אהבה אבודה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אהבה אבודה
    מיכל
    29/07/2011

    היי
    יש לי שאלה אני כבר מאוהבת במשך 9 שנים
    לפני תשע שנים יצאנו והוא לא היה נראה לי רציני אז לא המשכתי איתו ועד עכשיו אני מצטערת על זה ,
    שבמהלך השנים היתחתן ויש לו ילד יוצא לי לראות אותו הרבה בארועים הוא גר בקרבתי
    היה לו לא מזמן משבר בנישואין אחרי ארבע שנות נישואים היתה לו פרידה של חצי שנה שבה היינו בקשר והיה בנינו קשר זוגי לכל דבר למשך כ4 חודשים ואני פשוט הייתי מאוהבת בבנאדם ועדיין לאחר חצי של פרידה מאישתו הוא חזר אליה והוא אומר במפורש שזה רק בגלל הילד
    אשתו לא הייתה בתפקיד אישה בכל המובנים,יש לי כמה שאלות, יש מצב שהוא ישרוד עם אשתו ? כי אם מישהו נפרד מאשתו זה אומר שלא היה לו טוב , וגם אומר שאם לא היה לא ילד הוא לא היה נשאר איתה
    השאלה אם אשה יכולה להישתנות?
    האם אני יכולה לשכוח מזה?
    יש לי בעיה תמיד שאני מדמיינת גבר הכי טובץ זה הוא אני מרגישה כל הזמן פספוס ממש כואב לי מאוד כי אין הרבה גברים כמוהו והטובים סובלים
    , מה אני אמורה לעשות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה אבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מיכל

    Eldar
    30/07/2011

    מיכל

    יקירתי, את חייה את העבר יותר מדי זמן, והגיע הזמן שתתקדמי הלאה.
    הוא בסופו של יום בחר במשפחתו וזה לא משנה מה היא הסיבה, הגיע הזמן שתדאגי לעצמך, ותקדמי את עצמך לעבר זוגיות אמיתית.

    התאהבת בו, נקשרת אליו רגשית, ולכן קשה לך, אני לא יודע אם את בקשר איתו עכשיו, אבל אם כן את צריכה להתנתק, כי את תקועה במקום.

    לגבי גברים טובים אחרים, אני באמת מקווה שאת לא מאמינה שאכן כל הגברים הטובים תפוסים או לא קיימים, זה כמו שאני יגיד שכל הבחורות הטובות תפוסות או שאין היום בחורות טובות, הרי זה לא נכון.
    התאהבת בו ולכן כל דבר בו נהפך בשבילך למושלם, תפסיקי לדמיין או לפנטז איך אמור להיראות גבר החלומות שלך.
    הבחורות הטובות כמו הבחורים הטובים מחכים שם, ולכן תתני לעצמך הזדמנות אמיתית להכיר גבר אחר, להיפתח רגשית ואולי מזה תצא זוגיות אמיתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוא סינדל אתך!

    דורית כהן
    31/07/2011

    מיכל היקרה, כרגיל, אני מצטרפת לדברי אלדר.
    החיים האמיתיים הינם במשפחה שלו. אין כמעט זוגיות שלא נתקלת בקשיים, ובזמן הקושי יש נטייה לברוח החוצה, במקום לפתור את הבעיות.
    לא כל קושי בזוגיות ניתן לפתור - אבל כאשר יש ילד משותף - אז זה ממש חיוני לנסות לשקם את הזוגיות.
    הביאי בחשבון שיש גם דברים טובים בזוגיות הזאת. הגבר המושלם שלך אולי לא ממהר לספר לך דברים טובים על אישתו...אבל קשה לי להאמין שיש רק רע.
    אני מציעה לך להתנתק עכשו. לאפשר לו לעשות את תהליך השיקום האמיתי, בלעדייך. כל עוד את קיימת בתור אופציה- הוא לא יעשה מאמץ אמיתי שם.
    ותראי מה עלול לקרות: אם הוא לא יעשה מאמץ אמיתי שם - ויחזור שוב אלייך- תחושות האשמה על כך ילוו אותו כל החיים, ועלולים להיות מופנים גם כלפייך בבוא הזמן אם יהיו ביניכם קשיים בעתיד.
    לכן זו בעיני אהבה אבודה, כמו הכותרת שבירת, ועלייך לנוע קדימה ולהיפתח לקשרים חדשים. הוא די סינדל אותך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על הפירגון דורית

    Eldar
    01/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו