לא סגורה על הבחור שאני יוצאת איתו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא סגורה על הבחור שאני יוצאת איתו
    שלי
    24/07/2011

    היי,
    אני יוצאת עם חבר שלי כ- 4 חודשים הוא טוב אליי:דואג לי, מפנק אותי, מחמיא לי, יש לנו תקשורת טובה
    הוא כבר על התתחלה מדבר איתי על חתונה.
    הבעיה שלא היה לי את הספייס ממנו וגם על זה דיברנו.והוא אמר שנעבוד על הקשר
    כדי שהכל יסתדר.

    בכל מקרה אני לא מצליחה לפתח אליו רגש.
    ואני אשמח לדעה מקצועית אם משהו יכול להשתנות (בהרגשתי) או שפשוט אני מבזבזת את זמני וזמנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו להתאהב בו

    דורית כהן
    25/07/2011

    שלי יקרה, אין לי מספיק נתונים כדי לכתוב לך מענה יותר מבוסס.
    אבל יש משהו שבולט לי: את מאוד מדגישה את היחס שלו כלפייך, ואינך כותבת עליו מבחינת מהן התכונות שלו כבן אדם. תכונות שאת מחשיבה בגבר. זה מאוד חשוב!

    כמו כן - עד כמה הוא מוצא חן בעינייך? נניח שהוא היה אדיש אלייך - האם היית רוצה אותו בתור בן זוג? כלומר האם יש בו משהו שאת אוהבת ומעריכה מעבר לאהבה שהוא מרעיף עלייך?
    כמו כן - משיכה מינית? הוא מרגש אותך? את רק מחכה שהוא יגיע כבר? כיף לך לשוחח איתו?
    אני יכולה להציע לך ניסוי. דמייני לך שהוא לא יהיה בחיים שלך וכי לא תפגשי אותו יותר. האם עצוב לך? מזיז לך? הוקל לך? לדעתי לא נכון להשתית יחסים כאשר האהבה מגיעה רק מצד אחד. זה לא כיף לאף אחד. בשלב הזה הוא נהנה יותר כי הוא מאוהב בך וחייב להיות על ידך. אבל בהמשך אף אחד לא עומד בכך כאשר בת הזוג לא מחזירה אהבה לאורך זמן. זה שובר את הלב. וגם את - עלולה להיות צמאה לתחושות הריגוש וההתאהבות ופשוט להתאהב במישהו אחר.
    לסיוכם, נדמה לי שבשלב הזה של החיים שלך - עלייך לחפש מישהו אחר שתוכלי להתאהב בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתי

    שלי
    26/07/2011

    יש בו את כל התכונות שהייתי רוצה בגבר שלי.
    הוא אחראי, מסודר (כלכלית ואישית), הוא הכי מתחשב, אנחנו חברים טובים, אם היינו מתחתנים הוא היה דואג לי ולילדים בראש ובראשונה.

    אני חשבתי שההדלקות והרצון שלי להיות איתו יגברו, אבל אני יכולה להעביר ימים בלעדיו ואני מרגישה שאני לא חייבת שהוא יהיה סביבי יום ולילה.

    מצד שני שאני חושבת על לעזוב אותו קשה לי מאוד. אולי כי אני חושבת שהוא ישבר מזה.
    אם הוא היה עוזב אותי היה לי הרבה יותר קל.

    אשמח לדעת אם עדיין עלי לעזוב אותו או לא.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסר הרגש ההוא...

    דורית כהן
    28/07/2011

    שלי היקרה, תודה על גילוי הלב.
    נדמה לי שהתשובה היא כבר ב"שאלה" כלומר - למרות כל מעלותיו, לא התפתח אצלך הרגש המתאים כלפיו.
    עד כמה חשוב לך להיות מאוהבת?
    אם זה חשוב לך, את עלולה להרגיש כל החיים החמצה אם את נשארת איתו.
    ולתחושת ההחמצה יש השלכות: ראשית את עלולה לחפש אהבה במקום אחר, עם גבר אחר שכן ידליק אותך,וזה כמובן יפגע בו קשות. שנית, קשה לחיות כך את כל החיים. וברור שזה לא מגיע לו כי בשלב מסויים הוא ממש יסבול מכך שאינך אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותך.
    נדמה לי שכבר כתבתי לך את הדברים הללו.
    לכן, כל מה שאת מתארת עכשו מעיד על כך שלא התאהבת. חסר הרגש ההוא החשוב כל כך...
    אגב, זה לא יוצא דופן. קורים המון מקרים שאנחנו פוגשים את גבר החלומות או אשת החלומות לכאורה אבל לא מצליחים להתאהב בהם. יש גם תהליכים לגמרי לא מודעים שמשפיעים על היכולת שלנו להתאהב, והם כוללים גם את האלמנטים של המשיכה הגופנית והמראה החיצוני אליהם כלל לא התייחסת בשלב זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו