מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פרידהדפני07/08/2011
היי, בת 27, נפרדתי מבחור שיצאתי איתו מספר חודשים, רבנו לא מעט אבל גם היה לנו כיף, ואני קצת מתחרטת על הפרידה. אני מתגעגעת ויודעת שהיה יכול להיות לנו טוב ביחד אם שנינו היינו מתאמצים.
אני תוהה אם כדאי לחזר אחריו או לנסות לשכנע אותו, כי אני לא רוצה להטריד אותו או להרחיק אותו ממני (עכשיו אנחנו ידידים).
אם הוא אמר מפורשות שהוא לא מעוניין כדאי לקחת את זה כתשובה סופית?
הוא אומר הרבה פעמים שהוא לא מעוניין בזוגיות, ומצד שני הוא חיזר אחריי והשקיע מאוד בקשר כל התקופה שהיינו יחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא באותו מקום רגשי
דורית כהן08/08/2011דפני היקרה, לאור כל מה שכתבת ההתרשמות שלי היא שזה אבוד.
ראשית משום שהוא אמר לך בסיום היחסים בצורה מפורשת שהוא לא מעוניין.
זה שהוא בתחילת היחסים חיזר בכלל לא אומר כלום. אז הוא התלהב והאמין שזה יכול להיות טוב. אבל ככה זה במערכות יחסים כאשר מחפשים בן זוג לכל החיים - בוחנים אותו הרבה מעבר להתרשמות הראשונה שגרמה לחיזור המתלהב. ומאוד יתכן שהריבים שציינת עבדו עליו יותר קשה מאשר עלייך. או שמשהו אחר היה חסר לו או הפריע לו. כתבת שהוא השקיע מאוד תוך כדי. יתכן שדווקא משום כך הוא כל כך שלם עם עצמו: אחרי שהוא כל כך השקיע ומבחינתו עשה את המקסימום - עדיין היחסים לא היו כמו שהוא רצה.
מכל הסיבות הללו - לדעתי אין כאן מה לעשות. אחד הדברים שהכי קשה לנו לתפוס הוא המצב בו אני עדיין מעוניינת ומתרגשת ואוהבת ואילו האחר - שאמור להיות בדיוק באותו מקום - כבר לא שם מבחינה רגשית. והרי אם חושבים על כך זה לגמרי הגיוני, שאנשים מרגישים אחרת, וזמני התגובה שלהם אינם זהים. ברוב המקרים אנחנו לא מתאהבים באותו רגע, אלא קודם האחד ואחר כך השני. ובאמצע היחסים - כמעט תמיד יש אחד שאוהב יותר והשני קצת פחות...וכך גם לגבי סיום מערכות יחסים: תמיד יש אחד שרוצה לסיים קודם והשני עוד לא...
מאחלת לך הצלחה בהמשך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת צודקת, תודה
דפני11/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

