מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הערכת משקל מודאגתאן26/04/2010
שלום רב ,
אני בשבוע 32.5 וביצעתי היום הערכתמשקל שהראתה :
היקף הראש (hc) :
314 מ"מ מתאים ל: 35.4 שב'
היקף הבטן (ac) :
308 מ"מ . מתאים ל34.6 שב'
אורך עצם הירך ( fl) :
66 מ"מ .מתאים ל 33.5 שב
קוטר דו קודקודי ( bpd ) :
87 מ"מ מתאים ל35.4 שב
בממוצע גיל ההריון 34.6
לפי הרופא שלי יש סיכוי של 70% לכך שהעובר גדול בשבועיים לכך שבעלי יחסית בחור גדול ו30% יתכן ומדובר בסכרת ולכן שלח אותי לעשות בדיקת סכרת שניה , למרות שהראשונה הייתה תקינה ( 120). הרופא ממש לא נלחץ מהתוצאות
לאחר שיטוט באינטרנט מצאתי את עצמי נלחצת מאוד שמא נתקלתי במושגים כמו מומים הקשורים לגדילת יתר וכו'...
אני מאוד לחוצה ומודאגת למרות שהרופא שלי בכלל לא יחס לזה הרבה חשיבות רק אמר שצריך לשלול סכרת ... ואילו לאחר קריאה באינטרנט אני ממש לחוצה , לא יכולה להרגע מהמחשבות של חס וחלילה מומים
עד כמה התוצאה שלי חריגה ? היקף הראש מתאים ל35.4 האם מאוד חריג או שמא אני סתם מלחיצה את עצמי ?
אודה מהרגעה ... מאוד לחוצה
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת משקל
ד``ר אריה לידור26/04/2010שלום לך
עושה רושם כאילו העובר גדול בשבועיים מכפי גילו. הייתכן ווקיימת טעות בגיל ההריון? במידה ולא, נכון לבצע העמסת סוכר מלאה לשלילת סכרת הריונית שהיא הסיבה השכיחה ביותר לעובר הגדול מכפי גילו. בכל מקרה לא מדובר במומים עובריים. מומלץ לחזור על נתוני הצמיחה בעוד שבועיים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון אחרי 2 ניתוחים קיסרייםק26/04/2010
שלום ד"ר!
אני אחרי 2 ניתוחים קיסריים שהשני היה לפני שבועיים.
אאחר שהתלבטתי בין לידת לנל"ק לקיסרי החלטתי ללכת על בטוח ובחרתי בקיסרי (לא יודעת אם עשיתי את הבחירה הנכונה מאחר שעכשיו כל הלידות יהיו בקיסרי וגם היו לי הדבקויות והניתוח היה ממושך ואני חוששת לגבי הניתוחים הבאים).
לאחר הניתוח המנתח אמר לי שהצלקת של הקיסרי הקודם הייתה מאד דקה. מה זה אומר?
כשהשתחררתי נרשם לי במכתב השחרור "סגמנט תחתון דק" מה זה אומר?
האם זה ישפיע על ההריונות הבאים? האם אני אהיה הריון בסיכון שיקרע לי הרחם בהריון?
כמה זמן אני צריכה להמתין עד ההריון הבא בשביל זההריון יהיה יותר בטוח? יש מצב שאחרי הקיסרי השני שהצלקת לא תהיה דקה?
אני די מפוחדת
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי 2 ניתוחים קיסריים
ד``ר אריה לידור26/04/2010שלום לך
גם את ההריון הבא תסיימי בניתוח קיסרי . רצוי להמתין לפחות שנה מהניתוח עד להריון חדש. לכשתהיי בהריון רצוי לתזמן את הניתוח מוקדם יחסית בסביבות שבוע 38 כדי להמנע עד כמה שניתן מצירים המסכנים את הצלקת הניתוחית שלך. בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!אבל מ זה אומר "סגמט תחתון דק"?
ק26/04/2010זה אומר שבלידה הנוכחית אם הייתי הולכת על לנל"ק היה סיכוי רב לקרע? יש לזה השלכה על ההריון הבא.? וברור שהלידה הבאה תהיה ,לצערי, בקיסרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסגמט תחתון דק"?
ד``ר אריה לידור26/04/2010המשך
רקמת שריר הרחם דקה יותר לאור הניתוח הקודם ולכן פחות עמידה ללחצים.
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוזה קורה לאחר כל קיסרי? או שרק אצלי
ק26/04/2010זה קרה?
כי אני יודעת שאחרי קיסרי אחד אפשר ללדת רגיל
תודה על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל וויטמיניםשרון26/04/2010
שלום רב,
אני בחודש הרביעי להריוני וכבר מהחודש השני אני לוקחת כדורי AKTIFERIN המכילים ברזל וחומצה פולית.
בביקור האחרון אצל הרופאה התעניינתי לגבי ויטמינים נוספים והיא רשמה לי PRENATAL.
האם ניתן לקחת את שני הכדורים ביחד או שמדובר בכמות גדולה מדי של ברזל וחומצה פולית?
חשוב לציין שאין לי בעיה של מחסור בברזל.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל
ד``ר אריה לידור26/04/2010שלום לך
אין צורך בריבוי ויטמינים. צריך לקחת חומצה פולית 400 מיקרוגרם וברזל באם ספירת הדם נמוכה.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום או מחזור ?מיכל26/04/2010
שלום לך,
בתאריך ה-12.4.10 זה היה יום ביוץ שלי אני ובעלי קיימנו יחסי מין באותו יום ויום לאחר מכן,כל השבועיים היו לי תחושות הריון בחילות חוסר תיאבון ותחושות בטן , היום בבוקר קמתי וראיתי דם עכשיו הדימום הוא לא מרגיש לי כמו במחזור וכמו הכמיות שבדר"כ אני מקבלת במחזור , יש לי כאבים בבטן התחתונה אך לא מרגישה חולשה כמו במחזור , אך הדימום הוא בזרם (לא גושים) אך נראה כאילו זה מחזור ...(אציין שבדר"כ אני מקבלת כל 22-25 יום מחזור) ופה הפעם עברו כבר 28יום שהווסת האחרונה היתה בתאריך 30.3.10 .
אני ממש לחוצה ומאוכזת כ"כ לא ציפתי החודש לקבל היתה לי ממש תחושת הריון , אודה לך על תשובת בנושא .האים יכול להיות שאני כן בהריון ????
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום או מחזור
ד``ר אריה לידור26/04/2010שלום לך
בצעי בדיקת ביטא (HCG) בדם . במידה וחיובי = הריון במידה ושלילי= וסת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא ברורעדי26/04/2010
שלום,
ישנו עניין שלא ממש ברור לי.
מחזור אחרון היה ב-30/3 , לפי החישוב ביוץ היה ב-13/4
קיימנו יחסים בימים הקודמים לביוץ ובביוץ עצמו
במהלך כל השבועיים האחרונים, היו לי תופעות: בחילות, עייפות, מתן שתן בתכיפות, עצבנות
ממש חשבתי שנקלטתי
היום בבוקר קיבלתי לאחר 28 יום, עליי לציין שהמחזור סדיר כל חוד לאחר 28 יום
אפשר לקבל הסבר?!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב עדי
פרופ' אייל ענתבי26/04/2010שלום רב,
התופעות שחשת יכולות להיות קשורות לשינויים הורמונליים הקשורים למחזור הוסת הרגיל ואינם בלעדיים בהריון.
בהצלחה במחזור הבא.
בכבוד רב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
עדי26/04/2010אולי תוכל לתת עצות איך להגדיל סיכויים בכניסה להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה בבקשה....
עדי26/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון או משהו אחר?קרני26/04/2010
אני בת 36, אמא לילדה בת שנתיים.
בשבוע וחצי האחרונים אני חשה ברע. בחילות (בוקר, אמצע יום, ערב) יציאות די רגילות. לפעמים סחרחורת, צרבות מדי פעם, חוסר תיאבון, כשאוכלת מרגישה מלאה ומצברוח ירוד.
אני לא יודעת אם העייפות שאני חשה היא מנטלית או פיזית, אבל אני עייפה...
הסממנים האלו מזכירים לי קצת את ההיריון הראשון (למעט הסחרחורות) ולכן עשיתי בדיקת היריון וזו יצאה שלילית.
אני לא זוכרת מתי קיבלתי מחזור בפעם האחרונה, ולדעתי אמורה לקבל בשבוע שעבר או השבוע הזה.
האם אפשר לסמוך על התוצאות של הבדיקה הזו במאת האחוזים או שיש סיכוי שהיא מזייפת?
האם הסיפטומים של היריון זהים לסימפטומים של מחלות אחרות? הבנתי שיש דימיון בין זה לבין סרטן הקיבה או שזוהי אגדה אורבנית?
מה צריך לבדוק עכשיו?
ממש אודה על תשובה כי אני מאוד מאוד לחוצה ומתקשה לישון ולתפקד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב קרני
פרופ' אייל ענתבי26/04/2010שלום רב,
לא ציינת האם ביצעת בדיקת הריון כבדיקת דם?
אני ממליץ כי במידה ולא, תבצעי בדיקת דם להריון בקופת החולים לקבלת תשובה ודאית.
בכבוד רב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ס.מערכות מורחבתגליה25/04/2010
אני בת 37.11 .בעלת תסמונת מרפן.הריון שני [הריון ראשון תקין מלבד מיעוט מי שפיר[
בהריון הנוכחי עד עתה שקיפות עורפית תקינה כמו כן חלבון עוברי וסקירת מערכות ראשונה.ואקו לב עובר.לא ביצעתי דיקור מי שפיר.
הסקירה של ההריון הנוכחי בוצעה בשבוע 23 ונימצאו נתוני ראש קטנים ביחס לשבוע ההריון:
bpd=51 מתאים 21.3 : היקף ראש 198 מתאים 22.0
נימצאו נתוני גפיים ארוכים ביחס לגיל ההריון :
עצם ירך 43 מתאים 24.0 : טיביה 38 מתאים 24.4 : הומרוס 42 מתאים 25.2 :אולנה 39 מתאים 25.5 : רדיוס 35 מתאים 24.4
נימצא כי בשתי הכליות אגן הכליה הוא 5מ"מ
ברצוני לדעת האם יש מקום לדאגה? האם הנתונים מעידים על בעיה כלשהי בעובר? האם יש צורך לבצע סקירה נוספת?
אודה למענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ס.מערכות מורחבת
ד``ר אריה לידור25/04/2010שלום לך
גם אם קיימת סטיה בממדי הראש ואורך העצמות הארוכות המדדים הם בגדר התקין. אמליץ לך לבצע המשך מעקב אולטרסאונד מכוון גם לגפיים וגם להקף הראש. כמו כן מציע שתבצעי אקו ללב העובר החל משבוע 24 .
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בנושא לידה עם סימפיזיוליזיסליאת25/04/2010
שלום רב,
אני בשבוע 33 להריון, החל משבוע 20 אני סובלת מסימפיזיוליזיס. אני מתקשה לגבש דעה לקראת הלידה.
רופאת הנשים שלי ממליצה לי בחום על שימוש באפידוראל, מכיוון שהכאבים במצבי יהיו בלתי נסבלים. מאידך, מטפלים אלטרנטיביים רבים ממליצים להימנע משימוש במשככי כאבים. לטענתם הכאב אמור להתריע בפני סכנה לאגן וכי מומלצת לידה פיזיולוגית.
בנוסף אציין כי מזה שנתיים אני סובלת גם מוסטיבוליטיס.
אודה לתגובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימפיזיוליזיס
ד``ר אריה לידור25/04/2010שלום לך
סימפיסיוליזיס לכשעצמה אינה מסכנת את ההריון ואינה מפריעה ללידה. לעתים כאשר הכאב בלתי נסבל והעובר בשל אנו ממליצים על הקדמת לידה בכדי למנוע סבל המשכי אם ביילוד נרתיקי או בניתוח קיסרי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ?חע25/04/2010
יש לי שאלה,
האם יתכן שאני בהריון ללא קבלת וסת?
ב5/2 קבלתי וסת,
ב16/3 עשיתי בדיקת דם להריון-יצא שלילי
לא קבלתי מאז וסת
ב7-11/4 לקחתי כדורי PROVERA
ב16/4 היו לי כתמים חומים שחורים ליום יומיים
ב23/4 עשיתי בדיקת סטיק-וזה מראה הריון...
הים עשיתי בדיקת דם והתוצאהHCG-B Quantitative (B)5751
אני כבר שנה וחצי מנסה להרות,בת 38.5+3
לא מקבלת ווסת כמעט ללא כדורים
האם יתכן שאני בהריון?
ואם כן ,האם הכדורים שלקחתי מסכנים את ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור25/04/2010שלום לך ומזל טוב . על פי בדיקת הדם את אכן בהריון. התרופות שלקחת אינן מסכנות את ההריון. יכולה לבצע כבר אולטרהסאונד
בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריס בהריוןחני25/04/2010
אני בחודש שלישי להריון (הריון 6) ועשיתי בדיקות דם בהפניית רופא נשים. הכל היה תקין חוץ מהtsh בלוטת התריס שהיה נמוך מאוד: 0.13 האם זה נורא? מה עלי לעשות כדי להעלות את הרמה של הths?
אשמח מאוד אם תענו לי
תודה חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס בהריון
ד``ר אריה לידור25/04/2010שלום לך
מציע שתחזרי על בדיקה זו כולל FT4 וTT3 ועם התוצאות תפני לרופא אנדוקרינולוג
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ודופק העובררמית25/04/2010
באיזה שבוע כדאי ומומלץ ללכת לרופא לבדוק דופק+שק הריון?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק העובר
ד``ר אריה לידור25/04/2010שלום לך
דופק עוברי ניתן לראות כבר החל משבוע 6. שק הריון ניתן לראות כבר לפני כן.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית-לא עניתם על השאלהלילי25/04/2010
שלום,
אני אמא ל- 2 ובהריון בשבוע 12+5,
בהריונות הקודמים לא ביצעתי בדיקת שקיפות עורפית.
בהריון הזה ביצעתי ולצערי גילו שהנוזל אחרי העורף 5.8 מ"מ ובנוסף שכל המעיים שלו בולטות מחוץ לבטן, והורה לי לבצע במידית הפלה.
אגב, בשבוע 7 ביצעתי אולטרסאונד רגיל אצל רופאת המשפחה והיא אמרה שהכל תקין.
חשבו לי לציין שאין לי ולבעלי כל קרבה משפחתית ואנו משתי עדות שונות (ספרדיים)
רציתי לדעת:
1. האם אפשרי המצב שבשבוע 7 הכל תקין ובשקיפות עורפית המצב כזה קריטי?
האם יש הבדל בין שתי הבדיקות?
2. האם ניתן/ כדאי לבצע בדיקה נוספת אצל מומחה אחר?
3. אם לא הייתי מבצעת את הבדיקה הנ"ל האם בבדיקת סקירת מערכות מוקדמת היו עולים על הבעיה?
4. האם כדאי לי לחכות לסקירת מערכות מוקדמת?
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות עורפית
ד``ר אריה לידור25/04/2010שלום לך
צר לי על כך שאלו הממצאים. מובן שבשבוע 7 מוקדם מדי כדי לראות את אשר תארת.
לאור ממצאי השקיפות והפגם בדופן הבטן גם אני מצטרף להמלצה שקבלת ולא מחכה עד לסקירה המוקדמת
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליה פונדליתsil25/04/2010
שלום ד"ר
שבוע 14.5 להריון.
בשבוע 9 היה לי דימום עקב שילייה נמוכה והמטומה סבכוריונית.
השבוע באולטרסאונד בביקורת שיגרתית אצל רופא הנשים שלי כששאלתי לגביי מיקום השילייה קדמית/אחורית הוא אמר שהיא פונדלית מה שאומר שהיא גם וגם.
שאלתי היא מהי שילייה פונדלית? האם מיקומה בעייתי? האם במיקום זה יהיה קשה להרגיש בתנועות עובר בשבועות 20+?
שאלה נוספת- באיזה שבוע הכי מומלץ לעשות את הסקירה המוקדמת? 15 או 16?
אודה לתשובתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליה פונדלית זה בסדר
ד''ר יואב פלד25/04/2010אין עם זה כל בעיות בהריון או בלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוחב אגןלימור25/04/2010
שלום רב. סקרנית לדעת : מהו רוחב האגן המינימלי ללידה רגילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלוי היכן מודדים
ד''ר יואב פלד25/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדירה דחוףמאוכזבת25/04/2010
2 IU/L -קטן מ זה שלילי נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה חוזרת?
מאוכזבת25/04/2010עם בבוקר אני יעשה שוב בדיקה חוזרת יש בזה טעם זה סופי כאילו זה לא יכל להיות טעות אולי?
סליחה על כאב הראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן שלילי
ד''ר יואב פלד25/04/2010לא התאכזב
בסוף יהיה גם חיובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)