מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שיקום אמוןרונן24/07/2011
שלום,
אניבן 36, נשוי כ-10 שנים ואשתי מאד מאד יקרה לי.
אשתי היא בגדר החברה הכי טובה שלי ובת זוגי האידיאלית.
לאחרונה הסתרתי ממנה דבר מה, שיכול היה לפגוע בה מאד..
לא יכולתי להסתיר לאורך זמן ולבסוף סיפרתי לה.
היא נפגעה מאד. נוצר משבר אמון.
אני לא מפסיק להתנצל ולהבטיח שזה לא יקרה שוב, אך בטחונה בי התערער מאד..ובצדק.
מה אני יכול לעשות כדי להחזיר את הבטחון... את האמון..?
האם זה יכול לחזור להיות כמו בעבר..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לעשות כמה בירורים תחילה
דורית כהן25/07/2011רונן היקר,
כיף לשמוע על מערכת יחסים כה טובה, לשם שינוי!!!
אפשר להבין את הפגיעה שלה משום שזו הפעם הראשונה שקורה משהו כזהשאתה מסתיר ממנה משהו וזה שבר את התבנית שהיתה ביניכם קודם.
מה צריך לעשות כאשר נשברת התבנית?
יש להכין אחת חדשה...
ראשית חשוב ששניכן תבינו היטב למה זה קרה. כתבת שלא רצית לפגוע בה. אבל מעבר לכך - אולי יש משהו בצפי שלך לגבי סוג התגובה שעלולה היתה להיות לה אילו היית מספר לה בזמן אמת, כמו למשל - בכי/צעקות/ תגובה רגשית חריפה שקשה לך לעמוד בה.
אינני אומרת שהאחריות היא עליה ועל התגובות שלה, אלא שכדאי ללמוד משהו לעתיד יחסיכם: ללמוד האם יש לך רגישות יתר לסוג מסויים של תגובה רגשית שלה. אנינ נתקלת בכך רבות, שלגברים מאוד קשה לעמוד מול בכי של אישה, אז הם עושים הכל כדי להימנע מלעמוד מול תגובה כזאת.
אז יש כאן משהו שחשוב שהיא תדע ואולי תמתן את תגובותיה, ומצד שני - שאתה תלמד להכיל את הבכי שלה. תבין למה היא זקוקה כאשר היא בוכה. יש נשים שאינן זקוקות ממך לכלום באותו רגע, רק שתאפשר לה לבכות ולהוציא את הרגשות שהצטברו. יש נשים שזקוקות לכתף להישען עליה, ולא יותר מכך. יש נשים שרוצות חיבוק. אז אולי אם תראה שאתה כן יכול להעניק לה את מה שהיא צריכה ולא לעמוד אובד עצות כאשר זה קורה - אולי בעתיד לא יהיה לך כזה קושי להעציב אותה עם עובדות החיים.
אז אחרי שמבררים מה גרם להתנהגות הנמנעת שלך - חשוב ליצור מחדש את ההבטחה לעתיד - האם אתה מתחייב לא להסתיר מפניה יותר. או אם אתה רואה שזו הבטחה גורפת מדי וחושב שלא תעמוד בה - תבטיח רק מה שאתה חושב ורוצה לקיים, כי אם תמשיך לפשל - האמון לא ישוקם. אינני אומרת שחייבים להבטיח כנות מוחלטת. אבל גם להגיד לה - אני מבטיח לך שאם זה קשור באיזו צורה אליך -אני מבטיח לשתף אותך - זו התחייבות ראוייה, לדעתי.
העיקר זה לעמוד במילה שלך בעתיד - זה מה שיבנה מעכשו את האמון. כל פעם שתסתיר או תשקר לה - אתה מגדיל את הסיכוי שלא יהיה ניתן לשקם את האמון שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

