איך עושים את זה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך עושים את זה?
    בעילום שם
    02/08/2011

    שלום לכולם,
    אני וחברה שלי כבר שנה יחד.
    בתקופה האחרונה מערכת היחסים שלנו ממש על הפנים ואני רוצה להיפרד ממנה ופשוט לא יודע איך לעשות את זה, לא כי אני לא רוצה לפגוע בה אלא כי אני לא רוצה לפגוע בעצמי. אני אוהב אותה, מאוד! אבל עדיין, הדבר הנכון זה להפרד, אני כמעט בטוח בזה.
    אז מה עושים? ואיך? מקשיבים ללב או לראש? לא רוצה לכעוס על עצמי אחר כך שלא נתתי צ'אנס, שוויתרתי על אהבה שאני לא יודע אם תהיה לי שוב, לפחות לא בעוצמה הזאת.
    מה עושיםםםםםםםםםם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך עושים את זה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם בכלל?

    עדי בדיחי
    02/08/2011

    שלום בעילום שם,

    אני מבינה שמצד אחד אתה "יודע" שפרידה היא הצעד הנכון, מצד שני אתה לא בטוח לגמרי אלא "כמעט בטוח" שזה מה שצריך לעשות. אתה לא רוצה לפגוע בעצמך וחושש להתחרט על הרגע...

    כדאי שתשאל את עצמך מספר דברים כדי להיות בטוח-
    1. אני לא רוצה להיפרד כי אני חושש מהלבד? או כי אני חושש שהיא בכל זאת האחת?
    2. האם אני בטוח שלא ניתן להתגבר על המכשולים שיש כיום בקשר? האם זה אכן המוצא האחרון?
    3. האם יש צורך לא מופק בקשר, ובגלל שאני חושב שזה גדול עלינו לספק אותו- אני מעדיף לבחור בדרך ה"קלה" ולחתוך?
    4. האם היו בעבר מכשולים שהתגברנו ולכן אני בטוח שהפעם זה בלתי נמנע אלא להיפרד?

    נסה להסביר לעצמך במילים ולעשות סדר- מה באמת אני מרגיש, מהם המניעים האמיתיים לפרידה, וטיפ קטן- כל עוד אתה "כמעט" בטוח אבל לא בטוח לגמרי- תן לזה להתבשל. אם זה הצעד הנכון אתה תדע ותרגיש שזה הצעד יותר ויותר.. תן לזה עוד קצת זמן ובבוא העת אתה תדע בוודאות מה לעשות. אבל כל עוד אתה לא בטוח- תמשיך לבשל את זה.

    אם זה בטוח הצעד- אז לתפוס אומץ וכמה שיותר מהר, גם עבורך וגם עבורה. בכל פרידה יש ויתר על הביחד, ועל מה שהיה, ויש להתאבל על זה אח"כ. זה בלתי נמנע. אבל בכל פרידה מוצדקת יש גם רווחת אנחה והקלה משמעותית. האם תחוש את ההקלה הזאת לאחר הפרידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    בעילום שם
    16/08/2011

    השאלות ששאלת אותי נכונות בהחלט. אני שואל בדיוק את השאלות האלה כל הזמן.
    אני באמת לא בטוח, אני לא בטוח כי קשה לי לדעת מה היא מרגישה והיא לא בדיוק חושפת.
    אני יודע שאני אוהב אותה ושאני רוצה להמשיך אבל לגביה יש לי סימני שאלה.
    היא עדיין איתי והיא אומרת שגם היא רוצה לצאת מהתקופה הקשה אבל אני לא רואה שהיא עושה משהו בכיוון...
    לא קל לחיות באי וודאות...
    אבל אני מקבל את מה שאת אומרת, אני באמת לא בטוח עדיין ואני אתן לזה להתבשל,
    מקווה שאני אדע יותר טוב בתקופה הקרובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אתערב...

    אני
    16/08/2011

    אני אתערב לך ואגיד משהו.. שנראה לי פשוט בא לך או לבלות או לנסות קשר עם מישהי אחרת. מרגיש לי כאילו "מיצית". אחרת איך אפשר לאהוב בנאדם ובכל זאת לרצות לעזוב אותו. סתם מסקרן מה לא מסתדר בניכם...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז ככה

    בעילום שם
    18/08/2011

    יש כמה דברים שאנחנו חייבים לעבוד עליהם...
    קשה לי לפרט ככה ופה...
    נקווה שיסתדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרידה תמיד אופציה קיימת

    עדי בדיחי
    16/08/2011

    שלום שוב בעילום שם,

    אני חושבת כמוך. צריך לתת עוד קצת זמן ולגבש החלטה סופית. אתה נשמעת לי די מתנדנד בהודעתך הראשונה, בשניה כבר נראה שגיבשת איזה כיוון וזה חשוב שתהיה במקום הזה.

    תזכור שלהיפרד- תמיד אפשר. זה תמיד אופציה, גם עוד חצי שנה. בינתיים צריך לעמוד על הבעיות- מה יש בקשר, מה אין בו, ולנסות דווקא כן להגיע לאיזה פתרונות או לפחות הידברות על הבעיות באופן פתוח, כי תמיד יש את הספק הקטן שעם עבודה משותפת שינוי מיוחל יכול להגיע. לא תמיד- אבל קיים המצב הזה בדיוק כמו שקיים המצב ההפוך, שתנסה וזה לא יצלח. אבל בכל זאת, עוד פוש אחד לא מזיק אף פעם.

    לעינין החשיפה שלה- ניתן לבדוק למה היא ממעטת להיחשף- האם חוששת מהתגובה שלך, מביקורת או שיפוטיות? האם היא סגורה באופן כללי לגבי עוד תחומים, האם היא נמנעת מלשתף ברגשות רק מולך, לדעתי יותר חשוב מאשר "לקבל תשובות" ממנה זה להבהיר לה לאיזה שאלות אין לך תשובות. במילים אחרות- להסביר לה מהו המעמד שלך כיום, אי וודאות ותחושה של חוסר שיתוף , אי גילוי לב מלא, ופחות לדרוש הסברים או פתיחות. יש לשים את זה על השולחן- בד"כ זה אמור לדגדג לבן הזוג..

    אשמח אם תשוב לעדכן.. בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו