מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מפחדת מבגידהשירי18/07/2011
בן הזוג שלי מזה שנה וחצי מתחיל לדבר על נישואין .
הבעיה היא שיש חוסר אמון . בעבר ראיתי מיילים סמסים עם בחורה מהעבודה , לגבי מה שהתעמתתי איתו אמר שבצחוק הכול .
לגבי מה שהוא לא יודע שראיתי זה בעיה ...
היתה שם הפגנת חיבה עם מילים שלא משתמעת לזה שזה רק עבודה .
אין שם הוכחה לבגידה אבל בהחלט לסוג קשר שונה ממה שתיאר .
אני מפחדת להכנס לנישואין ככה ... מפחדת שאולי הוא אוהב אותה ורק כי היא נשואה זה מהווה בעיה.
השאלה אם לפתוח בפניו את החדירה שלי למייל שלו בעבר
הוא טיפוס קשה ולכן רוב הסיכויים שיאשים אותי על החיטוט מאשר ייתן תשובות לגבי תוכן המייל.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי-
בני18/07/2011היי
אמון מלשון "אימון"
אם הבעיה היחידה שלך היא בקטע של להאמין כן או לא, אז תצטרכו להתאמן לעבוד ולחזק את האמון ביניכם, עד שתרגישי בטוחה יותר בקשר,
-
תראי, לדבר זה תמיד טוב, לחפור כבר לא כ"כ!
-
אולם אם את חוששת מהתגובה שלו עד כדי כך שזה גורם לך לא למסד את הקשר שלכם, סימן שמשהו חמור יותר מונע ממך לראות בו כבן זוגך לעתיד, ובצדק,
זוגיות נכונה נבנית על בסיס איתן של סיפוק צרכים הדדי, תבדקי מה יש לך ומה חסר לך, יש דברים שאפשר להשלים אח"כ תוך כדי עבודה זוגית ואישית, אבל חשש מלפתוח ולדבר על דבר מהותי שמציק לך... זה כבר אומר דרשני...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הוא טוב לך? מתאים לך?
דורית כהן19/07/2011שירי יקרה, מעבר למה שבני כתב לך, שאני מסכימה עם דבריו לגמרי, הביאי אולי בחשבון שצורת ההתכתבות והסמסים עם הבחורה מן העבודה אינם בהכרח מה שאת פירשת. קורה שבמקום עבודה מתפתחים יחסים קרובים ומתקבע סגנון של קירבה בין אנשים. השאלה היא האם לייחס את מה שראית לרגשות אמיתיים כלפי אותה בחורה או האם אפשר להסביר זאת בהרגלים שהשתרשו במקום העבודה. יש מקומות שבהם כל בוקר באים ומתחבקים - סגנון אמריקאי כזה...מספיק שיש מישהו אחד שמחדיר את הקירבה הזאת - אנשים הרי מאוד נהנים מחיבוק, אז רובם זורמים עם זה.
כבר ראיתי שאנשים העוסקים במכירות, למשל, מפתחים סגנון מאוד מתקרב, ומשתמשים המון במילות חיבה כמו מאמי, מתוקה, יפה שלי, והם אפילו כבר לא מרגישים בכך - זה הופך להיות הסגנון האישי שלהם, כי זה עוזר להם למכור יותר טוב...
אם האפשרות של סגנון שהסברתי כאן אינה מתקבלת על דעתך, ואת בכל זאת מאמינה שיש משהו בינו לבין אותה בחורה מן העבודה - אז אינני אומרת לך להתעלם ממה שראית, אבל כמו שבני כתב לך - זה בסיס מאוד גרוע להתחתן כאשר יש לך חשד כזה, וכאשר אולי תרצי בעל כורחך להמשיך ולחטט לו כדי להפיג את חששותיך.
את צריכה גם לחשוב טוב טוב האם הוא האדם שמתאים לך? כתבת שהוא איש קשה. את חוששת להיות כנה וישירה איתו. אחרי שמתחתנים את עלולה לחשוש עוד יותר. כאשר יהיו ילדים את עלולה לחשוש אפילו עוד יותר, כי בכל פעם ייהה לך יותר מה לסכן אם תחשבי שאת עלולה לעורר את כעסו ותבליגי בגלל זה.
חשוב על כן לבחון בינך לבין עצמך - מהן התכונות שאת אוהבת ומעריכה בו, ועם מה קשה לך, ולעשות את חשבון הנפש שלך. (שימי לב: לא כתבת בהודעה שלך אף מילה טובה עליו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

