פרידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה
    דפני
    07/08/2011

    היי, בת 27, נפרדתי מבחור שיצאתי איתו מספר חודשים, רבנו לא מעט אבל גם היה לנו כיף, ואני קצת מתחרטת על הפרידה. אני מתגעגעת ויודעת שהיה יכול להיות לנו טוב ביחד אם שנינו היינו מתאמצים.

    אני תוהה אם כדאי לחזר אחריו או לנסות לשכנע אותו, כי אני לא רוצה להטריד אותו או להרחיק אותו ממני (עכשיו אנחנו ידידים).

    אם הוא אמר מפורשות שהוא לא מעוניין כדאי לקחת את זה כתשובה סופית?

    הוא אומר הרבה פעמים שהוא לא מעוניין בזוגיות, ומצד שני הוא חיזר אחריי והשקיע מאוד בקשר כל התקופה שהיינו יחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא באותו מקום רגשי

    דורית כהן
    08/08/2011

    דפני היקרה, לאור כל מה שכתבת ההתרשמות שלי היא שזה אבוד.
    ראשית משום שהוא אמר לך בסיום היחסים בצורה מפורשת שהוא לא מעוניין.
    זה שהוא בתחילת היחסים חיזר בכלל לא אומר כלום. אז הוא התלהב והאמין שזה יכול להיות טוב. אבל ככה זה במערכות יחסים כאשר מחפשים בן זוג לכל החיים - בוחנים אותו הרבה מעבר להתרשמות הראשונה שגרמה לחיזור המתלהב. ומאוד יתכן שהריבים שציינת עבדו עליו יותר קשה מאשר עלייך. או שמשהו אחר היה חסר לו או הפריע לו. כתבת שהוא השקיע מאוד תוך כדי. יתכן שדווקא משום כך הוא כל כך שלם עם עצמו: אחרי שהוא כל כך השקיע ומבחינתו עשה את המקסימום - עדיין היחסים לא היו כמו שהוא רצה.

    מכל הסיבות הללו - לדעתי אין כאן מה לעשות. אחד הדברים שהכי קשה לנו לתפוס הוא המצב בו אני עדיין מעוניינת ומתרגשת ואוהבת ואילו האחר - שאמור להיות בדיוק באותו מקום - כבר לא שם מבחינה רגשית. והרי אם חושבים על כך זה לגמרי הגיוני, שאנשים מרגישים אחרת, וזמני התגובה שלהם אינם זהים. ברוב המקרים אנחנו לא מתאהבים באותו רגע, אלא קודם האחד ואחר כך השני. ובאמצע היחסים - כמעט תמיד יש אחד שאוהב יותר והשני קצת פחות...וכך גם לגבי סיום מערכות יחסים: תמיד יש אחד שרוצה לסיים קודם והשני עוד לא...
    מאחלת לך הצלחה בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את צודקת, תודה

    דפני
    11/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו