האקס שהתקשר....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האקס שהתקשר....
    גברת פלפלת
    03/08/2011

    אני אספר ממש בקצרה..
    לפני כמה חודשים האקס נפרד ממני בגלל חוסר החלטיות ורצון להתנסות עם אחרות. אחרי שבועיים של קשר-לא קשר אמרתי לו שלא מתאים לו ושהפרידה צריכה להיות סופית וזהו.

    כיום, אחרי 4 חודשים הוא התקשר. לא עניתי. לא רוצה לדבר איתו ולא רוצה לפתוח את זה איתו. הוא ריסק את ליבי והלב השתקם (מהר משחשבתי) והוא כבר לא חלק ממנו. האם כדאי לשאול מה הוא רצה? אני לא רוצה לחזור אליו ולא רוצה לשמוע ממנו. הוא סיים את זה ומבחינתי זה גמור. אין דרך חזרה. מגיע לי מישהו שרוצה אותי ולא רוצה אותי "עם אופציה". הלב שלי הוא לא משחק ובד"כ שלא רוצים שילד ישחק עם משהו שמים אותו על המדף הכי גבוה כדי שלא יגע בו שוב עד שיגדל מספיק . לא חושבת שאחרי 4 חודשים נעשה כזה שינוי גדול אצל בן אדם כדי שוב להפקיר את ליבי בידיו.. וברור שהוא יגיד שהוא השתנה. וברור שהוא יגיד שעכשיו הוא אחר. הרי הם תמיד אומרים את זה. ובפועל, תוך שבועיים הכל חוזר לעצמו.

    מה כדאי? אני ממש לא רוצה שנהיה ביחד יותר. מצד שני אולי אני מוותרת מהר מדיי? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האקס שהתקשר....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האקס שהתקשר.... - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    03/08/2011

    גברת פלפלת יקרה,

    אם את שלמה לחלוטין עם הפרידה שלכם, כפי שעולה מפנייתך, אם את חשה שהפרק הזה בחייך נסגר סופית ושאין לבחור מקום בחייך, אין טעם לחדש את הקשר.
    ההחלטה שלך לא נעשית מתוך וויתור אלה מתוך בחירה שלמה, שכלתנית ושקולה. החלטת להמשיך הלאה בחייך והצלחת בכך אף מהר משחשבת.
    לאור הנחישות העולה מדברייך ולאור חוסר הרצון הבולט שלך לשתף אותו בחייך אני מאמינה כי את לוקחת את ההחלטה הנכונה כאשר את בוחרת שלא לאפשר לו דרך חזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם מוניקה

    מיכל
    04/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה..

    אלונית
    04/08/2011

    אבל בכל מקרה, סגרתי את הפרק הזה מאחוריי בלית ברירה .. הרי אני לא זו שיזמה את הפרידה. השתקמתי מהר כי תמיד ידעתי לצאת ממשברים מהר. למזלי הגדול כנראה. בכיתי מאוד נתמכתי מאוד ... שלבי האבל לא פסחו עלי לרגע אבל אחרי שהם עברו, גם אני המשכתי בחיי. ופתאום השיחה הזו. תמיד כדאי להסתכל אחורה אבל אני מצד אחד מפחדת לפספס אולי? או מצד שני- כבר הייתי שם. בקשר הזה. ולא בטוח בכלל שמשהו ישתנה. ואז זה באמת לחזור אחורה.

    למה לאנשים יש נטייה לעשות דברים בדיעבד? זה לא פייר שהוא נפרד ממני והשאיר אותי ככה תלוייה באוויר ועכשיו זה לא פייר שפתאום כשבא לו הוא מחליט שהוא רוצה לחזור ובטוח שאני אהיה שם כדי לקבל אותו. בלי לחשוב פעמיים. החלטתי? אני אתקשר! בלי שום התחשבות ורגישות.
    האם זה הגבר שאני רוצה בחיי? אולי כן ואולי לא. השאלה אם כדאי לנסות ולדעת או שאלו הם סיפורים שלהם סוף ידוע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו