אנא עזרו לי בבקשה!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אנא עזרו לי בבקשה!!
    חן
    27/07/2011

    היי שלום !

    אנו נשואים מזה כ7 שנים בת 26 דתיים, עדיין ללא ילדים לבעלי יש בעית זרע קשה ואנו כרגע מטופלים.
    במשך כל שנות נשואינו ראינו עליות וירידות וכיום אני נמצאת במצב שקשה לי מאד אני בוכה המון ומרגישה שחיי עוברים ומתפססים... ואסביר: התחתנתי בגיל צעיר מאד אמנם תמיד הייתי בוגרת לגילי וידעתי לנהל חיי נישואים ולהתנהל טוב אך כיום במבט לאחור כנראה שעשיתי כמה טעויות, היתי מאד מלחיצה חוקרת שואלת דברים שהרחיקו אותו אך כמובן שהייתי אישה במלא מובן המילה תמיד בשלתי נקתי כיבסתי פינקתי והענקתי חום ואהבה בלי גבולות במשך השנים בעלי השאיר אותי המון לבד גם בלילות היה מאמר בכספים מתחבר לחברים שליילים מאד לא עושה כלום עם עצמו מטיול לטיול...היה משקר לי המון מזלז מאד בהורי ובמשפחתי, השנה עברנו במשפחה מקרה מאד קשה שאחותי חלתה לפתע פתאום (משהו נפשי) ובעלי זילזל לא הגיע לבקר בכלל והיה אומר לי מילים קשות מאד שלאיזה משפחה נכנס ושאולי גם אני חולת נפש וכו...הוא אינו מוכן לנסוע איתי להורי בטוענה שאינו אוהב את איזור מגוריהם, למרות שמשפחתי משפחה מצוינת אף פעם לא דיברה עליו או אמרה נגדו משהו הורי לא מתערבים בכלל! ואפילו על נושא הילדים אינם מביעים את דעתם!כאשר היינו בכל המצב הקשה עם אחותי גילתי שניהל שיחות טלפון של שעות עם אישה נשואה.. אני כמובן לא ויתרתי ולא הצלחתי לסלוח אך הוא נשבע והבטיח שלא היה כלום מעבר לדיבור וחזרנו..כאשר אנו יוצאים כמעט תמיד מסתכל על נשים דבר שמוציא אותי מדעתי ומייאש אותי מאד, הלכנו ליעוץ זוגי שעזר במעט, כיום הוא השתפר במקצת יותר נמצא במקום של הקשבה ורצון להצליח בבית ובזוגיות, אך אני מרגישה שחיי נגמרים אני רוצה לציין שאני נראית מצוין עובדת ומרויחה טוב אך מרגישה בודדה לבד בלי ילדים, מפחדת כל הזמן ששוב יחזור לדבר עם נשים..לא מרגישה שנותן לי אהבה למרות שאני משקיעה את נשמתי בו. אני לא מרגישה שאני באמת חשובה לו ולא יודעת מה עלייי לעשות? לפעמים אני מרגישה שהדבר הנכון לעשות זה להתגרש אל אני מאד מאד חוששת ולא יודעת מה יהיה עלי???
    אנא עזרו לי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנא עזרו לי בבקשה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובתכם!

    חן
    27/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חן-

    בני
    27/07/2011

    היי
    אני מבין שאתם בטיפול פוריות ואם לדייק הטיפול הוא אצל בעלך, ראשית שיהיה לכם בהצלחה ותראו ישועות בקרוב,
    בקשר לשאר הדברים, את מציינת כמה דברים שכל אחד בנפרד שווה התייחסות נפרדת, ההימורים, הזילזול במשפחה שלך, אם נסתכל מנוקדת מבטך ועל פי התיאור שנתת אכן ישנה בעיה חמורה בהתנהלות הקשר שלו מולך, ואני מזדהה עם ההרגשה שלך שחייך מתפספסים וחבל על כל יום,
    מצד שני את כותבת שהלכתם ליעוץ זוגי שעזר והוא השתפר עד שיש בינכם הקשבה ורצון מצידו להצליח שזה מעודד מאוד ונותן פתח לתקווה שיש עם מי לדבר, וכל מה שעליכם לעשות זה לשחזר את הזמנים הטובים ולשכפל אותם,
    -
    להתגרש עד כמה שזה נשמע רע, זה פתרון יחסית קל במצבך, ולפני שאת שוקלת ברצינות את הצעד לפרידה, את חייבת למצוא את הכוחות שיעזרו לך לראות גם ובעיקר את הדברים הטובים שיש לך בקשר הנוכחי,
    אז בואי נעשה סדר:
    הימורים:
    לא כתבת מה המצב כרגע, אבל יש לזה טיפול גמילה ואם רצון שלו ותמיכה שלך אתם יכולים לצלוח את הנגע הזה,
    -
    זילזול בהורייך ובמשפחתך:
    אני מניח שיש לכם רב שמקובל עליכם שיוכל לשבת איתו לכמה שיחות מוטיבציה ויראה לו מה דעת התורה וההלכה בעניין כיבוד הורי האשה ומשפחתה, אולי הוא לא מודע כ"כ לחומרת העניין, אני מלמד עליו זכות בשלב הזה, אם המצב לא כמו שכתבתי אז נצטרך לחשוב הלאה מה עושים,
    -
    שיחות הטלפון עם אשה נשואה:
    מבלי לשפוט או להצדיק אותו כלל וכלל, מאוד ייתכן שלאור מצבו הנפשי המעורער בעקבות הפסדים כספיים, וכן העובדה שאינו מצליח להביא ילד לעולם כשאר האדם, ובמיוחד העובדה שציינת שהיית חוקרת אותו ומלחיצה, כל אלו ועוד איפשרו לו לחפש אוזן קשבת במקום אחר, לא יודע אם זאת הסיבה , אבל שוב בואי נלמד עליו זכות כדי לראות אם אפשר לצאת ולהשתקם מכל הבעיות שציינת,
    -
    כללו של דבר: אם את מוכנה לנסות ולעבוד קצת קשה בכדי להכניס את הקשר שלכם למצב של יציבות ואז לגשת ולבחון מחדש את כל המעלות והחסרונות שלו,,, אז יש לך סיכוי טוב להצליח במשימה ולהינות ממנה,
    -
    > הדרך לשם עוברת בהדרכה אישית של כל אחד לחוד, ורק אח"כ לשלב טיפול זוגי ביחד,
    -
    הוא חייב לטפל ולהיגמל מההימורים שלו,
    חייב לקבל זבנג על הראש כיצד מכבדים כל אדם באשר הוא בכלל ואת משפחתך בפרט,
    -
    את צריכה ללמוד ולקבל כלים כיצד לתת אהבה מבלי להרגיש מרוקנת,
    כיצד להחזיק במידת הקנאות אבל לא יותר מידיי שלא תגרום את ההיפך,
    כיצד לתת אימון מלא בגבר שלך ולהוסיף לו ביטחון ועוצמה
    ובכך להרוויח את הערכתו אלייך ובהמשך גם את הערכתו למשפחתך,
    המשך בהודעה הבאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חן-המשך-

    בני
    27/07/2011

    בכל הימים הללו אני מציע שתעשו כל יום משהו משותף ביחד, זה יכול להיות הליכה רגלית סביב הבית, או כל דבר אחר, ובזמן הזה אתם מדברים ומשתפים אחד את השני עד שתרגישי שיש בניכם תקשורת נכונה שמאפשרת הקשבה והכלה ונותנת הרגשה שאני ואתה חשובים ומעורכים זה לזו,
    -
    כן אני יודע, מילים בומבסטיות, הביצוע לוקח זמן, וסבלנות, אבל אני מאמין בך שאת מסוגלת שלמה המלך כבר כתב עלייך "חכמת נשים בנתה ביתה"
    תאמיני,תתפללי, ובעזרת השם תצליחי,
    לילה טוב
    אני כאן כמה שתרצו.
    או במייל [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה בני-תגובה

    חן
    28/07/2011

    תודה רבה על התיחסותך מחזק מאד!!

    ובכל זאת זה 7 שנים!!!
    אני מרגישה לבד עצובה ובודדה קשה לי מאד אני בוכה המון המון
    מתפללת ומתחננת בלי סוף ומצפה לישועה
    גם הנושא הזה שהוא מסתכל על כל אישה במבט מעמיק מפחידה אותי ומרתיעה אתי מאד
    היום אני צעירה ויפה אך מה יהיה כשאתבגר,??
    נושא נוסף זה ענין הילדים,,,בכל יום אני משתדלת לבשל לקבל אותו בפנים שמחות וכמעט ואיני מזכירה את הנושא כי אני יודעת שהוא שבור מזה מאד ומתוסכל...
    אך קשה לי הבית שומם רייק ועצוב ואינני יודעת מה לעשות בכדי למלא את החסר כל חברוי מסביבי מגדלות ילדים ורק אני לבד ועוד מתמודדת עם הרבה בעיות בתוך הבית

    אשמח לעידודך,,,,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חן-

    בני
    28/07/2011

    חן חן לך על התודות!

    כמה זמן אתם בטיפול ?
    אני מניח שגם ניסתם תרופות וסגולות,

    כמעט ואין גבר שלא מסתכל ושוטף את העיניים ברחוב, וככל שתתייחסי לזה כך יהיה לו יותר דחף להסתכל, אל תעשי מזה עניין, ולאט לאט תראי שזו סתם הסתכלות מתוך סקרנות ולא מעבר,
    אל תשכחי שאת לא משגיחת הכשרות של בעלך זה בינו לבין קונו, לשם כך המלצתי לך ללכת ליעוץ אישי כדי להעצים את האישיות שבתוכך ולעלות את המודעות העצמית שלך, ממילא כבר לא יזיז לך לאן הוא מסתכל,
    כל הכבוד לך על הדרך שבו את מקבלת אותו ולא מלחיצה בעניין הילדים, אני בטוח שיש פתרון, ואת יודעת שזה לא בידיים שלך,
    התקשורת כבר כן בידיים שלכם, ועל זה אתם חייבים לעבוד בכל הכוח,
    אני אעיז ואומר לך, שככל שיהיה בניכם תקשורת יותר טובה כך יגדלו גם הסיכויים לפרי בטן, היום כולם יודעים שגוף ונפש צועדים במשותף, ויש לכך השלכות בכל תחום ועניין ובפרט בנושא הפוריות,


    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודה חשובה

    עדי בדיחי
    28/07/2011

    שלום חן,

    לא נותר לי להוסיף הרבה על דבריו היסודיים של חברנו הקבוע (תופים)- בני.


    בתוך כל המכלול הזה אני רוצה להתייחס לנקודה אחת- אני לא אקרא לה "מסתכל על אחרות", אלא - מחפש אהדה נשית ואישורים לגבריותו.

    אדם שנמצא במצב כמו שלו חווה מספר חוויות בו זמנית:
    1. אני לא גבר כי הזרע שלי לא מייצר המשכיות.
    2. הזרע הוא כוח הגברא- אין לי אותו, על כן אני גבר חלש.
    3. אשתי סובלת מהמצב שלי ובכל זאת נשארת איתי, האם היא מרחמת עליי? או לא נעים לה ללכת? אולי כדאי שאתן לה סיבות ללכת? (לפעמים קל יותר להתנהג בקצת חוצפה או חוסר טאקט מאשר להגיד לך "אני לא שווה אותך").
    4. יש לי בעיית התמכרות= גם בלי זרע בעייתי אני בעייתי בעצמי. (ההשלכה על אחותך רק הוכחה לכמה הוא מרגיש נחות).
    ועוד ועוד.

    את כל זה תכפילי ב7 שנים, או מהרגע שגיליתם על בעיית האי פיריון. לזה תוסיפי משברי אמונה ודת, מצב נפשי לא קל, קשיים בלשאת ולתת אמון (שיחות הטלפון ושקרים) וכו'.

    לכן העובדה שהוא מסתכל על אחרות מלמדת על קודם כל- בריאות מינית. מעבר לזה- זאת בעיה מאוד מאוד קטנה בתוך כל המצב. אל תשימי עליה פרוז'קטור כרגע.

    העובדה שהלכתם לטיפול ומשהו קרה מעודדת מאוד! מאוד! יש על מה לעבוד ויש בעיות, כן, אולי בהרבה מוקדים, אבל בכל זאת יש משהו שמשאיר אתכם יחד לעבוד על הקשר. וחשוב שתזכרי את זה ברגעים קשים.

    השאר- אני מותירה לבני, אני שמה לב שהוא מעודד אותך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי-

    בני
    28/07/2011

    עדי עם כל הכבוד לבני ויש כבוד! (חצוצרות...)
    את נוגעת במקומות הנכונים הרבה יותר ממני, ממש התחלתם טיפול,
    אני מקווה שהיא תיקח לתשומת ליבה את מה שכתבנו לה ותלך בראש ובראשונה לטיפול או אפי' לסדנת מודעות עצמית וכו',
    יש לי כמה רעיונות בשבילה, אם היא תיצור איתי קשר במיל שנתתי לה,
    אז אוכל לתמוך בה מרחוק,
    המשך יום נעים לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו