חייבת עזרה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת עזרה
    שרית
    15/07/2011

    היי..אני חייבת עזרתכם..
    שמי שרית..אני נשואה כבר 8 חודשים.. ואני בהריון. אני נמצאת בבעיה מאוד גדולה ואני חייבת את עזרתכם.. בעלי היה עצמאי, עובד קבלנות בתחום הבנייה והקבלן שהיה מספק לו את העבודות הסתכסך איתו והפסיק לספק לו עבודות בנוסף הכניס אותו לחובות ובעלי סגר את העסק ממש כשנכנסתי להריון. מאז הוא ממש לא מוצא את עצמו עובד פה ושם בשיפוצים ועכשיו גם זה כבר לא.. ממש קשה לו לחזור להיות שכיר.. אפשר להגיד שהוא כבר 5 חודשים לא עובד בעבודה מסודרת אני מדברת איתו הרבה...הרבה שזה לא לעניין יש לנו ילד בדרך והוא תמיד אומר לי אל תלחיצי אותי אני מנסה לראות לתפוס כיוון לעצמי בחיים.. ואני בתור אישתו מנסה להיות התומכת והמבינה אבל זה ממש מוציא אותי מדעתי אני לא עומדת בלחץ הזה.. יש לי ילד בדרך ואני נשואה לבן אדם בן 33 שלא עובד ולא מוצא את עצמו... אני מנסה להסביר לו וזה לא עוזר הוא שאנן אני חייבת את עזרתכם.. מה לעשות..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסות ולזרום איתו

    נל
    15/07/2011

    הלחץ שלך לא יתרום לדבר, רק תגרמי למצב יותר גרוע ואף לדיכאון של אחד משניכם. יש לך גבר בבית שבעצמו יודע את המצב, את לא צריכה לשים לו את זה מול האף תבטחי בו זה הכל, מה הכי גרוע שיכול להיות מבחינתך? . תתפני לעיסוק יותר חשוב להביא ילד בריא לעולם, הלחץ שלך משפיע קודם כל עליו ואם יש לך אפשרות גם להביא פרנסה או להגדיל את הקיימת עשי זאת ואם לא פשוט תרפי, תני לגבר שלך לסדר את המצב בכוחות עצמו את כאן פשוט חסרת יכולת , חוץ מתמיכה כמובן ודאגה שהכל יהיה אצלו בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחשבי על הצד הנוסף של המטבע

    נל
    17/07/2011

    אם תתגרשי עכשיו תהיי באותו מצב בדיוק כפי שאת נמצאת היום עם ילד על הידיים חובות ונטל כלכלי שיהיה עליך בלבד. ככה שמצב יותר גרוע לא יכול להיות רק יותר טוב אז תני לזמן ולגבר שלך "לעבוד" . תתמחי בכל רעיון של עבודה אבל אל תלחיצי, זה לא יביא לשום מצב בריא גם אם קשה לך כרגע. אולי יש מצב למצוא עזרה ממשפחה קרובה ,שיכולה קצת לתמוך כלכלית עד שאתם תעמדו על הרגליים ואז תוכלו להחזיר להם כפליים.
    שיהיה הריון קל וזה הזמן להנות ולחשוב על התינוק שבדרך ולא על הצד הגברי שבך שיכול אולי לתרום בעתיד להביא פרנסה טובה הביתה גם כן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נל

    שרית
    16/07/2011

    היי נל.. אני מנסה לתמוך ואני תומכת ומנסה לא להליחץ.. אבל חצי שנה..? שיש לך ילד בדרך וחובות לשלם אני לא חושבת שאפשר לנוח על זרי דפנה.. זה מחרפן אותי שזה נמשך כל כך הרבה זמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    פוחדת
    16/07/2011

    היי אני לא מומחית אבל לדעתי את צודקת לגמרי. כאשר לא עובדים הרבה זמן מתרגלים לזה ומאד קשה לחזור למעגל העבודה אחרי הפסקה.
    לדעתי את צריכה להבהיר לו שהוא חייב לעבוד בכל עבודה שהיא! אפילו ניקיון, כדי שיהיה לכם כסף. אותך לא יקבלו כעת לשום מקום במצבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להוסיף ללחצים שלו

    דורית כהן
    17/07/2011

    שרית היקרה, אני לגמרי יכולה להבין את הלחץ שאת נתונה בו. אבל עד כמה שאני מבינה לחץ עליו לא יעזור ורק יגרום לו לחץ אישי רב יותר.
    אין לי ספק שהוא מבין את המצב הכלכלי ואת גודל האחריות. את כותבת שהוא מתנהג בשאננות. יכול להיות שחשוב לו להציג בפנייך שאננות כדי לא להכניס אותך ללחץ מיותר עכשו בהריון, ואולי משום שלא טוב לו ולא נעים לו כאשר גם את לחוצה.
    חישבי מה הצורך המרכזי שלו ממך עכשו ונסי להעניק לו את זה.
    אם "תשבי לו על הווריד" הוא יתעצבן וזה יקשה עליו לחפש עבודה.
    קבעי לעצמך יעד, טווח זמן שהגיוני בעינייך לצורך חיפוש העבודה שלו, ואל תטרידי אותו בכך.
    הכי טוב יכול היה להיות אילו הייתם מצליחים לקיים דיון על הנושא, בלי לחץ בלי מתקפה בלי האשמות מצידך או מצידו. כאשר מטרת הדיון היא לראות במה את יכולה לעזור לו. יתכן והוא יגיד לך - מה שיעזור לי זה שתרפי ממני ותסמכי עלי. הקשיבי היטב לבקשות שלו. אולי הוא יגיד לך שיעזור לו אם תחפשי עבורו חברות קבלניות ותתני לו עזרה לוגיסטית בפנייה אליהן.
    אולי יעזור לו אם תשוחחי איתו על הסכסוך עם הקבלן שסיפק לו עבודה ותבדקו יחד האם ניתן להשלים איתו. אם זו היתה מערכת יחסים ארוכה - אולי שווה לבדוק מה קרה שם ולנסות לתקן. אם זו לא היתה מערכת יחסים ארוכה - סביר להניח שהקבלן לא ירצה להתעסק עם זה שוב.
    הנקודה היא שכיום הוא מן הסתם מרגיש מבודד ולחוץ, וחשוב שלא תוסיפי את ללחצים שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו