מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זוגיות במשברדנה07/08/2011
שלום רב,
אני ובעלי נשואים כבר 5 שנים מכירים כבר כשבע שנים ויש לנו ילדה בת חצי שנה
מתחילת הנישואין כל הזמן יש מריבות.
בשנתייםן האחרונות הדברים השתפרו, אני מקשרת את זה לעובדה שהיינו בטיפולי פוריות.
מאז הלידה בעלי לא מפסיק לבקר אותי,כל מה שאני עושה לא טוב.
הוא כל הזמן מקלל אותי ואני מרגישה מאד פגועה.כשמנסה לדבר איתו הוא לא מוכן להקשיב ואומר יהיה בסדר אל תדאגי.
אי אפשר לומר לו שום דבר לאחרונה החל גם לא לענות לטלפונים לאחר מריבה או לנתק באמצע אם משהו לא נראה לו.
כל הזמן מקלל את הוריי ומזכיר את העובדה שהוריו עזרו לנו שהתחתנו ואילו הוריי לא. על אף שידע מראש שזה מה שיקרה כי אין להם כסף.
הוא אינו מוכן ללכת לייעוץ זוגי בשום אופן.
לפני כשבוע חשבתי כבר לפתוח תיק ברבנות אך עקב הפגרה גם זה נדחה
אין לי מושג מה לעשות הנני אובדת עצות אנא עזרתכם...
אציין גם שמבחינה אינטימית אין כמעט תקשור אולי פעם בחודש בקושי
וגם שהוא נכנס לישון רק אחרי שאני כבר רדומה בד"כ
אנא עזרתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוגיות במשבר - תגובה
דורית כהן08/08/2011דנה היקרה, צר לי מאוד על מה שקורה ביניכם.
על פי מה שאת מתארת, נראה לי שקרה לו משהו שגורם לו להתנהג בצורה שהורסת את הקשר בצורה שיטתית, למרר את חייך, ולגרום לך לעשות את הצעד הראשון מרוב ייאוש.
מעניין למה הוא לא אומר בצורה ישירה שהוא רוצה להתגרש אלא רק מתנהג בהתאם ומכריז שלא ילך לייעוץ זוגי?
העובדה שאינו הולך לישון יחד איתך מעידה על כך שהוא רוצה להימנע ממגע גופני.
כל זה לא נראה טוב.
אני מציעה לך להגיע לייעוץ זוגי - אפילו לשיחה חד פעמית כדי להבין יותר טוב ולהיכנס ליותר פרטים ממה שאפשר לכתוב כאן - ולראות האם יש משהו שניתן לעשות ואם לא - מה עלייך לעשות כדי לדאוג הכי טוב לעצמך ולתינוקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

