דילמה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה
    אפרת
    05/08/2011

    שלום ,
    שמי אפרת לפני שנה וחצי התגרשתי מבעלי נישואים של שנה וזה לאחר 7 שנות חברות
    בתקופת החברות היה לנו מאוד טוב ולאחר 3 חודשים לאחר הנישואין הגרוש שלי אמר לי שהוא לא בטוח בקשר בתקשורת ביננו שיש ביננו פערים (לא גרנו לפני הנישואים ביחד)ושהוא רוצה להתגרש
    המשפחות של שנינו ניסו לגשר אך זה לא עזר הוא בחר בשתיקה ומנגד גם אני והתגרשנו
    לאחר הפרידה הוא היה ממשיך להתקשר אליי , ביום הולדת הוא שלח לי לבית פרחים ומתנה
    ועד היום הוא מתקשר שולח הודעות לפעמים לא הייתי עונה לו ולפעמים כן
    באחת השיחות האחת השיחות אמרתי לו שזה מפריע לי שהוא מתקשר והוא אמר לי שהוא חושב עליי לפחות 3 פעמים ביום ואז הוא לא היה מתקשר שבוע ואחר שוב מתקשר
    אני היום יוצאת לדייטים עם אחרים אך לא מצאתי מישהו שיש לי איתו חיבור ומוצא חן בעייני
    הוא יוצא עם מישהי באופן קבוע
    המצב היום מבחינתי שאני עדיין אוהבת אותו וכל יום חושבת עליו ומרגישה תחושה של החמצה שלא נלחמתי מספיק על הקשר שאולי הוא היה באיזה משבר באותה תקופה ולא הייתי שם בשבילו ..
    היום אני מנסה להבין מה גורם לו להמשיך להתקשר אליי למרות שהוא יוצא עם מישהי והאם כדאי לפגוש אותו ולדבר איתו ולשים את כל הקלפים על השולחן????
    תודה
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אפרת

    פוחדת
    05/08/2011

    שלום אני כותבת לך כי קרה לי משהו דומה - גם אני גרושה, גם אנחנו לא גרנו יחד אבל היינו כמה שנים יחד וגם התגרשנו לאחר שנה וחצי, וגם לגרוש שלי יש מישהי ולי לא.
    אני כ"כ דומה לך , גם אני חשבתי (עדיין) יותר מידי עליו כמוך ורציתי לשוחח איתו...אבל לדעתי כאשר תשוחחי איתו (ואת יכולה) את לא תקבלי תשובות. לפחות לא אמיתיות ...לא יודעת למה, אבל בניגוד אלינו - הם לא רוצים שנדע את האמת..וזה שהוא עדיין מתקשר למרות שיש לו מישהי-לצערי ולדעתי-אם באמת היה רוצה אותך - היה מתנהג אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפרת

    mosha
    10/08/2011

    שגבר מחזר אחרי אישתו לשעבר....כניראה הבין שאישתו טובה יותר מהנשים שפגש בזמן שהיה לבד. והסיק מסקנה שאישתו היא שצגרום לו אושר בהמשך....אם האישה מעונינת בו ..למה לא לנסות לחזור...זה גם ייטיב עם הילדים..בהצלחה ציצו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם כגרושים יש לכם בעיית תקשורת

    דורית כהן
    07/08/2011

    אפרת יקרה, נדמה לי ששניכם עשיתם כאן טעויות ונוצר ממש קצר תקשורתי ביניכם שרק הלך והתגבר.
    והנה גם עכשו, מה שאת מתארת זהו קצר בתקשורת אפילו אחרי הגירושים!
    אינך מצליחה להבין מה הוא רוצה, מה הוא מרגיש. את המשכת לאהוב אותו אבל בפועל אמרת לו בדיוק להיפך - תפסיק להתקשר אלי ולשלוח לי פרחים. אז אתם שניכם עדיין מחוברים רגשית אבל לא מצליחים להיות ישירים וכנים זה עם זו.

    מה שאפשר לעשות הוא שתתחילי להיות ישירה יותר בכלל בחיים שלך, וגם איתו. אם את מרגישה שאת אוהבת - חשוב שתבררי את האופציה הזאת אצלו על מנת שתסיימי עם אי הוודאות הזאת. יכולים לקרות שני דברים - או שהוא יבהיר לך שאצלו זה לא אהבה, או שיתברר שגם הוא עדיין אוהב.
    אם הוא יגיד לך לא - זה ישחרר אותך להמשיך הלאה.
    אם הוא יגיד לך כן - אז באמת כדאי לכם ללמוד קצת תקשורת זוגית טובה, באיזו סדנת זוגיות או ללכת לייעוץ זוגי לפני שמחליטים להתחתן מחדש כדי לתקן יחד את בעיות התקשורת שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעוניינת להוסיף משהו...

    אלונית
    12/08/2011

    הוא עם מישהי אחרת וממשיך לשלוח לה פרחים. אז לדעתי היא עשתה בשכל שהיא אמרה לו שיפסיק לעשות את זה. כדי שהיא תוכל להמשיך הלאה. הרי אני בטוחה שהוא יודע שהיא אוהבת אותו. והוא עם מישהי והיא לא. מה היא היתה צריכה לעשות? מבחינתה אין ברירה אלא להמשיך הלאה, כי OBVIOUSLY גם הוא המשיך..

    אם כבר אז היא הייתה יכולה להגיד לו- תקשיב, אם אתה עם מישהי אחרת ולא רוצה לחזור להיות יחד, אל תשלח פרחים. גם אסמס ממך יהיה נחמד.

    הלא כן? אם היא לא הייתה אומרת לו את זה , הוא היה ממשיך לבלבל אותה. ולדעתי אם הוא באמת היה אוהב אותה, הוא היה עכשיו איתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    אלונית
    12/08/2011

    היא לא* עשתה בשכל

    הייתה צריכה להתנתק.שייסגר על עצמו. ויחזור עם מסקנות. בינתיים לדעתי היא צריכה להתעלם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו