שיהיה בהצלחה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שיהיה בהצלחה
    אלדר
    29/06/2011

    ריגשת אותי גבר

    חבל...שהאקסית שלי לא רואה את זה, הייתה מבינה מה היא פיספסה...:)

    אחי אני מאחל לך המון בהצלחה איתה או עם מישהי אחרת, אני לא בטוח שהיא תסכים להצעה, אבל מה יש לך להפסיד, ואם היא לא תסכים, יש ים בחורות בחוץ פשוט זה לוקח זמן לבנות זוגיות.

    אתה הולך לעבור תקופה לא קלה, אל תשבר לי

    תהיה חזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיהיה בהצלחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דן - להציע נישואים

    אלדר
    29/06/2011

    ההודעה היא בשבילך

    פשוט זה כנראה קפץ פה במערכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נופל

    דן
    01/07/2011

    הבאתי לה היום את המתנה ולא הצעתי כי היא אמרה לי שהיא נפגעה מהרעיון וזה מלחיץ אותה ולא במקום. בחיים לא הייתי שבור ככה אני כל היום סובל, כל דקה, זה פשוט סבל מתמשך. אני מנסה לצאת עם חברים להכיר בנות ובסוף מוצא את עצמי שולח עוד הודעה ספוגה מאלכוהול.
    אני מתחיל להתמכר לטיפה המרה, באלכוהול אני מוצא נחמה, אני נמצא בתקופת סטאז' בעבודה שחלמתי עליה כל החיים ולא מתפקד.
    אני באמת מתחיל לאבד את עצמי, מגזים ויוצא מפרופורציות אבל זה כאילו חזק ממני, כמו הרס עצמי.
    היא בינתיים יוצאת עם החברים וממשיכה בחייה, נראית מלאת ריגושים ואני נשבר ומנסה דרך להימלט מכל המכתבים, התמונות והשירים שלנו. נראה שהיא ממש התנתקה יופי ואני שוב נשבר ובוכה כל פעם מחדש.
    אני מתבייש בעצמי שהפכתי מגבר חזק לשבר כלי. הבחורה הזאת ממש דרסה אותי שלא באשמתה.
    היא מבחינתה אפשר להמשיך להיפגש מידי פעם והיא מבקשת שנמשיך לשמור מרחק כדי שתבין מה היא רוצה ואומרת שאין לה אחר, בינתיים(למרות שאני די בטוח שזה שקר והיא פשוט לא רוצה לפגוע בי ובה).
    אני כל יום יוצר קשר, אפילו קטן, כדי שתדע שאני עוד חי ןקיים ולא מצליח להתנתק אני משתגע מכל דבר שעולה בפייסבוק.
    אני באמת לא יודע לאן אני הולך מכאן ואני מתחיל להתייאש מהחיים ואני יודע שאני אצטער שביזבזתי את חיי ככה אבל אין לי שליטה על מה שאני מרגיש.
    עזרה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר יקר

    אלדר
    02/07/2011

    פרידה זה אף פעם לא דבר קל, בייחוד לאחר תקופה כה ארוכה.
    לאחר פרידה נוצרים לך חללים, חלל רגשי מאוד גדול וחלל פנוי בחיי היום יום.
    כרגע אתה לא פנוי רגשית להכיר בחורה, והלבד לא עושה לך טוב ולכן אתה צריך לבלות כמה שיותר עם חברים וידידות, תוציא להם את מה שיש לך בלב ותהנה איתם.
    אתה צריך להבין שהיא קיבלה החלטה ואתה צריך לכבד את ההחלטה שלה כמו שהיא כיבדה את החלטה שלך – תהיה גבר. גם אם אתה לא רואה את זה היום הייתה סיבה שלא הצעת לה נישואים אז, ואם היית הולך נגד עצמך זה לא היה מחזיק מעמד ומתפוצץ, וזה מה שהיא רואה, היא לא רוצה מישהו שיתקפל לה בכל פעם שיהיה קשה והיה לך מספיק זמן להחליט שאתה רוצה אותה לאישה ועובדה זה לא קרה בכל התקופה שהייתם יחד כנראה שהיה משהו. תן לה את הזמן היא פגועה עכשיו, היא לא תראה לך שקשה לה או שהיא בוכה לחברות וכל סמס שאתה שולח היא מנתחת את זה אם כל החברות שלה, ההבדל הוא שהיא בתהליך של התנתקות רגשית ממך ואתה לא.
    היא לא יוצאת עם מישהו כרגע אולי בעתיד אבל כרגע היא לא פנויה רגשית, זה זכותה המלאה היא לא שלך יותר, אתה צריך להפסיק לעקוב אחריה בפייס, כל תמונה כל זיכרון משותף תשים בקופסא בצד שתוכל להתנתק. אתה צריך להפסיק לשלוח לה "אותות חיים" זה לא עושה לך טוב ולא לה, אתה משגע אותה וממאיס את עצמך, אתה נראה כמו בחור תלותי חלש וחסר חיים בלעדיה. אני גם לא רואה מה ייתן לך להיפגש איתה פעם בשבוע זה רק מחזיר את הרגשות.
    אתה צריך לקחת את עצמך בידיים ולהפסיק להתמכר לטיפה המרה אתה לא ילד, ואף בחורה לא שווה את התעללות שאתה מתעלל בעצמך, תן לזמן לעשות את שלו.
    אתה חייב להתנתק, שתוכל לקבל החלטה ממקום פחות אמוציונלי, שתבוא ממקום יותר מפוקח.

    בוא נקבע שמהיום אין יותר "אותות חיים" בשום צורה של תקשורת גם לא עם יונת דואר, תראה לה שאתה חזק, תשים עליה פס, אתה את שלך עשית ואם היא לא רוצה תמשיך הלאה, אם בעוד חודשיים שניכם תרגישו שמה שהיה שם שווה הזדמנות שניה אז זה יקרה.

    תהיה חזק חבר יקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הצעתי לה

    דן
    02/07/2011

    כי בייתי סטודנט ולא היתה לי יציבות כלכלית וניסיתי למשוך את הזמן כדי לחסוך.
    הבעיה שהיא כל הזמן אומרת לי שהיא לא מסוגלת כרגע לחזור וזה לא מרגיש לא נכון ושהיא קיבלה החלטה. מצד שני אומרת שזה מהיר מידי והיא פגועה ויהיה בסדר כאילו היא רוצה שאני אמשיך להתאמץ ולתת לה וזה מה שאני עושה ממשיך להתאמץ וגם אוכל את הלב.
    אני כבר כמעט מיואש סופית ורק התקווה שנחזור מחזיקה אותי. אני אומר לעצמי תן לה עוד שבוע ואז תתנתק והאמת היא שעד שאני לא יודע שיש לה מישהו אחר ושיש סיכוי אני אמשיך לנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסה להתנתק

    דן
    17/07/2011

    כבר שבוע עבר מהפעם האחרונה שדיברנו. גם האסמסים נפסקו. שלחתי לה מייל אחרון, מייל פרידה שבו אני מוסר לה שאני חייב להמשיך הלאה וביקשתי ממנה למחוק אותי מהחיים שלה מהפייסבוק ומהכל ושאני אהיה בסדר ואני אקפוץ לקחת את הדברים האחרונים שנשארו לי אצלה בשבוע הבא. לא שמעתי ממנה והיא לא הגיבה למייל.
    ועכשיו אני מקבל הודעה באמצע הלילה, שוב באותה רוטינה של אני פגועה ולא יכולה להיות איתך כרגע ואני מפחדת להתחרט על זה ולקום עוד שנה שנתיים ולהבין שעשיתי טעות ואני תמיד אחשוב אלייך.
    אני יודע שהיא כבר עם אחר (נראה לי), היא כבר יודעת מה היא עושה לי עם האסמסים האלה, אז למה?
    בקיצור הכניסה אותי שוב לסרטים וכל היום התכתבנו בשיחות חולין, לא יודע בשביל מה כי לא נראה שהיא רוצה לחזור, ממש משחקת לי בלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודק היא משחקת לך בלב

    נל
    17/07/2011

    ואתה נותן לה. למה אתה עונה ? ועוד באמצע הלילה? היא יודעת שתענה , היא יודעת שתחזור, מתי שרק תקרא בשימך. החלתת לחתוך אז תחתוך בלי להשאיר דלתות פתוחות, אם היא תרצה, שהיא תפרוץ את הדלתות האלה, אתה עשיתה מקסימום שאפשר ,תמשיך בחיים בטוח תמצא מישהי שתהיה שווה את זה שאתה עונה לה באמצע הלילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שלומך?

    Eldar
    17/07/2011

    היי

    האמת שקיוותי שהצלחת להתגבר על הפרידה, אבל אני מבין ששמרתם על קשר במהלך התקופה האחרונה. אני ממליץ לך את מה שהצעתי לך אז, וזה לנתק קשר ולחתוך, כי כל הסמסים האלו זה כאילו לא נפרדתם ואתם רק דוחים את הקץ ובאותו הזמן מתעללים אחד בשני.
    היא לא טיפשה, הבהרת לה מספיק פעמים שאתה רוצה אותה ואם היא לא מוכנה לזה כרגע, תן לה את הזמן. קחו הפסקה של חודשיים, תן לה להרגיש בחסרונך, אולי היא תגיע לתובנות אחרות ואולי לא, אבל כרגע שניכם סובלים מהקשר הזה ולכן חשוב שתחתכו.
    חשוב שתהיה חזק, ותתעלה על עצמך מבחינה רגשית ולא תישבר.

    איך אתה יודע שהיא יוצאת עם מישהו? גם אז אמרת את זה.
    תפסיק להתעסק בזה, זה לא העניין שלך אם היא יוצאת או לא יוצאת עם מישהו, תשחרר את החבל, היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה, והיא מודעת להשלכות של המעשים שלה בעינייך. המחשבה והתעסקות בזה זה פשוט התעללות עצמית.

    תשמור על עצמך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    דן
    18/07/2011

    כבר לפני שבועיים אמרתי לה שאין ברירה ובמצב הדברים אנחנו חייבים להתנתק וביקשתי ממנה שניפגש כדי שהיא תחזיר את הדברים שיש לי אצלה ושתמחק אותי מהחיים שלה ובסוף סיכמנו שנעשה ערב אחרון ביחד למען הטעם הטוב ולאחריו אנחנו לא מדברים יותר.
    מאז ועד היום היא דוחה את זה שוב ושוב ולכן שמרנו על קשר בעיקר במיילים אבל הפסקנו לדבר, נראה שהיא מפחדת להתנתק אבל מבינה שאין ברירה כי כמה היא יכולה להסתיר שהיא בקשר עם מישהו אחר.
    נודע לי לאחרונה שהיא כבר יוצאת עם מישהו וזה כבר התחיל מהתקופה שנפרדנו, היא מסוג הבחורות שלא יכולות להישאר לבד, לכן כשנפרדה ממני ידעה בדיוק לאן היא הולכת, למרות שהיא ממשיכה לומר שאין מישהו אחר.
    אנחנו אמורים להיפגש השבוע לערב האחרון הזה, אני לא יודע אם זה מה שנכון לעשות כרגע. אבל מצד שני אני רוצה לסיים בצורה יפה ולתת לה טעם טוב בסוף למקרה שתשנה את דעתה לאחר שנתנתק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהו

    דן
    19/07/2011

    היום נודע לי שהיא כבר יוצאת עם מישהו אחר כבר חודשיים שזה בעצם ידיד שלה שהיה מאוהב בה עוד לפני עשור (למדו ביחד).
    כשהיא הבינה שאני יודע היא התחילה להאשים אותי שזה לא קשור ושהיא עזבה בגלל שפגעתי בה שוב ושוב.
    אני באמת לא יודע כבר מה לעשות עם עצמי, אני בוכה כל היום אני בדיכאון קשה מפחד לאבד את עצמי בתוך זה הכאב פשוט שוטף אותי והוא ממש פיזי.
    איך עוברים דבר כזה? אני יודע שזה חסר פרופרציה לעומת חלק מהסיפורים פה אבל 5 שנים עם מישהי שהיתה החיים שלך, איך ממשיכים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דן-

    בני
    19/07/2011

    לא ממשיכים!
    פותחים דף חדש ושועטים קדימה לחיים מאושרים יותר,
    הידעת? שהדברים הטובים באמת מתגלים לנו רק אחריי שהפחות טובים הולכים ונעלמים?
    זהו תהליך שלא ניתן לדלג מעליו, היה לך טוב חמש שנים, תשמח תגיד תודה שהיית בר מזל והחזקת זוגיות חמש שנים, כעת תצא לשדרג את מה שאתה יודע לעשות ותחפש לך בחורה יותר טובה שתחזיק איתך מעמד חמישים שנה...
    תקדיש כמה שעות או יום יומיים לצורך התאבלות על תקופה שהיית ואיננה, תתרפק ותבכה כאוות נפשך על הרגעים המתוקים שהיו לכם יחדיו, אתה יכול גם לעלות את זה על הכתב, וכשתרגיש שזהו שנגמרו לך הדמעות והגעגועים, תשרוף את הדפים, תשליך אותם לים הגדול, זהו תם פרק יפה בחייך, וכעת מתחיל פרק חדש נקי, הרבה יותר יפה, הרבה יותר גדול וחזק שיקדם אותך בכל התחומים,
    בהצלחה ותעדכן בהמשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צר לי לשמוע

    Eldar
    19/07/2011

    היי

    לפעמים אחרי פרידה קשה אנחנו מוצאים נחמה בקשרים מן העבר, קשרים שהיה להם סיכוי ולא הסתדרו, קשרים שנפסקו בפתאומית וכנראה שהיא חידשה את הקשר וזרמה עם הרגשות שלה.
    וכרגע היא פשוט מנסה לשים אותך על אש קטנה, ולראות מה מתפתח עם הקשר השני.

    מה שאתה צריך לעשות, זה מה שאמרתי לך 1.000 פעם, להתנתק באופן חד וחלק, כי מה שעשית עד עכשיו זה כאילו לא התנתקתם ובגלל זה אתה שבור עכשיו, וזה בסדר מה שאתה מרגיש...זה יכאב עוד הרבה זמן ויתעוררו לך הרבה שאלות ואתה תעבור הרבה שלבים פעם תאהב אותה פעם תשנא אותה...
    תפסיק להתחנן אליה, ולהסביר את עצמך...אתה מעלה לה את האגו ומוריד את עצמך למטה, נותן לה להרגיש כאילו בלעדייה אין לך חיים.
    תהיה גבר, זה החיים, אל תעניין בה יותר או במי שהיא יוצאת, אם היא תשלח סמס אל תענה, אם היא תרצה להיפגש..תגיד לה שזה מיותר...
    יש סיכוי שהיא תרצה לחזור, שהיא תבין מה שהיא פיספסה, אבל כשזה יקרה, אתה צריך לתת לה להרגיש שאתה לא מחכה לה בפינה, ושהיא מפספסת אותך.
    אין טעם לעשות עוד פעם מפגש אחרון...זה לא פגישת מחזור, זה רק יעשה לך רע, ולא יצא לך מזה כלום. עד עכשיו הלכת עם הראש בקיר ותכלס ...לא יצא לך כלום מזה, אני לא מאשים אותך כי אתה פועל ע"פ רגש, תתחיל לפעול ע"פ שכל.
    אתה את שלך עשית, הצעת לה והיא לא רצתה, אני אגיד לך את האמת, בדר"כ אם בחורה רוצה וגבר מתלבט ואומר לא ואח"כ מתחרט אחרי שבועיים, הוא עדיין יקבל צ'אנס ואתה לא קיבלת.
    מה שאתה עושה זה כך - מנתק מגע, לא מייל אחרון ולא סמס אחרון תשאיר אותה גם באי ידיעה, תתחיל ליצור גם אתה קשרים חדשים עם בחורות אל תרגיש לא בנוח
    במקרה הרע תכיר מישהי חדשה ובמקרה הטוב תחזרו להיות ביחד.

    תשמור על עצמך ותהיה חזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אלדר

    דן
    19/07/2011

    כהרגלך הצלחת לרומם את רוחי בעת משבר.
    היא מצידה דחתה שוב את "הפגישה" עם כל מיני תירוצים. אני רבתי איתה על זה כי אמרתי לה שאני רוצה את הדברים שלי ולסיים את הקשר יפה ולהמשיך הלאה כבר.
    היא כעסה והתנהגה בקרירות ואמרה שאני מלחיץ אותה.
    ואני ממשיך בחיים וכבר הכרתי בנות בפייסבוק נראה אם יצא מזה משהו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נל צודק

    me
    20/07/2011

    כבר שמעתי על בחורות כאלה אני ממש לא סובלת את זה זה ניצול. היא רוצה שתמשיך לחשוב עליה. לרצות אותה. זה מחזק אותה ומקטין אותך. אל תתן לה לדרוך עליך אתה שווה יותר מזה. כרגע היא יודעת שאתה בידיים שלה אתה תלוי בה והיא מרגישה בשליטה. יש לה כח עלייך והיא משתמשת בו אבל יודע מה? הגלגל מתהפך זה גם יבוא לה מתישהו והיא תהיה בצד הנדחה. ואתה יודע מתי היא תרגיש אבודה? כשהיא תדע שהתגברת עליה, שהיא לא מזיזה לך ושכבר יש לך מישהי אחרת.... ואז היא תזחל אליך (ויהיה טעות לחזור כי מתי שתחזור לתת לה את כולך היא תחזור להיות שולטת ואתה תחזור להיות מושפל) כרגע היא רוצה לשחק משחקים סבבה, שתשחק לבד תפרוש מהמשחק. אתה לא מזוכיסט נכון? למה להכאיב לעצמך? היא לא באמת רוצה לחזור אחרת כבר הייתה עושה את זה, קח אחריות לחייך! תמשיך הלאה אבל באמת! בכאילו זה לא יעבוד אתה כל הזמן תהיה במחשבות וזה גם לא יחזיר אותה. מרגישים את זה. תעשה את זה בשביל עצמך מתוך הבנה והשלמה שמגיע לך יותר ושהיא סתם מנצלת את זה שאה מת עליה היא יודעת את זה מה נראה לך. נהנית להשפיל אותך ולשחק את תפקיד הקורבן ולגרום לך רגשות אשם- מפחדת עלאק (לדעתי אתה הקורבן שלה) בדכ בחורות מתעללות שנראות טוב וכנראה חסר להן צומי מתנהגות ככה- היא יפה? יופי לה. מעבר לזה מה יש לה כבר שלא תמצא באחרת? תאמין לי שתמצא אפילו יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה את מצבך.

    אורלי
    26/07/2011

    הייתי באותו המצב. נפרדו ממני לאחר מס' שנים.. בהתחלה רציתי קלוז'ר.. ורציתי שיחה אחרונה או סמס אחרון או לשתף בדברים שקרו לי... וחשבתי אולי שעוד נוכל לחזור.. וכמה טוב יהיה... ונשארנו קצת בקשר. זה עשה לי רע. ולקח לי זמן עד שהצלחתי לקחת את עצמי בידיים ולהגיד לו "תקשיב, חשבתי על זה ואני מעדיפה שלא נהיה בקשר בזמן הקרוב". חבר שלו החזיר לי את הדברים שלו כדי שאני לא אצטרך לראות אותו..
    אל תנסה בכוח לראות אותה. בטוח יש לך איזה מס' של חברה שלה. תבקש ממנה שתחזיר לך את הדברים שלך. ועד כמה שזה יהיה קשה- אל תשאל מה איתה או מה קורה איתה... היא תחזיר, תגיד תודה, אם היא תשאל תגיד שאתה בסדר. שום שאלה עליה.

    ואז כשהאקסית תשאל את החברה "נו הוא שאל עליי"? והיא תענה לה שלא, אז היא תתחיל להתבשל עם עצמה ואולי להבין מה הפסידה. לראות שאתה מסתדר גם יופי בלעדייה :)
    באמת, מניסיון, זה עובד.

    אני הייתי כמוך וברגע שעשיתי את הסוויץ' הזה, והמשכתי הלאה ואמרתי לו שאני לא מעוניינת בקשר איתו- זה ערער אותו לגמרי. הוא היה בטוח שאני נפולה לרגליו.. והראיתי לו מאוד מהר שטוב לי בלעדיו- למרות שזה ממש לא היה נכון! הוא לא חייב לדעת את זה.

    בהצלחה ותספר מתישהו מה קורה ואם עשית את ז.ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו