עם כובע למה את עם בלי למה את בלי ??

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עם כובע למה את עם בלי למה את בלי ??
    רובינה
    18/07/2011

    שלום נשואה +שלושה ילדים מאוד קשה לי שבעלי סוג של אדם שכל הזמן יש לו מה לומר ומה לבדוק למה? וכמה?ורק הערות זה מרחיק אותי מאוד ממנו למרות שהיינו בטיפול זוגי והוא החליט שהוא לא רוצה שנמשיך.בטיפול זוגי .אני מרגישה שאני נעשיתי מאוד לא שמחה כמו שהייתי היינו בטיול שבוע בחול היה מקסים כמו ירח דבש חזרנו לארץ זה ילדים עבודה וכל מה שיש חיי היום יום ואז שוב התלונות למה את לא מלטפת אותי למה את לא מחבקת אותי שולח את הבנות תגידו לאמא שאני רוצה נשיקה וחיבוק מה לעשות?עד כדי כך שחודש לא היינו במגע{סקס}מרוב שאני טעונה עליו אך אפשר להמשיך להתמודד אם החיים האלה {הוא חושב שרק הוא אבל רק מבין ויודע את החיים וצודק כמובן}תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללמוד לפרש באופן חיובי את התלונה

    דורית כהן
    19/07/2011

    רובינה היקרה, יש לך באמת בעייה. בעלך לא מבין (למרות שהוא חושב את עצמו להכי מבין בעולם...) עד כמה ההערות שלו והתלונות שלו מרחיקות אותך ומאמללות אותך.
    אבל יש משהו שמעודד אותי - והוא שהיה לכם ממש כיף יחד בטיול לחו"ל. זה אומר שהאהבה לא נפגעה וכי יש עוד מה לעשות.
    מה שאני מציעה לך הוא לא לנסות לשנות אותו, בשלב זה, אלא את עצמך ואת הפרשנות שאת שמה על התלונות שלו.
    זה ידרוש ממך להתעלות על עצמך בכל פעם שהוא יתלונן, ולשאול את עצמך כל פעם את השאלה הבאה:
    אם הוא מתלונן כרגע, יש משהו שמאוד חשוב לו שהוא לא מקבל, או שהוא מודאג לגביו. מה זה הדבר הזה?
    זה האתגר שלך! לסובב במוחך את ההערה שלו ולחפש בה משהו חיובי אצלו!
    אתן לך דוגמה:
    כאשר הוא מתלונן שאת לא מחבקת אותו, מה בעצם חשוב לו? להרגיש שאת אוהבת אותו ומשתוקקת אליו. האם זה אנושי? האם זה צורך חיובי, שאת יכולה להזדהות איתו? השאירי רגע את הסגנון המתלונן שלו בצד. האם למסר עצמו את יכולה להתחבר?
    ואם אכן את יכולה - מה דעתך להגיב לו: מתוק שלי, בוא ואחבק אותך קצת...(במענה לצורך האמיתי שלו שמסתתר מאחורי התלונה).

    הייתי כמובן מציעה שתלכו לייעוץ זוגי ללמוד כמה כלי תקשורת, אבל הוא כבר עזב את הטיפול שהייתם בו - כי אותו אי אשפר ללמד...ובכל זאת - מה שכתבתי לך הוא אחד מכלי התקשורת שאפשר ללמד אותם אפילו בהתכתבות...

    אני מקווה שתוכלי להיעזר בכך. אם לא תצליחי, ותמשיכי "להידקר" ממנו - זה עלול להרוס את האהבה שלכם.

    אז נכון שזה סגנון מעצבן וגם זה לא בסדר שהוא לא מוכן לעשות שינוי למרות שבוודאי את מעירה לו על כך ואף "מענישה" אותו בכך שאינך מסוגלת להתקרב אליו בסקס כאשר הוא עושה לך את זה ברמה יומיומית בבית, אבל להמשיך את מה שקורה ביניכם זה מסלול בדוק לאבדן האהבה. ומכיוון שכרגע זה בידיים שלך - אצלך יש עכשו המפתח לעשות את השינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו