מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עם כובע למה את עם בלי למה את בלי ??רובינה18/07/2011
שלום נשואה +שלושה ילדים מאוד קשה לי שבעלי סוג של אדם שכל הזמן יש לו מה לומר ומה לבדוק למה? וכמה?ורק הערות זה מרחיק אותי מאוד ממנו למרות שהיינו בטיפול זוגי והוא החליט שהוא לא רוצה שנמשיך.בטיפול זוגי .אני מרגישה שאני נעשיתי מאוד לא שמחה כמו שהייתי היינו בטיול שבוע בחול היה מקסים כמו ירח דבש חזרנו לארץ זה ילדים עבודה וכל מה שיש חיי היום יום ואז שוב התלונות למה את לא מלטפת אותי למה את לא מחבקת אותי שולח את הבנות תגידו לאמא שאני רוצה נשיקה וחיבוק מה לעשות?עד כדי כך שחודש לא היינו במגע{סקס}מרוב שאני טעונה עליו אך אפשר להמשיך להתמודד אם החיים האלה {הוא חושב שרק הוא אבל רק מבין ויודע את החיים וצודק כמובן}תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללמוד לפרש באופן חיובי את התלונה
דורית כהן19/07/2011רובינה היקרה, יש לך באמת בעייה. בעלך לא מבין (למרות שהוא חושב את עצמו להכי מבין בעולם...) עד כמה ההערות שלו והתלונות שלו מרחיקות אותך ומאמללות אותך.
אבל יש משהו שמעודד אותי - והוא שהיה לכם ממש כיף יחד בטיול לחו"ל. זה אומר שהאהבה לא נפגעה וכי יש עוד מה לעשות.
מה שאני מציעה לך הוא לא לנסות לשנות אותו, בשלב זה, אלא את עצמך ואת הפרשנות שאת שמה על התלונות שלו.
זה ידרוש ממך להתעלות על עצמך בכל פעם שהוא יתלונן, ולשאול את עצמך כל פעם את השאלה הבאה:
אם הוא מתלונן כרגע, יש משהו שמאוד חשוב לו שהוא לא מקבל, או שהוא מודאג לגביו. מה זה הדבר הזה?
זה האתגר שלך! לסובב במוחך את ההערה שלו ולחפש בה משהו חיובי אצלו!
אתן לך דוגמה:
כאשר הוא מתלונן שאת לא מחבקת אותו, מה בעצם חשוב לו? להרגיש שאת אוהבת אותו ומשתוקקת אליו. האם זה אנושי? האם זה צורך חיובי, שאת יכולה להזדהות איתו? השאירי רגע את הסגנון המתלונן שלו בצד. האם למסר עצמו את יכולה להתחבר?
ואם אכן את יכולה - מה דעתך להגיב לו: מתוק שלי, בוא ואחבק אותך קצת...(במענה לצורך האמיתי שלו שמסתתר מאחורי התלונה).
הייתי כמובן מציעה שתלכו לייעוץ זוגי ללמוד כמה כלי תקשורת, אבל הוא כבר עזב את הטיפול שהייתם בו - כי אותו אי אשפר ללמד...ובכל זאת - מה שכתבתי לך הוא אחד מכלי התקשורת שאפשר ללמד אותם אפילו בהתכתבות...
אני מקווה שתוכלי להיעזר בכך. אם לא תצליחי, ותמשיכי "להידקר" ממנו - זה עלול להרוס את האהבה שלכם.
אז נכון שזה סגנון מעצבן וגם זה לא בסדר שהוא לא מוכן לעשות שינוי למרות שבוודאי את מעירה לו על כך ואף "מענישה" אותו בכך שאינך מסוגלת להתקרב אליו בסקס כאשר הוא עושה לך את זה ברמה יומיומית בבית, אבל להמשיך את מה שקורה ביניכם זה מסלול בדוק לאבדן האהבה. ומכיוון שכרגע זה בידיים שלך - אצלך יש עכשו המפתח לעשות את השינוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

