריון - שבוע 7טל28/04/2010
שלום רב,
הודעתי מאתמול "זזה" לעמוד אחר ולא נענתה ולכן אני כותבת שוב:
אני נמצאת בשבוע שביעי להריון (7.4), לפי אולטרסאונד אחרון העובר מתאים לשבוע אחד פחות.
מזה חמישה ימים יש לי דימום קל.
לפני כשלושה ימים הגעתי לבדיקה ונצפה דופק של העובר, נאמר לי שהדימום יכול ככל הנראה ייפסק.
הדימום עוד לא פסק ואני מודאגת. מה יכולה להיות הסיבה? וכמה זמן עשוי להימשך?
האם צריך להגיע שוב למיון?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום בתחילת ההריון
ד''ר יואב פלד28/04/2010הינו שכיח וברוב המקרים ההריון מסתיים בהצלחה
יש להמשיך לעקוב בסונר אחר תקינות ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןעדי28/04/2010
היי,
רציתי לדעת איך מגבירים את הסיכויים להיכנס להריון
יש עדיפות בקיום יחסים בבוקר או בלילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא משנה
ד''ר יואב פלד28/04/2010העיקר שתקיימו סביב מועד הביוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת GTT - שבוע הריון?אפרת27/04/2010
שלום אני בשבוע 27.
קיבלתי לאחרונה ערך גבוה בבדיקת 50 גם סוכר והתבקשתי לבצע בדיקת 100 גרם.
קבעתי תור לביצוע הבדיקה והוא יתקיים בשבוע 28+1.
האם יש חשיבות לביצוע בדיקת 100 גרם טרם שבוע 28?
תודה
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר יואב פלד28/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



