שאלה- מה דעתכם?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה- מה דעתכם?
    מירב
    26/07/2011

    אני יוצאת עם מישהו מזה כמה שבועות. היינו ידידים לא כ"כ קרובים עוד לפני (בערך חצי שנה).
    אני יכולה להגיד עליו שהוא הטעם שלי והוא סה"כ בחור מאוד נחמד.
    עם כל זה, אני לא בטוחה ברגשות שלו...
    הכל אצלו ברמזים. יש ימים שהוא מדבר איתי (וגם לא כ"כ הרבה) ויש ימים שהוא יכול להעביר בלי לדבר בכלל- כאילו מחכה שאני אדבר. אין לי שום בעיה עם זה, ואני מסמסת ומתקשרת..אבל די, כמה אני יכולה?למה כמעט כלום לא בא ממנו?
    נפגשנו די הרבה פעמים ואני מרגישה שהוא משחק את ה"קשה להשגה"...וזה ממש מוריד לי ממנו. אני צריכה להיות בטוחה במה שהוא מרגיש אליי, ברצינות שלו לגבי... הוא לא אמר לי שהוא אוהב אותי, ואני גם לא מצפה לזה כי גם אני עוד לא מאוהבת, אבל חוץ מלהחמיא לי מדי פעם ולדאוג לשלומי ועל מה שעובר עלי ,לא קורה שומדבר אחר. אני מרגישה שזה לא מתקדם. כשאנחנו נפגשים אז אני מרגישה שהוא רוצה אותי, הוא מחבק, מלטף,מנשק והוא סה"כ ממש בנאדם ממש חם. אבל כשאנחנו לא נפגשים,הוא לא מדבר,זה מרגיש כאליו הוא שוכח ממני!אפילו שהוא טוען שהוא חושב עלי הרבה... אני פשוט מבולבלת! אני לא יודעת מה הוא רוצה ומה לא..ואני די מתביישת לשאול אותו את זה בשלב המוקדם הזה של היחסים.

    מה אתם חושבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה- מה דעתכם?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמח לדעתכם

    עדי בדיחי
    27/07/2011

    הי מירב,

    אענה הקצרה וכמובן אתן לשאר החברים לחוות דעתם..

    בגדול נקשר מאוד צעיר ועוד מוקדם לדעת גם מה את מרגישה, לא רק מה הוא מרגיש. את עוד לא מאוהבת, את רק רוצה את הביטחון הזה שאת משקיעה השקעה לאורך טווח.

    אני חושבת שאחרי תקופה של חודש וחצי חודשיים כן אפשר לנסות להבין מה הכיוון שלו, לשאול אם נהנה איתך, אם טוב לו בקשר כפי שהוא מנוהל כרגע. להתעניין. אני מניחה שהוא יכול להחזיר את השאלה אלייך ובכך יכול להתפתח דיון מסוים על איך את מרגישה- שהוא לא מתקשר מספיק והיית שחמה ליותר תשומת לב. כמובן גם לדאוג לספר לו על החום שלו ועל כך שסה"כ את נהנית איתו.

    כן חשוב לשים את הדברים על השולחן, כי ככל שהקשר ישאר כך ובמקביל הזמן יעבור- השאלות שלך ילכו ויהדהדו. אז אולי כרגע קצת מוקדם, אבל אל תחכי יותר מדי. את צריכה לדעת מה קורה, לכן חכי עוד כמה פגישות והעלי את זה- כשאת בעצם שואלת אותו מה הוא חושב ואיך נראה לו עד כה, כי חשוב לך שיחוש בטוב איתך. אם הקשר הדדי בעיניו- הוא ישאל אותך אותו דבר. אם לא ישאל, כנראה הוא מתחמק משיחה כזאת, ואז תשקלי שוב את הלך הדברים.

    אבל בשלב ראשון- להעלות בעדינות, לא בשיחה כבדה מדי אבל כן לגעת בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!!

    מירב
    28/07/2011

    האמת שעכשיו חזרתי מעוד פגישה איתו, בה הוא אמר לי שהו ארציני לגבי ואפילו שאל "מה אנחנו?" והביע משמ רצינות ושהסברתי לו שאני מעדיפםה לקחת את זה לאט יותר, הוא לא נבהל ואמר שזהב רור לו ומובן לו .(נפרדתי מהאקס שלי לפני חודשיים)
    אני מקווה שהיחס שלו ישאר חם גם אם לא נפגשים.
    תודה רבה רבה לך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה רבה

    עדי בדיחי
    28/07/2011

    נשמע מצוין. גם השאלה שלו "מה אנחנו", ז"א הוא מוכן להגדיר את הקשר.

    טוב שהיית כנה איתו שאת זקוקה לזמן.. לכי לך בקצב שלך ואל תשכחי לבטא רגשות חיוביים :) זה תמיד יעשה טוב ויקדם אותך.. עם ובלי קשר למערכת זוגית. חשוב רק לא ליצור מ ר ו ו ח י ם ג ד ו ל י ם בין פגישות. תמשיכי לשמור על הקשר, נשמע שהוא בכיוון מתאים.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו