חרדה מאיבוד האהבה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תודה... כן התכוונתי

    מיכל
    08/08/2011

    לגלולות נגד הריון , אני רוצה לציין שבכלל קיבלתי מרשם מהרופאה המשפחתית שלי מבלי בדיקה של גיניקולוג.
    החלטתי שאני רוצה לעבור טיפול תרופתי ולצאת מזה כמה שיותר מהר, את הגלולות הפסקתי לקחת ואני הורדתי מהחבר שלי את הצורך לטפל בזה, בסופו של דבר הוא לא אשם, הוא מתנהג מצויין כבן זוג והבעיה היא אצלי, אני החלטתי להיות אמיצה ולטפל בזב מבלי לערב אותו, הוא מבחינתו בטוח שאני ככה בגלל הגלולות ואמרתי לו שיקח לי קצת זמן לצאת מזה, הוא מבין. האם אני צודקת שאני מורידה ממנו את הלחץ? אמרתי לו שזה רק ההשפעה של גלולות יסמין, האם זה נכון? אני פשוט לא רוצה להפיל עליו תיקים כאלו...
    כמו כן הוא לא מודע לזה שאני חרדה לאבד אותו, לפחות נראה לי,זאת אומרת לא נתתי לו תחושה כזאת.
    תודה רבה לך על הכל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בדרך הנכונה

    דורית כהן
    08/08/2011

    מודאגת יקרה, אני שמחה לקרוא את תגובתך האחרונה! את נשמעת הרבה יותר "מאורגנת" עם מחשבותייך והדרך בה את הולכת.
    אני חושבת שאת צודקת בהחלטתך לא להפיל עליו את החרדה שלך, אלא לטפל בה ולקחת אחריות על עצמך. כל הכבוד לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על הכל

    מיכל
    08/08/2011

    היום קניתי לי תרופות רגיעון נגד לחץ וחרדה ותה צמחים מרגיע בתקווה שזה יעזור, בימים הקרובים אבצע בדיקות ואתייעץ עם רופא לגבי טיפול מאסיבי יותר למקרה הצורך
    תודה רבה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מאיבוד האהבה
    מיכל
    05/08/2011

    שלום,
    אספר בקצרה על בעייתי.
    יש לי חבר בערך שלושה חודשים, הוא בחור טוב ורציני מתייחס אליי יפה ודואג לי
    הבעיה היא שבחודש האחרון אני נמצאת במין חרדה לאבד אותו, למרות שאין סימנים לכך אני נורא מפחדת שבוקר אחד הוא יקום וילך, אני מבינה שזה נובע מאהבה שלי אליו. אני אנסה לתאר את הרגשות שלי: אני מתעוררת בבוקר עם כאב חזק בבטן כמו סוג של לחץ, אני מודעת לכך שאין לי סיבה לפחד אך אינני מצליחה להרגיע את עצמי. לא שיתפתי אותו בחרדות אלו אבל אני דיברתי איתו על הקשר שלנו והוא לא הביע שום ספק ברצון שלו להיות איתי. אני לא יודעת מה השתנה בחודש האחרון שאלו הן הרגשות שלי, אני בלחץ תמידי, במין דיכאון ופחד לאבד אותו, אני לוקחת בחשבון שאולי זו השפעת הגלולות שאני התחלתי לקחת "יסמין" בחודש האחרון והחלטתי להפסיק.
    איך להתמודד עם הפחד לאבד אותו?
    תעזרו ליי בבקשה אני כבר לא יודעת מה לעשות עם הפחדים הללו, אני לא מתפקדת בעבודה אני כל הזמן במצב רוח לא טוב (למעט כשאני איתו)
    תעזרו לי בבקשה.. איך להתגבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה מאיבוד האהבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד..

    מיכל
    05/08/2011

    בתחילת הקשר הסתבובבתי עם אושר בעניים ותחושה שאני עפה באויר ועכשיו אני כמו על קוצים... אני רוצה לחור להרגישאת אותו האושר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת-

    בני
    05/08/2011

    במילה ד-א-ג-ה חסרה האות "ב", תעלי את המודעות העצמית שלך ותחזקי את ה-"בטחון" ביכולות שלך לקבל ולשמר קשרים טובים, כי מגיע לך בגלל מה שאת,

    אל תתני לחרדות להשפיע על הקשר הנפלא שיש לך, זו אכן תופעה נפוצה ברגע שהצלחנו להשיג דבר טוב אז יש מין חשש כזה שהוא פתאום יעלם, ככל שיעבור הזמן הבטחון שלך יעלה ותחששי פחות, אם את לא מצליחה להתגבר על זה לבד, תנסי איזה רגיעון לתקופה קצרה, עד יעבור זעם,
    -
    לגביי הגלולות תשאלי רופא, אני חושב שאין לזה קשר ועדיף שתהיי מוגנת,

    שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת

    מיכל
    06/08/2011

    שהחרדות שלי והלחץ נובע כי אני וחבר שלי נמצאים בתקופה שבה אנחנו אמורים להחליט האם אנחנו מתארסים או נפרדים שכן שנינו באים ממשפחה קווקזית מסורתית ולאחר כשלושה חודשים עלינו להחליט. שבוע הבא נהיה שלןשה חודשים ביחד ואני לא רוצה להעלות את העניין לשיחה, אני רוצה שהוא יזום. לפני כחודש וחצי הוא זרק לי "נראה לי אין צורך לחכות כל כך הרבה", ואילו לפני חצי חודש העלתי את השיחה והוא קצת התעצבן באמירה ש:אסור לתת לכולם להתערב לנו", הוא אמר לי "אני בטוח אבל זה נראה כאילו המשפחה שלך מודדת לי זמן, וחוץ מזה זה אמור להיות הפתעה בשבילך". שאלתי אותו כמה פעמים מה הוא חושב על הקשר והוא ענה שטוב לו בכל המובנים. כרגע סבא שלו בחול ואולי זו הסיבה לשהות שלו לבוא ולבקש שהרי אצלנו באים עם האיש המבוגר במשפחה. הפחד שלי נובע שהזמן יעבור ושום דבר לא ישתנה גם כשסבא שלו יחזור עוד שבועיים ואז אני יודעת שכבר המשפחה שלי תתערב ואז אימא שלי תקרא לו לשיחה כי הזמן עובר ואנחנו יוצאים ביחד בציבור בלי טבעת, ואני מפחדת ששם יגמר הקשר שלנו ואני כבר התאהבתי בו ושכבתי איתו...
    איך לעבור את התקופה הזאת ללא חרדות ופחד.. הלילה לא ישנתי כלל אני רואה סיוטים ולא מצליחה להירגע ולא לאכול, אתמול הוא אמר לי שמשהו איתי לא בסדר ובתקופה האחרונה נהייתי חשדנית כלפיו ומתעצבנת על כל שטות, אני מפחדת שזה מה שיבריח אותו... אני נורא מפחדת לאבד אותו... מה לעשות? איך להרגיע את המחשבות הטורדניות שלי ואין למתן את הפחד? כבר ניסיתי לדבר עם חברה, עם אימא, ניסיתי לכתוב לי את זה כדי להוצא, ניסיתי לבכות וניסיתי למצוא דרכים כדי להעלות את מצב הרוח.. אני לא מתפקדת בכלל... ואני לא רוצה שהוא יקלוט את זה ונמאס לי לחיות בפחד תמידי כזה... בבקשה תעזרו ליי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורש טיפול נפשי

    דורית כהן
    07/08/2011

    מודאגת יקרה, צר לי על מה שאת עוברת.
    אני באמת חושבת שלחץ הזמן כפי שתיארת זאת מאוד מדוייק ויפה - והמסורת של עדתך יוצרים עכשו לחץ אמיתי על שניכם. הרי זו החלטה כה חשובה. ההחלטה הכי גורלית של החיים. לדעתי זה פשוט לא נכון לעשות החלטות כאלו כה מהר. האם יש דרך להרגיע את המערכת מסביבכם ופשוט לא למהר ולהחליט?
    כי את צודקת שכאשר הוא רואה אותך לחוצה ועצבנית וחשדנית כלפיו - לא כייף לו איתך וההתנהגות הזאת עלולה להבריח אותו ולגרום לו לספקות האם אתם מתאימים.
    אני ממליצה לך לקרא את ההתכתבות שהיתה לי לפני שבועיים עם מישהי אחרת במצב דומה. בכותרת "אהבה או אובססיה?"- אף היא כינוייה הוא מודאגת, בדיוק כמוך.

    בנוסף, התופעות שאת מתארת הינן כבר תופעות של בעייה נפשית, פסיכולוגית, והן נוסעות מלחץ אמיתי בו את נמצאת כבר. אחד הפתרונות הוא להיעזר בפסיכיאטר של קופת החולים שלך ואולי הוא ירשום לך תרופות הרגעה מסויימות שיכולות לעזור לעבור את התקופה הקשה הזאת יותר בקלות. כי כתבת שכבר ניסית להיעזר באמא ובחברות ושום דבר לא ממש עוזר לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתקופה האחרונה אני נמצאת בלחץ תמידי

    מיכל
    08/08/2011

    והוא לא מובן לי... למה? אין לי סיבה! ולי כי אני וחבר שלי לא נפגשים הרבה או כי אולי הוא מתקשר אליי ממש קצת?
    בכל אופן לא בברורה לי הסיבה.
    כפי שהמלצת קראתי את ההתכתבות שהייתה לך לפני שבועיים עם "אנונימית" והגעתי למסקנה שיש הרבה מאוד במשותף בינינו. אולי גם אני פשוט התאהבתי בחבר שלי העניין הוא למה הרגשות שמלווים אותי הם לא של אושר, אהבה זה דבר יפה, אני אמורה להרגיש מאושרת ולא בלחץ או דיכאון, אני לא מצליחה לישון בלילות ולא לאכול מרוב הבחילות שיש לי. חשוב לציין שבהתחלה כשעוד לא היו לי רגשות כאלו אליו הרגשתי מאושרת ועכשיו לא טוב לי. אני לא רוצה לעזוב אותי אבל אני רוצה שהרגשות הטורדניים האלו יעזבו אותי כי בנתיים אני רק עייפה מרוב שלא ישנתי, חלשה מרוב שלא אכלתי וקשה לי לחייך. האם יכול להיות שזו השפעה של הגלולות שהתחלתי לשתות? העניין שאני כבר שבוע וחצי כמעט לא שותה אותם ואני עדיין במצב לא טוב
    היום החלטתי שאני חייבת לשתף אותו במצב שלי,כמובן שלא אמרתי לו שאני מפחדת לאבד אותו פשוט הסברתי לו שיש לי תקופה קצת קשה (וזה בתקווה שהוא יעזור לי לעבור אותה, כי הרי אם הוא אוהב אותי הוא חייב להיות לצידי ברגעים קשים) האם פעלתי נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתקופה האחרונה אני נמצאת בלחץ תמידי - תגובה

    דורית כהן
    08/08/2011

    לא הבנתי על איזה גלולות את מדברת? נגד הריון?
    בכל מקרה, התגובות הקשות שאת מתארת מדאיגות אותי ועלייך לקבוע תור לפסיכיאטר, כמו שכתבתי לך.
    זה שאמרת לו שעובר עלייך משהו - זה בסדר, כל עוד את לא מפילה את זה עליו, כי יש לי הרגשה שיהיה לו קשה להתמודד עם זה שהוא המקור לתחושותייך.

    אבל מאוד יכול להיות שכל התגובה שלך התחילה מתחושות הבטן שלך שהוא קצת התקרר ברגשותיו, ואינו לגמרי בטוח בעתיד הקשר, וברור שכאשר את מבואסת וללא שמחת חיים ומרגישה פיזית כל כך רע - זה רק מגביר את הספקות שלו ומוריד את ההנאה שלו במפגש איתך.

    עלייך למצוא דרך להתחזק ולהתמודד עם האפשרות שהוא לא תמיד יהיה שם, לקחת בחשבון את האופציה שהוא פחות מאוהב מאשר את וללמוד להתגבר על כך. אם תקראי את העמודים האחרונים בפורום תראי שכמעט כל אחד כותב על לב שבור ואיך מתגברים ע כך. אין כמעט אדם שזה לא קרה לו. ככה זה בחיים...אם אנחנו מתאהבים, אנחנו באותו רגע לוקחים את הסיכון גם לאבד את האהוב שלנו. בין אם יקרה לו משהו רע, חס וחלילה, ובין אם הוא פשוט יאהב פחות וירצה לעזוב אותנו.
    אז אנשים צעירים לומדים להתמודד עם הלב השבור ולהתקדם הלאה.
    אם לא תפחדי כל כך מן האפשרות שזה יקרה אלא תביאי אותה בחשבון ותראי בה גם דברים חיוביים - זה יכול להפחית את הלץ זו את נתונה.
    מה יכול להיות חיובי?
    שאולי הוא לא הבן אדם המתאים לך?
    שאולי אחריו תפגשי מישהו שהרבה יותר יתאים לך?
    שתלמדי להתחזק ולנהל יותר טוב את רגשותייך.

    מאחלת לך רק טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת

    mosha
    08/08/2011

    לא הבנתי מה הבעיה והקשר בין הגלולות .ללאבד אותו
    לענין לאבד גבר אם יחליט שלא טוב לו ..יהיה קשה לעצור בעדו...פשוט דברי איתו בפתיחות ..אולי את סתם מדמינת והוא אוהב אותך והכל טוב...לפעמים רגשות טועים אולי....ציצו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו