אין לי כוח יותר לאישתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי כוח יותר לאישתי
    דוד
    20/07/2011

    שלום
    אני נשוי 11 שנה במעלך התקופה ישנים עליות ומורדות
    לפני 3.5 שנים התחלנו תהליך גרושים ולאחר טיפול זוגי חזרנו
    כיום בתקופה האחרונה הכול חוזר
    כול היום רבים ובסופו של יום לא מדברים
    אין לי כוח יותר
    המצב חוזר אחורה לתקופה שאני מרגיש לא קיים אלה רק מכניס כסף הביתה
    מה לעשות:
    תיפול זוגי שוב??
    גרושים??
    פרדה??

    מה מה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי כוח יותר לאישתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחזור למה שהועיל

    עדי בדיחי
    20/07/2011

    שלום דוד,
    מה שאתה עובר לא פשוט.

    אני חושבת שהנכון לעשות הוא לחזור לטיפול הזוגי, לאותו מטפל, ולהמשיך מהנקודה בה אתם נמצאים היום. עצם כך שהטיפול עזר וחזרתם- מעיד על התהליך המשמעותי שעשיתם יחד, חבל לעצור אותו.

    לפעמים יש נטיה לחשוב שאחרי שהכל מסתדר בטיפול, סגרנו את הבעיה ולא צריך לחזור לטיפול. במילים אחרות, אם אני חוזר לטיפול, אני חוזר אחורה. ולא כך. זוגיות היא דינאמית ,מערכתית, ונסיבתית. היא סובבת סביב תקופות וסביב הרבה אפקט של מה מצב כל אחד בזוגיות ועם מה הוא מגיע הפעם אליה. לא מן הנמנע שיהיו תקופות שתצטרכו לחזור למטפל על מנת לתחזק את הקשר "ולהשקות מה שהספיק לנבול". זה בסדר גמור ולא מעיד על כישלון. אלא להפך- זה מעיד על כך שאתם אמיתיים ואותנטיים בזוגיות שהתחדשה לאחר הטיפול, וכשצריך להחזיק אותה חזק יותר- אתם שבים לקבל סיוע. אם תסתכל על זה מהמקום הזה- יהיה לך קל יותר.

    אני שוב מציינת שהעובדה שהיה כבר תהליך טיפולי, שעזר, יכולה ללמד על כוחות הזוגיות שלכם ועל כך שיש סבירות טובה שגם הפעם תצלחו את הגל הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו