מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- וורקוהוליק בזוגיותשירי04/08/2011
בן הזוג שלי מזה שני וחצי עצמאי ויש לו עסק בהייטק תובעני.
אנחנו בגילאי ה30 ולי נורא מפריע השעות בהן חוזר. עשר בלילה לעיתים 1 בלילה.
שוחחתי איתו המון פעמם על זה.. וגם אם משתדל שבוע חוזר לימים המטורפים הללו.
קשה לי הסדר עדיפות הזה.. בסהכ גם בזגיות צריךלהשקיע.
אני מרגישה שאני נלחמת בו כי זה התשוקה שלו העסק.. וגם בראוחות שאנחנו יחד לא עוזב את בנייד ולא מרוכז ונותן את תשומת ליבו לקשר... מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוגיות היא בחירה
עדי בדיחי04/08/2011שלום שירי,
מבינה אותך. זה לא נעים ולפעמים יכול להיות מאוד פוגע. את כיום מבינה שהתשוקה שלו היא העסק- זה לא רע להיות אמביציונר ועצמאי בגיל כזה. במקרה הזה זה כן משפיע על הזוגיות ושם את נכנסת לתמונה.
אני מציעה שבשלב ראשון אל תצפי לשינוי מהותי בקרוב. נשמע שהוא שם בעסק לגמרי. אבל- אין זה סותר שהזוגיות (את) לא חשובה לו ושהוא לא אוהב אותך חלילה. כדי שגם לזוגיות תהיה מקום מכובד בחיים שלו, הייתי מציעה שבארוחות המשותפות שלכם הוא יצליח להניח (אני לא אגיד מילה גסה- "לכבות" את הנייד) את הנייד בצד על שקט, ולהיות מרוכז בך. עם שיחה נכונה שאת תיזמי, כדאי שהוא יבין שהזוגיות הזאת, כמו העסק, היא מחויבות, בד בבד היא בחירה. הוא לא חייב להיות בה. אבל אם הוא החליט להיות בה מתוך רצון אמיתי- הוא גם צריך להשקיע בה את מינימום הזמן שצריך. הארוחות והזמן שאתם יחד חשובים לזוגיות ולטיפוחה, רק בגלל שאין כ"כ זמן אחר (נקרא לזה ההשקעה שלך בעסק שלו). כל ויתור שלך על הזמן שלכם היא השקעה בעסק שלו - כך הוא צריך לקבל ולראות את התמונה.
כל השקעה בעסק שלו בזמן המשותף שלכם יחד- גוזלת ו"לוקחת ביס" מהזוגיות שלכם. ז"א, כשאת באה לקראתו ומוותרת על הלילות, ועל זמנים אחרים שיכולתם להיות יחד, את בעצם אומרת- אני אוהבת אותך ומבינה כמה העסק חשוב לך. אני מפרגנת לך. אבל כשהוא מתעסק עם הניד ואלף דברים אחרים בזמן הקצוב שיש לכם יחד- הוא בעצם אומר לך מה יותר חשוב לו, וזה דבר שצריך להגיד לו, ולשים עליו דגש בזמן הקרוב.
אם תרצי תראי לו את ההתכתבות הזאת, או נסחי שיחה במילים שלך- והכי חשוב- עמדי על צרכייך בזוגיות הזאת. שוב, זוגיות (כרגע זו זוגיות ללא נישואין ששם היציאה מהם מסובכת יותר) היא בחירה, אפשר לצאת ממנה בכל רגע, אבל אם נשארים בה- צריך להשקיע בה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

