תנו לי עצה בבקשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תנו לי עצה בבקשה
    מיכל
    04/08/2011

    אני יוצאת עם בחור כמה חודשים ליתר דיוק כמעט שלושה חודשים.
    הבעיה היחידה שלי בקשר היא שמאוד מפריע לי שהחבר שלי מתקשר לעיתים רחוקות, כלומר יש ימים (כמו היום) שעד שמונה בערב הוא לא התקשר. אני מודעת לכך שהוא עובד לא קל, אבל בכל זאת קצת מפריע לי העניין הזה. אני התאהבתי בו מהר יחסית והוא מתייחס אליי יפה, בימים אחרים הוא מתקשר אליי בדרך כלל בצהריים ואז בערב כשמסים לעבוד, אני לא רוצה להישמע קטנונית אבל מבחינתי זה חשוב, אני רוצה לדעת שהוא מתגעגע ומתקשר, חייבת לציין שהיום זה מקרה יוצא דופן, כבר קרה שהוא לא התקשר עד 17 בערב אבל היום הוא עבר את הגבול.
    אני מצידי מאוד פגועה ולא נעים לי, להתקשר אליו לבד אני לא רוצה כי כבר היה מצב שהוא לא התקשר עד הצהריים אז התקשרתי אליו. האם אני אמורה לדבר איתו על זה? ואם כן איך? בטלפון או פנים אל פנים? להראות לו שנעלבתי?
    תיעיצו לי בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תנו לי עצה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה מהתנור

    עדי בדיחי
    04/08/2011

    שלום מאוהבת,


    אכן את מאוהבת. וזה בטח כיף עבורך לחוות את החוויות האלו. אני רוצה להסב את תשומת ליבך שלהרבה בני זוג, ביניהם גם הרבה גברים, לפעמים "מינון ההתקשרויות" מספיק כשהוא כזה, כפי שאת מתארת. הוא לא ייבש אותך יומיים שלושה, אלא יתקשר בסוף היום שלו. את מצידך, עושה משוואה. אם הוא לא מתקשר עד חמש= הוא עבר את הגבול ואולי לא מתגעגע. הוא מצידו- לא בטוח שזה מה שהוא מרגיש. לפעמים טוב לחכות לשיחות האלו, לפעמים טוב שזה לא דביק מידי.

    לשאלתך האם לדבר איתו- בפירוש כן. הכנות שלך והרגשות שלך חשובים מאוד, על מנת שהוא יבין מה את חווה ומה עובר עלייך. כך הוא גם יוכל לדעת יותר מה את חשה כלפיו ועד כמה זה רציני. אולי הוא לא מאוד מודע לכך שאת מאוד מחכה לתשומת הלב שלו? מאוד חשוב שאת תדעי איפה הוא עומד בקשר, לפני שתהיי יותר מתוסכלת ומאוכזבת- דברי איתו ללא היסוס. ספרי לו אשר על ליבך ללא טון של האשמה, אלא לספר לו שאת מחכה לטלפון ועבורך שיחת טלפון היא מדד מסוים ורצינות או תדירות הקשר וגם למה שהוא מרגיש (שהוא מתגעגע למשל). אולי תופתעי לגלות שהוא מתגעגע באופן כללי, ולא תמיד שיחת טלפון נראית לו האופציה הכי טובה להביע את זה. כבר הכרתי אנשים ובני זוג שלא סובלים טלפון, בשבילם שיחת טלפון זה להעביר מסר קונקרטי.. והכרתי כאלו שלא סובלים SMS.. אולי אם תצליחי להכיר יותר את האופי שלו, תוכלי גם להיות רגועה. אני מרגישה שהכי חשוב לך לדעת- מה הוא באמת מרגיש כלפייך והאם זה הדדי. זאת שיחה שכדאי לעשות אותה, על מנת לחסוך ממך ספקות ותהיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה...

    מיכל
    05/08/2011

    אכן פעלתי לפי עצתך ודיברתי איתו, אמרתי לו את אשר על ליבי. והוא הבין ואמר שהוא פשוט היה עסוק. הוא אמר לי שאני לא חייבת לחכות לשיחה שלו אלא יכולה להתקשר גם, הוא ניסה להבין מה אני מבינה מזה, והופתע לגלות שאצלי זה מעלה ספקות לגבי מידת הגעגועים והיחס שלו כלפיי.
    העניין הוא שאני לא רוצה להישמע נדושה והיסטרית, אמרתי לו שאני מבינה את זה שהוא עובד קשה אבל בו זמנית אמרתי לו שהדרישות שלי לא כאלה גבוהות.. סך הכל אני מבקשת שיחה ולא ירח מהשמיים.
    אני מקווה שפעלתי נכון
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על העדכון

    עדי בדיחי
    07/08/2011

    הי מודאגת,

    אני שמחה שהוא הופתע- כי חידשת לו משהו על החוויה שלך ורק בשביל זה היה לך שווה לעשות את השיחה הזאת, שהוא יכיר אותך ואת החוויות שלך יותר לעומק.

    פעלת מאוד נכון לדעתי, אשמח אם תמשיכי לעדכן. אלו השיחות שאמורות לקחת את הקשר עוד שלב קדימה- כי הן טומנות בחובן כנות, אומץ וגילוי לב (כשהן נעשות בגובה העיניים ולא מתוך מקום של האשמה).

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו