יחסים ארוכים מלאי אהבה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים ארוכים מלאי אהבה
    anonimi
    10/08/2011

    אני צריכה להתייעץ ודחוף ,
    הבן זוג הנוכחי שלי הוא הבן זוג הראשון שלי וכך גם אני שלו, אני בת 22 והוא בן 27,
    הכרנו לפני כמעט 5 שנים, שבתוכן חווינו כל כך הרבה חוויות נפלאות מלאות אהבה עמוקה מאוד שהיריעת דף הזו לא תספיק לי לתאר
    אבל כמו שאנחנו אוהבים ככה אנחנו רבים- ובעיקר על שטויות .
    אני יודעת עד כמה אני אוהבת אותו, ועד כמה הוא חשוב לי ויקר לי
    הוא המרכז עולם שלי ואני בטוחה שכך גם הוא מרגיש כלפיי,
    מעולם לא בגדנו באמון האחד של השנייה , ועל פניו אנחנו החברים הכי טובים,
    אנחנו מאוד דומים, אוהבים לאכול אותו הדבר ,חושבים אותו הדבר.
    אבל אנחנו משום מה מתקשים לתקשר בצורה טובה , אנחנו מתווכחים הרבה ,
    מגיעים לעיתים אפילו לריבים קיצוניים,
    לא פעם ולא פעמיים לקחנו הפסקה וחזרנו -בשל אותה אהבה גדולה והקושי הכל כך גדול לנתק את עצמנו מהמערכת יחסים המשמעותית הזו.
    אפילו נפרדנו ל 7 חודשים שבהם הניתוק היה מוחלט , אבל חזרנו בתקווה שדברים השתנו במהלך הזמן המנותק , ועכשיו שנה כמעט אחרי שחזרנו
    אנחנו נקלעים לאותם מצבים קשים ,
    שבהם אני בוכה והוא מאבד את הסבלנות ומתעצבן.
    אני מרגישה שאנחנו נמצאים במין איזשהו לופ מאוד מייאש ואין לי כוחות או אנרגיות להתמודד עם זה יותר ,
    אבל אני יודעת שיש משהו שקושר אותנו יחד , וזה חזק יותר מהכל ולכן בכל פעם אנחנו חוזרים אחד לשנייה ושמשלימים עד הריב הבא.


    אני יודעת שישנם הרבה חסרונות באופי שלו שהייתי משנה לו הייתי יכולה אבל אני מקבלת אותו , ורק המחשבה ששוב פעם ניפרד ואולי זה יהיה לתמיד מרעידה לי את הגוף ,
    אני לא רוצה לחיות בלעדיו את זה אני יודעת אבל בו זמנית אני יודעת שקשה לנו ביחד.

    אני חייבת להבין מה יכול להביא אותנו למצב של פיתרון ,
    ואם אין אחד כזה אולי באמת כדאי לשקול פרידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים ארוכים מלאי אהבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים ארוכים מלאי אהבה - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    10/08/2011

    אנונימי יקרה,

    אהבה כזו חזקה, עצמתית ומשמעותית שווה כל ניסיון ומאמץ, גם מאמץ חוזר ונשנה. את מתארת מציאות שבה בן-זוגך הוא מרכז עולמך ואת חשה שכך גם את עבורו, כלומר מעבר לאהבה הגדולה שיש לכם, יש גם הדדיות בקשר ובתחושות. הזוגיות שלכם מבוססת גם על אמון, נאמנות וחברות עמוקה. על-פניו, ממה שתיארת בפנייתך, יצרתם זוגיות יפה ומיוחדת אשר למרות שידעה עליות ומורדות במהלך חמש השנים שאתם יחד, שרדה הכל בזכות היסודות העמוקים והאיתנים עליהם היא מושתתת.
    למיטב הבנתי, הדמיון הרב ביניכם, כפי שכתבת, "אנחנו מאוד דומים, אוהבים לאכול אותו הדבר , חושבים אותו הדבר" יכול להוות גורם לתקשורת הלקויה ביניכם.
    תקשורת תקינה, פתוחה, זורמת וכנה היא אחד הגורמים עליהם יכול ליפול או לקום דבר. ושוב, לאור הזוגיות היפה שיצרתם ולאור האהבה הגדולה השוררת ביניכם הייתי מציעה לבחון אפשרות של תיקון התקשורת בעזרת איש מקצוע לזוגיות, שהרי מדובר כאן על תקשורת זוגית. איש מקצוע יוכל להעיר בפנס את החזקות והחולשות של כל אחד מכם בנושא ולסייע בידיכם, על ידי מתן כלים נכונים ומתאימים, לתקן את אשר דורש תיקון.
    אפשר לומר הכל השאלה היא איך אומרים זאת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו