מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטןקלי14/04/2010
שלום
אני בשבוע 16 ובקושי רואים שיש לי בטן..
האם זה הגיוני שהבטן כל כך קטנה בשבוע זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן הריונית
ד``ר אריה לידור14/04/2010שלום לך
גודל הבטן האמהית משתנה מאשה לאשה ובעקר בגלל מבנה גופה המיוחד. במידה והעובר מתאים לגילו ( אולטרהסאונד) לגודל הבטן האמהית או צורתה אין חשיבות
בהצלחה
ד"ר אקריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV חיובי בהריוןאושרת14/04/2010
אני בשבוע 6 להריון ואתמול קיבלתי את התוצאות של הבדיקת דם ונמצא ש-
CMV IGG- חיובי (1.80 )
CMV IGM- חיובי
Avidity- 0.64 Borderline Index
בהערות של הבדיקה היה כתוב שלא ניתן לדעת מתי היתה ההידבקות הראשונית.
איך אני יכולה לדעת אם נדבקתי שוב לפני ההריון או במהלכו והאם מדובר על הדבקה משנית כי כבר יש לי נוגדנים..
אני מבינה שההמלצות במצב הזה הן לפנות לייעוץ וביצוע של מי שפיר בשבוע 21 בערך.
האם הרופא יכול להמליץ על הפסקת הריון היות ומדובר על תחילת ההריון?
אני מאוד לחוצה ואשמח לקצת הבהרות בנושא.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV חיובי בהריון
ד``ר אריה לידור14/04/2010שלום לך
על פי התוצאות נראה שנחשפת לוירוס סמוך להריון (החל מ 3 חודשים לפני ההריון ועד לתחילתו או במהלכו)
ראשית אמליץ לחזור על סקר נוגדנים זה כך למשל אם IGG יעלה המדובר בזהום פעיל עכשווי קשה לדעת האם זהום זה ראשוני או משני כי אין נתוני נוגדנים קודמים להשוואה.בכל מקרה מומלץ לבצע דיקור מי שפיר לשם אבחון - והמעקב בהמשך על פי התוצאות.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא שיניים והריוןטלטול13/04/2010
היי,
אני בהריון, שבוע 25.
הייתי היום אצל רופא שיניים, לבדיקה שגרתית, לא בגלל שכאב לי משהו. זו פעם ראשונה שלי אצל הרופא הזה, בהמלצת בעלי, שנמצא אצלו.
בכל מקרה, הוא עשה לי בהתחלה בדיקה כללית ואז החליט שצריך לעשות צילום. אז עשו לי 2 צילומים משני צידי הפה כאשר שמו סינר אחד לכל אורך הבטן.
הוא אמר שהוא רואה חור קטן ושכדאי לעשות סתימה עד סוף חודש 7 כי אח"כ יהיה מאוחר מידי.
רציתי לשאול קודם כל, האם זה בסדר שעשו לי צילומי שיניים?? זה לא מסוכן?? פתאום נלחצתי.
בנוסף, האם כדאי לדחות את הסתימה לאחר הלידה? כרגע לא כואב לי כלום אבל אני מפחדת שאם אשאיר את זה כך, עלול לכאוב לי בחודשים האחרונים של ההריון, מצד שני, אני מפחדת שאולי ההרדמה של הסתימה וכו' יכולה להזיק..
מה לעשות? ואשמח גם להרגעה.
תודה רבה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא שיניים והריון
ד``ר אריה לידור14/04/2010שלום לך
אין חשש מטפולי שיניים בהריון כולל בצוע סתימות במידה ונדרש. כמות הקרינה בה משתמשים לצילומי שיניים זניחה ואינה מסכנת את העובר ובמיוחד עם מכסים את הבטן בסינר עופרת כנדרש
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט בהריוןשרי13/04/2010
שלום רב רציתי לדעת אם זה אפשרי לעשות הליכות מהירות בשבועות הראשונים של ההריון ועד החודש השלישי להריון האם זה יכול לפגוע בעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט בהריון
ד``ר אריה לידור14/04/2010שלום לך
במידה ווהריון תקין אין מניעה מפעילות ספורטיבית. מומלץ לא לבצע ספורט תחרותי או פעילות ארובית
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הריון שבוע 33דונה13/04/2010
שלום רב!
שמי דנה ואני בשבוע 33+1. בת 30 הריון ראשון ותקין.
מאז שבוע 20 לא עשיתי אולטרסאונד וככל הנראה בדיקת הערכת הגדילה תיהיה בדיקת האולטרסאונד האחרונה שלי לפני הלידה (כאן הבדיקות מתמצות לבדיקת לחץ דם ומודדים עם סרט מדידה את גודל הבטן - מידי מספר שבועות, ואת התנוחה של התינוק מעריכים באופן ידני).
מאחר ואני עושה בדיקת גדילה באופן פרטי (בעוד יומיים) מה כדאי שהבדיקה הזו תכלול או מה כדאי לי להוסיף עליה? (לצורך העיניין העלות הכספית אינה שיקול כרגע ואני רק רוצה להכיר את האופציות העומדות בפני - כדי לקבל החלטה בעצמי)
האם בשלב זה של ההריון ניתן לזהות מומים?
על מה לבקש שיסתכלו באולטרסאונד?
האם יש לבדיקה הזו שם?
אודה לכם מאוד (!) על תשובתכם!
דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 33
ד``ר אריה לידור14/04/2010שלום לך
רצוי לבצע אולטרהסאונד בשבוע 31-32 המכונה מעקב גדילה ומטרתו כפי שהשם מתאר מדידת פרמטרים שונים כגון היקף ראש היקף בטן אורך העצמות וכ"ו כדי להוכיח צמיחה תקינה ומתאימה לגיל ההריון. בהמשך מומלץ לבצע אולטרהסאונד נוסף בסביבות שבוע 37-38 טרום לידתי להערכת משקל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בתחילת הריוןרננה13/04/2010
שלום רב,
לאחר IVF והחזרת עובר טרי, אני בהריון שבוע 5+6 (מחר מתחילה שבוע 6). נוטלת פרוברה וקרינון פעמיים ביום. החל מאתמול יש לי כמויות אדירות של הפרשה שקופה מהנרתיק שממש זולגת החוצה. מדובר בכמויות ממש גדולות שאינן מוכרות לי משום מצב. האם יש סיבה לדאגה?
אגב, עדיין לא עשיתי בדיקת אולטראסאונד
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
רננה13/04/2010מעבר לשאלה על ההפרשות רציתי לדעת מתי עלי לבצע אולטראסאונד, ומתי צפוי דופק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרשות
ד``ר אריה לידור14/04/2010מזל טוב
ייתכן והפרשות אלו מקורן בקרינון. יחד עם זאת רצוי להבדק כדי לשלול סיבה זהומית לכך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה טבעית למה לא עונים??לימור13/04/2010
ד"ר שלום
אני בת 36 אחרי 2 הריונות תקינים והפעם הזאת הפלה טבעית
הגעתי לביה"ח עם דימומים אמרו לי שנפל ונשארו שרידים 12 מ"מ בלבד הציעו לי כדורים ביקשתי לחכות לרופאה שלי הרופאה אמרה לעשות בדיקת בטא אחרי כמה ימים התוצאה 18 מחר אעשה נוספת ולאחר שבוע ביקשה שאבוא לעשות אולטרסאונד
היום הגעתי ואמרה אין צורך באולטרסאונד זה מוקדם מדי יש לחכות לווסת שתבוא וכשתסיימי את הווסת נעשה אולטרסאונד כדי שלא אדקור אותך סתם
הרופאה לא בדקה אותי אחרי ההפלה רק בבי"הח אמרה שאין צורך
אשמח לחוות דעתך???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה טבעית.
פרופ' אייל ענתבי13/04/2010שלום רב,
לאחר שעיינתי במה שכתבת, נראה כי השיקולים של הרופאה הינם סבירים.
בכבוד רב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה בהריוןמירי13/04/2010
שלום
אני בת 26.5 בהריון הראשון שלי, עד עכשיו ב"ה אין סיבוכים ובעיות. אנחנו מתכננים לטוס לאמריקה כאשר היה בשבוע ה-26 להריוני.
רציתי לדעת האם יש סיכון בטיסה ארוכה בהריון, לי או לעובר? אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה בהריון.
פרופ' אייל ענתבי13/04/2010שלום רב,
מצ"ב תשובה לשאלתך שצירפתי מקטגוריית שאלות ותשובות נפוצות מהאתר האישי שלי:
האם מותר לאישה בהריון לטוס?
אישה בהריון אשר אינה סובלת מבעיה רפואית כללית או מילדותית אכן יכולה לטוס, תוך נקיטת אמצעי זהירות בדומה לאישה אשר אינה בהריון. הסיכונים לעובר מהקרינה הקוסמית לה נחשפים בזמן הטיסה נחשבים זניחים. טיסה בהריון נחשבת די בטוחה ולא נמצאה עלייה בסיכון למחלות מילדותיות אצל נשים אשר טסו במהלך ההיריון. מרבית חברות התעופה מאפשרות לנשים לטוס עד השבוע ה 36 להריון. חלק מהחברות דורשות מכתב מהרופא לאישור גיל ההיריון.
טיסה אינה מומלצת לנשים הסובלות ממחלה כללית או סיבוך בהריון אשר יכול להחמיר בטיסה או להוביל למצב המצריך טיפול דחוף. יש לזכור כי עיקר מצבי החרום בהריון מתרחשים בשליש הראשון או השלישי, לכן עדיף לטוס בשליש השני.
טיסות ממושכות הכרוכות בחוסר תנועה יכולות להיות קשורות להתפתחות קרישי דם. טיפולים מונעים לקרישי דם כוללים: ישיבה נוחה, שימוש בגרביים אלסטיות, הנעת הרגליים, לבישת לבוש קל ושאינו לוחץ, תנועה במטוס לפרקים, ושתייה מרובה.
בזמן הטיסה ייתכנו תזוזות חריגות של תא הנוסעים עקב זרימת אויר טורבולנטית. לפיכך מומלץ לחגור חגורת ביטחון במהלך כל הטיסה. את החגורה יש לחגור מתחת לבליטת הבטן. כדאי גם להימנע משתיית משקאות מוגזים לפני הטיסה ובמהלכה. זאת כיון שהגזים מתרחבים בעת השהייה בגבהים ויכולים לגרום ללחץ בטני ולכאבים.
בכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית וברזלנעמה13/04/2010
אני בשבוע 16, ולקחתי עד עכשיו ח. פולית במינון של 0.4 מ"ג. בביקורת אחרונה אצל הרופאה היא אמרה להפסיק עם החומצה ולקחת PRENATAL.
ההמוגלובין הוא 11.7. האם הפרנטל מספק את כל התוספים שאני צריכה? או שעליי לקחת ברזל בנפרד? או משהו אחר?
נאמר לי (לא ע"י רופא) שהפרנטל לא מספק את הצורך בברזל, אבל השאלה היא האם אני ספציפית צריכה לקחת ברזל (בהתאם להמוגלובין), או שהתשובה היא גורפת לכל הנשים בהיריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית וברזל
פרופ' אייל ענתבי13/04/2010שלום רב,
בשבוע ההריון שבו את נמצאת ,פרנטל מספק תשובה ראויה לצרכייך.
בהמשך ההריון, בשבועות מתקדמים, רצוי להשתמש בכדורי ברזל ,יש להצטייד במרשם מהרופאה בהתאם לצרכייך (ע"פ בדיקות דם).
בכבוד רב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאוד מודאגתשיר13/04/2010
שבוע 26+2, שוחררתי אתמול מבי"ח לאחר אשפוז של 48 שעות לצורך מעקב.
הגעתי לאשפוז עקב תנועות מרובות של העובר שלא היו אופייניות לפני. בבי"ח ביצעו מוניטור וא.ס ואמרו שהכל תקין אך חבל התבור כרוך פעם אחת סביב צוואר העובר (הדגישו שוב ושוב שזה לא אומר דבר..) מאז שחרורי עוקבת 3 פעמים ביום לתנועות. האם ישנה סכנה מוגברת לעובר?
האם יש משהו שעליי לעשות? האם בדיקת תנועות 3 פעמים ביום זה מספיק?וכמה תנועות בכל פעם?
מאוד מודאגת...אודה לתשובתך בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבל טבור.
פרופ' אייל ענתבי13/04/2010שלום רב שיר,
בכ-30% מההריונות נצפה חבל טבור סביב צואר העובר ועקב אחוז גבוה זה מובן ששיעור הסיבוכים הוא נמוך ביותר ולכן אין המלצות למעקב מיוחד למצב זה.אני ממליץ לך לפנות למעקב ע"י רופא הנשים שלך למשך ההריון.
בכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לאחר לידהשרית13/04/2010
שלום,
כמה זמן לאחר לידה אמורים לקבל מחזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שרית16/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רופאה
דורוש16/04/2010אבל לפי ממה שאני יודעת
עם את לא מניקה ביכלל את אמורה לקבל ווסת אחרי חודש כשפוסק הדימום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזור לאחר לידה.
פרופ' אייל ענתבי16/04/2010שלום רב שרית,
אם אשה איננה מיניקה לאחר לידה בדרך- כלל תקבל וסת לאחר 6-8 שבועות מהלידה.
במידה והאשה מיניקה ,ההנקה דוחה את קבלת הוסת.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם מניקה באופן חלקי?
שרית16/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע זה באמת קורה?
טל17/04/2010למה ההנקה מאחרת את הווסת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת רופא לאחר קיסריתמר12/04/2010
שלום רב!
ילדתי בקיסרי לפני שישה שבועות. כשהלכתי לבדיקה אצל רופאת מעקב ההריון שלי היא הסתכלה חיצונית על הצלקת (ללא מישוש) והפנתה אותי לבדיקת דם. האם זו בדיקה מספקת? האם אין צורך באולטראסאונד על מנת לראות מה מצב הרחם לאחר הניתוח וההצטלקות הפנימית?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין חובה לבצע אולטראסאונד בבדיקה
ד''ר דורון רוזן12/04/2010לאחר ניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH גבוה בהריון - שליש ראשוןחני12/04/2010
שלום רב!
אני היום נמצאת בשבוע 11 - הריון לאחר IVF
בתוצאות בדיקה שעשיתי:
Free Thyroxine (FT4) - 21.2
Triiodothyronine Free FT3-7.37
התוצאה מעט חורגת מגבולות הנורמה.
הייתי שמחה לדעת מה מה משמעות של תוצאות? האם זה נורמלי?
תודה רבה
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר דורון רוזן12/04/2010נוטה לשנות את ערכי הנורמה. בכל מקרה של סטיה יש לפנות ליעוץ אנדוקרינולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכות מאוחרת- דחוףףףףאביבית12/04/2010
השבוע ערכתי את בדיקת סקירת המערכות המאוחרת.. בממצאי הבדיקה הרופא רשם לעשות מעקב בגלל שהוא ראה את הכליה השמאלית בגודל 6 מ"מ.. רציתי לדעת מה זה אומר.. האם הכליה קטנה מידי? גדולה מידי? מה ניתן לעשות??
אשמח אם תענו לי בהקדם זה ממש חשוב לי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליך לשאול את מבצע הבדיקה למשמעות
ד''ר דורון רוזן12/04/2010הממצאים. רק הוא יודע בדיוק מה ראה ומה המשמעות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בשבוע 34יפעת12/04/2010
אני בשבוע 34 ויש לי כאבי בטן כבר 3 שבועות, הלכתי למיון להבדק, היו לי קצת צירים בהתחלה אבל הם עברו, צוואר הרחם סגור והכל בסדר עם העובר , בדקו גם דברים אחרים כמו אפנדיציט וציסטות ושללו הכל.
מאז הכאבים באים והולכים, לפעמים זה כמו צירים ולפעמים כאילו העובר לוחץ - זה לא עובר לי, מה עושים?
האם אפשר להוציא על זה שמירת הריון (נמגרו לי ימי המחלה)?
יש לציין כי באתי לרופא שלי למעקב והוא בקושי הסתכל על המכתב שחרור מהבי"ח...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייתכן ואלו באמת
ד''ר דורון רוזן12/04/2010צירי הכנה. עברת בדיקות מקיפות ביותר וכנראה שאכן אין בעיה משמעותית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
