מחכה לו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מחכה לו
    אני
    29/06/2011

    היי, צריכה עצה לגבי המערכת יחסים שלי עם החבר.
    חבר שלי ואני יחד כבר שנה +...
    אני חייבת להגיד שאנחנו מתקדמים במערכת היחסים שלנו, בפתיחות, בשיתוף ולדעתי גם באהבה ממש לא באותו הקצב. אני כבר יודעת שהוא הכל בשבילי וכאילו הוא עדיין מהסס. הוא נעלם לי לפעמים, לא נפתח אליי לגמרי ואפילו במיטה אני נותנת את כולי והוא עדיין נרתע, לא יודעת למה.
    לדעתי הוא הבן אדם הכי טוב שהכרתי ואני ממש רוצה שהוא יהיה בעלי אך מצד שני אני לא הולכת ונעשית צעירה עם השנים... עד מתי לחכות לו? אם בכלל? אני ממש רוצה אותו אבל לא רוצה אהבה חד סטרית, מה לעשות? בבקשה עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחכה לו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין, אני בת 32

    אני
    29/06/2011

    והוא צעיר ממני בשנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לו - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    29/06/2011

    שרה יקרה,

    ציינת כי מערכת היחסים שלכם מושתתת על פתיחות ושיתוף, גם אם לא ברמות זהות.
    לאור זאת, האם שיתפת אותו בתחושותייך לגבי עתידכם?
    האם הוא מודע לכך שהוא ה"אחד" עבורך ושהיית רוצה לחלוק את חייך עמו?
    לדעתי, כדאי לך לשים את ה"קלפים על השולחן" ולבקש ממנו לומר לך, באופן הגלוי ביותר, היכן הדברים עומדים בראייה שלו. כך תוכלי לקחת החלטה על-סמך עובדות.
    דבר נוסף, ציינת שהוא מהסס בנוגע לתחושותיו והדבר בא לידי ביטוי אף באינטימיות הפיסית ביניכם.
    האם הוא מהסס גם בנוגע לתחומים אחרים בחייו? האם הססנותו וההיעלמויות שהזכרת מאפיינות את התנהלותו הכללית?


    אשמח לקבל את תגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    אני
    29/06/2011

    תראי, הוא בחור די החלטי, רק איתי זה ככה...
    דיברנו על זה והוא יודע על מה אני מדברת פשוט אומר שאצלו זה יילך לאט כי ככה הוא,
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "אני"

    מוניקה הרשקוביץ
    29/06/2011

    "אני" יקרה,

    ראשית, תודה על תגובתך.
    מתוך העולה מדברייך, אני מבינה, שרק בנוגע לכל מה שקשור בקשר שלכם הוא "כזה", כלומר פחות החלטי ו"לוקח את הזמן".
    לכן, לשאלתך, לדעתי מאוד נוח לו שאת שם כאשר הוא מחליט לחזור מ"אי-שם", כאשר הוא בוחר להיעלם לך, טוב לו עם המסירות שלך, האהבה החום, ההחלטה שיש מישהי שממש רוצה אותו בחייה כשותף לחיים, מישהי שאוהבת אותו בכל ליבה ומראה את אהבתה בכל דרך אפשרית. מעבר לרגשות שבוודאי יש לו אלייך, הוא בעיקר נהנה מהנוחות בידיעה שיש לו אותך ותמיד תהיי.
    האומנם?
    כמה זמן את מוכנה להמתין לו ול"קצב האיטי" שלו בנושא הזה. זאת ועוד, עלייך להביא בחשבון, שגם אם הוא יחליט בסופו של דבר שאת היא ה"אחת" עבורו, ייתכן כי לאורך הדרך תמצאי את עצמך ממתינה להחלטותיו, לחזרותיו מ"אי-שם" ושהיה עלייך להתאים את עצמך ל"קצב" שלו.
    בנוסף ציינת, כי את "שם" לגמרי ולעומת זאת, הוא מהוסס. האם תרצי להיות חלק מזוגיות כזו, הלוקה בחוסר הדדיות, כל חייך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נראה לי

    אני
    30/06/2011

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו