לא מסוגלת לסבול את נוכחותו!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא מסוגלת לסבול את נוכחותו!!!
    לא בא לי
    16/07/2011

    נשואה + 2 פעטות.
    נמאס לי להיות העוזרת נמאס לי שהוא לא מפרגן ולוקח אותי כמובנת מאליו נמאס לי מחוסר המגע נמאס לי מזה שלא יוצאים לאף מקום ואם כן אז אני היא זו שיוזמת נימאס לי ואני לא יכולה לחתוך לכמה ימים ולחשוב בגלל הילדים יש למישהי עצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדבר איתו דבר ראשון

    נל
    17/07/2011

    ולמה לא לחתוך עם הילדים ליום חופש וכמובן להסביר לו את המצב שלך , הרצונות שלך ומה את מצפה ממנו לא סתם ללכת כמובן. כל דבר לדעתי לגיטימי כל עוד זה עושה טוב ולא פוגע באף אחד מבני הזוג. וגם אם זה יבוא לו בהפתע, כי יכול להיות שלא ממש דיברת איתו על הנושא, עדיין זה הזמן לדבר לפני שאת מתפוצצת מרוב ייאוש ותיסכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבים לעשות עם זה משהו. משבר זוגי.

    דורית כהן
    17/07/2011

    לא בא לי היקרה, צר לי על המצב שלכם. אני מאמינה שגם לבעלך לא טוב עכשו בזוגיות, אחרת הוא כן היה מנסה לגעת בך. אבל גם את כותבת - לא מסוגלת לסבול את נוכחותו!
    אולי גם הוא כבר מתקשה לסבול את נוכחותך? אולי - ולא כל כך משנה איך זה התחיל - את לא ממש נחמדה אליו כאשר הוא נכנס הביתה מן העבודה או כאשר הוא יוצא בבוקר?
    אני מאמינה שהצרכים של כל אחד מכם לא מתמלאים ע"י האחר, וזה שלב שדורש תיקון.

    אגב, זהו שלב ידוע בהתפתחות הזוגיות. מגיע שיא העומס, תחושה של הישרדות ממש, הילדים מעיקים ומעייפים פיזית ונפשית, הלילות קשים ואין שום תמיכה מבן הזוג.
    זה נשמע לי כמו משבר בזוגיות.

    זה השלב בו מתחילים להגיד לבן הזוג: או שאנחנו לוקחים עצמנו בידיים (לבד או בעזרת ייעוץ זוגי ) או שאנחנו נפרדים. מישהו חייב להכריז על הבעייה וזה מפחיד, לקרוא לילד בשמו ולהודות שיש בעייה זוגית.

    להמשיך ככה רק ידרדר את הזוגיות ואת תחושבת האהבה שאולי עוד נותרה.
    ככל שמשתהים עם התחלת השינוי - כך יהיה יותר קשה וסיוכי קטן יותר שאי פעם זה יצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו